Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (ZGKiM) w Policach ul. Bankowa 18 72-010 Police powiat: policki tel. 91 43 11 351,506 351 320., tel. 660 802 924 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Police |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 91 43 11 351,50 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na zadanie pn. ,, Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy Ul. Dworcowej 5 w Policach, administrowanym przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach " Zakres zamówienia: Zakres robót został określony w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz pomocniczo w kalkulacji robót stanowiącymi załączniki do zapytania ofertowego (ZO). Dokument nr: ZGKIM.DP.261.24.2024.ES Składanie ofert: 11. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert: 1) Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, przy Ul. Bankowej 18 - pokój nr 311, III piętro w terminie do dnia 03.04.2024r. do godz. 9:00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji: Wymagany termin wykonania zamówienia: - od dnia podpisania umowy do 28.06.2024 r Wymagania: 2. Tryb postępowania: 1) Postępowanie uproszczone prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasad określonych w Zarządzeniu Nr 4/WD/2022 Dyrektora ZGKiM w Policach z dnia 10.05.2022 r. 3. Warunki wykonania robót: Warunki wykonania i odbioru robót określa STWiORB stanowiąca załącznik do ZO. 5. Gwarancja: Wymagana gwarancja na wykonane roboty: minimum 24 miesiące. 6. Zawartość oferty: 1) Oferta cenowa - zgodnie z otrzymanym wzorem - załącznik nr 1. 2) Klauzula informacyjna (druk) - załącznik nr 3. 3) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (druk) - załącznik nr 4. 4) Opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000 zł. - polisa powinna być ważna od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia robót zgodnie z umową. 5) Kserokopia świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji (E) i dozoru (D) instalacji i urządzeń elektrycznych . 6) Kalkulacja robót na roboty jw. - kalkulacja robót będzie wymagana od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia. Kosztorys ofertowy należy dostarczyć przed podpisaniem umowy. Uwaga: 1) Kalkulację robót traktować należy jako materiał poglądowy. Przed skalkulowaniem oferty należy zweryfikować obmiary i zakres prac przewidzianych do realizacji, gdyż umowa z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie w formie ryczałtu - zgodnie ze złożoną ofertą. 2) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej, przed opracowaniem oferty. 3) Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i inne koszty niezbędne do wykonania zadania, tj. wszelkie roboty przygotowawcze, koszty transportu, porządkowe, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty energii elektrycznej, wody, współpracy z Zamawiającym, ubezpieczenia, VAT, itp. 7. Ocena wiarygodności Wykonawcy: Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem Nr 163/2018 Burmistrza Polic z dnia 29 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów i usług w transakcjach krajowych dokona sprawdzenia wiarygodności Wykonawcy w zakresie: 1) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) https://ek.rs.ms.gov.pl/web/wyszukiwarka-krs, lub wpisany jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine, oraz, że profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. 2) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany jako podatnik VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, zwaną ,,ustawą o VAT" 2) O wyborze oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie. 12. Termin związania ofertą: Wykonawca, składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres. 13. Inne informacje: 1) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymagania od podmiotu, który złożył najkorzystniejszą ofertę innych dokumentów (między innymi potwierdzających posiadanie wiedzy i doświadczenia, zdolności finansowej itp.) zapewniających prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Kontakt: 3) Osoba prowadząca zapytanie ofertowe: Inspektor ds. technicznych Emilia Senederowska pok. 310, tel. 91 43 11 351,506 351 320. Inspektor ds. Elektrycznych Tomasz Kartanowicz tel. 660 802 924 |
© eurobudowa.pl 2004-2024