Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gaworzyce
ul. Dworcowa 95
59-180 Gaworzyce
powiat: polkowicki
tel. 076 831 62 85, fax. 076 831 62 86
k.kubas@gaworzyce.com.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Gaworzyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 076 831 62 85,
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na realizacji zadania pn.:
,,Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kłobuczyn".
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru
inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Remont i przebudowa dróg gminnych w
miejscowości Kłobuczyn", przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w branży:
a) Drogowej
2. Parametry techniczne inwestycji:
1. Przebudowa drogi gminnej na działce nr 229 obręb Kłobuczyn gmina Gaworzyce:
Zakres inwestycji:
o Przebudowa jezdni,
o Budowa poboczy.
Przedmiotowa droga znajduje się na dz. nr 229 obręb Kłobuczyn w m. Kłobuczyn w gminie
Gaworzyce, w powiecie polkowickim. Obszar inwestycji jest częściowo objęty miejscowym
planem zagospodarowania przestrzennego - zgodnie z obowiązującymi uchwałami. Droga
objęta opracowaniem posiada nawierzchnię nieutwardzoną (tłuczniową), lokalnie
umocnioną. Na obszarze inwestycji droga znajduje się w obszarze zabudowanym.
Odwodnienie przedmiotowej drogi realizowane jest powierzchniowo, za pomocą
odpowiednich spadków, kierujących wody opadowe i roztopowe poza jezdnię.
W stanie istniejącym przez teren inwestycji przebiegają następujące sieci uzbrojenia terenu:
sieci kanalizacyjne, sieć gazowa, sieć elektryczna, sieć teletechniczna, sieć wodociągowa.
W stanie istniejącym na terenie inwestycji znajdują się następujące obiekty i urządzenia stałe:
zjazdy, studnie, zasuwy, zawory, latarnie oświetleniowe.
W ramach inwestycji należy wykonać przebudowę istniejącej drogi na dz. nr 229 obręb
Kłobuczyn polegającą na wykonaniu nowej nawierzchni - częściowo z kostki betonowej
przepuszczalnej typu ekokwadrat (,,farmerskiej") oraz częściowo z kostki betonowej.
Szerokość nawierzchni wynosić będzie 3,5 m. Długość opracowania wynosi łącznie 318,00 m.
Strona 2 z 10
W przekroju poprzecznym jezdni należy wykonać pobocza gruntowe, o szerokości zmiennej -
w granicy istniejącego pasa drogowego. Niweletę jezdni należy dostosować do stanu
istniejącego - do istniejącego wokół zagospodarowania terenu. Projektowana nawierzchnia
będzie miała pochylenie poprzeczne jednostronne wynoszące 2%, dostosowane do
istniejącego zagospodarowania terenu. Odprowadzenie wód roztopowych i opadowych
planuje się wykonać jak w stanie istniejącym, tj. poprzez nadanie nawierzchni poprzecznych i
podłużnych, kierujących wody opadowe i roztopowe poza jezdnię, na pas zieleni.
Układ warstw konstrukcyjnych
Nawierzchnia jezdni - część przepuszczalna
o kostka betonowa typu ekokwadrat gr. 8 cm
o podsypka z miału kamiennego gr. 4cm
o podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie
(mieszanka o ciągłym uziarnieniu 0/31,5) gr. 15cm
o warstwa odsączająca - piaski średnie gr. 20cm
o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2
Nawierzchnia jezdni
o kostka betonowa gr. 8 cm
o podsypka z miału kamiennego gr. 4cm
o podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie
(mieszanka o ciągłym uziarnieniu 0/31,5) gr. 15cm
o warstwa odsączająca - piaski średnie gr. 20cm
o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2
Pobocze gruntowe
o Humusowanie i obsianie trawą gr. 10 cm
Pobocze gruntowe*
o Humusowanie i obsianie trawą gr. 10 cm
o Uzupełnienie piaskami średnimi na głębokość konstrukcji jezdni (zgodnie z rys. DR-
02)
o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2
Opisane powyżej rozwiązania zostały przestawione na rysunku DR-02 Przekroje
konstrukcyjne.
Krawężniki, obrzeża
W ramach inwestycji planuje się ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22 cm,
posadowionych na ławie z oporem gr. 15 cm.
