Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2664z ostatnich 7 dni
22990z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sosnowica
ul. Spokojna 10
21-230 Sosnowica
powiat: parczewski
Tel./fax. 82-59-12-152 wew. 126, 5912-145
zamowienia@sosnowica.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Sosnowica
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: Tel./fax. 82-59-12-1
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na dostawę
,,DOSTAWA wyposażenia do świetlic wiejskich w ramach realizacji funduszu sołeckiego
w 2024 r."
Nazwa zadania:
DOSTAWA wyposażenia do świetlic wiejskich w miejscowościach Turno Osada oraz Stary Orzechów w ramach realizacji funduszy sołeckich na 2024 rok, Gmina Sosnowica, powiat Parczewski, województwo lubelskie Inwestycja przewidziana do realizacji w ramach:
Zadań realizowanych na cele mieszkańców gminy ze środków funduszu sołeckiego na rok 2024. I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu sportowego, konsoli do gier, gier i zabaw oraz ozdób do świetlicy wiejskiej w miejscowości Turno Osada. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu oraz wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu dostawy oraz należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych oraz materiałów do haftowania do świetlicy wiejskiej w miejscowości Stary Orzechów. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu oraz wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu dostawy oraz należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres usługi określają;
- opis przedmiotu zamówienia /OPZ/, załącznik nr 4
- projekt umowy - załącznik nr 2

CPV: 37460000-0, 37461500-2, 37461510-5, 37461520-8, 37530000-2, 37533000-3

Dokument nr: IGK.271.13.2024JB

Składanie ofert:
V. 3. Wskazanie miejsca i terminu składania ofert.
1) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 06 maja 2024 r. do godz. 12:00 w Urzędzie Gminy Sosnowica Ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica (Sekretariat pok. Nr 9). Oferty można składać w godz.ch pracy Urzędu.
2) Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres zamowienia@sosnowica.pl
4) Zamawiający wyklucza możliwość złożenia oferty faxem.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wskazuje jako pożądany termin realizacja zadania 30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Podstawa prawna:
W trybie i na zasadach ustalonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Sosnowica, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 PLN.
IV. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości: Udzielania zamówień uzupełniających
V. Sposób obliczenia ceny oferty; Sposób sporządzenia oferty; Wskazanie miejsca i terminu składania ofert.
V.l. Sposób obliczenia ceny oferty:

1) Wykonawca określi - mając na względzie treść niniejszego zapytania - cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku].
2) Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego (art. 632 kodeksu cywilnego). Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, bez których nie można wykonać zamówienia.
3] Ofertę cenową należy skalkulować w oparciu o wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
4) Wartość wynagrodzenia musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymaganej jakości i w oczekiwanym terminie, włączając w to koszty prowadzenia działalności gospodarczej, kalkulowany zysk, ryzyko oraz wszelkie inne koszty, opłaty i należności, związane z wykonywaniem usług, odpowiedzialnością materialną i zobowiązaniami Wykonawcy wymienionymi lub wynikającymi z warunków umowy oraz przepisów dotyczących wykonywania usługi objętej zamówieniem. V.2. Sposób sporządzenia oferty
I] Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
2) Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3} Treść oferty musi być zgodna z treścią niniejszego zapytania.
4) Oferta (wraz z załącznikami] musi być sporządzona w sposób czytelny.
5) Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez wykonawcę.
6] Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
7) jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
8) Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10) Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
II) Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub parafowana przez wykonawcę.
12) Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. Na kopercie/opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia: ,,Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w ramach realizacji funduszy sołeckich na 2024 rok."

13) Zamawiający dopuszcza złożenie podpisanej podpisem osobistym oferty w formie skanu.
14) Zamawiający honoruje oferty podpisane podpisem osobistym, kwalifikowanym czy podpisem zaufanym.
Zawartość oferty:
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
o Formularz ofertowy
o Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
o Zestawienie cenowe elementów proponowanego asortymentu (załącznik nr 5)
5) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
6) Oferty złożone po terminie, o którym mowa w punkcie 1), zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom
VI. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /potencjał kadrowy;
2. Niezbędna wiedza, umiejętności i uprawnienia do wykonania prac;
3. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
4. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
5. Sytuacja ekonomicznej lub finansowej pozwalająca na wykonanie zadania;
VII. Wymagania dotyczące wadium:
Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
VIII. Kryterium oceny ofert:
Cena ofertowa - 100%
IX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Przedmiot musi być zgodny z OPZ
2. Kryterium oceny ofert:
Cena ofertowa przedmiotu zamówienia - 100 %
KC = Cn/r x 100 Gdzie:
KC- ilość punktów przyznana Oferentowi
Cn - najniższa zaoferowana cena spośród ofert niepodlegajgcych odrzuceniu Coi>- cena zaoferowana w ofercie badanej
X. Badanie i ocena ofert:
1. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ocen. Zamawiający i wykonawca nie mogą prowadzić negocjacji dotyczącej złożonej oferty oraz dokonywać jakiejkolwiek zmiany w jej treści
2. Zastrzeżenie Zamawiającego dotyczące poprawienia w ofercie oczywistych i innych omyłek:
W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ocen. Zamawiający i wykonawca nie mogą prowadzić negocjacji dotyczącej złożonej oferty oraz dokonywać jakiejkolwiek zmiany w jej treści
3. Zastrzeżenie Zamawiającego dotyczące poprawienia w ofercie oczywistych i innych omyłek:
Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
XI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych, wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych.
XII. Wybór Wykonawcy:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, złożoną przez wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria oceny.

