kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów pomocniczych niezbędnych do utrzymania czystości |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wrocławski Zespół Żłobków we Wrocławiu Fabryczna 15 53-609 Wrocław powiat: Wrocław 71 365 03 46, 517590851, +48 798 855 799 n.mitar@postepowania.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 71 365 03 46, 517590 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA materiałów pomocniczych niezbędnych do utrzymania czystości (ścierek , mopów, worków do odkurzaczy, misek, szczotek itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów pomocniczych niezbędnych do utrzymania czystości 2. Wykaz obiektów do których ma nastąpić dostawa stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawarty został w załączniku nr 2 do zaproszenia Formularzu asortymentowo cenowym . CPV: 39514200-0, 39224100-9, 39224200-0, 39713431-3, 39811100-1, 39224300-1 Dokument nr: WZZ.DZP.241.31.1.2024. E.D., WZŻ.DZP/2024/31 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego i nastąpi dnia 03.04.2024 r. do godz. 10.05 Składanie ofert: IV. MIEJSCE, TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT: 1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami przy użyciu Asystenta postępowania Postępowania przetargowe 2024 https://asvstent.postępowania.pl/orq/wroclawski-zespol-zlobkow/postępowania do dnia 03.04.2024 r. do godz. 10.00 na: ,,DOSTAWA materiałów pomocniczych niezbędnych do utrzymania czystości (ścierek , mopów, worków do odkurzaczy, misek, szczotek itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/2024/31" Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy. Wymagania: Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania umieści wersję edytowalną załącznika nr 2 do zaproszenia oraz zaproszenie do złożenia oferty wraz z załącznikami. W przypadku kiedy wykonawca dokona samodzielnie zmian w wersji edytowalnej i będzie ona niezgodna z wersją PDF oferta nie będzie podlegała ocenie. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy zgodnie z załącznikiem 3 projektem wzorem umowy . II. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załączonego wzoru do Zaproszenia; 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo cenowy według załączonego wzoru do Zaproszenia; 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) Oświadczenie według załączonego wzoru do Zaproszenia . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów. III. KRYTERIA OCENY : Cena oferty brutto - 100% (100 pkt) 1. Cena oferty 1) przyjmuje się, że max ilość punktów, tj. 100 punktów, otrzyma oferta z najniższą ceną, 2) ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór; Oferta badana Najniższa oferowana cen zł x100 pkt - Cena oferty badanej zł 2. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta spełniająca wymagania zaproszenia , która otrzyma największą liczbę punktów w kryterium cena oferty brutto. V. ZŁOŻENIE OFERTY: 1. Ofertę składa się w formie elektronicznej, tzn. w formie dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej, tzn. w formie skanu z odręcznym podpisem. 2. Dokumenty (formularz oferty wraz z załącznikami) podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, wraz z pieczątką imienną (jeżeli podpis jest nieczytelny w celu identyfikacji osoby podpisującej dokumenty), 3. Dokumenty tworzące ofertę w formie skanów zamieścić na platformie elektronicznej (strona prowadzonego postępowania). 4. Instrukcja korzystania z programu Asystent Postępowania (dla Wykonawców) stanowi załącznik nr 5 do Zaproszenia. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postępowania.pl. VI. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1. Po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na platformie- Asystent Postępowania informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie wraz z cenami; 3) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo: do swobodnego wyboru oferty, do odwołania zaproszenia do składania ofert, do unieważnienia zaproszenia do składania ofert. 3. Do niniejszego Zaproszenia do składania ofert nie mają zastosowania przepisy Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest realizowane na podstawie art.2 ust.l. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz.1610 t.j.). Uwagi: VII. KLAUZULA RODO: 1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, tel.: 071 718 62 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl 2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostępny jest pod adresem email: renata.karpinska@wzz.wroc.pl i telefonicznie: 071 718 62 49. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w na podstawie Zaproszenia do złożenia oferty. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Posiada Pani/Pan: 1) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (l); 3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 P.ODO (2); 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych; 3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych; 4) gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. b i c RODO. (*) Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy. (2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 6. W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z wsparciem merytorycznym: https://postępowania.pl/kontakt/ pod nr telefonu 517590851 l.strzezynski@postępowania.pl oraz do doradcy ds. produktu - Nikita Mitar, T: +48 798 855 799, n.mitar@postępowania.pl) gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora systemu. |
© eurobudowa.pl 2004-2024