Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kościół Chrześcijan Baptystów w Koszalinie
ul. Podgrodzie 3-5
75-059 Koszalin
powiat: Koszalin
Tel. 784 059 050
i.wilke@baptyscikoszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 784 059 050
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na:
pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pt.: Poprawa efektywności energetycznej budynku Kościoła Chrześcijan Baptystów w Koszalinie
realizowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, z programu priorytetowego nr 3.4.1 ,,Budownictwo Energooszczędne Część 1) Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie"
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla robót
budowlanych termomodernizacji budynku Kościoła Chrześcijan Baptystów w Koszalinie wraz z montażem instalacji
fotowoltaicznej.
3.2 Szczegółowy zakres nadzorowanej inwestycji zawarty jest w dokumentacji dostępnej pod adresem: na stronie internetowej w zakładce Zamówienia http://www.baptyscikoszalin.plpubliczne.
3.2 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1) kontrolowanie procesu inwestycyjnego zgodnie z ustawą z dnia lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst
jednolity Dz. U. 2018 r. poz] 1202 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie poprzez wykonywanie bieżącej kontroli jakości i ilości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, udział w sprawdzeniu i odbiorach robót zakrywanych i zanikających, odbiorach częściowych, próbach, badaniach i odbiorze instalacji oraz urządzeń technicznych, jak również udział w odbiorze końcowym;

3) sprawdzanie jakości wykonanych robót wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, tańszych i gorszych jakościowo zamienników;
4) potwierdzanie faktyczne wykonanych robót w zakresie rzeczowym i finansowym, usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy;
5) składanie comiesięcznych, zbiorczych informacji o stanie zaawansowania inwestycji w zakresie rzeczowym i finansowym, o występujących trudnościach w realizacji budowy i o ewentualnych odstępstwach od zawartej umowy z wykonawcą robót;
6) kontrola prowadzenia dziennika budowy i dokonywanych wpisów do dziennika budowy obecności na budowie;
7) obecność na terenie budowy wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu. Nadzór realizowany będzie w godz.ch pracy wykonawcy robót;
8) Wykonawca ma obowiązek stawienie się na każde żądanie Zamawiającego w sytuacjach wymagających natychmiastowego wyjaśnienia;
9) udział w naradach budowy, spotkaniach dotyczących inwestycji organizowanych przez Zamawiającego, komisjach odbiorowych;
10) zatwierdzania - na wyraźne żądanie Zamawiającego - faktur wystawionych przez wykonawcę Robót budowlanych w zakresie wykonania zakresu prac nią objętych;
11) ponadto do obowiązków wykonawcy usługi nadzoru należy:
a) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót zgodnie z zawartą umową, a koniecznych do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz przekazania do użytkowania przedmiotu umowy,
b) opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty pod względem finansowym, rzeczowym i formalnym -- z podaniem ich przyczyn i skutków,
c) przedstawienie Zamawiającemu pisemnej analizy dotyczącej wyceny wszelkich nieprzewidzianych robót w trakcie realizacji inwestycji,
d) rozliczanie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,
e) w przypadku sporu sądowego między Zamawiającym, a Wykonawcą robót dotyczącego realizacji umowy, wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu;
1. Wykonawca bez wcześniejszej akceptacji Zamawiającego nie jest upoważniony do wydawania polecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych poza sytuacjami, w których zaistnieje bezpośrednie zagrożenie zdrowia lub życia.
3. Wykonawca jest uprawniony do[
a) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika
budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych Robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu Robót budowlanych wyrobów o należytych właściwościach użytkowych przewidzianych Ustawą, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych,
b) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych Robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
3.3 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w UMOWIE, oraz dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego Zapytania.

Składanie ofert:
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę wraz z należy dostarczyć w wersji elektronicznej (skan oferty) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: i.wilke@baptyscikoszalin.pl
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 04 kwietnia 2024 roku do godz. 10.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
IV. WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamów enia: 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
2.1 Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 1086)
2.2 Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego (k.c.) art. 701-705,
V. POSÓB I WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Odbiór przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca będzie sprawował swoją funkcję od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych końcowego odbioru robót bez wad.
2) W przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych wykona przedmiot zamówienia przed terminem umownym tj. 31.12.2024 r. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za częściowe wykonanie obowiązków wynikających z zapytania ofertowego.
3) Przedłużenie terminu realizacji robót budowlanych tj. dłużej niż do 31.12.2024 r. na podstawie
podpisanego aneksu do umowy z Wykonawcą robót budowlanych, stanowi podstawę do
przedłużenia umowy z inspektorem nadzoru inwestorskiego - na ten sam okres czasu, któremu
przysługuje ta sama stawka wyliczona proporcjonalnie w przeliczeniu na miesiąc, jak w umowie pierwotnej.
4) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dokonaniu odbioru końcowego robót budowlanych, podpisaniu przedmiotowego protokołu oraz podpisaniu przez Zamawiającego Potwierdzenia wykonania przedmiotu umowy.
2. Warunki zapłaty:
1. Zapłata za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi, w III transzach przelewem na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT lub innego dokumentu finansowego na jego rachunek bankowy wskazany w terminie do 30 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu.
2. Istnieje możliwość dostarczenia faktury VAT lub innego dokumentu finansowego drogą elektroniczną.
3. Planuje się dokonanie płatności w III transzach:
I TRANSZA DO 15 LIPCA 2024 rl
II TRANSZA DO 15 PAŹDZIENIKA 2024 r.
TRANSZA DO 15 STYCZNIA 2025 r. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia 3 faktur za wykonaną usługę w terminie do
o 15 czerwca 2024 r.
o 15 września 2024 r.
o 15 grudnia 2024 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące posiadanych uprawnień w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej:
Wykonawca posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ww. rozporządzenia lub odpowiadające tym specjalnościom inne ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, lub posiadającą zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zadaniach opisach w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabyty w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65 z późn. zm.).
Nie dopuszcza się użyczania uprawnień innych osób niż sam Wykonawca.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent powinien przedłożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (Zał. nr 1). Nie dopuszcza się możliwość złożenia oferty na innym druku, niż załączony do niniejszego zapytania.
2. Oferta powinna być:
o sporządzona w języku polskim,
o opatrzona pieczątką firmową lub zawierać pełną nazwę oferenta,
o opatrzona datą sporządzenia,
o podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
3. Do ofert należy dołączyć :
o oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Zał. nr 2),
o kopię uprawnień (w zakresie branży konstukcyjno - budowlanej, VIII. OCENA OFERT:
1. w celu dokonania wyboru Wykonawcy, który zapewni odpowiednią jakość i korzystną cenę przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu wszystkich potrzeb Zamawiającego, w przypadku złożenia ofert przez więcej niż jednego Wykonawcę Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert:
Kryterium Waga (pkt.)
Cena ofertowa brutto 100 pkt.
2. Za najkorzystniejszą, zapewniającą odpowiednią jakość i korzystną cenę przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu wszystkich potrzeb Zamawiającego, zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą punktację
1) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
UWAGI:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

Uwagi:
X.. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych jest Kościół Chrześcijan Baptystów w Koszalinie reprezentowany przez
Pastora Sławomira Bilińskiego - Kościół Chrześcijan Baptystów ul. Podgrodzie 3-5, 75-059 KOSZALIN
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy; kryteria ustalania czasu, w którym dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa będą przechowywane określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.);
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
7) posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
* Wyjaśnienie: w przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.