Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont kościoła Parafialnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont kościoła Parafialnego

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jakuba Większego
ul. Kościelna 4
88-190 Barcin
powiat: żniński
Telefon: 52 383 20 39
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Barcin
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 52 383 20 3
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Inwestor: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jakuba Większego Ul. Kościelna 4 88-190 Barcin
Zapytanie ofertowe nr 1/2024 z dnia 25 marca 2024 r.
W związku z realizacją zadania pn. ,,Remont kościoła Parafialnego pw. Św. Jakuba Większego w Barcinie - prace zewnętrzne" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, inwestor zaprasza do składania ofert cenowych.

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA i OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Nazwa przedmiotu zamówienia: ,,Remont kościoła Parafialnego pw. Św. Jakuba Większego w Barcinie - prace zewnętrzne"
3) Opis stanu zachowania: teren wokół kościoła w granicach ogrodzenia jest prawie całkowicie utwardzony płytami drogowymi i płytkami chodnikowymi przylegającymi bezpośrednio do ścian kościoła. Powoduje to zawilgocenie murów kościoła. Ponadto na nawierzchni tworzą się miejscowe zastoiska wody. Wody opadowe odprowadzane są poprzez system rynien i rur spustowych od murów obiektu do studzienek i dalej, poza ogrodzenie kościoła, jednakże kanalizacja deszczowa, na skutek braku konserwacji i zniszczenia wynikającego z wieloletniego użytkowania, jest w znacznym stopniu niedrożna.
4) Adres zabytku przy którym prowadzone będą prace:
ul. Kościelna 1, 88- 190 Barcin.
5) ZAKRES PRAC do wy konania w ramach zadania:
a) Naprawa systemu instalacji deszczowej z wykonaniem opaski przeciwwilgociowej wokół kościoła
b) Remont kanalizacji deszczowej
c) Rozbiórka istniejącej nawierzchni
d) Niwelacja terenu
e) Wykonanie drogi procesyjnej z kostki kamiennej
6) Przedmiar prac do wykonania w ramach zadania został zawarty w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
7) Dokumentacja: Prace będą realizowane na podstawie i zgodnie z następującą dokumentacją:
a) Projekt budowlany dotyczący ,,wymiany nawierzchni drogi procesyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół kościoła i remontem kanalizacji deszczowej wokół kościoła parafialnego pw. św. Jakuba Większego w Barcinie" z 15.12. 2023 r. autorstwa Adama Wincek - do wglądu u Zamawiającego
b) Projekt budowlany dotyczący remontu budynku kościoła pw. Św. Jakuba Większego w Barcinie wpisanego do rejestru zabytków Województwa Kujawsko-Pomorskiego decyzją nr A/1747, w zakresie wymiany poszycia dachu z wymianą więźby dachowej, naprawy systemu instalacji deszczowej z wykonaniem opaski przeciwwilgociowej wokół budynku, wymiany luźnych tynków z uzupełnieniem ubytków na ścianach wewnętrznych obiektu - do wglądu u Zamawiającego
c) Decyzja Starosty Żnińskiego nr 103 z dnia 12 marca 2019 r. -zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
d) Decyzja Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu nr WZN 44/2019 z dnia 7 marca 20219 r. i decyzja Kujawsko -Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu nr WZN 357/2022 z dnia 30 grudnia 2022 r. -załączniki nr 4 i nr 5 do zapytania ofertowego
e) Decyzja Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu nr WZN 37/2024 z dnia 27 lutego 2024 r. - załącznik nr 6 do zapytania ofertowego
d) inne dokumenty i pozwolenia, które okażą się niezbędne do przeprowadzenia inwestycji, a których uzyskanie leży po stronie Zamawiającego
Zgodnie z decyzjami Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wszystkie prace ziemne związane z inwestycją musza być prowadzone pod nadzorem archeologicznym.
8) Osobą wyznaczoną do kontaktu z oferentami jest proboszcz parafii, ks. Arkadiusz Wzięch. Ewentualne pytania dotyczące realizacji zadania można kierować wyłącznie mailem na adres: wziark@wp.pl
9) Wykonawca ponosi w całości koszty realizacji zadania

CPV: 45236000 -0, 45233220 -7, 45111200 -0, 45232130 -2

Dokument nr: 1/2024

Otwarcie ofert: 5) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26-04-2024 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
X. MIEJSCE, TERMIN składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26.04.2024 r., do godz. 12:00 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jakuba Większego, Ul. Kościelna 4, 88-190 Barcin. O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu do Zamawiającego.
2) Na kopercie należy umieś:cić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ,,Remont kościoła parafialnego -prace zewnętrzne" ,,Nie otwierać przed 26-04-2024 r. godz. 1215".

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
rozpoczęcie prac: od dnia podpisania umów}' z Wykonawcą, zakończenie prac: najpóźniej do 30 września 2024 r.

