Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Serwisowanie sieci i central telefonicznych w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Serwisowanie sieci i central telefonicznych w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
powiat: Katowice
32 207-60-00, tel. 32 207 60 19
a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 207-60-00, tel. 3
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Serwisowanie sieci i central
telefonicznych w budynkach
jednostek organizacyjnych Izby
Administracji Skarbowej
w Katowicach
prowadzimy rozpoznanie rynku w celu realizacji
zamówienia pn.: ,,Serwisowanie sieci i central telefonicznych w budynkach jednostek
organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach".
I.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Serwisowanie sieci i central telefonicznych w budynkach
jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, w tym
świadczenie usług konserwacji i naprawy usterek w użytkowanych przez
Zamawiającego centralach telefonicznych, sieci teletechnicznej oraz aparatach
telefonicznych od dnia 01.05.2024 r. do 30.04.2025 r.
Uwaga:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do
Zaproszenia.

Dokument nr: 2401-ILZ[1].261.16.2024

Składanie ofert:
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: 28 marca 2024 r.
3. Wymagane dokumenty prosimy wysłać pocztą elektroniczną w formie pliku ,,pdf" na
adres: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
II. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia
Zgodnie z wykazem jednostek zawartym w Załączniku nr 3 do Zaproszenia - Formularz
cenowy
e-mail: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl o www.slaskie.kas.gov.pl
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, Ul. Damrota 25, 40-022 Katowice
1/9III. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji: od 01.05.2024 r. do 30.04.2025 r.

