Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Techniczna naprawa, wzmocnienie i uzupełnienie ubytków ścian konstrukcyjnych budynku...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Techniczna naprawa, wzmocnienie i uzupełnienie ubytków ścian konstrukcyjnych budynku parowozowni wachlarzowej

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Specjalną Strefą Ekonomiczną Małej Przedsiębiorczości S.A
ul. Papieża Jana Pawła II 11 A
58-400 Kamienna Góra
powiat: kamiennogórski
Telefon: (+48) 75 645 20 30
strefa@ssemp.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kamienna Góra
Wadium: 10.000,00 zł
Nr telefonu: Telefon: (+48) 75 64
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Techniczna naprawa, wzmocnienie i uzupełnienie ubytków ścian konstrukcyjnych budynku parowozowni wachlarzowej na terenie dawnych ZNTK przy ulicy Gazowej w Lubaniu
III: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Określenie przedmiotu zamówienia
1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Techniczna naprawa, wzmocnienie i uzupełnienie ubytków ścian konstrukcyjnych budynku parowozowni wachlarzowej na terenie dawnych ZNTK przy ulicy Gazowej w Lubaniu.
1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. ,,Techniczna naprawa, wzmocnienie i uzupełnienie ubytków ścian konstrukcyjnych budynku parowozowni wachlarzowej na terenie dawnych ZNTK przy ulicy Gazowej w Lubaniu" dla Specjalnej Strefy Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości S.A. z siedzibą w Kamiennej Górze.
2. Realizacja zadania przez Wykonawcę będzie polegała na:
1) wykonaniu robót budowlanych / murarskich polegających na technicznej naprawie,

wzmocnieniu i uzupełnieniu ubytków ścian konstrukcyjnych budynku parowozowni wachlarzowej na terenie dawnych ZNTK przy ulicy Gazowej w Lubaniu w oparciu o przedmiar robót oraz załączniki graficzne stanowiące integralną część umowy.
2) uzyskaniu akceptacji na wszelkie zaplanowane prace budowlane przy obiekcie parowozowni wachlarzowej od Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Delegatura w Jeleniej Górze) w myśl Nakazu Konserwatorskiego nr 1655/2023.
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie konieczne prace, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w ramach ryczałtowego wynagrodzenia umownego.

Otwarcie ofert: 4. Oferty zostaną otwarte w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego, Ul. Papieża Jana Pawła II 11 A, 58-400 Kamienna Góra.
5. Otwarcie ofert następuje na posiedzeniu Komisji i jest jawne w części związanej z samym ich otwarciem (bez odczytania ich treści oraz okazania ich zawartości).

Składanie ofert:
1. Podpisaną ofertę należy złożyć na adres Specjalnej Strefy Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości S.A. wskazany w Sekcji I. Ogłoszenia.
2. Na kopercie należy wpisać:
,,Oferta na wybór Wykonawcy zadania SSEMP S.A. pod nazwą:
Techniczna naprawa, wzmocnienie i uzupełnienie ubytków ścian konstrukcyjnych budynku parowozowni wachlarzowej na terenie dawnych ZNTK przy ulicy Gazowej w Lubaniu"
Nie otwierać przed godziną 12:15 w dniu 8 kwietnia 2024 r.
3. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 8 kwietnia 2024 r. o godz. 12:00. Dla oceny zachowania powyższego terminu przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do sekretariatu SSEMP S.A. a nie datę jej wysłania przez Wykonawcę.

Miejsce i termin realizacji:
SEKCJA V: TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający określa termin wykonania zamówienia do 30 czerwca 2024 roku.
2. Zamawiający wskazuje miejsce realizacji zamówienia - działka o numerze 16/8, obręb 0004 w Lubaniu (numer identyfikacyjny w geoportalu: 021001 _1.0004.AR_8.16/8) położoną przy ulicy Gazowej w Lubaniu w Gminie Miejskiej Lubań (Powiat Lubański, woj. dolnośląskie).

