Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Skoroszyce Gmina Skoroszyce
ul. Powstańców Śl.17
48-320 Skoroszyce
powiat: nyski
ikubicka@skoroszyce.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Skoroszyce
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE - ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE USŁUGI
3. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem niniejszego zlecenia jest usługa polegająca na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego dla zadania ,,Budowa kanalizacji sanitarnej do miejscowości Sidzina Etap II część 3" Zamówienie jest finansowane z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz z środków Gminy Skoroszyce Szczegółowy opis zakresu rzeczowego zadania na roboty budowlane podlega nadzorowi inwestorskiemu, będącego przedmiotem zamówienia, przedstawiony został w dokumentacji przetargowej, w tym projekt, STWiOR, przedmiary dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/893751
Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru oraz warunki świadczenia usługi zostały uszczegółowione w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 2) oraz niniejszym zaproszeniu do składnia ofert.
Realizacja robót i sprawowanie nadzoru jak wskazano poniżej oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy,
a) Wykonanie robót budowlanych odbywać się będzie w oparciu o harmonogram przedłożony przez wykonawcę robót, stanowiący załącznik do umowy na roboty budowlane.
b) Nadzór inwestycji powinien być sprawowany w sposób ciągły. W przypadku nieobecności Inspektora nadzoru na budowie (urlop, choroba i inne nie przewidziane czynniki) należy zapewnić zastępstwo w sprawowaniu nadzoru.
c) Kompleksowy nadzór inwestorki przejmuje na siebie wszystkie obowiązki inwestora wynikające z ustawy.
d) Inspektor nadzoru inwestorskiego pełni kontrolę co najmniej 1 raz w tygodniu w godz.ch od 8:00 do 14:00 w dniach od poniedziałku do piątku (w okresie prowadzenia robót na budowie) oraz na każde żądanie Zamawiającego (koszty dojazdu ponosi Wykonawca nadzoru) po uprzednim telefonicznym powiadomieniu Zamawiającego o terminie kontroli.
2. Postanowienia ogólne:
Inspektor Nadzoru jako przedstawiciel Zamawiającego, działa w jego imieniu i na jego rzecz, odpowiada za kompleksową i terminową realizację projektu zgodnie z przepisami m. in.
a) Prawa budowlanego,
b) Prawa zamówień publicznych,
c) Warunków określonych w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą, Warunkami umowy o dofinasowanie projektu,
d) Kodeksu cywilnego,
e) Warunkami określonymi z SWZ. 3. Prawa i obowiązki
a) Inspektor Nadzoru podejmuje decyzje wraz z Zamawiającym we wszystkich sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, w szeroko pojętych sprawach dotyczących oceny wypełniania przez wykonawcę robót budowlanych i usług niezbędnych do realizacji projektu.
b) Inspektor Nadzoru zapewnia pobyt osób przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót budowalnych w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych elementów zadań projektu przez Wykonawcę.
c) Inspektor nadzoru realizuje zadania wynikające z nadzoru inwestorskiego poprzez zespół inspektorów nadzoru wskazanych w formularzu ofertowym,
d) Wszystkie ważne informacje i decyzje niezbędne do realizacji projektu przekazywane między Inspektorem Nadzoru, a Wykonawcami robót budowlanych oraz usług niezbędnych do realizacji projektu wymagają formy pisemnej, aby można było uznać je za efektywne. Wszystkie pisma Inspektora Nadzoru do wykonawców winny być w kopii przekazane do wiadomości Zamawiającemu.
e) Inspektor Nadzoru pełni obowiązki nadzoru inwestorskiego wynikające z ustawy Prawo budowlane.
f) Ogólne zadania polegają na podejmowaniu decyzji we wszystkich sprawach związanych z jakością robót budowlanych, ocena jakości materiałów, oceną postępu prac i jakością postępu usług dotyczących inwestycji.
g) Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją projektu obejmuje m. in.:
? Nadzorowanie wykonawstwa robót budowlanych,
? Zatwierdzanie wszystkich materiałów, technik i technologii,
? Ilościowy i kosztowy nadzór nad pracami,
? Weryfikację dokumentacji.
h) Podwykonawcy
Inspektor nadzoru weryfikuje również, czy podwykonawcy zatrudnieni przez Wykonawcę robót budowlanych i usług niezbędnych do realizacji projektu wykonają rzeczywiście takie prace, które Wykonawca w swojej ofercie dla Zamawiającego deklarował jako prace planowane przez nich do podzlecenia. W przypadkach podzlecania przez Wykonawców innych prac dla podwykonawstwa Inspektor Nadzoru weryfikuje zdolności wykonawcze wskazanego przez Wykonawcę podwykonawcę i opiniuje wnioski Wykonawcy robót do Zamawiającego o wyrażenie zgody na jego zatrudnienie lub odrzucenie takiego podwykonawcy.