Szczegółowe rozwiązania w dokumentacji projektowej autorstwa: APIA Monika Jaśkiewicz
ul. Drzonków - Rajska 5, 66-004 Zielona Góra.
2. Remont drogi gminnej nr 100097D dz. ew. nr 361 obręb Kłobuczyn, gmina Gaworzyce.
Zakres inwestycji:
o Remont jezdni,
o Remont zjazdów,
o Remont poboczy.
Przedmiotowa droga znajduje się na dz. nr 361 obręb Kłobuczyn w m. Kłobuczyn w gminie
Gaworzyce, w powiecie polkowickim. Obszar inwestycji nie jest objęty miejscowym planem
zagospodarowania przestrzennego. Droga objęta opracowaniem posiada nawierzchnię
utwardzoną, częściowo bitumiczną, a fragmentami żwirową. Na obszarze inwestycji droga
znajduje się w obszarze zabudowanym. Odwodnienie przedmiotowej drogi realizowane jest
powierzchniowo, za pomocą odpowiednich spadków, kierujących wody opadowe i
roztopowe poza jezdnię.
Strona 3 z 10
W stanie istniejącym przez teren inwestycji przebiegają następujące sieci uzbrojenia terenu:
sieci kanalizacyjne, sieć gazowa, sieć elektryczna, sieć teletechniczna, sieć wodociągowa.
W stanie istniejącym na terenie inwestycji znajdują się następujące obiekty i urządzenia stałe:
zjazdy,
studnie, zasuwy, zawory, latarnie oświetleniowe.
W ramach inwestycji należy wykonać remont istniejącej jezdni na dz. nr 361 obręb
Kłobuczyn. Wymiana istniejącej konstrukcji jezdni na nawierzchnię z kostki betonowej
przepuszczalnej typu ekokwadrat (,,farmerskiej") oraz remont poboczy gruntowych i zjazdów
z kostki betonowej. Szerokość nawierzchni pozostaje bez zmian. Długość opracowania wynosi
łącznie 273,44 m.
Opisane powyżej rozwiązania zostały przestawione na rysunku DR-01 Plan sytuacyjny.
Niweletę jezdni należy dostosować do stanu istniejącego - do istniejącego wokół
zagospodarowania terenu. Remontowana nawierzchnia będzie miała pochylenie poprzeczne
jednostronne wynoszące 2%, dostosowane do istniejącego zagospodarowania terenu.
Odprowadzenie wód roztopowych i opadowych planuje się wykonać jak w stanie istniejącym,
tj. poprzez nadanie nawierzchni poprzecznych i podłużnych, kierujących wody opadowe i
roztopowe poza jezdnię, na pas zieleni.
Układ warstw konstrukcyjnych
Jezdnia
o kostka betonowa typu ekokwadrat gr. 8 cm
o podsypka z miału kamiennego gr. 4cm
o podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie
(mieszanka o ciągłym uziarnieniu 0/31,5) gr. 15cm
o warstwa odsączająca - piaski średnie gr. 20cm
o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2
Zjazd
o kostka betonowa gr. 8 cm
o podsypka z miału kamiennego gr. 4cm
o podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie
(mieszanka o ciągłym uziarnieniu 0/31,5) gr. 15cm
o warstwa odsączająca - piaski średnie gr. 20cm
o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2
Pobocze gruntowe
o Humusowanie i obsianie trawą gr. 10 cm
Pobocze gruntowe*
o Humusowanie i obsianie trawą gr. 10 cm
o Uzupełnienie piaskami średnimi na głębokość konstrukcji jezdni (zgodnie z rys. DR-
02)
o geowłóknina o gramaturze 200 g/m2
Opisane powyżej rozwiązania zostały przestawione na rysunku DR-02 Przekroje
konstrukcyjne.
Krawężniki, obrzeża
W ramach inwestycji planuje się ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22 cm,
posadowionych na ławie z oporem gr. 15 cm.
Szczegółowe rozwiązania w dokumentacji projektowej autorstwa: APIA Monika Jaśkiewicz
ul. Drzonków - Rajska 5, 66-004 Zielona Góra.
3. Szczegółowy zakres robót przewidziany do wykonania, w ramach niniejszego zamówienia, został
określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych będących integralną
częścią SWZ. Przez złożeniem oferty Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zapoznania się z
Strona 4 z 10
dokumentacją projektową zamieszczoną na stronie internetowej -
https://platformazakupowa.pl/transakcja/896683
4. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego wynikających z
opracowanego projektu budowlanego oraz umowy z Wykonawcą.
