Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych dla gaśnic, hydrantów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych dla gaśnic, hydrantów oraz instalacji oddymiania w budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach
ul. Partyzantów 21
41-400 Mysłowice
powiat: Mysłowice
3 2 317 43 00 502 396 732 502 396 640
zp@mzgk.myslowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Mysłowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 3 2 317 43 00 502 39
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na: ,,Wykonanie przeglądów
technicznych i czynności konserwacyjnych dla gaśnic, hydrantów oraz instalacji oddymiania w budynku przy
ul. Mikołowskiej 4a w Mysłowicach oraz wykonanie przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych dla
gaśnic oraz hydrantu zewnętrznego znajdujących się przy Ul. Partyzantów 21 ."
III.Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów (rocznych) stanu, instalacji hydrantowej,
oddymiania i gaśnic w budynku przy Ul. Mikołowskiej 4a w Mysłowicach oraz wykonanie przeglądu
technicznego i czynności konserwacyjnych dla gaśnic oraz hydrantu zewnętrznego znajdujących się przy ul.
Partyzantów 21 zgodnie z § 3 ust. 2 i 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010
r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków innych obiektów budowlanych i terenów.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
1) Część 1 - Ul. Mikołowska 4a:
A. INSTALACJA HYDRANTOWA wewnętrzna ? 25pmin :
a) Wykaz punktów poboru wody:
o Hydrant wewnętrzny 25 (archiwum)
o Hydrant wewnętrzny 25 (piwnica)
o Hydrant wewnętrzny 25 (piwnica schron)
o Hydrant wewnętrzny 25 (parter str. prawa)
o Hydrant wewnętrzny 25 (parter str. lewa)
o Hydrant wewnętrzny 25 (I piętro str. prawa)
o Hydrant wewnętrzny 25 (I piętro str. lewa)
o Hydrant wewnętrzny 25 (II piętro str. prawa)
o Hydrant wewnętrzny 25 (II piętro str. lewa)
o Hydrant wewnętrzny 25 (III piętro str. prawa)
o Hydrant wewnętrzny 25 (III piętro str. lewa)
o Hydrant wewnętrzny 25 (poddasze str. prawa)
o Hydrant wewnętrzny 25 (poddasze str. lewa)
B. GAŚNICE:
o Części wspólne - 5 szt. - 4 x 4kg ; 1 x 6kg
o Archiwum - 1 szt. - 1 x 4kg
C. SYSTEMY ODDYMIANIA:
o Klatka ewakuacyjna:
- Centrala AFG 2004 1G2L 1 szt. - klatka schodowa poddasze przy wyjściu na dach
- Akumulatory 12V/4,9Ah - 2 szt. w centrali oddymiania
- Czujka OSD 23 - 3 szt.- poddasze, III P, parter
- Przycisk PRO 2 - 3 szt. - poddasze, III P, parter
- Siłownik FTA 600 - 1 szt. - drzwi parter - wyjście na plac z tyłu budynku
- Klapa oddymiająca FAKRO z siłownikami - 2 szt. - dach budynku nad klatką schodową
- Przycisk przewietrzający PP40 - 1 szt. - Pod centralą AFG 2004
- Puszka PIP 2AN - 2 szt. - Przy drzwiach wyjściowych, przy klapach dachowych
o Klatka główna:
- Centrala AFG 2004 1G2L 1 szt. - klatka schodowa poddasze przy wejściu do Archiwum
- Akumulatory 12V/4,9Ah - 2 szt. w centrali oddymiania
- Czujka OSD 23 - 3 szt. - poddasze, III P, parter
- Przycisk PRO 2 - 3 szt. - poddasze, III P, parter
- Siłownik FTA 600 - 1 szt. - drzwi parter - wyjście na plac z tyłu budynku
- Klapa oddymiająca FAKRO z siłownikami - 2 szt. - dach budynku nad klatką schodową
- Przycisk przewietrzający PP40 - 1 szt. - Pod centralą AFG 2004
- Puszka PIP 2AN - 4 szt. - Przy drzwiach wyjściowych, przy drzwiach przedsionek, przy
klapach dachowych - 2 szt.
2) Część 2 - Ul. Partyzantów 21:
A. HYDRANT - wraz zbadaniem wydajności:
o hydrant zewnętrzny DN80
B. GAŚNICE:
o gaśnica GP - 6 x ABC 15 szt.
o gaśnica GP - 4 x ABC 2 szt.
o gaśnice samochodowe - 8 szt.
Wszystkie kontrole mogą być wykonywane w obecności pracowników Zamawiającego.
Zamawiający wymaga udzielenia rocznej gwarancji na wykonane prace.
W ramach realizacji usługi wykonania okresowych (rocznych) przeglądów instalacji hydrantowej, oddymiania i gaśnic
w budynku przy Ul. Mikołowskiej 4A oraz przy Ul. Partyzantów 21 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania protokołów
z przeprowadzonych kontroli i dostarczenia ich Zamawiającemu w wersji papierowej (w 2 egzemplarzach)
i przekazania ich Zamawiającemu w trakcie realizacji zlecenia.
Protokoły z przeprowadzonej kontroli powinny zawierać w szczególności:
a) informacje ogólne o instalacjach i gaśnicach.
b) szczegółowe określenie stanu technicznego i rozmiaru zużycia lub uszkodzenia elementów objętych
kontrola.
c) wykaz stwierdzonych usterek potwierdzonych w każdym przypadku opisem uszkodzeń / braków.
d) w protokole należy zaznaczyć, że kontrola obejmuje zakres kontroli rocznej.

