Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Nadzór inspektorski w branży mechaniczno - montażowej oraz towarzyszących

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Nadzór inspektorski w branży mechaniczno - montażowej oraz towarzyszących

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: ORLEN Serwis S.A. Oddział w Gdańsku
ul. Elbląska 135
80-718 Gdańsk
powiat: Gdańsk
patrycja.obrebska@lotosserwis.pl
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1561658,255b5cafbd9e3a30c0159ff4a98a03d2.html
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OS/010/24/GS Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno - montażowej oraz towarzyszących
Treść zapytania:
Gdańsk, dnia 21.03.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR OS/010/24/GS
Szanowni Państwo,
Firma ORLEN Serwis S.A. (zwana dalej ,,Zamawiającym") zaprasza Państwa do udziału w procesie wyboru kontrahenta dotyczącym:
,,Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno - montażowej oraz towarzyszących"
I. INFORMACJE PODSTAWOWE
1. Opis przedmiotu Zapytania Ofertowego:
Wybór Wykonawcy do realizacji usługi pn. ,,Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno - montażowej oraz towarzyszących".
1.1. Specyfikacja zakresu prac:
a) Nadzór inspektorski z ramienia ORLEN S.A. nad pracami wykonywanymi w trakcie realizacji i odbioru prac remontowych na instalacji HOG (Odsiarczanie Gudronu) w branżach:
o mechaniczno - montażowej, m.in. aparaty wymiany ciepła, zbiorniki, piece, filtry, rurociągi technologiczne, armatura, etc.;
o towarzyszące, n.in. czyszczenie aparatów, prace izolerskie, rusztowania, prace antykorozyjne, etc.
b) Szczegółowy zakres obowiązków przedstawiono w Załączniku nr 1.
c) Wymagany kontener socjalno - biurowy z dostępem do sieci Internet oraz kontener sanitarny.
UWAGA:
o Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie przepracowanych godzin potwierdzonych podpisanym przez Zamawiającego protokołem odbioru nie częściej niż raz w miesiącu.
o Wszystkie ustalenia należy przeprowadzać w porozumieniu z inżynierami SUR.
o Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 6 inspektorów.
o Zamawiający zastrzega częściowy wybór oferty, tj. obejmujący dowolną liczbę deklarowanych przez Oferenta pracowników.
o Stawki podane przez Oferenta w Załączniku nr 2 Oferta cenowa Wykonawcy powinny zawierać wszelkie koszty Oferenta (np. mobilizację, wyżywienie, nocleg itp.).
1.2 Wymagania:
1.2 Czas pracy:
Tryb pracy:
o poniedziałek - piątek (godz. podstawowe) 700 - 1500
o poniedziałek - piątek (godz. nadliczbowe) 1500 - 1900
o sobota (godz. nadliczbowe) 700 - 1900
1.2.2. Kompetencje oddelegowanych pracowników:
Oddelegowani do zadania inspektorzy powinni posiadać:
o Inżynierowie o profilu mechanicznym z doświadczeniem przy remontach petrochemicznych.
o Umiejętność odczytywania dokumentacji, rysunków technicznych w szczególności dokumentacji dla rurociągów.
o Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu prac.
o Dobry stan zdrowia oraz winni być dopuszczeni do prac na wysokości - potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem lekarskim.
o Aktualne szkolenia BHP.
o Certyfikaty IWE, IWI lub VT (dodatkowe atuty)
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia kompetencji zgłoszonych pracowników oraz wykonania audytu u potencjalnego Wykonawcy.
1.2.3. Wykonawca zapewni dla każdego inspektora:
o Mobilny telefon służbowy.
o Wg potrzeby dodatkowy sprzęt zabezpiecza we własnym zakresie Oferent.
1.2.4 Zamawiający zapewni:
o Kontener socjalno - biurowy z dostępem do sieci Internet oraz kontener sanitarny.
o Sprzęt komputerowy (laptop) z dostępem do Internetu wraz z oprogramowaniem MS Office, MS Project, oprogramowanie do przeglądania plików CAD (dwg i dxf).
o Drukarkę wraz z skanerem (format A4 i A3).
o Odzież roboczą.
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi
1. Cena za 1 roboczogodzinę pracy w godz.ch podstawowych od poniedziałku do piątku 7:00 - 15:00 [netto; PLN] 1 szt.
2. Cena za 1 roboczogodzinę pracy w godz.ch nadliczbowych od poniedziałku do piątku 15:00 - 19:00 oraz w godz.ch nadliczbowych w sobotę 7:00 - 19:00 [netto; PLN] 1 szt.
Dodatkowe warunki formalne:
Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "OS/010/24/GS Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno - montażowej oraz towarzyszących"
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:

Dokument nr: Z75/503193

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1561658,255b5cafbd9e3a30c0159ff4a98a03d2.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
21- 03- 2024 10: 45
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
02- 04- 2024 10: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
27- 03- 2024 10: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1561658,255b5cafbd9e3a30c0159ff4a98a03d2.html

Uwagi:
2. Kryteria oceny oferty:
o Cena
o Doświadczenie
3. Zastrzeżenia Zamawiającego:
Zamawiający informuje, że:
a) Wykonawca powinien wyznaczyć swojego przedstawiciela do formalnych kontaktów z Zamawiającym;
b) nie będą refundowane żadne koszty związane z przygotowaniem lub dostarczeniem Oferty;
c) nadesłane Oferty nie będą zwracane Oferentom;
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyjęcia całości lub dowolnej części Oferty;
e) jeśli strony nie dojdą do porozumienia co do wszystkich postanowień przyszłej umowy i umowa nie zostanie zawarta, to Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia;
f) zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji Dostawy/Robót/Prac danego zakresu;
g) zastrzega sobie prawo prowadzenia korespondencji z Oferentami drogą mailową lub faksem na adres wskazany przez Oferenta;
h) zastrzega sobie prawo do odwołania Zapytania Ofertowego bez podania przyczyny, w każdym czasie, w takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego;
i) zastrzega sobie prawo do zamknięcia procesu wyboru kontrahenta bez wyboru którejkolwiek z Ofert, a Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia;
j) zastrzega sobie prawo, że po złożeniu Ofert nastąpi ich ocena według kryteriów określonych przez Zamawiającego oraz wybranie Oferenta lub Oferentów, z którymi będą prowadzone dalsze negocjacje;
k) wybór Oferenta/ów do dalszych negocjacji nie stanowi przyjęcia Oferty;
l) zastrzega sobie prawo, aż do upływu terminu składania Ofert, wprowadzenia zmian w Zapytaniu Ofertowym, o którym zobowiązani jesteśmy zawiadomić wszystkich Oferentów;
m) ocena Ofert dokonywana będzie przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. Prace Komisji przebiegać będą według zasad określonych w Procedurze SRW 72.04.00.00 ,,Zasady wyboru kontrahenta..." dostępnej w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 135;
n) przed złożeniem Oferty Wykonawca powinien zapoznać się ze szczegółowymi warunkami postępowania przy robotach wykonywanych na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku zawartymi w ,,Informatorze o zasadach postępowania na terenie Grupy LOTOS S.A." - Informator jest dostępny w Biurze Realizacji Projektów ORLEN Serwis S.A. w Gdańsku, przy ul. Elbląskiej 135;
o) Wykonawca będzie wytwórcą odpadów, w rozumieniu Art. 3.1 pkt 32 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21), w odniesieniu do wszystkich rodzajów i ilości odpadów, które zostaną wytworzone w wyniku prowadzonych robót objętych procesem wyboru kontrahenta (za wyjątkiem złomu, który pozostanie własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do zgromadzenia i przewiezienia go do Magazynu Złomu na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku);
p) Wszelkie informacje przedstawione w niniejszym dokumencie przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania Oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób i do innych celów.
4. Informacje dotyczące pytań i odpowiedzi:
a) Na pytania dotyczące Zapytania Ofertowego odpowiedzi udziela Komisja wyboru kontrahenta wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.
b) Wszystkie pytania dodatkowe należy zgłaszać do dnia 27.03.2024r. do godz. 10:00.
c) Odpowiedzi zostaną udzielone wszystkim Oferentom po upływie terminu zadawania pytań.
d) Pytania i wnioski, które wpłyną po dniu wyznaczonym nie będą rozpatrywane.
5. Opis sposobu uczestniczenia w postępowaniu i złożenia oferty:
a) Oferent zobowiązany jest zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym i dołączonymi do niego dokumentami i na ich podstawie przygotować Ofertę.
b) Oferenta zainteresowanego tematem prosimy o złożenie Oferty na Platformie Zakupowej LOGINTRADE do dnia 2.04.2024r. do godz. 10:00.
c) Oferta powinna być:
o sporządzona w języku polskim,
o podpisana przez osobę/y uprawnione do występowania w imieniu Oferenta,
o złożona tylko na Platformie Zakupowej z podziałem na ofertę handlową i merytoryczną.
Prosimy o prawidłowe złożenie oferty i umieszczenie formularza ofertowego - część handlowa (Załącznik nr 2) w części handlowej, natomiast pozostałe dokumenty w części merytorycznej. Instrukcja dla Oferenta znajduje się w Załączniku nr 6.
6. Ochrona danych osobowych:
a) Na potrzeby realizacji niniejszego postępowania Strony jako niezależni administratorzy danych udostępniać będą sobie nawzajem dane osobowe swoich reprezentantów lub przedstawicieli wskazanych w Zapytaniu Ofertowym, Ofercie oraz innych osób w zależności od potrzeb wynikających z postanowień niniejszego Zapytania Ofertowego.