5. Obowiązki Inspektora nadzoru:
1) stosowanie się do zapisów umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
a w szczególności terminów związanych z odbiorami robót,
2) uczestniczenie inspektora nadzoru w przekazywaniu Wykonawcy robót budowlanych placu
budowy, w obecności przedstawiciela Zamawiającego i użytkownika,
3) upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące
bezpieczeństwa ruchu (obejmujące również poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace
budowlane zorganizowano w sposób uwzględniający zasady bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia,
4) pisemne potwierdzenie otrzymania od Wykonawcy Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia
wraz z informacją, czy zostały wniesione uwagi do przedstawionego dokumentu oraz czy
Wykonawca uwzględnił zgłoszone uwagi i naniósł stosowne zmiany. Potwierdzenie należy
dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie wykonywania
robót budowlanych,
5) wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na
terenie budowy oraz utrzymanie ogólnego porządku do budowie,
6) sprawdzanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad ochrony środowiska w czasie trwania
budowy oraz warunków narzuconych przez zarządców sieci,
7) sprawowanie nadzoru inwestorskiego z należytą starannością,
8) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej
realizowania z przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami, dokumentacją projektową
oraz zasadami wiedzy technicznej,
9) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu
wyrobów wadliwych, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
10) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, uczestniczenie w
czynnościach odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy i
przekazanie go do użytkowania wraz z kompletem dokumentów,
11) uczestniczenie w przeprowadzanych przez Wykonawcę robót budowlanych próbach
i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń,
12) rozliczenie prowadzonej inwestycji:
a) dokonanie sprawdzenia obmiarów oraz weryfikacja kwot poszczególnych pozycji
kosztorysu powykonawczego w terminie 7 dni od otrzymania informacji do
weryfikacji,
b) zawiadamianie Zamawiającego na piśmie o konieczności naliczania kar w terminie 7
dni od dnia powzięcia informacji o niewykonywaniu obowiązków przez Wykonawcę,
c) wykonywanie wszelkich innych nie wymienionych czynności dotyczących zmiany
wartości i możliwości sprzedaży wykonanych robót budowlanych,
13) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad robót budowlanych,
14) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót oraz sprawdzanie
sprawozdań Wykonawcy dotyczących w szczególności: stanu realizacji przedmiotu umowy,
Strona 5 z 10
zaawansowania robót i problemów w realizacji. Spotkania rady budowy będą odbywać się w
terminach ustalonych przez Zamawiającego lub na wniosek wykonawcy,
15) egzekwowanie ustaleń wynikających z protokołów oraz spotkań rad budowy,
16) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych
przez Wykonawcę robót pod względem kompletności i treści merytorycznej oraz zgodności z
dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego wraz z aktami
wykonawczymi,
17) udział we wprowadzaniu wykonawców na budowę i odbiorach,
18) obecność na terenie budowy Inspektora nadzoru na każde wezwanie Zamawiającego lub
Wykonawcy robót budowlanych,
19) wizytowanie prowadzonej budowy w częstotliwości gwarantującej prawidłową jej kontrolę,
lecz nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, w tym bezwzględnie każdorazowo przy odbiorach
robót zanikających lub ulegających zakryciu. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności
(urlop, choroba trwająca ponad 7 dni) ma obowiązek wyznaczyć osobę zastępującą,
posiadającą tożsame uprawnienia oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności.