Dokument nr: ZP/271/1/38/2024

Składanie ofert:
VI.Dokumenty oraz termin składania ofert:
1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem ofert, uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez
osobę uprawnioną Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania oferenta (wskazane we
właściwym dla wykonawcy rejestrze). W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika umocowanie do dokonania takiej czynności (oryginał lub kopie
potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę reprezentującą wykonawcę).
2. Oferty należy składać w terminie do dnia 29 marca 2024 roku.

Miejsce i termin realizacji:
IV.Termin i warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
Do 30 kwietnia 2024 roku.

Wymagania:
II.Tryb zamówienia
1. Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą 130 tysięcy złotych ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) nie stosuje się.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu
odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania ofertowego.
V.Wymagania wobec Wykonawców:
Oferty mogą składać oferenci, którzy:
1. Posiadają stosowne uprawnienia/certyfikat oraz wiedzę techniczną/branżową w zakresie dokonania
przedmiotowych przeglądów.
2. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej niniejszym zapytaniem
ofertowym w przypadku osób fizycznych lub ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej w przypadku osób prawnych, spółek cywilnych.
23. Wykonywali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie usługi
polegające na wykonywaniu okresowego przeglądu instalacji opisanych w niniejszym zapytaniu
Oferty złożone po terminie lub na niewłaściwym wzorze Formularza ofertowego nie zostaną rozpatrzone.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) Kopię stosownych uprawnień/certyfikatów;
2) Kopię polisy potwierdzającej ubezpieczenie oferenta od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności
objętej niniejszym zapytaniem ofertowym, aktualnej na dzień składania ofert
3) Kopię dokumentów potwierdzających wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, co najmniej dwóch usługi polegające na wykonywaniu okresowego przeglądu instalacji
opisanych w niniejszym zapytaniu.
4. Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: zp@mzgk.myslowice.pl
5. Zamawiający będzie publikował wszystkie informacje dot. przedmiotowego zapytania na stronie internetowej
https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne, tj.
a) odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez potencjalnych Wykonawców przed terminem składania
ofert;
b) informację o złożonych ofertach;
c) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.
6. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym
zakresie.
7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z Wykonawcą umowa lub przekazane zostanie
wybranemu Wykonawcy zlecenie. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem
umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy
spółki wraz ze wszystkimi aneksami.
VI.Ocena ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium:
,,Wartość oferty brutto" - 100%
Zamawiający zastrzega, że oferowane ceny i przedstawione przez Oferentów projekty stanowią informację
publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r.
poz. 902) i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy
przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
W przypadku, gdy wartość oferty z najniższą ceną przekroczy kwotę środków przeznaczonych na realizację
zamówienia, dopuszcza się możliwość dalszych negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za
najkorzystniejszą, lub rezygnację z zamówienia.
VII.
Wynagrodzenie Wykonawcy i warunki płatności:
Wykonawca przedstawi w Formularzu cenowym - Załącznik nr 1 do Zapytania, cenę jednostkową netto oraz cenę
brutto za realizację usługi.
Cena przedstawiona przez Oferenta zawiera wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane
z realizacją usługi.
Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu
zlecenia oraz na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej zgodnie z poniższymi danymi:
3Nabywca:
Miasto Mysłowice
ul. Powstańców 1
41-400 Mysłowice
NIP 2220012288
REGON 276255393
Odbiorca:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Partyzantów 21,
41-400 Mysłowice
Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA! Wszelkie pytania dotyczące przedmiotowego zapytania muszą być kierowane pisemnie na wyżej
wymienione adresy e-mail.

Uwagi:
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych osób fizycznych składających oferty w odpowiedzi na
zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie ,,RODO", informuję,
że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w
Mysłowicach jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach z siedzibą w Mysłowicach, przy ul.
Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice, adres e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl, tel. (32) 317 43 18.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy, zawarcia oraz realizacji
niniejszego zamówienia.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy;
4. Z uwagi na fakt, że dane stanowią informację publiczną, będą one mogły być udostępniane wszystkim zainteresowanym
nimi podmiotom lub na podstawie umów powierzenia.
5. Dane nie będą transferowane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych, chyba, że przepisy prawa stanowią
inaczej.
6. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wyłonienia wykonawcy do realizacji niniejszego zamówienia.
7. Dane będą przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania oraz w celach archiwalnych.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo:
o dostępu do treści swoich danych osobowych,
o sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
o ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
o przenoszenia swoich danych osobowych.
9. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych (w tym należących
do szczególnej kategorii), ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano zgodnie
z prawem, przed jej wycofaniem.
10. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o
którym mowa w art. 22 RODO.
12. Wszelkie informacje związane z danymi osobowymi można uzyskać z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem
Ochrony Danych: iod@mzgk.myslowice.pl.

Kontakt:
VIII. Osoby uprawnione do kontaktu, udzielające dodatkowych informacji:
Magdalena Woźniak, zp@mzgk.myslowice.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.