Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa bieżni i skoczni w dal

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa bieżni i skoczni w dal

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIEJSKA ŻORY
Aleja Wojska Polskiego 25
44-240 Żory
powiat: Żory
zp@um.zory.pl
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Województwo: śląskie
Miasto: Żory
Wadium: 2900,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy Ul. Dąbrowskiego 15.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac:
organizacja placu budowy, organizacja zaplecza budowy, wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej do placu budowy, pełna obsługa geodezyjna inwestycji (wytyczenie inwestycji w terenie, pomiar geodezyjny powykonawczy),
roboty rozbiórkowe: rozbiórka istniejących obrzeży betonowych 8x30cm wzdłuż nawierzchni bieżni i skoczni w dal, rozbiórka istniejącej nawierzchni bieżni z mączki ceglanej, frezowanie pni po wykonanej wycince drzew wraz z uprzątnięciem i wywozem urobku po frezowaniu pni oraz gruzu do utylizacji, (zamówienie nie obejmuje wycinki drzew - zrealizowane przez Zamawiającego we wcześniejszym terminie),
korytowanie pod nową podbudowę bieżni wraz z wywozem i utylizacją gruntu,
wykonanie nowej podbudowy pod nawierzchnię bieżni (zgodnie z dok. rysunkową),
ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem wzdłuż nawierzchni bieżni,
wykonanie podkładu pod nawierzchnię bieżni z ET - podkład mineralno-syntetyczny grubości około 35mm,
wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej w technologii typu ,,natrysk" na całej powierzchni bieżni (nawierzchnia koloru ceglastego),
malowanie linii torów bieżni (zgodnie z dok. rysunkową) specjalistyczną farbą poliuretanową koloru białego,
ułożenie nowych obrzeży poliuretanowych bezpiecznych po obrysie zeskoku do skoku w dal (piaskownica), obrzeża montowane na ławie betonowej z oporem,
wypełnienie zeskoku (piaskownicy) drobnym piaskiem płukanym frakcji 0,2-2mm,
montaż belki do odbicia dla skoku w dal, belka (umieszczona w bieżni z możliwością wyciągania na okres zimowy) wykonana z żywicy epoksydowej laminowanej,
przebrukowanie istniejącej nawierzchni wjazdu technicznego na boisko wielofunkcyjne od strony bieżni z dostosowaniem do wysokości nowej nawierzchni poliuretanowej bieżni (powierzchnia wjazdu 13,20m2 - przebrukowanie należy wykonać nową kostką brukową gr. 6cm typu prostokąt szara fazowana),
ręczne plantowanie poboczy, humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
wykonanie nowych nasadzeń (lokalizacja drzew zgodnie z dok. rysunkową - ,,Plan nasadzeń"), nowe nasadzenia z wykorzystaniem drzew gatunku buk pospolity o obwodzie pnia min. 15cm - 8szt.,
porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