20) Każdą wizytę na budowie należy potwierdzić przedstawicielowi Zamawiającego oraz
w razie konieczności potwierdzić wizyty wpisami do dziennika budowy,
21) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, kontrola dziennika budowy, potwierdzenie
gotowości obiektów lub ich części do odbioru oraz potwierdzenie należytego urządzenia i
uporządkowania terenu budowy,
22) zatwierdzanie wniosków materiałowych oraz receptur przedstawionych przez Wykonawcę w
terminie do 7 dni od dnia otrzymania wniosku,
23) kontrolowanie źródeł pozyskiwania materiałów oraz kontrolowanie uprawnień
i świadectw potwierdzających umiejętności personelu realizującego roboty, np. obsługę
maszyn,
24) sprawdzanie czy wbudowane materiały są zgodne z dokumentacją projektowo-kosztorysową,
posiadają odpowiednie atesty, certyfikaty i gwarancje, odbiór tych dokumentów podczas
odbioru końcowego robót,
25) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych
i dokonanie niezbędnych korekt tych rysunków,
26) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz projektantem wątpliwości natury
technicznej powstałych w toku wykonywanych robót,
27) rozwiązywanie razem z Zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z
realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad
dokumentacji projektowej dla ww. inwestycji, rozliczeniem zrealizowanych robót
budowlanych,
28) uzgodnienie z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-
finansowego realizacji robót i planów płatności, w przypadku wystąpienia takiej konieczności,
wraz z oceną poprawności ich sporządzenia i możliwości realizacji,
29) weryfikacja dokumentacji projektowej pod w zakresie jej kompletności (możliwości
zakończenia prowadzonej inwestycji bez konieczności uzyskiwania dodatkowej dokumentacji,
uzgodnień, zezwoleń) w terminie 14 dniu od otrzymania dokumentacji projektowo-
kosztorysowej od Zamawiającego. Inspektor potwierdza pisemnie, że jego zakres nadzoru i
realizacja mogą zostać zakończone prawidłowo, ponieważ dokumentacja projektowo-
kosztorysowa zawiera wszystkie niezbędne do tego elementy. W przypadku stwierdzenia
wad, fakt ten zgłasza osobiście do projektanta oraz Zamawiającego, wraz z propozycją
usunięcia wad,
30) kontrola poprawności wykonania robót z przekazaną dokumentacją projektową i umową
zawartą na ich wykonanie, w tym kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym
harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz terminowości ich wykonania. Przedstawienie
Zamawiającemu przez Koordynatora co kwartał analizy ryzyka w zakresach terminowym,
technicznym i finansowym, wraz ze wskazaniem możliwości eliminacji tych zagrożeń,
31) sprawdzanie i opiniowanie rozwiązań zamiennych oraz ich kosztów,
32) każdorazowe, niezwłoczne zgłoszenie Zamawiającemu wszelkich trudności i problemów
wynikłych w trakcie realizacji nadzorowanych prac, w tym w szczególności wszystkich przerw
i opóźnień w wykonywaniu robót budowlanych, trwających powyżej 3 dni,
33) przygotowanie raportów, protokołów i notatek dotyczących zagadnień mających wpływ na
realizację zadania inwestycyjnego, przekazywanie Zamawiającemu bieżących informacji i
danych, co do postępu robót na każde żądanie Zamawiającego (w terminie 7 dni),
34) sprawdzanie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych na podstawie
zatwierdzonego i podpisanego protokołu odbioru w ciągu 3 dni roboczych od daty jego
złożenia u Zamawiającego przez Wykonawcę,
35) weryfikowanie kosztorysów powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę wraz
z fakturami, a w szczególności kontrolowanie wartości oraz zakresu wykonanych robót,
36) ponoszenie odpowiedzialności za wyrządzone szkody i straty, powstałe w wyniku
niewykonania lub nienależytego wykonania czynności, których zakres obejmuje niniejsza
umowa,
37) podejmowanie działań zmierzających do ochrony interesów Zamawiającego oraz
prawidłowej realizacji zadania, takich jak:
a) zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o ewentualnych
wypadkach naruszenia Prawa budowlanego,
b) ocena wszelkich roszczeń wysuwanych do Zamawiającego przez uczestników
procesu inwestycyjnego,
c) zachowanie w tajemnicy informacji podlegającej ochronie, powziętych w trakcie
realizacji umowy,
d) informowanie Zamawiającego o wykonywaniu części robót budowlanych przy
udziale niezgłoszonych podwykonawców,
38) uczestnictwo w okresie gwarancyjnym w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorowanie prac
związanych z usunięciem ewentualnych wad i usterek, wraz z pisemnym potwierdzeniem ich
usunięcia,
39) zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru na koniec gwarancji, co najmniej 14 dni przed
zakończeniem gwarancji, w celu umożliwienia zwolnienia Wykonawcy robót budowlanych
zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
40) w przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji,
obowiązkiem Inspektora nadzoru jest przygotowanie koniecznych dokumentów
umożliwiających zlecenie innemu wykonawcy usunięcia tych wad oraz nadzorowanie
wykonania tych robót i ich odbiór,
41) uczestnictwo w czynnościach związanych z odstąpieniem Zamawiającego od umowy
z Wykonawcą, a w szczególności:
a) udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej,
b) weryfikacja zestawienia wartości wykonanych robót według stanu na dzień
odstąpienia,
c) sporządzenia kosztorysu powykonawczego oraz wykazu materiałów, konstrukcji lub
urządzeń, które nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do realizacji innych
robót nieobjętych umową, w przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do
inwentaryzacji robót
42) uczestnictwo w przygotowaniu dokumentów OT (dowodów przyjęcia środka trwałego
w używanie), dotyczących poszczególnych elementów robót, ich cech, wartości i innych
informacji, jeżeli będą niezbędne, przygotowanie kompletnych kart OT do przyjęcia powstałej
infrastruktury na ewidencję środków trwałych.