Wymagania:
III. WYNAGRODZENIE: Zapłata wynagrodzenia nastąpi po wykonaniu zadania na
podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni po wykonaniu zadania i po dostarczeniu Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury oraz po wypłacie dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
IV. ZMIANY UMOWY: Zawiera projekt umowy
V. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW: Ewentualne spory Zamawiającego z Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, będą poddawane mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne metody rozwiązywania sporów.
VI. TRYB POSTĘPOWANIA: Do postępowania nie ma zastosowania ustawa Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienie jest udzielane w trybie postępowania zakupowego, zgodnie z warunkami wstępnej promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków i regulaminu naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
VII. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ OFERENCI, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają łącznie wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest brak powiązań osobowych i kapitałowych pomiędzy wykonawcą a Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się w szczególności wzajemne powiązania między Zamawiającym lubosobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z postępowania wyklucza się wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (Inwestorem).
2) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj. do kierowania robotami budowlanymi, która zgodnie z art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 póz. 840) posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum, będącego instytucją kultury. Wykonawca wskaże taką osobę, z imienia i nazwiska, w formularzu oferty i załączy dokumenty potwierdzające jej uprawnienia.
3) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie przez Wykonawcę osobą zdolną do realizacji zamówienia tj. do kierowania pracami archeologicznymi, która zgodnie z art. 37 e ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 póz. 840) ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych. Wykonawca wskaże taką osobę, z imienia i nazwiska, w formularzu oferty i załączy dokumenty potwierdzające jej uprawnienia.
4) Warunkiem udziału w postępowaniu jest przeprowadzenie (przed złożeniem oferty) oględzin obiektu w obecności przedstawiciela Zamawiającego, ks. Arkadiusza Wzięcha - proboszcza Parafii, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się pod numerem tel. 668 455 072. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o dacie odbycia oględzin, złożonego w formularzu oferty cenowej.
5) Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 900 000,00 zł przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca załączy potwierdzenie zawarcia polisy OC do formularza oferty.
6) Warunkiem udziału w postępowaniu jest udzielenie przez Wykonawcę przynajmniej 3 letniej gwarancji na prace wykonane w ramach zadania.
- termin gwarancji liczy się od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków.
- wady stwierdzone podczas trwania gwarancji zostaną usunięte w terminie miesiąca od daty zgłoszenia.
- Zamawiający zgłosi Wykonawcy wady pisemnie lub mailowo.
Gwarancji podlegają tylko wady wynikające z nieprawidłowego wykonania prac, niezgodnego ze sztuką budowlaną lub dokumentacją techniczną.
Informację dotyczącą oferowanego terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu oferty.
Warunki udziału w postępowaniu Zamawiający oceni zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty' i złożone dokumenty.
IX. Termin związania ofertą: 30 dni od upływał terminu składania ofert.
3) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
4) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu do jej składania.
XI. PRZYGOTOWANIE OFERT
1. Formularz oferty musi oraz wymagane dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy.
2. Oferty powinny być sporządzone w języku polskim.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
4. Zamawiający składa tylko jedną ofertę, z jedną ceną netto i brutto, wyrażoną w polskich złotych.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
XII. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej (załącznik nr 2).
2. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osoby wskazanej w formularzu oferty do kierowania robotami budowlanymi:
a) decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych określonych przepisami prawa budowlanego;
b) potwierdzenie zdobycia 18 miesięcznego doświadczenia w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (wg art. 37 c ustawy o ochronie zabytków).
c) aktualne zaświadczenie o przynależności do PUB (Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa)
3. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osoby wskazanej w formularzu oferty do kierowania pracami archeologicznymi:
a) Dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich w zakresie archeologii;
b) Potwierdzenie co najmniej 12 miesięcznego udziału w badaniach archeologicznych;
4. Dokument potwierdzający zawarcie polisy OC prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 900 000,00 zł.

XIII. OCENA OFERT
1. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Oferty niekompletne, niepodpisane lub niespełniające innych wymogów, określonych w niniejszym zapytaniu, zostaną odrzucone.
3. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe lub alternatywne spowoduje ich/jej odrzucenie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) na każdym etapie i nie stanowi to podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.

Uwagi:
VIII. KRYTERIA OCENY: Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów:
1) cena -60%
- cena musi zawierać koszty wykonania całości zadania (materiały, robocizna, transport, rusztowania, sprzęt, zabezpieczenie terenu i inne niezbędne do realizacji zadania)
- oferty wg kryterium cena będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny zaproponowanej przez wykonawców,
- ocena punktowa za kryterium cena zostanie dokonana zgodnie z formułą:
C min (cena brutto najtańszej oferty)
C (ilość punktów za kryt. ,,cena") =---------------------------- x 60
Co (cena brutto oferty ocenianej)
2) termin gwarancji - 40%
- do oceny zostaną uwzględnione tylko te oferty, w których został wskazany minimalnie 36 miesięczny termin gwarancji, a maksymalny 60 miesięcy.
- oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji zaproponowanego przez wykonawców,
- ocena punktowa za kryterium termin gwarancji zostanie dokonana zgodnie z formułą:

Wykonawca w Formularzu oferty podaje proponowany okres gwarancji. Zaoferowanie okresu krótszego spowoduje odrzucenie oferty, zaś podanie okresu dłuższego niż 60 miesiące Wykonawca otrzyma max. liczbę punktów tj. 40. Brak wypełnienia będzie traktowany jako minimalny termin.
3) RAZEM: 100 punktów tj. 100 %
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zdobędzie największą ilość punktów. Punkty obliczone będą w oparciu o wzór: S = C + Ggdzie poszczególne symbole oznaczają:
S- suma punktów
C -liczba punktów uzyskanych za kryterium ,,cena"
G -liczba punktów uzyskanych za kryterium ,,tennin gwarancji"
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyskają tą samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.