łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Gaworzyce ul. Dworcowa 95 59-180 Gaworzyce powiat: polkowicki tel. 076 831 62 85, fax. 076 831 62 86 k.kubas@gaworzyce.com.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Gaworzyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 076 831 62 85, |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Nazwa przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na realizacji zadania pn.: ,,Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kłobuczyn". Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kłobuczyn", przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w branży: a) Drogowej 2. Parametry techniczne inwestycji: 1. Przebudowa drogi gminnej na działce nr 229 obręb Kłobuczyn gmina Gaworzyce: Zakres inwestycji: o Przebudowa jezdni, o Budowa poboczy. Przedmiotowa droga znajduje się na dz. nr 229 obręb Kłobuczyn w m. Kłobuczyn w gminie Gaworzyce, w powiecie polkowickim. Obszar inwestycji jest częściowo objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - zgodnie z obowiązującymi uchwałami. Droga objęta opracowaniem posiada nawierzchnię nieutwardzoną (tłuczniową), lokalnie umocnioną. Na obszarze inwestycji droga znajduje się w obszarze zabudowanym. Odwodnienie przedmiotowej drogi realizowane jest powierzchniowo, za pomocą odpowiednich spadków, kierujących wody opadowe i roztopowe poza jezdnię. W stanie istniejącym przez teren inwestycji przebiegają następujące sieci uzbrojenia terenu: sieci kanalizacyjne, sieć gazowa, sieć elektryczna, sieć teletechniczna, sieć wodociągowa. W stanie istniejącym na terenie inwestycji znajdują się następujące obiekty i urządzenia stałe: zjazdy, studnie, zasuwy, zawory, latarnie oświetleniowe. W ramach inwestycji należy wykonać przebudowę istniejącej drogi na dz. nr 229 obręb Kłobuczyn polegającą na wykonaniu nowej nawierzchni - częściowo z kostki betonowej przepuszczalnej typu ekokwadrat (,,farmerskiej") oraz częściowo z kostki betonowej. Szerokość nawierzchni wynosić będzie 3,5 m. Długość opracowania wynosi łącznie 318,00 m. Strona 2 z 10 W przekroju poprzecznym jezdni należy wykonać pobocza gruntowe, o szerokości zmiennej - w granicy istniejącego pasa drogowego. Niweletę jezdni należy dostosować do stanu istniejącego - do istniejącego wokół zagospodarowania terenu. Projektowana nawierzchnia będzie miała pochylenie poprzeczne jednostronne wynoszące 2%, dostosowane do istniejącego zagospodarowania terenu. Odprowadzenie wód roztopowych i opadowych planuje się wykonać jak w stanie istniejącym, tj. poprzez nadanie nawierzchni poprzecznych i podłużnych, kierujących wody opadowe i roztopowe poza jezdnię, na pas zieleni. Układ warstw konstrukcyjnych Nawierzchnia jezdni - część przepuszczalna o kostka betonowa typu ekokwadrat gr. 8 cm o podsypka z miału kamiennego gr. 4cm o podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie (mieszanka o ciągłym uziarnieniu 0/31,5) gr. 15cm o warstwa odsączająca - piaski średnie gr. 20cm o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2 Nawierzchnia jezdni o kostka betonowa gr. 8 cm o podsypka z miału kamiennego gr. 4cm o podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie (mieszanka o ciągłym uziarnieniu 0/31,5) gr. 15cm o warstwa odsączająca - piaski średnie gr. 20cm o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2 Pobocze gruntowe o Humusowanie i obsianie trawą gr. 10 cm Pobocze gruntowe* o Humusowanie i obsianie trawą gr. 10 cm o Uzupełnienie piaskami średnimi na głębokość konstrukcji jezdni (zgodnie z rys. DR- 02) o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2 Opisane powyżej rozwiązania zostały przestawione na rysunku DR-02 Przekroje konstrukcyjne. Krawężniki, obrzeża W ramach inwestycji planuje się ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22 cm, posadowionych na ławie z oporem gr. 15 cm. Szczegółowe rozwiązania w dokumentacji projektowej autorstwa: APIA Monika Jaśkiewicz ul. Drzonków - Rajska 5, 66-004 Zielona Góra. 2. Remont drogi gminnej nr 100097D dz. ew. nr 361 obręb Kłobuczyn, gmina Gaworzyce. Zakres inwestycji: o Remont jezdni, o Remont zjazdów, o Remont poboczy. Przedmiotowa droga znajduje się na dz. nr 361 obręb Kłobuczyn w m. Kłobuczyn w gminie Gaworzyce, w powiecie polkowickim. Obszar inwestycji nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Droga objęta opracowaniem posiada nawierzchnię utwardzoną, częściowo bitumiczną, a fragmentami żwirową. Na obszarze inwestycji droga znajduje się w obszarze zabudowanym. Odwodnienie