Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i uruchomienie dwóch fabrycznie nowych central wentylacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i uruchomienie dwóch fabrycznie nowych central wentylacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej
Plac Zamkowy 4
00-277 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowienia@zamek-krolewski.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/903510
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i uruchomienie dwóch fabrycznie nowych central wentylacyjnych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych central wentylacyjnych, demontaż, ponowny montaż, przeróbkę kanałów wentylacyjnych w obrębie maszynowni.
1. Dwie fabrycznie nowe centrale wentylacyjne:
o wentylatory promieniowo- osiowe z napędem bezpośrednim nawiewno - wywiewny min 6 000m3/h nawiew,
o silniki wentylatorów z EC, płynna regulacja,
o wymiennik freonowy chłodzenie,
o nagrzewnica elektryczna (dobór po wizji lokalnej),
o sekcja recyrkulacji,
o czujniki temperatury i wilgotności, nawiew i wyciąg,
o sekcje filtrów,
o Certyfikaty: CE.
2. Automatyka centrali wentylacyjnej :
o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet,
o możliwość zarządzania lokalnie z poziomu przeglądarki internetowej i lokalnej sieci LAN,
o czujniki temperatury nawiew i wyciąg,
o czujnik wilgotności nawiew i wyciąg,
o regulacja temperatury,
o regulacja wilgotności,
o monitoring zabrudzenia filtrów.
3. Dwa fabrycznie nowe agregaty skraplające :
o wydajność chłodzenie min. 25kW,
o współczynnik EER min. C,
o max. wysokość urządzenia 160 cm,
o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet,
o Certyfikaty: CE.
4. Dwa fabrycznie nowe nawilżacze:
o nawilżacz rezystancyjny o wydajności 5...40Kg/h,
o lance parowe, dobrane przez wykonawcę do wielkości kanału,
o przewody pary,
o przewody kondensatu,
o kabel zasilający i sterowniczy,
o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet,
o Certyfikaty: CE
5. Prace adaptacyjne
o Demontaż i utylizacja (poparta protokołem) uszkodzonej dwusekcyjnej centrali wentylacyjnej i kanałów wraz z załadunkiem i transportem do miejsca utylizacji,
o dostawa (transport poziomy i pionowy), rozładunek, montaż oraz uruchomienie,
o wykonanie kanałów dopasowanych do nowych central,
o istniejąca instalacja do skraplaczy na dachu:
o przewód zasilający wentylatory 2x 3x1,5mm, rurki miedziane 2 x Dn 22mm 2 x Dn 15mm
o w przypadku braku możliwości wykorzystania istniejących instalacji dostawca powinien założyć dostosowanie/wykonanie instalacji do nowych urządzeń oraz wykonanie niezbędnych przejść przez stropy i poszycie dachu wraz z obróbkami dekarskimi,
o przepusty instalacyjne w elementach oddzielenia przeciwpożarowego powinny mieć klasę odporności ogniowej (EI) wymaganą dla tych elementów,
o w przypadku braku kompatybilności istniejącej konstrukcji pod skraplacze z nowymi urządzeniami należy dostosować konstrukcję do nowych urządzeń bez ingerencji w poszycie dachu,
o wykonanie dokumentacji po montażowej.
6. Zaoferowane urządzenia, muszą posiadać dostęp do części zamiennych, na terenie Unii Europejskiej.
7. Parametry powietrza wewnątrz:
Lato 20 *C - 26 *C, wilgotność 55% 5%
Zima 20 *C 2 *C, wilgotność 55% 5%
8. W przypadku kiedy zaoferowane urządzenia będą wymagały konieczności wymiany rurociągów, ze względu na niespełnianie wymagań do nowych urządzeń, zamawiający wymaga ich dostosowania.
Trasa nowych rurociągów powinna być równoległa do obecnej i ujęta w kosztach oferty. Przejścia przez stropy powinny być zabezpieczone masą ognioochronną.
9. Wykonawca powinien uwzględnić szczelne wydzielenie miejsca pracy od reszty pomieszczenia.

