Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa hali sportowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa hali sportowej

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO GRAJEWO
ul. Strażacka 6A
19-200 Grajewo
powiat: grajewski
86 2073 08 29
sekretariat@um.grajewo.pl
https://um-grajewo.logintrade.net/zapytania_email,160499,6294359b378d8b1cec16f282978a3187.html
Województwo: podlaskie
Miasto: Grajewo
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 86 2073 08 29
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nadzór inwestorski nad realziacją zadania pn. "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie wraz z zagospodarowaniem terenu i boiska lekkoatletycznego przy szkole".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu i boiska lekkoatletycznego przy szkole", w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu szkoły i boiska lekkoatletycznego znajdującego się przy szkole, wykonaniem ogrodzenia terenu szkoły i boiska oraz remontem i przebudową istniejącego przy szkole budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym na potrzeby zajęć korekcyjno-rehabilitacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez: Biuro Projektowe ,,arch-dom" Henryk Dołęgowski Ryszard Suchora z siedzibą Pl. Szkolny Dwór 28, 21-500 Biała Podlaska oraz PRIMTECH Szymon Kita z siedzibą Ul. Sienkiewicza 4/6, 42-600 Tarnowskie Góry.
2. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie pełny zakres czynności określony w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją zadania zgodnie z przepisami prawa budowlanego warunkami zawartej umowy oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności:
o kontrolę jakości wykonywanego przedmiotu umowy, zgodności z warunkami umowy pomiędzy Wykonawcą zadania, a Zamawiającym, dokumentacją projektową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami bezpieczeństwa w trakcie realizacji zadania,
o sprawdzenie posiadania przez Wykonawcę wymaganych dokumentów (atesty, certyfikaty, itp.) dotyczących materiałów, urządzeń i sprzętu,
o kontrolę nad prawidłowością prowadzenia dziennika budowy i bieżącym dokonywaniem wpisów,
o uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych częściowych i końcowym,
o bieżące informowanie Zamawiającego o postępie realizacji przedmiotu umowy i ewentualnych trudnościach w jego realizacji,
o bieżącą obsługę informacyjną o przebiegu realizacji przedsięwzięcia, umożliwiającą Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej,
o sprawdzanie i potwierdzanie zaawansowania realizacji zadania podlegającego odbiorom częściowym,
o sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z Wykonawcą,
o załatwienie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w dokumentacji projektowej,
o odbiory techniczne, próby i odbiory elementów przedmiotu umowy zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych elementów przedmiotu umowy, instalacji, dokonywane z udziałem Zamawiającego,
o uczestniczenie w naradach technicznych i koordynacyjnych,
o sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów odbiorowych w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia przez Wykonawcę,
o udział w pracach komisji odbiorowej.
4. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 6 SWZ.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00255314, RI.7013.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-grajewo.logintrade.net, http://bip.um.grajewo.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-grajewo.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Przetargowej Miasta Grajewo: https://um-grajewo.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Grajewo: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
2. Oferty oraz oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej dostępnej pod adresem https://um-grajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Grajewo:
a) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
Google Chrome 31,
Mozilla Firefox 26,
Opera 18.
b) pozostałe wymagania techniczne:
dostęp do sieci Internet,
zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca,
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax,
włączona obsługa JavaScript,
zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
zainstalowany Acrobat Reader,
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment , 6 Update 24 lub nowszy.
4.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
5.Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę ,,Złóż ofertę". W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale XXIV SWZ- Klauzula informacyjna RODO

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://um-grajewo.logintrade.net/zapytania_email,160499,6294359b378d8b1cec16f282978a3187.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem https://um-grajewo.logintrade.net/ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-19 10:15

