Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zagospodarowanie terenu w obrębie Centrum Rekreacyjno-Sportowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zagospodarowanie terenu w obrębie Centrum Rekreacyjno-Sportowego

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
Lwowska 28a
38-400 Krosno
powiat: Krosno
zp@um.krosno.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/904955
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krosno
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zagospodarowanie terenu w obrębie Centrum Rekreacyjno-Sportowego
przy Ul. Bursaki w Krośnie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dodatkowego ślizgu wraz z hamownią oraz przebudowa podestu istniejącej zjeżdżalni oraz zagospodarowanie terenu w obrębie Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Krośnie przy Ul. Bursaki wraz z pracami przygotowawczymi i towarzyszącymi, zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę wydaną przez Prezydenta Miasta Krosna Nr 307/2019 z dnia 18.11.2019 r., znak: PB.6740.1.125.2019.L.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SWZ Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dodatkowych wytycznych realizacji przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót.
Opis przedmiotu zamówienia w załączonym do SWZ projekcie budowlanym znajduje się w następujących częściach:
TOM I.1 - Zagospodarowanie terenu.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM I.2 - Ekspertyza techniczna wraz z inwentaryzacją.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM I.2 a - Dokumentacja geotechniczna badań podłoża gruntowego oraz opinia geotechniczna.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM I.2c - Projekt geotechniczny.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
Tom II Architektura:
PB Krosno Opis Architektura:
2.4. Dodatkowy ślizg w istniejącej zjeżdżalni
3.3. Nowy ślizg do istniejącej zjeżdżalni( D.III)
4. Opis elementów konstrukcyjnych i technologicznych
5. SIECI WODOCIAGOWO - KANALIZACYJNE
6. INSTALACJE WEWNĘTRZNE WODOCIĄGOWE
7. INSTALACJA WODY BASENOWEJ
8. INSTALACJE ELEKTRYCZNE
9. INSTALACJE ELEKTRYCZNE NISKOPRĄDOWE
10.5. Nowy ślizg do istniejącej zjeżdżalni( D.III)
10.7. Budowa chodników z kostki brukowej
10.8. Wykonanie ogrodzenia
10.10. Wykonanie niwelacji terenu, rozplantowanie humusu, obsiew mieszanką traw
10.11. Wykonanie odwodnienia liniowego
10.12. Wykonanie instalacji zewnętrznych miedzy innymi: kanalizacja deszczowa,
elektryka, wodociągowa, kanalizacja technologiczna
Część rysunkowa:
A_03 NOWY ŚLIZG DO ISTNIEJĄCEJ ZJEŻDŻALNI D.III
A_04 NOWY ŚLIZG DO ISTNIEJĄCEJ ZJEŻDŻALNI D.III detale
TOM III - Konstrukcja.
PB_04- plan sytuacyjny - stan istniejący -zjeżdżalnia
PB_05- plan zjeżdżalni turbo
PB_06 - plansza wymiarowania- zjeżdżalni
PB_K_07 fundamenty zjeżdżalnia turbo
PB_K_08 Konstrukcja Stalowa rozbudowa zjeżdżalni cz.1 (Uwaga: wymianę istniejących stopni i podestów należy wykonać z deski kompozytowej litej w kolorze brązowym wraz z podkonstrukcją gwarantującą odpowiednią nośność i sztywność danego elementu)
PB_K_09 Konstrukcja Stalowa rozbudowa zjeżdżalni cz.2
PB_K_10 Konstrukcja Stalowa rozbudowa zjeżdżalni cz.3
tom III opis
TOM IV - Sieci zewnętrzne wod-kan.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM V - Technologia wody basenowej.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM VI - Instalacje elektryczne zewnętrzne.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM VII - Specyfikacje techniczne.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
Uszczegółowienie w/w wymienionych części Projektu budowlanego znajduje się w tożsamych opracowaniach załączonego do SWZ Projektu wykonawczego.
Uwaga! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta, pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 100 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).
W celu prawidłowej realizacji zamówienia uwzględnić należy także pozostałe koszty wymienione w dalszej części niniejszego dokumentu.
Internetowy portal mapowy umożliwiający zapoznanie się z zagospodarowaniem terenu oraz istniejącą infrastrukturą techniczną znajduje się pod adresem: https://krosno.webewid.pl/e-uslugi/portal-mapowy ObliView.
Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, każdemu z tych wskazań towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne".
Uwaga: W związku z określonym terminem realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawcy przygotowując ofertę wzięli pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót oraz zabezpieczenia istniejącego wyposażenia oraz elementów obiektu, aby zapewnić prawidłowe pod względem bezpieczeństwa użytkowanie obiektu i terenu wykonywanych robót w czynnym obiekcie rekreacyjno-sportowym.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty instalacyjne elektryczne, sanitarne, ziemne, betoniarsko-zbrojarskie.