Wymagania:
SEKCJA IV: INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
1. Obowiązki Wykonawcy zostały szczegółowo opisane we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez Wykonawcę:
1) Wymagań dotyczących doświadczenia: należyte wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
2) Wymagań dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca musi wykazać, iż posiada:
a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł
b) środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200.000,00 zł.
3. Wizja lokalna:
1) Przed złożeniem oferty przez Wykonawcę możliwy jest udział (nie więcej niż dwóch osób ze strony jednego Wykonawcy) w wizji lokalnej na miejscu realizacji inwestycji w Lubaniu.
2) Zgłoszenia do udziału w wizji Wykonawca dokona drogą elektroniczną na adres: strefa@ssemp.pl najpóźniej do godziny 15:30 do dnia 28 marca 2024 r.
3) Termin i miejsce zbiórki: 29 marzec 2024 r., ul. Gazowa 4, 59-800 Lubań (Gmina Miejska Lubań, Powiat Lubański, woj. dolnośląskie).
4) Zainteresowani udziałem proszeni są o przybycie na miejsce zbiórki 10 minut przed wyznaczonym terminem.
5) Dojazd na wizję lokalną odbywa się na koszt własny Wykonawcy i w jego własnym zakresie.
6) Wizja lokalna odbywa się tylko i wyłącznie w przypadku zgłoszenia chęci udziału przez zainteresowane podmioty.
SEKCJA VI: OPIS SPOSOBU SPORZĄDZANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia.
2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Ewentualne pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
5. Wszystkie ceny netto i brutto wyszczególnione w ofercie winny zostać przez Wykonawcę podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
SEKCJA VII: WYMAGANE DOKUMENTY
1. Wraz z ofertą złożoną na Formularzu (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia) Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty:
1) wykaz robót budowlanych, zgodnie z warunkiem określonym w Ogłoszeniu (Sekcja IV ust. 2 pkt 1), którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Ogłoszenia wraz z dowodami* potwierdzającymi, że roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
*Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.
2) kopię poświadczonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w Ogłoszeniu (Sekcja IV ust. 2 pkt 2 lit a);
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, zgodnie z warunkiem określonym w Ogłoszeniu (Sekcja IV ust. 2 pkt 2 lit b) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lut) Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) wygenerowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert wydruk potwierdzający aktywny status przedsiębiorcy z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
7) dokument potwierdzający wniesienie wadium, zgodnie z postanowieniami zawartymi w SIWZ.
8) pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z rejestrów CEIDG/KRS.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/ nie spełnia.
3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4) i 5) powyżej dotyczy każdego z ww. Wykonawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy wykazują spełnianie warunków udziału.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu.
5. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
SEKCJA IX: OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Wykonawca określi cenę oferty w Formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
2. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu rozumianego zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. póz. 1740, 2320, z 2021 r. póz. 1509, 2459), która ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
,,§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac."
3. Wykonawca określi cenę oferty z VAT w złotych polskich.
4. Ryczałtowa cena ofertowa winna zawierać wszystkie koszty i opłaty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.
SEKCJA X: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. W postępowaniu zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w sumarycznej ocenie obliczonej według wzoru:
P = C
gdzie:
P - ostateczna liczba punktów przyznanych danej ofercie,
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium ,,Cena netto oferty",
Wykonawca maksymalnie może uzyskać 100 pkt
2. Poniżej Zamawiający przedstawia w sposób szczegółowy kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1) Cena netto oferty - 100% (max 100 pkt)
C = 100 * (Cenamrn/ Cena) (pkt)
Gdzie:
Cena - cena badanej oferty,
Cenami - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie.
3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów
(P)-

4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
SEKCJA XI: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wymagania dotyczące wadium zostały określone w SIWZ.
SEKCJA XII: WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. W celu zabezpieczenia roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia, najpóźniej w dniu podpisania Umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy.
2. Zabezpieczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych w pkt 15 ust. 2 SIWZ.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy określono w pkt 15 SIWZ.
SEKCJA XIII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli:
1) jej treść nie spełnia wymagań określonych w Ogłoszeniu;
2) wadium nie zostało wniesione w sposób prawidłowy;
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a Wykonawca będąc uprzednio wezwany do złożenia wyjaśnień w tym zakresie nie złożył wyjaśnień we wskazanym przez Zamawiającego terminie albo w wyjaśnieniach nie wykazał, że cena zawarta w ofercie jest realna. Wykazując realność ceny Wykonawca musi uprawdopodobnić, iż zaoferowana cena jest dla niego opłacalna uwzględniając w swoich wyjaśnieniach specyfikę rynku właściwego dla zamówienia oraz parametry i poziom żądanego w SIWZ przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, w szczególności nie składając wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw.
5) Wykonawca zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2. Oferta, która nie będzie odpowiadać treści lub wymaganiom określonym w Ogłoszeniu, w szczególności sporządzona lub złożona niezgodnie z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu (w tym po terminie) zostanie odrzucona. Zamawiający w przypadku braków w ofercie, których uzupełnienie nie spowoduje zmiany treści Oferty złożonej przez Wykonawcę, może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia jej treści, w tym w szczególności o brakujące