Wymagania:
IV.
Postanowienia ogólne
1. Usługi konserwacji wykonywane będą w cyklach 3-miesięcznych (w każdej jednostce
organizacyjnej raz na trzy miesiące kalendarzowe).
2. Zamawiający
nie
narzuca
Wykonawcy
harmonogramu
wykonywania
serwisów
w poszczególnych lokalizacjach w ramach trzymiesięcznych cykli prac serwisowych.
3. Pracownicy Wykonawcy przystępujący do wykonywania czynności w lokalizacjach
Zamawiającego powinni posiadać imienne upoważnienie Wykonawcy do wykonywania
prac objętych przedmiotem zamówienia na terenie lokalizacji Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza zlecanie części czynności wykonywanych w ramach serwisowania
sieci i central telefonicznych Podwykonawcom. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego
pełną
odpowiedzialność
za
wszelkie
czynności,
których
wykonanie
powierzył
Podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców jak
za własne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie
wszelkich rozliczeń finansowych z podwykonawcami.
5. Wykonawca (lub łącznie Wykonawca i Podwykonawcy) zobowiązany będzie do
przedstawienia dokumentów potwierdzających, iż oddelegowani pracownicy wykonujący
czynności serwisowe nw. central będą posiadali umiejętności, kwalifikacje oraz ukończone
szkolenia dot. serwisowania poniższego typu central (uprawnienia do zaawansowanego
administrowania centralą), wymagane certyfikaty przebytego szkolenia:
a) Telesis;
b) Slican;
c) Siemens HiPatch;
d) Ericsson Businessphone 250;
6. Każdorazowo po wykonanym serwisie Wykonawca dostarczy osobie odpowiedzialnej za
realizację umowy jeden egzemplarz protokołu, który omówi, przedstawiając uwagi,
wnioski i propozycje. Protokół winien być potwierdzony przez osobę wyznaczoną do
kontaktu w danej jednostce organizacyjnej. Wzór protokołu z wykonanego serwisu
stanowi ,,Protokół z wykonanych serwisów 2024-2025" - Załącznik nr 6 do Zaproszenia.
Zamawiający po podpisaniu umowy udostępni wykaz osób wyznaczonych do kontaktu.
2/97. Wykonawca będzie miał obowiązek przez cały okres obowiązywania umowy do utrzymania
niezmiennej ceny za wykonywane serwisy central telefonicznych oraz sieci teletechnicznej
i aparatów telefonicznych. Zaproponowana łączna cena brutto w formularzu ofertowym
będzie obejmować wszystkie koszty związane z ich realizacją za wyjątkiem prac, które będą
wykonywane na odrębne zlecenie Zamawiającego.
8.
W przypadku zamiaru wykonania prac konserwacyjnych lub wystąpienia awarii
w jednostkach Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania informacji
o przewidywanym terminie jej usunięcia obecnemu Wykonawcy Spółce ENTER T&T
Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 7 ( jak i następnym) - odpowiedzialnej za
realizację umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem
stacjonarnych łączy ISDN w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej
w Katowicach.
9.
Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania jednostki organizacyjnej
o zamiarze wykonania usługi konserwacji na co najmniej 24 godziny przed rozpoczęciem
prac. Do nawiązania kontaktu z jednostką organizacyjną Zamawiający udostępni
Wykonawcy po podpisaniu umowy przez strony wykaz osób do kontaktu.
10. W przypadku wystąpienia awarii centrali telefonicznej lub sieci teletechnicznej w godzinach
pracy jednostki objętej przedmiotem zamówienia, czas przystąpienia do diagnozowania
i usuwania awarii wynosi maksimum 3 godziny robocze od momentu zgłoszenia awarii
przez Zamawiającego na adres e mail lub numer telefonu wskazany w umowie do
przyjmowania zgłoszeń. Przez godziny robocze Zamawiający rozumie godziny przypadające
w godzinach pracy Zamawiającego, czyli od godz. 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku
z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
11. Na podstawie otrzymanej od Zamawiającego informacji (wezwania do usunięcia zgłoszonej
awarii) Wykonawca zobowiązany jest poinformować telefonicznie osobę zgłaszającą
o podjęciu czynności, celem usunięcia awarii.
12. W przypadku prac wykonywanych na zlecenie, termin realizacji prac Zamawiający uzgodni
z Wykonawcą i określi na zleceniu.
13. W przypadku wykonywania czynności nieobjętych opłatą ryczałtową Wykonawcy będzie
przysługiwało wynagrodzenie według stawki za roboczogodzinę, określonej w ,,Formularzu
ofertowym" - Załącznik nr 2 do Zaproszenia. Stawka za jedną roboczogodzinę nie obejmuje
kosztów części i materiałów niezbędnych do usunięcia awarii lub przeprowadzenia
3/9modernizacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu na własny koszt i we własnym
zakresie elementów niezbędnych do wykonania zleconych czynności, jak również zlecania
napraw lub modernizacji innemu Wykonawcy.
15. Wykonawca ubiegający się o udział w postępowaniu musi wykazać się zrealizowaniem lub
realizowaniem w ciągu ostatnich 2 lat jednej usługi analogicznej z przedmiotem
zamówienia o wartości minimum 80 000 tys. zł brutto i okresie realizacji co najmniej 12
miesięcy (oświadczając powyższe oraz wypełniając tabelę w formularzu ofertowym).
Zamawiający zastrzega sobie prawo zweryfikowania oświadczenia np. poprzez kontakt
telefoniczny z wskazanym w tabeli odbiorcą usługi.
16. Wykonawca, podczas wykonywania napraw, usuwania awarii, przeglądów, central
telefonicznych każdorazowo dokona sprawdzenie poprawności funkcjonowania łączy PSTN
do przesyłania sygnałów alarmowych p.poż.
17. Zamawiający w celu szybkiej reakcji na awarie lub monitorowanie, wprowadzanie zmian,
aktualizacji ustawień i uprawnień (zarządzanie centralami telefonicznymi) o ile to możliwa
zezwala Wykonawcy na skonfigurowanie we własnym zakresie i na własny koszt zdalnego
dostępu do serwisowanych central z wykorzystaniem sieci GSM.
V. Warunki płatności:
1. Płatności za usługi stanowiące przedmiot zamówienia objęty opłatą ryczałtową
regulowane będą raz na trzy miesiące, po wykonaniu trzymiesięcznego cyklu prac
w lokalizacjach objętych umową.
2. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany bez zastrzeżeń
przez obie strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
3. Należność za przedmiot zamówienia płatna będzie przelewem na wyszczególniony na
fakturze rachunek bankowy Wykonawcy wciągu 21 dni od dnia otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
4. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Wykonawcy mogą wysyłać ustrukturyzowane faktury elektroniczne do Zamawiającego
za pośrednictwem Platformy https://www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl, nr PEPPOL,
NIP 9541302993.
6. W czasie trwania umowy wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy nie
podlega zmianie i waloryzacji.
7. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może przenieść wierzytelności
wynikających z umowy na osoby trzecie, ani dokonywać kompensaty.
8. Wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją
4/9przedmiotu zamówienia będą stanowić zapłatę za realizację całości zamówienia.
VI. Kryterium wyboru oferty:
1. Cena oferty brutto - waga 80%
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty, tym wyższa liczba
punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów (maksymalna liczba).
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:
PC =
NOCB
x 80 pkt
CBOB
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena oferty brutto"
NOCB - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ofert
CBOB - cena brutto oferty badanej
2. cena jednej roboczogodziny brutto - waga 20%
Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa cena jednej roboczogodziny, tym wyższa
liczba punktów za to kryterium).
Oferta z najniższą ceną za jedną roboczogodzinę otrzyma 20 punktów (maksymalna liczba).
Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:
CR =
NOWM
CROB
x
20 pkt
CR - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena jednej roboczogodziny"
NOCR - najniższa oferowana cena jednej roboczogodziny spośród wszystkich ofert
CROB - cena jednej roboczogodziny oferty badanej
Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu
o kryteria oceny oferty, na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru:
P = PC +CR
gdzie:
P - suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach ,,Cena oferty brutto"
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena oferty brutto"
CR - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena jednej roboczogodziny"
UWAGA:
Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli wartość
dziesiętnej grosza jest poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych groszy, jeżeli wartość
dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to wartość zaokrągla się w górę do pełnych groszy.
Cena obejmuje wszelkie zobowiązania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy i zawiera
wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją przedmiotu Umowy.
5/9Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Podczas
oceny ofert wartości przeliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VII. Informacje dodatkowe dotyczące procedury:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert oraz
do wprowadzenia dodatkowych kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez
podania przyczyny.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawców,
którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali
w okresie ostatnich 3 lat umowę w sprawie zamówienia publicznego, zawartą
z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia
odszkodowania, albo w tym samym okresie z przyczyn leżących po ich stronie, po
wyłonieniu Wykonawcy nie doszło do podpisania z Zamawiającym umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy
kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
VIII. Dokumenty składane wraz z ofertą:
1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem oferty, uprzejmie prosimy
o wypełnienie i podpisanie przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
(podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis osoby
uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną) Formularza
ofertowego - Załącznik nr 2 do Zaproszenia oraz Formularza cenowego - Załącznik nr
3 do Zaproszenia.
4. Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do siedziby Zamawiającego przed jego
upływem.
5. Zamawiający niezwłocznie po upływie terminu do składania ofert zamieści na stronie
internetowej www.slaskie.kas.gov.pl, zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne,
Zamówienia publiczne poniżej 130 tys. zł, informację o złożonych ofertach.
6. Po analizie ofert Zamawiający umieści na ww. stronie zawiadomienie o wyborze
najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.
7. Zamawiający, w związku z powyższym, nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych
pism w przedmiotowym zakresie.
6/9IX. Umowa
1. Umowę za strony Wykonawcy podpisuje osoba/osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub
podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią
imienną lub podpis elektroniczny).
2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do umowy musi być załączone
pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi
być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem.
3. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem umowy
Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem
kopii umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami.
4. Podpisanie umowy będzie miało miejsce w siedzibie Zamawiającego tj. w Izbie
Administracji Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40-022 Katowice. Datą
zawarcia i rozpoczęcia obowiązywania umowy będzie data złożenia podpisu pod umową
przez drugą ze stron.
5. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy jako dokument elektroniczny podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający prześle do Wykonawcy
jednostronnie podpisaną umowę e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w
następnym dniu roboczym od otrzymania odesłać e-mailem umowę podpisaną przez
uprawnione osoby kwalifikowanym podpisem elektronicznym do Zamawiającego. Datą
zawarcia umowy w tym przypadku będzie data podpisania umowy przez Zamawiającego,
będąca jednocześnie datą rozpoczęcia obowiązywania umowy.
6. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach możliwość przesłania
uzupełnionych formularzy umowy w formie papierowej do Wykonawcy celem
podpisania przez uprawnione osoby. W dniu wysłania do Wykonawcy umowy
Zamawiający prześle do Wykonawcy scan jednostronnie podpisanej umowy e-mailem.
Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania umowy odesłać ją
podpisaną do Zamawiającego, jednocześnie wysyłając Zamawiającemu scan podpisanej
przez siebie umowy e-mailem. Datą zawarcia umowy w tym przypadku będzie data
złożenia podpisu pod umową przez Zamawiającego, a datą rozpoczęcia obowiązywania
umowy będzie wpisana przez Zamawiającego przed wysyłką formularzy umowy do
Wykonawcy, data wysłania skanu jednostronnie podpisanej umowy na wskazany w
formularzu oferty adres e-mail Wykonawcy.
Podstawa prawna
Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023, poz. 1605
ze zm.).

Uwagi:
X. Obowiązki informacyjne wynikające z RODO:
1. Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 5 do
Zaproszenia.
2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych RODO
zawarte jest w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania.
7/9XI. Wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w związku
z przeciwdziałaniem wspierania agresji na Ukrainę
1. W związku z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, dalej ,,ustawy" (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), Izba
Administracji Skarbowej w Katowicach - jako Zamawiający - na podstawie art. 7 ust. 1
i 9 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn.zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o
rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Na podstawie art. 7 ust. 6 i 7 ustawy - osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się
o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub
biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie,
podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 złotych.

Kontakt:
XII. Osoby do kontaktu:
1. Osoba do kontaktów w sprawach formalnoprawnych dotyczących prowadzonego
rozpoznania: Daria Krawczyk, tel. 32 207 60 19, e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.