CPV: 45000000-7, 45310000-3,45100000-8,45110000-1,45330000-9-,45212000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00254182, ZP.271.34.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/904955
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, - komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet explorer minimalnie wersja 10 0., - włączona obsługa JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, - Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, - oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia: - podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. - jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. - ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF i opatrzenie ich podpisem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/904955
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/904955

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

Wymagania:
1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2-4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść takie wadium przed upływem terminu składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157.
Posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem ,,wpłacać przelewem" jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wyżej wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w niniejszym punkcie, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dodatkowego ślizgu wraz z hamownią oraz przebudowa podestu istniejącej zjeżdżalni oraz zagospodarowanie terenu w obrębie Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Krośnie przy ul. Bursaki wraz z pracami przygotowawczymi i towarzyszącymi, zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę wydaną przez Prezydenta Miasta Krosna Nr 307/2019 z dnia 18.11.2019 r., znak: PB.6740.1.125.2019.L.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SWZ Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dodatkowych wytycznych realizacji przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót.
Opis przedmiotu zamówienia w załączonym do SWZ projekcie budowlanym znajduje się w następujących częściach:
TOM I.1 - Zagospodarowanie terenu.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM I.2 - Ekspertyza techniczna wraz z inwentaryzacją.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM I.2 a - Dokumentacja geotechniczna badań podłoża gruntowego oraz opinia geotechniczna.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM I.2c - Projekt geotechniczny.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
Tom II Architektura:
PB Krosno Opis Architektura:
2.4. Dodatkowy ślizg w istniejącej zjeżdżalni
3.3. Nowy ślizg do istniejącej zjeżdżalni( D.III)
4. Opis elementów konstrukcyjnych i technologicznych
5. SIECI WODOCIAGOWO - KANALIZACYJNE
6. INSTALACJE WEWNĘTRZNE WODOCIĄGOWE
7. INSTALACJA WODY BASENOWEJ
8. INSTALACJE ELEKTRYCZNE
9. INSTALACJE ELEKTRYCZNE NISKOPRĄDOWE
10.5. Nowy ślizg do istniejącej zjeżdżalni( D.III)
10.7. Budowa chodników z kostki brukowej
10.8. Wykonanie ogrodzenia
10.10. Wykonanie niwelacji terenu, rozplantowanie humusu, obsiew mieszanką traw
10.11. Wykonanie odwodnienia liniowego
10.12. Wykonanie instalacji zewnętrznych miedzy innymi: kanalizacja deszczowa,
elektryka, wodociągowa, kanalizacja technologiczna
Część rysunkowa:
A_03 NOWY ŚLIZG DO ISTNIEJĄCEJ ZJEŻDŻALNI D.III
A_04 NOWY ŚLIZG DO ISTNIEJĄCEJ ZJEŻDŻALNI D.III detale
TOM III - Konstrukcja.
PB_04- plan sytuacyjny - stan istniejący -zjeżdżalnia
PB_05- plan zjeżdżalni turbo
PB_06 - plansza wymiarowania- zjeżdżalni
PB_K_07 fundamenty zjeżdżalnia turbo
PB_K_08 Konstrukcja Stalowa rozbudowa zjeżdżalni cz.1 (Uwaga: wymianę istniejących stopni i podestów należy wykonać z deski kompozytowej litej w kolorze brązowym wraz z podkonstrukcją gwarantującą odpowiednią nośność i sztywność danego elementu)
PB_K_09 Konstrukcja Stalowa rozbudowa zjeżdżalni cz.2
PB_K_10 Konstrukcja Stalowa rozbudowa zjeżdżalni cz.3
tom III opis
TOM IV - Sieci zewnętrzne wod-kan.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM V - Technologia wody basenowej.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM VI - Instalacje elektryczne zewnętrzne.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
TOM VII - Specyfikacje techniczne.
W zakresie dotyczącym dobudowy do istniejącej zjeżdżalni nowego ślizgu.
Uszczegółowienie w/w wymienionych części Projektu budowlanego znajduje się w tożsamych opracowaniach załączonego do SWZ Projektu wykonawczego.
Uwaga! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta, pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 100 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).