i) Jakość materiałów:
Inspektor Nadzoru kontroluje jakość materiałów:
? Weryfikuje i zatwierdza Wykonawcom wszelkie źródła pozyskania materiałów,
? Decyduje o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów prefabrykatów, mieszanek betonowych, do wszystkich elementów przewidzianych w realizacji projektu w oparciu o przepisy, normy i wymagania formułowane w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
? Inspektor Nadzoru ma obowiązek podjąć decyzję w sprawie zatwierdzeń jakości materiałów w okresie nie dłuższym niż 5 dni robocze.
j) Jakość sprzętu wykonawców robót budowlanych niezbędnych do realizacji projektu.
Inspektor Nadzoru decyduje o dopuszczeniu do pracy sprzętu i urządzeń Wykonawców, przewidzianych do realizacji projektu - w oparciu o przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w warunkach kontraktu, dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych, a także w przepisach Bhp i p/ppoż.
k) Jakość wykonanych robót.
Inspektor nadzoru kontroluje i dba o należytą jakość wykonywanych robót przez Wykonawców. Sprawdza prace i wszelkie roboty Wykonawców robót budowlanych oraz powiadamia ich o wszelkich stwierdzonych wadach, usterkach i uchybieniach. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest m. in. do:
? Sprawdzania punktów głównych wytyczonych obiektów,
? Zlecenia usunięcia robót wykonanych niewłaściwie,
? Kontrolowania wykonania robót i usług w zakresie zgodności z rysunkami, specyfikacjami i warunkami umowy,
? Przeprowadzania wszelkich bieżących kontrolnych badań jakości wykonania robót budowlanych i usług niezbędnych do realizacji projektu,
? Zlecania, jeżeli zajdzie taka potrzeba wykonanie odkrywek ukończonych,
? Dokonywanie ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających.
? Dokonywanie pomiarów geodezyjnych oraz wskazywania kolizji urządzeń istniejących w obecnym pasie drogowym.
l) Inne kontrole.
Inspektor Nadzoru ma obowiązek uczestniczenia w kontrolach przeprowadzonych przez Organ nadzoru budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowuje realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli.
m) Dziennik budowy.
Inspektor Nadzoru kontroluje prowadzenie dziennika budowy. W imieniu Zamawiającego pobiera dziennik budowy dla robót, dla których konieczne jest jego prowadzenie. Dla robót, dla prowadzenia których nie jest nie jest wymagane założenie dziennika budowy (zgłoszenie robót, lub roboty niewymagające pozwolenia budowlanego lub zgłoszenia robót) obowiązkiem Inspektora Nadzoru jest zaprowadzenie wewnętrznych dzienników budowy dla dokumentowania prowadzonych robót.
n) Bezpieczeństwo
? Inspektor Nadzoru winien upewnić się przed rozpoczęciem prac, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa (obejmujące też poruszenie się po terenie budowy) i zatwierdza plan robót lub rysunki przygotowane przez Wykonawcę. Po spełnieniu wszystkich wymagań dotyczących bezpieczeństwa na budowie zezwala na prowadzenie robót.
? Inspektor Nadzoru wydaje polecenia wykonania wszelkich prac lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć, jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko jakichkolwiek awarii, mających wpływ na bezpieczeństwo życia ludzi lub majątku oraz niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego.
o) Prowadzenie robót.
Inspektor Nadzoru organizuje prace związane z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót prze Wykonawców. p) Obsługa prawna.
Inspektor Nadzoru przygotowuje opinię, uwagi do skarg, interwencji, pozwów, odwołań oraz innych dokumentów skierowanych przeciwko Zamawiającemu w związku z realizacja projektu.
Inwestycja realizowana będzie jednoetapowo, z wykonaniem wszystkich elementów
objętych zakresem rzeczowym.
4. Planowane terminy dla zamówienia na roboty:
Wykonawca rozpocznie wykonywanie przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od przekazania polecenia przez Zamawiającego i będzie wykonywał przedmiot umowy do ostatecznego zrealizowania zadania na roboty, o którym mowa w §1 ust. wzoru umowy i do odbioru go przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem odbioru ostatecznego. Sporządzenie protokołu odbioru ostatecznego dla zadania planowane jest w terminie do 13 miesięcy od daty zawarcia umowy z Wykonawca zadania na roboty budowlane.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

Dokument nr: IP.IZ.7013.4.2023.AG.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału oferentów r. do godz. 14:00.