przedmiotowej drogi realizowane jest powierzchniowo, za pomocą odpowiednich spadków, kierujących wody opadowe i roztopowe poza jezdnię. Strona 3 z 10 W stanie istniejącym przez teren inwestycji przebiegają następujące sieci uzbrojenia terenu: sieci kanalizacyjne, sieć gazowa, sieć elektryczna, sieć teletechniczna, sieć wodociągowa. W stanie istniejącym na terenie inwestycji znajdują się następujące obiekty i urządzenia stałe: zjazdy, studnie, zasuwy, zawory, latarnie oświetleniowe. W ramach inwestycji należy wykonać remont istniejącej jezdni na dz. nr 361 obręb Kłobuczyn. Wymiana istniejącej konstrukcji jezdni na nawierzchnię z kostki betonowej przepuszczalnej typu ekokwadrat (,,farmerskiej") oraz remont poboczy gruntowych i zjazdów z kostki betonowej. Szerokość nawierzchni pozostaje bez zmian. Długość opracowania wynosi łącznie 273,44 m. Opisane powyżej rozwiązania zostały przestawione na rysunku DR-01 Plan sytuacyjny. Niweletę jezdni należy dostosować do stanu istniejącego - do istniejącego wokół zagospodarowania terenu. Remontowana nawierzchnia będzie miała pochylenie poprzeczne jednostronne wynoszące 2%, dostosowane do istniejącego zagospodarowania terenu. Odprowadzenie wód roztopowych i opadowych planuje się wykonać jak w stanie istniejącym, tj. poprzez nadanie nawierzchni poprzecznych i podłużnych, kierujących wody opadowe i roztopowe poza jezdnię, na pas zieleni. Układ warstw konstrukcyjnych Jezdnia o kostka betonowa typu ekokwadrat gr. 8 cm o podsypka z miału kamiennego gr. 4cm o podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie (mieszanka o ciągłym uziarnieniu 0/31,5) gr. 15cm o warstwa odsączająca - piaski średnie gr. 20cm o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2 Zjazd o kostka betonowa gr. 8 cm o podsypka z miału kamiennego gr. 4cm o podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie (mieszanka o ciągłym uziarnieniu 0/31,5) gr. 15cm o warstwa odsączająca - piaski średnie gr. 20cm o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2 Pobocze gruntowe o Humusowanie i obsianie trawą gr. 10 cm Pobocze gruntowe* o Humusowanie i obsianie trawą gr. 10 cm o Uzupełnienie piaskami średnimi na głębokość konstrukcji jezdni (zgodnie z rys. DR- 02) o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2 Opisane powyżej rozwiązania zostały przestawione na rysunku DR-02 Przekroje konstrukcyjne. Krawężniki, obrzeża W ramach inwestycji planuje się ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22 cm, posadowionych na ławie z oporem gr. 15 cm. Szczegółowe rozwiązania w dokumentacji projektowej autorstwa: APIA Monika Jaśkiewicz ul. Drzonków - Rajska 5, 66-004 Zielona Góra. 3. Szczegółowy zakres robót przewidziany do wykonania, w ramach niniejszego zamówienia, został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych będących integralną częścią SWZ. Przez złożeniem oferty Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zapoznania się z Strona 4 z 10 dokumentacją projektową zamieszczoną na stronie internetowej - https://platformazakupowa.pl/transakcja/896683 4. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz umowy z Wykonawcą. 5. Obowiązki Inspektora nadzoru: 1) stosowanie się do zapisów umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a w szczególności terminów związanych z odbiorami robót, 2) uczestniczenie inspektora nadzoru w przekazywaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, w obecności przedstawiciela Zamawiającego i użytkownika, 3) upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące również poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano w sposób uwzględniający zasady bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) pisemne potwierdzenie otrzymania od Wykonawcy Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia wraz z informacją, czy zostały wniesione uwagi do przedstawionego dokumentu oraz czy Wykonawca uwzględnił zgłoszone uwagi i naniósł stosowne zmiany. Potwierdzenie należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie wykonywania robót budowlanych, 5) wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymanie ogólnego porządku do budowie, 6) sprawdzanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad ochrony środowiska w czasie trwania budowy oraz warunków narzuconych przez zarządców sieci, 7) sprawowanie nadzoru inwestorskiego z należytą starannością, 8) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizowania z przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami, dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej, 9) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 10) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy i przekazanie go do użytkowania wraz z kompletem dokumentów, 11) uczestniczenie w przeprowadzanych przez Wykonawcę robót budowlanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, 12) rozliczenie prowadzonej inwestycji: a) dokonanie sprawdzenia obmiarów oraz weryfikacja kwot poszczególnych pozycji kosztorysu powykonawczego w terminie 7 dni od otrzymania informacji do weryfikacji, b) zawiadamianie Zamawiającego na piśmie o konieczności naliczania kar w terminie 7 dni od dnia powzięcia informacji o niewykonywaniu obowiązków przez Wykonawcę, c) wykonywanie wszelkich innych nie wymienionych czynności dotyczących zmiany wartości i możliwości sprzedaży wykonanych robót budowlanych, 13) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad robót budowlanych, 14) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót oraz sprawdzanie sprawozdań Wykonawcy dotyczących w szczególności: stanu realizacji przedmiotu umowy, Strona 5 z 10 zaawansowania robót i problemów w realizacji. Spotkania rady budowy będą odbywać się w terminach ustalonych przez Zamawiającego lub na wniosek wykonawcy, 15) egzekwowanie ustaleń wynikających z protokołów oraz spotkań rad budowy, 16) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót pod względem kompletności i treści merytorycznej oraz zgodności z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, 17) udział we wprowadzaniu wykonawców na budowę i odbiorach, 18) obecność na terenie budowy Inspektora nadzoru na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych, 19) wizytowanie prowadzonej budowy w częstotliwości gwarantującej prawidłową jej kontrolę, lecz nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, w tym bezwzględnie każdorazowo przy odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności (urlop, choroba trwająca ponad 7 dni) ma obowiązek wyznaczyć osobę zastępującą, posiadającą tożsame uprawnienia oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 20) Każdą wizytę na budowie należy potwierdzić przedstawicielowi Zamawiającego oraz w razie konieczności potwierdzić wizyty wpisami do dziennika budowy, 21) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, kontrola dziennika budowy, potwierdzenie gotowości obiektów lub ich części do odbioru oraz potwierdzenie należytego urządzenia i uporządkowania terenu budowy, 22) zatwierdzanie wniosków materiałowych oraz receptur przedstawionych przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od dnia otrzymania wniosku, 23) kontrolowanie źródeł pozyskiwania materiałów oraz kontrolowanie uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętności personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 24) sprawdzanie czy wbudowane materiały są zgodne z dokumentacją projektowo-kosztorysową, posiadają odpowiednie atesty, certyfikaty i gwarancje, odbiór tych dokumentów podczas odbioru końcowego robót, 25) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i dokonanie niezbędnych korekt tych rysunków, 26) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz projektantem wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywanych robót, 27) rozwiązywanie razem z Zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji projektowej dla ww. inwestycji, rozliczeniem zrealizowanych robót budowlanych, 28) uzgodnienie z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji robót i planów płatności, w przypadku wystąpienia takiej konieczności, wraz z oceną poprawności ich sporządzenia i możliwości realizacji, 29) weryfikacja dokumentacji projektowej pod w zakresie jej kompletności (możliwości zakończenia prowadzonej inwestycji bez konieczności uzyskiwania dodatkowej dokumentacji, uzgodnień, zezwoleń) w terminie 14 dniu od otrzymania dokumentacji projektowo- kosztorysowej od Zamawiającego. Inspektor potwierdza pisemnie, że jego zakres nadzoru i realizacja mogą zostać zakończone prawidłowo, ponieważ dokumentacja projektowo- kosztorysowa zawiera wszystkie niezbędne do tego elementy. W przypadku stwierdzenia wad, fakt ten zgłasza osobiście do projektanta oraz Zamawiającego, wraz z propozycją usunięcia wad, 30) kontrola poprawności wykonania robót z przekazaną dokumentacją projektową i umową zawartą na ich wykonanie, w tym kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz terminowości ich wykonania. Przedstawienie Zamawiającemu przez Koordynatora co kwartał analizy