Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
j.pawlowska@lubuskie.pl
https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego - etap I w Zielonej Górze - Nowym Kisielinie w (...)zaprojektuj i wybuduj
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Wykonanie zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu, wybudowaniu i oddaniu do użytkowania pasywnego budynku biurowego realizowanego w ramach zadania pn. ,,Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego - etap I" w Zielonej Górze - Nowym Kisielinie w formule zaprojektuj i wybuduj" finansowanego z budżetu Województwa Lubuskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.

CPV: 71247000-1, 71248000-8,71520000-9,71540000-5,71631000-0,71631300-3,71310000-4,71521000-6,79994000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00262916, DA.III.2721.2.20.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 11:00
Miejsce składania ofert: https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.III.2721.2.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 720325,20 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Wykonanie zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu, wybudowaniu i oddaniu do użytkowania pasywnego budynku biurowego realizowanego w ramach zadania pn. ,,Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego - etap I" w Zielonej Górze - Nowym Kisielinie w formule zaprojektuj i wybuduj" finansowanego z budżetu Województwa Lubuskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
79994000-8 - Usługi zarządzania umowami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje Kadry
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej i zawodowej:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy do wykonania zamówienia skierują:
a) co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji doradczej w zakresie architektoniczno-budowlanym, posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń (Architekt-projektant), która wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, dwóch projektów wykonawczych w specjalności architektonicznej budynków o maksymalnym zapotrzebowaniu na ciepło wynoszącym Eu < 15kWh/m2rok;
b) co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji doradczej w zakresie instalacji sanitarnych posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacje sanitarne bez ograniczeń (Instalacje sanitarne-projektant), która wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, dwóch projektów wykonawczych w specjalności instalacji sanitarnych budynków o maksymalnym zapotrzebowaniu na ciepło wynosząca Eu < 15kWh/m2rok;
c) co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji doradcy i do kontroli prac projektowych w zakresie wymogów budownictwa energooszczędnego i pasywnego wpisaną do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej budynków prowadzonego przez Ministra właściwego do spraw budownictwa, lokalnego planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz mieszkalnictwa, zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków
(t.j. Dz.U.2024.101 t.j.);
d) co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego - Ogólnobudowlane - posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy przynajmniej na jednym budynku o powierzchni użytkowej wynoszącej 1000m2, który charakteryzował się zapotrzebowaniem na energię użytkową wynoszącą maksymalnie 15 kWh/m2rok;
e) co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego - Instalacje sanitarne posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także będąca certyfikowanym europejskim projektantem budownictwa pasywnego (CEPHd), która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykazuje się doświadczeniem w zakresie pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacji sanitarnych dla przynajmniej jednego budynku o maksymalnym zapotrzebowaniu na ciepło wynosząca Eu < 15kWh/m2rok;
f) co najmniej jedna osoba przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego - Instalacje elektryczne posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
g) co najmniej jedną osobą będącą Koordynatorem prac inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony i podpisany ,,Formularz ofertowy" - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Tabela dot. kryterium oceny ofert Kwalifikacje kadry (,,K") - załącznik nr 2a do SWZ.
UWAGA: Dokument nie podlega uzupełnieniu. W sytuacji gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą tego dokumentu Zamawiający uzna, że osoby wykazane w ,,Wykazie osób" nie posiadają dodatkowego doświadczenia i przyzna w kryterium (,,K") 0 punktów.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dla wykonawcy (jeśli dotyczy) - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Pełnomocnictwo - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, winno złożone w oryginale: a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub b) w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub c) w postaci elektronicznej podpisane podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie pełnomocnictwa w postaci cyfrowego odwzorowania (skanu) dokumentu, który pierwotnie sporządzono jako dokument w postaci papierowej - dokument w postaci elektronicznej musi być opatrzony przez mocodawcę lub notariusza podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa", a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku (ZIP).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty oraz złożone w formie wskazanej w Rozdziale XVII pkt. 5 SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje Kadry
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-04

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.