dokumenty i oświadczenia.
3. Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania Umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia bądź zamknięcia postępowania.
5. Wykonawca nie jest uprawniony do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku z prowadzonymi postępowaniami, w tym z tytułu poniesionych przez Wykonawcę kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.
6. Zastrzega się, że niniejsze Ogłoszenie nie stanowi zobowiązania do udzjelenia zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści Ogłoszenia w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Ogłoszenia przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie podawania kwoty jaką zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zamówienie.
9. Nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze Wykonawcy, odrzucenia oferty, zakończenia postępowania bez jego wyboru lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania. W tym przypadku oferentom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia, za wyjątkiem zwrotu wadium.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykluczenia z przetargu i odrzucenia z przyczyn formalnych w kolejnych przetargach tych oferentów, którzy złoża oświadczenia lub podadzą informacje niezgodne ze stanem faktycznym.
13. Tryb udzjelenia zamówienia to pisemny przetarg nieograniczony bez stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych. Jakiekolwiek powstałe nieścisłości w zakresie niniejszej procedury przetargowej będą rozstrzygane w oparciu o Zasady wyboru wykonawców robót i usług, dostawców wyrobów oraz trybu zawierania na rzecz SSEMP S.A. na podstawie Uchwały nr 09/Z/12 Zarządu SSEMP S.A. z dnia 23.01.2012 r.
14. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną.
16. Wykonawca, którego oferta została wybrana w toku postępowania przetargowego zobligowany jest do uzyskania akceptacji na wszelkie zaplanowane prace budowlane przy obiekcie parowozowni wachlarzowej od Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków (Delegatura w Jeleniej Górze) w myśl Nakazu Konserwatorskiego nr 1655/2023.
17. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązuje się do opracowania dokumentu mającego charakter opisu planowanych robót, który przedłoży do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Delegatura w Jeleniej Górze) w myśl Nakazu Konserwatorskiego nr 1655/2023 w celu uzyskania finalnej akceptacji zaplanowanego przedsięwzięcia od Konserwatora.
18. Zamawiający zastrzega sobie, że po podpisaniu Umowy z Wykonawcą bezwzględnym warunkiem rozpoczęcia prac przy obiekcie jest pozytywna opinia o planowanych robotach budowlanych Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Delegatura w Jeleniej Górze) w myśl Nakazu Konserwatorskiego nr 1655/2023 uzyskana przez Wykonawcę.
19. Rozpoczęcie prac budowlanych przy obiekcie bez uzyskania zgody/akceptacji od Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Delegatura w Jeleniej Górze), tym samym wszelkie, potencjalne konsekwencje prawne związane z niedopełnieniem tej formalności obciążają Wykonawcę.

Uwagi:
SEKCJA XIV: KLAUZULA INFORMACYJNA RODO DO POSTĘPOWANIA
1. Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości Spółka Akcyjna z siedzibą w Kamiennej Górze przy ulicy Papieża Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra (dalej ,,SSEMP S.A.") oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez wykonawców to jest: osób fizycznych będącymi przedsiębiorcami, osób fizycznych reprezentujących podmiot biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz osób fizycznych wskazanych przez ten podmiot jako osoby do kontaktu, osoby wskazane w ofercie oraz osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy lub wykonywanie czynności w ramach prowadzonego postępowania i udzjelenia zamówienia.
2. Dane osobowe osób, o których mowa w ust.1 będą przetwarzane przez SSEMP S.A. na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO jedynie w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania, udzjelenia zamówienia oraz wykonania umowy;
2) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze;
3) art. 6 ust. 1 lit f) RODO jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zadań administratora danych osobowych związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia i realizację zawartej Umowy oraz realizację przyszłych postępowań związanych z udzielanym zamówieniem
- we wszystkich trzech przypadkach w kategorii dane zwykłe - imię, nazwisko, zajmowane stanowisko i miejsce pracy, numer służbowego telefonu, służbowy adres email, NIP, PESEL, adres zamieszkania albo inne dane przekazane przez Wykonawcę - jeżeli dane te zostały przez Wykonawcę przekazane SSEMP S.A. w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia w przetargu nieograniczonym.

Kontakt:
SEKCJA II: KONTAKT
Adres poczty elektronicznej: strefa@ssemp.pl
Telefon: (+48) 75 645 20 30
15. Osoby upoważnione do kontaktu:
Jarosław Osmolak, kom. 660 691 561, e-mail: j.osmolak@ssemp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.