Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

,,Remont dachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych zaprojektuj i wybuduj"

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

,,Remont dachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych zaprojektuj i wybuduj"

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Generała Andersa 48
58-304 Wałbrzych
powiat: Wałbrzych
mzb@mzbwalbrzych.pl
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,160725,0005cd3c502f964bc45143bf7b113d7e.html
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont dachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy Ul. Andersa 15, Andersa 69 w Wałbrzychu - zaprojektuj i wybuduj"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - remont dachu dachówkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Ul. Andersa 15 w Wałbrzychu działka nr 201 obręb Biały Kamień nr 18 w systemie ,,zaprojektuj
i wybuduj"
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej uzgodnionej z Zamawiającym, następnie uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych zgód, decyzji i pozwoleń wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót, pozwalających na wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, i wykonanie robót budowlanych, polegajacych na remoncie dachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy Ul. Andersa 15 w Wałbrzychu.
2. Przedmiot zamówienia, zostało podzielone na następujące etapy:
1) Etap 1 - w ramach niniejszego etapu Wykonawca zobowiązany jest do:
a) uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkie zgody, decyzji i pozwoleń, w tym również pozwolenie na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót w zakresie remontu dachu, uzyskania opinii konserwatora zabytków jeśli wystąpi taka konieczność;
b) sporządzenia uproszczonej dokumentacji projektowej koniecznej z punktu wiedzenia przedmiotu zamówienia - 4 egz. wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej;
2) Etap 2 - w ramach niniejszego etapu Wykonawca wykona roboty budowlane w zakresie zaprojektowanego remontu dachu, w tym równiez uzyska w imieniu Zamawiajacego od właściwego organu nadzoru budowlanego dokument o zakończeniu budowy, umozliwiający na użytkowanie obiektu budowlanego (jeżeli dotyczy).
4. Szczegłówy opis przedmiotu zamówienia został opisany w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ (dla Zadania nr 1) i w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załacznik nr 3 do SWZ.
2) Zadanie nr 2 - remont dachu dachówkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Ul. Andersa 69 w Wałbrzychu działka nr 46/8 obręb Biały Kamień nr 18 w systemie ,,zaprojektuj
i wybuduj".
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej uzgodnionej z Zamawiającym, następnie uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych zgód, decyzji i pozwoleń wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót, pozwalających na wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, i wykonanie robót budowlanych, polegajacych na remoncie dachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy Ul. Andersa 69 w Wałbrzychu.
3. Przedmiot zamówienia, zostało podzielone na następujące etapy:
1) Etap 1 - w ramach niniejszego etapu Wykonawca zobowiązany jest do:
a) uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkie zgody, decyzji i pozwoleń, w tym również pozwolenie na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót w zakresie remontu dachu, uzyskania opinii konserwatora zabytków jeśli wystąpi taka konieczność;
b) sporządzenia uproszczonej dokumentacji projektowej koniecznej z punktu wiedzenia przedmiotu zamówienia - 4 egz. wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej;
2) Etap 2 - w ramach niniejszego etapu Wykonawca wykona roboty budowlane w zakresie zaprojektowanego remontu dachu, w tym równiez uzyska w imieniu Zamawiajacego od właściwego organu nadzoru budowlanego dokument o zakończeniu budowy, umozliwiający na użytkowanie obiektu budowlanego (jeżeli dotyczy).
4. Szczegłówy opis przedmiotu zamówienia został opisany w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 4a do SWZ (dla Zadania nr 2), i w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załacznik nr 3 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45261210-9,45261910-6,71220000-6,71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00258341, T-8/ 14 /2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,160725,0005cd3c502f964bc45143bf7b113d7e.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zasady korzystania z Platformy służącej do obsługi postępowania:
1) Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Wałbrzych: https://gminawalbrzych.logintrade.net.
a) komunikacja na drodze Wykonawca do Zamawiający, odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Wałbrzych: https://gminawalbrzych.logintrade.net
b) komunikacja na drodze Zamawiający do Wykonawcy, odbywa się za pomocą drogą e-mail.
c) osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Kamila Gądek.
Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Wałbrzych: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Wałbrzych:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26 Opera 18
b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11
d) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o.
z/s w Wałbrzychu, Ul. Andersa 48. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych e-mail: iodo@mzbwalbrzych.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z kategorią archiwalną akt B5, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, chyba, że czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,160725,0005cd3c502f964bc45143bf7b113d7e.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 10:00
Miejsce składania ofert: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.