CPV: 39717200-3

Dokument nr: 2024/BZP 00254838, ZN.26.1.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 11:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/903510
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903510
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt IX Rozdziału I SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt XXI Rozdziału I SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/903510
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903510

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZN.26.1.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych central wentylacyjnych, demontaż, ponowny montaż, przeróbkę kanałów wentylacyjnych w obrębie maszynowni.
1. Dwie fabrycznie nowe centrale wentylacyjne:
o wentylatory promieniowo- osiowe z napędem bezpośrednim nawiewno - wywiewny min 6 000m3/h nawiew,
o silniki wentylatorów z EC, płynna regulacja,
o wymiennik freonowy chłodzenie,
o nagrzewnica elektryczna (dobór po wizji lokalnej),
o sekcja recyrkulacji,
o czujniki temperatury i wilgotności, nawiew i wyciąg,
o sekcje filtrów,
o Certyfikaty: CE.
2. Automatyka centrali wentylacyjnej :
o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet,
o możliwość zarządzania lokalnie z poziomu przeglądarki internetowej i lokalnej sieci LAN,
o czujniki temperatury nawiew i wyciąg,
o czujnik wilgotności nawiew i wyciąg,
o regulacja temperatury,
o regulacja wilgotności,
o monitoring zabrudzenia filtrów.
3. Dwa fabrycznie nowe agregaty skraplające :
o wydajność chłodzenie min. 25kW,
o współczynnik EER min. C,
o max. wysokość urządzenia 160 cm,
o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet,
o Certyfikaty: CE.
4. Dwa fabrycznie nowe nawilżacze:
o nawilżacz rezystancyjny o wydajności 5...40Kg/h,
o lance parowe, dobrane przez wykonawcę do wielkości kanału,
o przewody pary,
o przewody kondensatu,
o kabel zasilający i sterowniczy,
o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet,
o Certyfikaty: CE
5. Prace adaptacyjne
o Demontaż i utylizacja (poparta protokołem) uszkodzonej dwusekcyjnej centrali wentylacyjnej i kanałów wraz z załadunkiem i transportem do miejsca utylizacji,
o dostawa (transport poziomy i pionowy), rozładunek, montaż oraz uruchomienie,
o wykonanie kanałów dopasowanych do nowych central,
o istniejąca instalacja do skraplaczy na dachu:
o przewód zasilający wentylatory 2x 3x1,5mm, rurki miedziane 2 x Dn 22mm 2 x Dn 15mm
o w przypadku braku możliwości wykorzystania istniejących instalacji dostawca powinien założyć dostosowanie/wykonanie instalacji do nowych urządzeń oraz wykonanie niezbędnych przejść przez stropy i poszycie dachu wraz z obróbkami dekarskimi,
o przepusty instalacyjne w elementach oddzielenia przeciwpożarowego powinny mieć klasę odporności ogniowej (EI) wymaganą dla tych elementów,
o w przypadku braku kompatybilności istniejącej konstrukcji pod skraplacze z nowymi urządzeniami należy dostosować konstrukcję do nowych urządzeń bez ingerencji w poszycie dachu,
o wykonanie dokumentacji po montażowej.
6. Zaoferowane urządzenia, muszą posiadać dostęp do części zamiennych, na terenie Unii Europejskiej.
7. Parametry powietrza wewnątrz:
Lato 20 *C - 26 *C, wilgotność 55% 5%
Zima 20 *C 2 *C, wilgotność 55% 5%
8. W przypadku kiedy zaoferowane urządzenia będą wymagały konieczności wymiany rurociągów, ze względu na niespełnianie wymagań do nowych urządzeń, zamawiający wymaga ich dostosowania.
Trasa nowych rurociągów powinna być równoległa do obecnej i ujęta w kosztach oferty. Przejścia przez stropy powinny być zabezpieczone masą ognioochronną.
9. Wykonawca powinien uwzględnić szczelne wydzielenie miejsca pracy od reszty pomieszczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Efektywność oferowanego urządzenia EER
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca legitymował się Certyfikatem dla przedsiębiorców wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego, wydanym na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2065).
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, demontażu i montażu centrali wentylacyjnej, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek, powinien być spełniony przez tych z wykonawców, którzy wykonają prace, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca do realizacji zamówienia skieruje osobę, lub osoby, posiadające:
a) uprawnienia SEP E i D do 1 KV do obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym,
b) uprawnienia w zakresie instalacji, konserwacji lub serwisowania, a także naprawy i likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz agregatów chłodniczych w samochodach ciężarowych chłodniach i przyczepach chłodniach, zawierających fluorowane gazy cieplarniane lub substancje kontrolowane, oraz odzysk fluorowanych gazów cieplarnianych lub substancji kontrolowanych ze stacjonarnych i ruchomych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek, powinien być spełniony przez tych z wykonawców, którzy wykonają prace, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, wydanym na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. 2020 poz.2065).
4) Wykaz zrealizowanych zamówień w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane należycie - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt III. 2. 4.1) Rozdziału I (Załącznik nr 3);
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz o podstawie dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca wraz z ofertą złoży informację dotyczącą oferowanych urządzeń, tj. nazwę producenta, model oraz ich parametry w odniesieniu do urządzeń opisanych w punkcie 1-4 Opisu Przedmiotu Zamówienia).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt V.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Efektywność oferowanego urządzenia EER
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Termin związania ofertą: 30 dni

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.