W celu prawidłowej realizacji zamówienia uwzględnić należy także pozostałe koszty wymienione w dalszej części niniejszego dokumentu.
Internetowy portal mapowy umożliwiający zapoznanie się z zagospodarowaniem terenu oraz istniejącą infrastrukturą techniczną znajduje się pod adresem: https://krosno.webewid.pl/e-uslugi/portal-mapowy ObliView.
Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, każdemu z tych wskazań towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne".
Uwaga: W związku z określonym terminem realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawcy przygotowując ofertę wzięli pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót oraz zabezpieczenia istniejącego wyposażenia oraz elementów obiektu, aby zapewnić prawidłowe pod względem bezpieczeństwa użytkowanie obiektu i terenu wykonywanych robót w czynnym obiekcie rekreacyjno-sportowym.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty instalacyjne elektryczne, sanitarne, ziemne, betoniarsko-zbrojarskie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w SWZ zaoferuje najniższą cenę (art. 239 ust. 2 ustawy Pzp).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże,
iż zrealizował należycie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy instalacji technologii basenowej, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
W przypadku gdy wartość zrealizowanej roboty budowlanej, dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
Okres 5 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże,
iż dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej,
Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez wykonawcę, co najmniej jedną osobą o ww. uprawnieniach, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy.
-instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez wykonawcę, co najmniej jedną osobą o ww. uprawnieniach, która będzie pełnić funkcję kierownika robót.
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez wykonawcę, co najmniej jedną osobą o ww. uprawnieniach, która będzie pełnić funkcję kierownika robót.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o przedmiotowe zamówienie ww. warunek można spełnić łącznie.
Uwaga: kierownik budowy będzie odpowiedzialny za całość wykonywanych robót, również za montaż i uruchomienie zjeżdżalni.
Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa w pkt 8.4. ppkt 2) SWZ uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających
z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646
z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz robót budowlanych określonych rodzajowo w punkcie 8.4.1) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich:
- rodzaju,
-wartości,
- daty i miejsca wykonania,
- podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane;
b) załączyć dowody określające, czy te roboty zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje,
- inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA:
- jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz winien dotyczyć robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
- w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
2. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek zdolności zawodowej) wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo: oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w
postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp). Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub
kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2-4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść takie wadium przed upływem terminu składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157.
Posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem ,,wpłacać przelewem" jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wyżej wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w niniejszym punkcie, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do
reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp). Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie on traktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, jakich Zamawiający może użyć edytując tę część ogłoszenia Zamawiający odsyła w tej kwestii do paragrafu 23 wzoru umowy, który w sposób szczegółowy określa rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w SWZ zaoferuje najniższą cenę (art. 239 ust. 2 ustawy Pzp).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-07

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.