ryzyka w zakresach terminowym, technicznym i finansowym, wraz ze wskazaniem możliwości eliminacji tych zagrożeń, 31) sprawdzanie i opiniowanie rozwiązań zamiennych oraz ich kosztów, 32) każdorazowe, niezwłoczne zgłoszenie Zamawiającemu wszelkich trudności i problemów wynikłych w trakcie realizacji nadzorowanych prac, w tym w szczególności wszystkich przerw i opóźnień w wykonywaniu robót budowlanych, trwających powyżej 3 dni, 33) przygotowanie raportów, protokołów i notatek dotyczących zagadnień mających wpływ na realizację zadania inwestycyjnego, przekazywanie Zamawiającemu bieżących informacji i danych, co do postępu robót na każde żądanie Zamawiającego (w terminie 7 dni), 34) sprawdzanie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych na podstawie zatwierdzonego i podpisanego protokołu odbioru w ciągu 3 dni roboczych od daty jego złożenia u Zamawiającego przez Wykonawcę, 35) weryfikowanie kosztorysów powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę wraz z fakturami, a w szczególności kontrolowanie wartości oraz zakresu wykonanych robót, 36) ponoszenie odpowiedzialności za wyrządzone szkody i straty, powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania czynności, których zakres obejmuje niniejsza umowa, 37) podejmowanie działań zmierzających do ochrony interesów Zamawiającego oraz prawidłowej realizacji zadania, takich jak: a) zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o ewentualnych wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, b) ocena wszelkich roszczeń wysuwanych do Zamawiającego przez uczestników procesu inwestycyjnego, c) zachowanie w tajemnicy informacji podlegającej ochronie, powziętych w trakcie realizacji umowy, d) informowanie Zamawiającego o wykonywaniu części robót budowlanych przy udziale niezgłoszonych podwykonawców, 38) uczestnictwo w okresie gwarancyjnym w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorowanie prac związanych z usunięciem ewentualnych wad i usterek, wraz z pisemnym potwierdzeniem ich usunięcia, 39) zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru na koniec gwarancji, co najmniej 14 dni przed zakończeniem gwarancji, w celu umożliwienia zwolnienia Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 40) w przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji, obowiązkiem Inspektora nadzoru jest przygotowanie koniecznych dokumentów umożliwiających zlecenie innemu wykonawcy usunięcia tych wad oraz nadzorowanie wykonania tych robót i ich odbiór, 41) uczestnictwo w czynnościach związanych z odstąpieniem Zamawiającego od umowy z Wykonawcą, a w szczególności: a) udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej, b) weryfikacja zestawienia wartości wykonanych robót według stanu na dzień odstąpienia, c) sporządzenia kosztorysu powykonawczego oraz wykazu materiałów, konstrukcji lub urządzeń, które nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do realizacji innych robót nieobjętych umową, w przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do inwentaryzacji robót 42) uczestnictwo w przygotowaniu dokumentów OT (dowodów przyjęcia środka trwałego w używanie), dotyczących poszczególnych elementów robót, ich cech, wartości i innych informacji, jeżeli będą niezbędne, przygotowanie kompletnych kart OT do przyjęcia powstałej infrastruktury na ewidencję środków trwałych. 6. Inspektor nadzoru ma prawo dokonywania zapisów dokonanych czynności, wyłącznie w zakresie powierzonych jej czynności nadzoru. Ewentualne dodatkowe wynagrodzenie należne z tytułu pracy w godz.ch nadliczbowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy nie będzie podlegało odrębnej zapłacie przez zamawiającego. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CPV: 71520000-9 Dokument nr: ZP.271.8.2024 Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia ofert : nie dotyczy Składanie ofert: 5. Miejsce i termin złożenia oferty: o ofertę należy przesłać drogą elektroniczną do dnia 03.04.2024 r. (środa) do godz. 12.00 na adres: k.kubas@gaworzyce.com.pl (skan oferty) Ofertę, sporządzoną czytelnie, w języku polskim, należy złożyć tylko w jednym egzemplarzu. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Inspektora nadzoru. Podpis winien zawierać czytelne imię i nazwisko bądź pieczątkę imienną oraz podpis lub parafę. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w trybie: a) Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia i odebrania nadzorowanych robót budowlanych protokołem odbioru końcowego w planowanym terminie zakończenia realizacji umowy na roboty budowalne. b) Od zakończenia realizacji robót budowalnych - do dnia zakończenia okresu rękojmi i gwarancji udzielonych przez wykonawcę robót budowalnych. W okresie rękojmi i gwarancji - nadzór przyjmuje do wykonania obowiązku udziału w czynnościach związanych z ujawnieniem i usunięciem wad Wykonawcy robót budowlanych. Wymagania: 4. Okres gwarancji: nie dotyczy Wskazana przez Inspektora nadzoru cena brutto powinna uwzględniać wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia, w tym w szczególności: czynności uznanych przez Inspektora nadzoru jako niezbędne do prawidłowego wykonania usługi przez cały okres pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, opłaty niewymienione, które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenia, wszelkie podatki, w tym także należny podatek VAT. Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynagrodzenie Inspektora nadzoru będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wymagane dokumenty: 1) Wykonawcy zobowiązani są złożyć wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do postępowania. 2) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik do zapytania. Do wykazu osób należy dołączyć dowody określające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są : referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. 3) Decyzję organu administracji publicznej lub odpowiedniego organu samorządu zawodowego o nadaniu uprawnień budowlanych do ( odpowiednio do funkcji osoby) pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 4) Aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego, Strona 9 z 10 8. Warunki płatności: a) wynagrodzenie miesięczne na podstawie harmonogramu rzeczowo- finansowego będącego załącznikiem do umowy , przy czym ostatnia faktura/ rachunek może być wystawiona nie wcześniej niż po dokonaniu bezusterkowego odbioru robót budowlanych zamówienia przez Zamawiającego, b) płatność wystawionej faktury/rachunku nastąpi przelewem na wskazany przez Inspektora nadzoru nr rachunku bankowego do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku przez Inspektora nadzoru, lecz nie wcześniej niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury/rachunku przez Zamawiającego 10. Warunki wykluczenia z postępowania: Z postępowania wyklucza się Inspektora nadzoru: 1. który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Inspektor nadzoru w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, 11. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Inspektor nadzoru, który: 1. Nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: Jedną osobę posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub/i pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności drogowej bez ograniczeń poświadczone posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych oraz posiadający co najmniej - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną usługę wykonaną z zakresu pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie drogi publicznej z pełną podbudową o nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto w jednej robocie budowlanej. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, a na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. 2. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 12. Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania Uwagi: 7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty: Kryteria oceny ofert: w kryterium cena, w którym zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór: Liczba Cn zdobytych = ----------- x 100 x waga kryterium 100% punktów Cb Gdzie: Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych Cb - cena oferty badanej 100 - wskaźnik stały 100 % - procentowe znaczenie kryterium ceny Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki, złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę ofertową brutto (oferta otrzyma maksymalną ilość - 100 pkt.) Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie niższą ilość punktów. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie Inspektorów nadzoru którzy złożyli te same oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Inspektorzy nadzoru składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Kontakt: 9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: -sprawy merytoryczne i sprawy proceduralne: Katarzyna Kubas - insp. ds. zamówień publicznych , tel. 76 831 62 85 wew. 48, -mail: k.kubas@gaworzyce.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024