CPV: 45000000-7, 45112700-2,45212221-1,45111200-0,45111000-8, 45236110-4,45111291-4

Dokument nr: 2024/BZP 00255189, ZP.271.5.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Żory jest Prezydent Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, tel. 32 4348200, email: umzory@um.zory.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Żory jest Pani Sylwia Chrapek, kontakt: tel. 32 4348133, email: iod@um.zory.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy Ul. Dąbrowskiego 15.
prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp", osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane, zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U z 2022 r., poz. 902);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami tylko w formie elektronicznej (podpisaną jednym z podpisów: kwalifikowanym, zaufanym, osobistym) za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac:
organizacja placu budowy, organizacja zaplecza budowy, wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej do placu budowy, pełna obsługa geodezyjna inwestycji (wytyczenie inwestycji w terenie, pomiar geodezyjny powykonawczy),
roboty rozbiórkowe: rozbiórka istniejących obrzeży betonowych 8x30cm wzdłuż nawierzchni bieżni i skoczni w dal, rozbiórka istniejącej nawierzchni bieżni z mączki ceglanej, frezowanie pni po wykonanej wycince drzew wraz z uprzątnięciem i wywozem urobku po frezowaniu pni oraz gruzu do utylizacji, (zamówienie nie obejmuje wycinki drzew - zrealizowane przez Zamawiającego we wcześniejszym terminie),
korytowanie pod nową podbudowę bieżni wraz z wywozem i utylizacją gruntu,
wykonanie nowej podbudowy pod nawierzchnię bieżni (zgodnie z dok. rysunkową),
ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem wzdłuż nawierzchni bieżni,
wykonanie podkładu pod nawierzchnię bieżni z ET - podkład mineralno-syntetyczny grubości około 35mm,
wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej w technologii typu ,,natrysk" na całej powierzchni bieżni (nawierzchnia koloru ceglastego),
malowanie linii torów bieżni (zgodnie z dok. rysunkową) specjalistyczną farbą poliuretanową koloru białego,
ułożenie nowych obrzeży poliuretanowych bezpiecznych po obrysie zeskoku do skoku w dal (piaskownica), obrzeża montowane na ławie betonowej z oporem,
wypełnienie zeskoku (piaskownicy) drobnym piaskiem płukanym frakcji 0,2-2mm,
montaż belki do odbicia dla skoku w dal, belka (umieszczona w bieżni z możliwością wyciągania na okres zimowy) wykonana z żywicy epoksydowej laminowanej,
przebrukowanie istniejącej nawierzchni wjazdu technicznego na boisko wielofunkcyjne od strony bieżni z dostosowaniem do wysokości nowej nawierzchni poliuretanowej bieżni (powierzchnia wjazdu 13,20m2 - przebrukowanie należy wykonać nową kostką brukową gr. 6cm typu prostokąt szara fazowana),
ręczne plantowanie poboczy, humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
wykonanie nowych nasadzeń (lokalizacja drzew zgodnie z dok. rysunkową - ,,Plan nasadzeń"), nowe nasadzenia z wykorzystaniem drzew gatunku buk pospolity o obwodzie pnia min. 15cm - 8szt.,
porządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: cena - 60 punktów, gwarancja na roboty budowlane - 40 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie nawierzchni syntetycznej wraz z podbudową o powierzchni nie mniejszej niż 250m2 oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
2) Wykonawca skieruje osoby, do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialne za: kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania, chyba że zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony formularz ofertowy (zwany dalej ofertą) musi zawierać następujące załączniki:
a. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego (zgodnie z zał. nr 1 do oferty),
b. Oświadczenie w związku z art. 117 ust. 4 ustawy pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy (zgodnie z zał. nr 2 do oferty),
c. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli dotyczy,
d. pełnomocnictwo - jeśli dotyczy,
e. wadium jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2900,00zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są obowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja
będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sposób przewidziany przepisami art. 455 ustawy pzp oraz w przypadkach:
1 Wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie umownym.
Wydłużenie terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało usuwanie skutków siły wyższej i/lub ustąpienie siły wyższej w szczególności:
1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
2)zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,
3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy, o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50%
2 Wystąpienie kolizji z równolegle prowadzonymi inwestycjami.
Wydłużenie terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót związane z kolizją z równolegle prowadzonymi inwestycjami.
3 Konieczność wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia, a które maja wpływ na termin realizacji zamówienia.
Wydłużenie terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny wykonanie robót dodatkowych.
4 Znalezienie niewybuchów lub znalezisk archeologicznych.
Wydłużenie terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót wywołane odpowiednią przyczyną.
5 Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
Wydłużenie terminu o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót.
6 Wystąpienie kolizji z niezinwentaryzowanymi urządzeniami podziemnymi, sieciami i instalacjami.
Wydłużenie terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem kolizji.
7 Wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagających konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
Wydłużenie terminu realizacji zamówienia o czas trwania przyczyny.
8 Potrzeba wykonania robót realizowanych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3-4 lub ust. 2 ustawy PZP.
Wydłużenie terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na wykonanie tych robót.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: cena - 60 punktów, gwarancja na roboty budowlane - 40 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-04

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.