Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa wodomierzy do wody zimnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plac Zwycięstwa 5 59-305 Rudna powiat: lubiński tel. 076 746 70 84, Fax. 076 746 70 80, zgkim@zgkim.rudna.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Rudna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 076 746 70 84, |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Sukcesywna dostawa wodomierzy do wody zimnej ". 2. Przedmiot Zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Fabrycznie nowych wodomierzy do wody zimnej, np. firmy Fila, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego pn."Formularz ofertowy". 2.2. Szacunkowe ilości zawarte w ,,Formularzu ofertowym" mogą ulec zmianie, tj. zmniejszeniu bądź zwiększeniu w czasie trwania umowy. 2.3. DOSTAWA przedmiotu zamówienia będzie realizowana w częściach, sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego i każdorazowo zostanie określona w zamówieniach częściowych i z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego. 2.4. DOSTAWA rzeczy, o których mowa w ppkt.2.1. odbywać się będzie każdorazowo na koszt Wykonawcy w terminie do 7 dni kalendarzowych od złożenia pisemnego zamówienia. 3. Charakterystyka nowych wodomierzy do wody zimnej: 3.1. Fabrycznie nowe, z cechą legalizacyjną nadaną w roku dostarczenia 3.2. Wodomierz całkowicie odporny na działanie magnesów 3.3. Hermetyczne liczydło odporne na zaparowania 3.4. Zatwierdzenie przez Główny Urząd Miar lub inny dokument równoważny 3.5. Atest higieniczny PZH 3.6. Zabezpieczenie przed mechaniczną ingerencją 3.7. Legalizacja spełniająca wymagania UE 3.8. Gwarancja do końca 2029 roku. Dokument nr: WWK.271.5.2024 Składanie ofert: Jeżeli są Państwo zainteresowani, proszę o złożenie oferty na udzielenie przedmiotowego zamówienia w pokoju nr 2 Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Pl. Zwycięstwa 5, 59 - 305 Rudna w terminie do dnia 2 kwietnia 2024 r. do godz. 1500 Miejsce i termin realizacji: 4. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024r., przy czym dostawy będą realizowane w częściach, sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego i każdorazowo zostaną określone w zamówieniach częściowych z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego. Wymagania: 5. Opis warunków udziału: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zapytania, w tym wymagania techniczne, jakościowe, ilościowe, terminowe oraz akceptują zapisy określone w umowie zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania. 6. Kryterium oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę najtańszą, przy czym musi ona spełnić wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu. 7. Sposób przygotowania oferty 7.1. Każdy Oferent przedkłada tylko jedną ofertę 7.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 7.3. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty 7.4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną we właściwym rejestrze lub dokumencie właściwym do formy organizacji firmy oferenta. 8. Do oferty należy dołączyć: 8.1) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, 8.2) zaparafowany projekt umowy ( zał. Nr 2), 8.3) dokumenty potwierdzające wymagania wymienione w od pkt. 3 do pkt. 5. 9. .Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udzielenia zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert lub unieważnienia postępowania. 10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. 11. Ochrona danych osobowych: 11.1. Ochrona danych osobowych Wykonawcy, których administratorem będzie Zamawiający, odbywać się będzie w sposób opisany w klauzuli informacyjnej dot. przetwarzania danych osobowych, stanowiących załącznik umowy. 11.2. Każda ze stron umowy oświadcza, że w przypadku przekazania drugiej stronie danych osobowych niezbędnych do realizacji umowy, wypełnia wobec osób fizycznych których te dane dotyczą obowiązki informacyjne przewidziane w art 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). UWAGA: Zaleca się od Wykonawcy dokonania oględzin na miejscu oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Kontakt: Osoby upoważnione do kontaktów: Rafał Jarosz - kierownik Wydziału Wodociągów i Kanalizacji- tel. 76 746 70 95 lub 509 501 898 oraz Małgorzata Tyrpak - inspektor ds. wod-kan- tel. 76 746 70 94 w godz. 7.00 do 15.00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024