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin składania ofert
- Urząd Gminy w Skoroszycach
ul. Powstańców Śl. 17, 48-320 Skoroszyce; sekretariat (pok. 16, I piętro)
- do dnia 02.04.2024 r. do godz. 12.00

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty 130 000,00 złotych. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający samodzielnie pobierze aktualny odpis z właściwego rejestru KRS lub dla Przedsiębiorcy informacje o wpisie do CEIDG ze stron ogólnie dostępnych . W przypadku braku możliwości pobrania tego dokumentu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza do uzupełnienia oferty o wymieniony dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
a) w okresie 3 ostatnich lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty realizował 1 zamówienie polegające na sprawowaniu funkcji Inspektora Nadzoru/ Inżyniera Kontraktu przy budowie, przebudowie, remoncie lub rozbudowie kanalizacji sanitarnej o wartości robót na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie jeden milion złotych 00/100), z podaniem rodzaju robót, dat i miejsca wykonania, oraz podmiotów na rzecz których zostały wykonanie w sposób należyty.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych zamówień tożsamych z przedmiotem zamówienia poprzez wypełnienie formularza ofertowego -tabela Nr 1, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania, jak również załączenie poświadczeń/oświadczeń/ referencji jako załącznik do oferty. Wykonawca W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wskazane wyżej usługi zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
b) dysponuje następującymi osobami spełniającymi warunki:
1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który wykaże się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym od daty uzyskania uprawnień w ww. specjalności oraz wykaże się samodzielnym nadzorowaniem (rozumianym jako Inspektor Nadzoru i/lub Kierownik budowy)
2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej.
Potwierdzeniem spełnienia tego wymagania będzie przedłożenie wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych oraz doświadczeniu zawodowym tych osób (załącznik Nr 1 tabela Nr 2). Ponadto, nie później niż w dacie podpisania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć kopię decyzji o nadaniu uprawnień oraz kopię aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Dopuszcza się, aby jedna osoba pełniała nadzór w więcej niż jednej specjalności, jeżeli będzie posiadała odpowiednie uprawnienia.
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o wskazane osoby do realizacji zamówienia.
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, wg formuły ,,spełnia - nie spełnia".
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zaproszeniu
2) dowody, zgodnie z pkt.5.2a, z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie,
3) wykaz osób (Formularz ofertowy - Tabela Nr 2), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych oraz kserokopiami zaświadczeń przynależności do OIIB osób sprawujących funkcję inspektora nadzoru.
7. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. Opis sposobu przygotowywania oferty.
1. Wymagania podstawowe.
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
2) Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5) We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby.
6) Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały. Żadne inne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
2. Zawartość oferty. Kompletna oferta musi zawierać:
1) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia wraz z wymaganymi wykazami,
2) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszego zaproszenia.
Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
Nazwa i adres Wykonawcy
Gmina Skoroszyce
ul. Powstańców Śl.17, 48-320
Skoroszyce
Oferta na Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: ,,Budowa kanalizacji sanitarnej do
miejscowości Sidzina Etap II część 3"
Nie otwierać przed dniem: 02.04.2024 r. do godziny 12:00
10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena za wykonanie usługi, uwzględniająca zakres prac opisanych w załączonym przedmiarze robót i projekcie.
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe Max ilość pkt.
1. Cena ( C) 100 100
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Px (C) = C min/ C x * Max (C)
Px (C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta "x" za kryterium "cena"
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych I nieodrzuconych ofert
C x - cena oferty "x"
Max (C) - maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "cena"
11. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami
1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez ujawniania źródła zapytania, zamieszcza na stronie internetowej, na której udostępnione zostało zaproszenie.
12. UWAGI
Przedmiot umowy powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności: ustawa Prawo budowlane, ustawa Prawo ochrony środowiska, ustawa Prawo zamówień publicznych oraz przepisy dotyczące szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz dotyczące kosztorysu inwestorskiego. Do wyżej wymienionego zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, do odrzucenia oferty lub ofert z podaniem uzasadnienia oraz do prowadzenia dalszych negocjacji z oferentem lub oferentami.

Uwagi:
13. RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. administratorem Pana danych osobowych będzie Urząd Gminy w Skoroszycach reprezentowany przez Wójta Gminy Skoroszyce. Dane kontaktowe administratora: ul. Powstańców Śl. 17, 48-320 Skoroszyce, tel. 77 431 8505, e-mail: ug@skoroszyce .pl
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Skoroszycach jest Pan Bogusław Dziadkiewicz radca prawny, kontakt: dziadkiewicz.kancelaria1@onet.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu związanym z wykonaniem umowy, której przedmiotem będzie wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany umową i w celu jej realizacji.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Panią/Pana dotyczących jest niezbędne do zawarcia umowy w formie pisemnej, a następnie jej wykonania.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana danych osobowych. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą KC oraz nie może naruszać integralności pozostałych załączników do umowy. Nie może skutkować również zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Kontakt:
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Iwona Bil - Kubicka email: ikubicka@skoroszyce.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.