Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa sieci wodociągowej i modernizacja systemu kanalizacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa sieci wodociągowej i modernizacja systemu kanalizacyjnego

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PARCHOWO
ul. Krótka 2
77-124 Parchowo
powiat: bytowski
gmina@parchowo.pl
https://parchowo.ezamawiajacy.pl/
Województwo: pomorskie
Miasto: Parchowo
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa sieci wodociągowej i modernizacja systemu kanalizacyjnego na terenie Gminy Parchowo
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Jeleńcz
Zakres zadania obejmuje rozbudowę sieci na terenie działek o nr ewid. gruntu 119/4, 120/5, 120/8, 121/2, 123/3, 112, 125/1, 111, 108/2,108/24, 125/19, 125/13, 124/1, 124/2, 128, 127/6, 127/10, obręb Jeleńcz.
Zakres rzeczowy obejmuje:
- wykonanie sieci wodociągowej z rur PE Rc PN10 o średnicy 90 mm, o łącznej długości L= 3014m.
- wykonanie sieci wodociągowej metodą przewiertu sterowanego na działkach nr 120/5 i 120/8, pod obszarem występowania zadrzewienia
- wykonanie prób szczelności,
- jednokrotne płukanie sieci,
- dezynfekcja sieci,
- wykonanie połączenia z istniejącą siecią wodociągową oraz zaślepienie niepotrzebnych odcinków ,
- przełączenie i podłączenie istniejących nieruchomości do sieci wodociągowej,
- wykonanie badań wody i przedstawienie protokołów badań wody do Zamawiającego,
- wykonanie badań wydajności hydrantów i przedstawienie protokołów Zamawiającemu
- odtworzenie nawierzchnia po robotach.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania robót, dostawy materiałów, wykonania prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni, wykonania przekopów próbnych oraz podwieszenie instalacji obcych, wykonania wykopu wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego odwodnieniem, przygotowania podłoża i fundamentu pod przewody i obiekty na sieci, ułożenia przewodów wodociągowych, montażu rur ochronnych i armatury, wykonania izolacji, zasypania i zagęszczenia wykopu z demontażem umocnień ścian wykopu, odtworzenia nawierzchni po robotach, przeprowadzenia pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej (w tym uzyskanie oceny higienicznej na zastosowanie materiałów planowanych do użycia w przedsięwzięciu).
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót - Załącznik nr 5a do SWZ. Przekazany przedmiary robót traktuje się jako dokument informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z nich skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
Wymiana i modernizacja przepompowni ścieków P2 dz. nr 124/1 w m. Jamno oraz wymiana i modernizacja przepompowni ścieków P2 dz. nr 308/2 i P3 dz. nr 5/3 w m. Nakla
Zakres zadania obejmuje
a) w m. Jamno:
- wymianę i modernizację zestawu dwóch pomp zatapialnych do ścieków z otwartym wirnikiem o wydajności około Q=3,5 l/s i wysokości podnoszenia H=13,9 m i mocy około 2,4 kW
- wymianę osprzętu i armatury przepompowni wraz z szafą sterowniczo- zasilającą z monitoringiem i wizualizacją
b) w m. Nakla
- przepompownię P2: wymianę zestawu dwóch pomp zatapialnych do ścieków o wydajności około Q=2,0 l/s i wysokości podnoszenia H=13,6 m i mocy około 1,7kW
- przepompownię P3: wymianę zestawu dwóch pomp zatapialnych do ścieków o wydajności około Q=2,0 l/s i wysokości podnoszenia H=13,4 m i mocy około 1,7kW
- wymianę osprzętu i armatury przepompowni wraz z szafą sterowniczo- zasilającą z monitoringiem i wizualizacją
Zadanie obejmuje również rozbudowę systemu monitorowania dla co najmniej 3 pompowni objętych zakresem Inwestycji, którego zadaniem jest przekaz, wizualizacja i rejestracja sygnałów o awarii oraz parametrów pracy poszczególnych pompowni. W ramach inwestycji zostanie dostarczona licencja o wielkości zapewniającej włączenie wszystkich obiektów objętych tym zadaniem inwestycyjnym.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Załączniku nr 5b do SWZ - Dokumentacja dot. modernizacji przepompowni, przedmiar robót.Przekazany przedmiary robót traktuje się jako dokument informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z nich skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.

CPV: 45231300-8, 45111200-0,45231100-6,45232150-8, 45232423-3

Dokument nr: 2024/BZP 00258582, GKPiI.X.271.15.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://parchowo.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://parchowo.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ oraz maila: inwestycje@parchowo.pl
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
3.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ w zakładce ,,Korespondencja".
4. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021r. poz. 2070), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), zwanego dalej ,,RODO" informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Parchowo reprezentowana przez Wójta Gminy - Andrzeja Dołębskiego
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem e-mail: pukaczewski@hotmail.com
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://parchowo.ezamawiajacy.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 09:00
Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://parchowo.ezamawiajacy.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.