2. Niezwłocznie po zakończeniu postępowania w sprawie wyboru wykonawcy Zamawiający udostępnia przez zamieszczenie na stronie internetowej BIP i na tablicy ogłoszeń UG Sosnowica, informację o wyniku postępowania.
XIII. Zawarcie umowy:
1. Po przeprowadzeniu procedury uregulowanej w niniejszym zapytaniu nastąpi podpisanie umowy z wybranym wykonawcą.
2. W przypadku, gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
3. Zawarcie umowy nastąpi w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego z zastrzeżeniem pkt. 4.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy na odległość tj. umowy zawieranej bez jednoczesnej obecności obu stron z użyciem środków komunikacji elektronicznej.
5. W takiej sytuacji Zamawiający nadaje rzeczonej umowie numer, wskazuje zakres ewentualnych uzupełnień i przekazuję ją Wykonawcy drogą elektroniczną.
6. Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie w/w umowę, uzupełnić w zakresie określonym przez Zamawiającego, wydrukować, podpisać i odesłać na adres Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza zwrot umowy drogą elektroniczną tylko w przypadku podpisania umowy podpisem elektronicznym.
XIV. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania w sprawie wyboru wykonawcy:
Zawiera projekt umowy stanowiący integralną cześć niniejszego zapytania ofertowego.
XVI. Wykluczenie z postępowania
1. Zamawiający wyklucza z udziału w postępowaniu oferenta, który: 1] Nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
2) Odstąpił od podpisania umowy z zamawiającym, a jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.
2. Ofertę złożoną przez oferenta wykluczonego z udziału w postępowaniu uznaje się za odrzuconą.
3. Odrzucenie oferty -
1) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi, co najmniej jedna z niżej wymienionych przesłanek:
a) Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) Oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny i nie jest możliwe poprawienie tych błędów;
c) Oferent nie zaakceptował poprawionych błędów w obliczeniu ceny
XVII. Zapytanie ofertowe.
1. Zamawiający może zmienić zapytanie ofertowe przed upływem terminu składania ofert, jeżeli:
1] zmienione zapytanie ofertowe zostanie udostępnione różnym podmiotom przed upływem tego terminu;
2) w zmienionym zapytaniu ofertowym przedłużony zostanie termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, o ile przedłużenie tego terminu jest konieczne z uwagi na istotną zmianę zapytania ofertowego polegającą w szczególności na zmianie:
a] opisu zadania,
b] warunku udziału w postępowaniu lub sposobu dokonywania oceny spełniania danego warunku w tym postępowaniu,
c] kryterium oceny ofert.
3) Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego:
Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego publikowana jest w procedurze jak dla zapytania ofertowego.
XVIII. Uwagi:
1. Zamawiający oczekuje złożenia z ofertą oświadczenia Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO -Załącznik nr 3 RODO.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań przez oferentów jednak nie później niż na 3 dni przed otwarciem ofert. Odpowiedzi na pytania zostaną opublikowane na stronie Zapytania ofertowego.
3. Zamawiający dopuszcza zakończenie postępowania bez wyboru oferty.
4. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania w przypadku:
a) nie złożono żadnej oferty lub wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
b) możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia publicznego.
5. Za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z zawartym w formularzu ofertowy, z zastrzeżeniem:
1} Wykonawca w terminie określonym w umowie dostarczy i protokolarnie przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia,
2) Wykonawca dokonania rozruchu przedmiotów objętych zamówieniem,
3) Podstawą wypłaty należności będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT,
6. Terminu płatności za realizację zadania wynosi 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca zobowiązany jest do wyszczególnienia poszczególnych pozycji na fakturze zgodnie z poszczególnymi nazwami.

1) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisanie przez obie strony protokołu odbioru końcowego.
2) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktury na:
a. Nabywca: Gmina Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica NIP: 5391498425;
b. Odbiorca: Urząd Gminy w Sosnowicy ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica.
3) Przedmiot umowy zostanie odebrany na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wraz ze sprzętem
instrukcje obsługi w języku polskim oraz karty i warunki gwarancji. 7. Zamawiający informuje, że dokona zamówienia w ilościach ujętych w OPZ w razie posiadania na ten cel wystarczających środków finansowych. Przedmiotem zamówienia może się zwiększyć lub zmniejszyć w zależności od ofert cenowych uzyskanych w postępowaniu i wysokością budżetu jakim będzie dysponował Zamawiający.

Uwagi:
XVIII. Informacje związane z ochroną danych osobowych.
1. Informacje dotyczące administratora danych Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Gmina Sosnowica. Mogą się Państwo z nami kontaktować listownie na adres: ul. Spokojna 10, 21 - 230 Sosnowica.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych w osobie Pana Piotra Załuskiego.
3. W razie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Sosnowica, a także przysługujących uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych - za pośrednictwem adresu e-mail: odobhp.plotrzaluski@gmail.com.
4. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
1) ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.),
2} rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282 ze zm.)
3) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. z 2020 poz.164).
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych.
7. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie

zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Odmowa podania danych uniemożliwi udział w postępowaniu.
9. Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Na zasadach określonych w RODO, uczestnikom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przysługuje prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych;
2) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z tych praw nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą -Prawo Zamówień Publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników;
3) żądania od administratora usunięcia danych lub ograniczenia ich przechowywania;
4) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
11. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.

Kontakt:
XV. Informacje o sposobie porozumiewania się oferentów z zamawiającym oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów
1. Osobą do kontaktu w sprawach związanych ze złożonymi ofertami jest Pani Joanna Balicka, z którą można kontaktować się:
- telefonicznie pod nr 82 591-21-52 wew. 126,
- w formie listu tradycyjnego na adres: Urząd Gminy Sosnowica ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,
- mailowo na adres: zamowienia@sosnowica.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.