b) Strony zobowiązują się do poinformowania osób wymienionych w ust. 1 w terminie najpóźniej miesiąca po pozyskaniu danych osobowych lub przy pierwszej komunikacji z osobą, której dane dotyczą o konieczności przekazania ich danych na potrzeby realizacji Umowy, w tym o celu i zakresie przekazania danych, wskazanych w niniejszej klauzuli informacyjnej.
c) Każda ze Stron zobowiązuje się do zabezpieczenia danych osobowych poprzez podjęcie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, jak też ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
d) Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej ,,RODO"), przekazanych ORLEN Serwis S.A. na potrzeby zawarcia i realizacji Umowy jest ORLEN Serwis S.A. z siedzibą: ul. Chemików 7 09-411 Płock.
e) Z Administratorem danych można skontaktować się poprzez e-mail: daneosobowe.serwis@orlen.pl lub pisemnie na adres ORLEN Serwis S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock z dopiskiem ,,Ochrona danych".
f) Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niej wynikających.
g) Podstawą prawną przetwarzania przez ORLEN Serwis S.A. danych osobowych drugiej Strony w celach wskazanych powyżej jest:
o podjęcie działań w celu zawarcia i wykonywania Umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit b RODO,
o wypełnianie obowiązków prawnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c RODO związanych m.in. z przepisami podatkowymi oraz przepisami o rachunkowości,
o prawnie uzasadniony interes ORLEN Serwis S.A. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f RODO związany z realizacją postanowień Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niej wynikających.
h) Dane osobowe drugiej Strony mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie ORLEN Serwis S.A. w tym m.in. obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby realizacji Umowy, świadczących usługi księgowe, pocztowe, archiwizacyjne, prawne, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z ORLEN Serwis S.A.. i wyłącznie zgodnie z jej poleceniami. Dane mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie prawa, w tym organom administracji skarbowej.
i) Dane przetwarzane będą przez czas realizacji Umowy, a po jej zakończeniu przez czas związany z wygaśnięciem roszczeń związanych z Umową oraz przez czas określony przepisami podatkowymi oraz przepisami dotyczącymi sprawozdawczości finansowej.
j) Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu w przypadku kiedy ORLEN Serwis S.A. przetwarzania dane w oparciu o uzasadniony interes, o którym mowa w ust. 7 lit. c niniejszego paragrafu.
k) Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Klauzule sankcyjne:
W związku z zakazami określonymi w przepisach sankcyjnych wydanych w związku z agresją
na Ukrainę, w szczególności:
a) Rozporządzeniu Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE.L Nr 229, str. 1, z późn. zm.),
b) Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE.L Nr 134, str. 1, z późn. zm.) oraz
c) Rozporządzeniu Rady (EU) 2022/263 w sprawie środków ograniczających w odpowiedzi na uznanie niekontrolowanych przez rząd obszarów ukraińskich obwodów donieckiego i ługańskiego oraz nakazanie rozmieszczenia rosyjskich sił zbrojnych na tych obszarach (Dz.U.UE.L.2022.42I, str. 77, z późn. zm.),
Oferent przystępując do postępowania zakupowego i składając ofertę w odpowiedzi na to zapytanie ofertowe gwarantuje, że towary/wyroby (w tym również towary/wyroby dostarczane w ramach realizowanych usług), które miałyby zostać nabyte przez Rafinerię Gdańską Sp. z o. o. w wyniku realizacji złożonej oferty, nie będą pochodzić lub nie zostaną wywiezione z Rosji lub z Białorusi lub obwodów ługańskiego lub donieckiego (terytoriów Ukrainy).
8. Standardy obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN:
Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się z dokumentami: ,,Kodeks postępowania dla dostawców Grupy Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej: https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/przetargi-i-dostawy/dostawy/kodeks-postepowania-dla-dostawcow) oraz ,,Polityka ochrony praw człowieka w Grupie Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej: https://www.orlen.pl/pl/zrownowazony-rozwoj/polityka-ochrony-praw-czlowieka).Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do ich stosowania oraz przestrzegania we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców ze ww. dokumentami.
Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN standardy dotyczące polityki antykorupcyjnej, zasad przyjmowania upominków, zgłaszania nieprawidłowości oraz zarządzania konfliktem interesów (opublikowanym na stronie internetowej: https://www.orlen.pl/pl/o-firmie/o-spolce/nasze-standardy/standardy-antykorupcyjne). Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców z ww. dokumentem.
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Patrycja Obrębska
tel:
e-mail: patrycja.obrebska@lotosserwis.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.