Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wyposażenie świetlicy wiejskiej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wyposażenie świetlicy wiejskiej

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bielany
ul. Słoneczna 2
08-311 Bielany
powiat: sokołowski
Tel. 25/787-80-13
inwestycje@gminabielany.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bielany
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 25/787-80-13
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 2/2024/KK
,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze
- wykonanie i montaż regału kuchennego pod zabudowę"
w ramach ,,Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw Mazowsze 2024
- Mazowsze dla sołectw 2024".
Zadanie współfinansowane ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach ,,Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw Mazowsze 2024
- Mazowsze dla sołectw 2024"

4. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Zamówienie dotyczy wykonania, dostawy i zamontowania mebli kuchennych obejmujących zestaw szafek stojących, wiszących oraz blatów wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem oraz ustawieniem i montażem w świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze. Wykonawca zakupi i zamontuje zlew stalowy dwukomorowy, ociekacz oraz baterię z wyciąganą wylewką.
2) Przed wykonaniem, dostawą i montażem przedmiotu zamówienia, Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność szczegółowej wizji lokalnej, w obecności przedstawicieli Zamawiającego, wszystkich pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozyska wszelkie informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia (np. dotyczące konstrukcje ścian, układu ciągów komunikacyjnych itp.). Wszelkie skutki niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z niepozyskania przez Wykonawcę wiedzy niezbędnej dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
3) Materiały i sprzęty potrzebne do wykonania prac będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.
4) Wykonawca wykona prace będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów nowych i o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.
5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku dysponowanymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi, oraz dokona montażu przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie określonym.
6) W związku z montażem mebli kuchennych i zlewu wykonawca będzie zobowiązany wykonać prace monterskie i usunąć ewentualne uszkodzenia powstałe podczas montażu.
7) Szczegółowy zakres przedstawia załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.
8) Wykonawca zobowiązuje się udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie i wykonane roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia odbioru prac.
9) Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej.
10) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej utylizacji odpadów powstałych w trakcie prac.

CPV: 39140000-2, 39141400-6, 39141200-4

Dokument nr: 2/2024/KK

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.03.2024 r. o godz. 930 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Bielany, Ul. Słoneczna 5, 08-311 Bielany.

Składanie ofert:
9. Miejsce i termin składania ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.03.2024 r. o godz. 9.00
2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godz.) oraz otrzyma kolejny numer
3. Ofertę należy złożyć:
a) osobiście w zaklejonej kopercie na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Bielany Ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany z dopiskiem oferta na: ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze - wykonanie i montaż regału kuchennego pod zabudowę".
lub
b) złożyć za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Bielany Ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany z dopiskiem oferta na: ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze - wykonanie i montaż regału kuchennego pod zabudowę".
lub
c) przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mailowy inwestycje@gminabielany.pl , w tytule emaila wpisać: ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze - wykonanie i montaż regału kuchennego pod zabudowę".
4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego, Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania.

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin wykonania zamówienia:
15 lipca 2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).). Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art. 2 ust 1 pkt. 1) ustawy pzp.
Niniejsze zapytanie jest dostępne w siedzibie Urzędu Gminy w Bielanach ul. Słoneczna 2,
08-311 Bielany oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bielany https://bielany.bip.gov.pl w zakładce Zamówienia publiczne.
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze - wykonanie i montaż regału kuchennego pod zabudowę"

5. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez Oferenta (Załącznik nr 2).
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim zgodnie z wzorcowym formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2) W ofercie należy podać cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia.
3) Zaoferowana cena wskazanej usługi powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności świadczonych przez okres i na warunkach określonych w ofercie.
4) Cena musi zawierać robociznę, transport, montaż, wszystkie potrzebne materiały do wykonania powyższych prac wraz z zamontowaniem.
5) Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały czas trwania umowy.
6) Oferta musi być złożona w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (do oferty winny być dołączone pełnomocnictwa, zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego). Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.
7) Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane załączniki : formularz oferty - załącznik nr 1, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 5.
Niezłożenie wszystkich załączników będzie wiązało się z odrzuceniem oferty z powodu braków formalnych.
8) Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej - dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą.
9) W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez dodanie adnotacji: ,,za zgodność z oryginałem" i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.
10) Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
11) Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
12) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria przedstawione poniżej:
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano znaczenie:
I. formalnym, tj. spełnienie warunków podanych w zapytaniu ofertowym (wymagane dokumenty i oświadczenia);
II. merytorycznym, tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanym kryterium.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Uwagi:
Kryteria oceny ofert:

Kryterium: Cena - waga kryterium - 100 % (C)

Cena = Cn/Cbn x C
gdzie :
Cn - najniższa cena ofertowa
Cbn - cena oferty badanej
C - waga procentowa dla kryterium ,,cena"

Wykonawca może podać tylko jedną cenę (wartość) netto i brutto (tj. z podatkiem od towarów i usług VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami). Wszelkie rabaty, upusty, współczynnik waloryzacji itp. Wykonawca winien uwzględnić w trakcie kalkulacji ceny oferty.
Cena (wartość) netto i brutto musi zawierać wszelkie koszty konieczne do realizacji zamówienia. Cenę należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku (tzn. zaokrąglając do pełnych groszy w ten sposób, że końcówki poniżej 0, 5 grosza pomija się, a końcówki 0, 5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza).
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w PLN. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie same oferty do złożenia ofert dodatkowych. Cena wskazana w ofercie dodatkowej nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie pierwotnej.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty nie podając przyczyn.

Klauzula RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bielany reprezentowana przez Wójta Gminy Bielany, z siedzibą: ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Bielany jest Pani Paulina Scrouba, która jest dostępna pod adresem e-mail: inspektor.rodo@naticom.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp";
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Kontakt:
11. Osoba do kontaktu
Katarzyna Królak
tel: 25/787-80-13 w. 33

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.