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 720 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.7013.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu i boiska lekkoatletycznego przy szkole", w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu szkoły i boiska lekkoatletycznego znajdującego się przy szkole, wykonaniem ogrodzenia terenu szkoły i boiska oraz remontem i przebudową istniejącego przy szkole budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym na potrzeby zajęć korekcyjno-rehabilitacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez: Biuro Projektowe ,,arch-dom" Henryk Dołęgowski Ryszard Suchora z siedzibą Pl. Szkolny Dwór 28, 21-500 Biała Podlaska oraz PRIMTECH Szymon Kita z siedzibą ul. Sienkiewicza 4/6, 42-600 Tarnowskie Góry.
2. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie pełny zakres czynności określony w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją zadania zgodnie z przepisami prawa budowlanego warunkami zawartej umowy oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności:
o kontrolę jakości wykonywanego przedmiotu umowy, zgodności z warunkami umowy pomiędzy Wykonawcą zadania, a Zamawiającym, dokumentacją projektową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami bezpieczeństwa w trakcie realizacji zadania,
o sprawdzenie posiadania przez Wykonawcę wymaganych dokumentów (atesty, certyfikaty, itp.) dotyczących materiałów, urządzeń i sprzętu,
o kontrolę nad prawidłowością prowadzenia dziennika budowy i bieżącym dokonywaniem wpisów,
o uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych częściowych i końcowym,
o bieżące informowanie Zamawiającego o postępie realizacji przedmiotu umowy i ewentualnych trudnościach w jego realizacji,
o bieżącą obsługę informacyjną o przebiegu realizacji przedsięwzięcia, umożliwiającą Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej,
o sprawdzanie i potwierdzanie zaawansowania realizacji zadania podlegającego odbiorom częściowym,
o sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z Wykonawcą,
o załatwienie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w dokumentacji projektowej,
o odbiory techniczne, próby i odbiory elementów przedmiotu umowy zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych elementów przedmiotu umowy, instalacji, dokonywane z udziałem Zamawiającego,
o uczestniczenie w naradach technicznych i koordynacyjnych,
o sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów odbiorowych w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia przez Wykonawcę,
o udział w pracach komisji odbiorowej.
4. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 6 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 720 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XVI SWZ. Do porównania i punktacji złożonych ofert będzie przyjmowana cena brutto Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, których oferty nie zostały odrzucone, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za ofertę
najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów uzyskaną zgodnie z podanymi powyżej zasadami. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia ten sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolności techniczne i zawodowe - w tym zakresie Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy aby:
a) wykazał się dysponowaniem osobami, które posiadają doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego.
Osoby proponowane do pełnienia obowiązków Inspektora nadzoru muszą posiadać uprawnienia budowlane w niżej wymienionych specjalnościach:
o konstrukcyjno-budowlanej,
o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
o drogowej,
Każda z nich winna legitymować się co najmniej 2-letnim stażem jako osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie.
b) zrealizował należycie jako firma, bądź uczestniczył jako inspektor nadzoru w wymaganych branżach, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jeden nadzór inwestorski w zakresie minimum 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego/ budynku zamieszkania zbiorowego/budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi (c.o., wodno-kanalizacyjnymi, elektrycznymi) o kubaturze co najmniej 7 500 m^3.
2) Zdolności ekonomiczne i finansowe - w tym zakresie Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu,
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasadach określonych przepisem art. 118 ust. 1 ustawy pzp, w zakresie zdolności technicznych i zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej, składa także oświadczenia tych podmiotów.
3. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (w trybie art. 58 ustawy Pzp), oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców oraz potwierdzić łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wzywa Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1) wykazu pełnionych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi nadzoru zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 2b SWZ
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 2a SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Do oferty składanej przed podmioty występujące wspólnie stosuje się przepisy art. 58 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie wg wzoru Wykonawcy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art.
455 Pzp oraz w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XVI SWZ. Do porównania i punktacji złożonych ofert będzie przyjmowana cena brutto Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, których oferty nie zostały odrzucone, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za ofertę
najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów uzyskaną zgodnie z podanymi powyżej zasadami. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia ten sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-27

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.