Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sękowa
Sękowa 252
38-307 Sękowa
powiat: gorlicki
Tel.: (018)3518016, fax: (018)3540310, tel. 18 3519066
ugsekowa@sekowa.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Sękowa
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: (018)3518016,
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Wykonanie lokalnej oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywa",
dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad opracowaniem dokumentacji projektowej oraz robotami budowlanymi realizowanymi w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: ,,Wykonanie lokalnej oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywa". Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą i sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 1,5 km w miejscowości Krzywa, położonej na terenie Gminy Sękowa.
2. Zakres robót objętych nadzorem zawiera dokumentacja zamówienia publicznego na wykonanie dokumentacji i robót, dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/759855
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia opisuje wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

CPV: 71521000-6, 71520000-9, 71500000-3, 71000000-8

Dokument nr: IZ.271.1.7.2024

Składanie ofert:
1) Oferty należy składać w postaci papierowej na adres: Urząd Gminy Sękowa, 38-307 Sękowa 252 lub w postaci elektronicznej na adres e-mail: ugsekowa@sekowa.pl lub adres skrytki ePUAP: /0qs3b44aoo/SkrytkaESP.
2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia: 03.04.2024 r. (środa) godz. 9.00.

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z Wykonawcą nadzorowanych robót, z uwzględnieniem obowiązków wynikających z zał. nr 1 do projektu umowy.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych: 26 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót, tj. 10.07.2023 r.

Wymagania:
3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Wartość zamówienia jest niższa niż kwota 130 000 złotych, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, ze zm.).
2. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z ,,Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130 000 złotych w Urzędzie Gminy Sękowa."
6. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
0 zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wykonawca musi skierować do realizacji zamówienia publicznego inspektora nadzoru inwestorskiego - osobę, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej tj. instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w rozumieniu PB, lub posiadającą uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
2. Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych uprawnień, w tym uzyskane w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a PB oraz ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz dopuszcza się przynależność do właściwej organizacji lub instytucji zawodowej na terenie kraju, z którego pochodzi osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na nią taki obowiązek.
3. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, jeśli podmioty te będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w zakresie, w którym te zdolności są wymagane.
4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę, warunek, o którym mowa w rozdziale 7 pkt 1 może być spełniony przez wykonawców łącznie.
6. W przypadku, gdyby została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy spółki cywilnej i konsorcjum), Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.
8. OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
1) Zamawiający przy ocenie i wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: cena - 100%.
2) Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być sporządzona ściśle według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
o Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
3. Ofertę z załącznikami należy sporządzić w postaci dokumentu papierowego opatrzonego własnoręcznym podpisem, dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci skanu podpisanego dokumentu papierowego. Oferta z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim, czytelnie w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie lub zmianę zapisów oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. W przypadku składania ofert w postaci papierowej ofertę należy złożyć w kopercie lub innym opakowaniu z opisem:
,,Oferta na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Wykonanie lokalnej oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywa", dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Kopertę należy zaadresować: Gmina Sękowa Sękowa 252 38-307 Sękowa
10. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1) Wykonawca, uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, a także uwzględnić inne podatki i opłaty.
2) Zamawiający przyjął w niniejszym postępowaniu za podstawę rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z poprawnym wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3) Wszystkie koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, muszą być wliczone do ceny oferty złożonej przez Wykonawcę.
4) Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego i określenia w nim ceny brutto z uwzględnieniem wartości podatku VAT oraz określenia ceny netto.
6) Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia,
a wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie oferty. 7) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
3) Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
4) Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki niezachowania przez Wykonawcę sposobu oraz terminu składania ofert.
5) Wykonawca może żądać pisemnego potwierdzenia złożenia oferty z zaznaczeniem daty i godziny wpłynięcia oferty do zmawiającego. Następnie oferta zostanie oznakowana datą i godziną wpływu.
12. POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
1) Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w okolicznościach i na warunkach przewidzianych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu kalkulacje kosztów sprawowania nadzoru inwestorskiego w podziale na poszczególne zadania wymienione w pkt 1.
13. POZOSTAŁE INFORMACJE.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) Zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
b) Unieważnienia postępowania tzn. zakończenia postępowania bez udzjelenia zamówienia.
2) W przypadkach, o których mowa w pkt 1 Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
3) Zamawiający nie przewiduje:
a) Składania ofert częściowych,
b) Składania ofert wariantowych.
c) Zwrotu kosztu udziału w postępowaniu.
4) Oferta złożona w niniejszym postępowaniu jest nieważna, jeżeli jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
5) Zamawiający dopuszcza przekazywanie zawiadomień oraz informacji (w tym wezwań) pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
14. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w przedmiotowym postępowaniu stanowi załącznik nr 3.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się ze strony Zamawiającego jest: Urszula Przybyłowicz tel. 18 3519066, e-mail: urszulap@sekowa.pl
Angelika Rak-Nowak tel. 18 3519066, e-mail: a.rak-nowak@sekowa.pl
Anna Smoła tel. 18 3519066, e-mail: a.smola@sekowa.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.