6. Inspektor nadzoru ma prawo dokonywania zapisów dokonanych czynności, wyłącznie w zakresie
powierzonych jej czynności nadzoru. Ewentualne dodatkowe wynagrodzenie należne z tytułu
pracy w godz.ch nadliczbowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy nie będzie podlegało
odrębnej zapłacie przez zamawiającego.
Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku
Zamówień (CPV):

CPV: 71520000-9

Dokument nr: ZP.271.8.2024

Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia ofert : nie dotyczy

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
o ofertę należy przesłać drogą elektroniczną do dnia 03.04.2024 r. (środa) do godz. 12.00 na adres:
k.kubas@gaworzyce.com.pl (skan oferty)
Ofertę, sporządzoną czytelnie, w języku polskim, należy złożyć tylko w jednym egzemplarzu.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Inspektora
nadzoru. Podpis winien zawierać czytelne imię i nazwisko bądź pieczątkę imienną oraz podpis lub
parafę. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji, do oferty
należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w trybie:
a) Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia i odebrania nadzorowanych robót
budowlanych protokołem odbioru końcowego w planowanym terminie zakończenia realizacji
umowy na roboty budowalne.
b) Od zakończenia realizacji robót budowalnych - do dnia zakończenia okresu rękojmi i
gwarancji udzielonych przez wykonawcę robót budowalnych. W okresie rękojmi i gwarancji -
nadzór przyjmuje do wykonania obowiązku udziału w czynnościach związanych z
ujawnieniem i usunięciem wad Wykonawcy robót budowlanych.

Wymagania:
4. Okres gwarancji: nie dotyczy

Wskazana przez Inspektora nadzoru cena brutto powinna uwzględniać wszystkie koszty
i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia, w tym w szczególności: czynności
uznanych przez Inspektora nadzoru jako niezbędne do prawidłowego wykonania usługi przez cały
okres pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, opłaty niewymienione, które mogą
wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenia, wszelkie podatki, w tym
także należny podatek VAT.
Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy
wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które
to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć
i odprowadzić.
Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych, z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
Wynagrodzenie Inspektora nadzoru będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.
Wymagane dokumenty:
1) Wykonawcy zobowiązani są złożyć wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik
nr 1 do postępowania.
2) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy
zobowiązani są złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a
także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik do zapytania. Do
wykazu osób należy dołączyć dowody określające, że wskazane usługi zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są : referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.
3) Decyzję organu administracji publicznej lub odpowiedniego organu samorządu
zawodowego o nadaniu uprawnień budowlanych do ( odpowiednio do funkcji osoby)
pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
4) Aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy - druk oświadczenia
stanowi załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego,
Strona 9 z 10
8. Warunki płatności:
a) wynagrodzenie miesięczne na podstawie harmonogramu rzeczowo- finansowego będącego
załącznikiem do umowy , przy czym ostatnia faktura/ rachunek może być wystawiona nie wcześniej
niż po dokonaniu bezusterkowego odbioru robót budowlanych zamówienia przez Zamawiającego,
b) płatność wystawionej faktury/rachunku nastąpi przelewem na wskazany przez Inspektora nadzoru
nr rachunku bankowego do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury lub rachunku przez Inspektora nadzoru, lecz nie wcześniej niż w ciągu 7 dni od
daty otrzymania faktury/rachunku przez Zamawiającego
10. Warunki wykluczenia z postępowania:
Z postępowania wyklucza się Inspektora nadzoru:
1. który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość,
w szczególności gdy Inspektor nadzoru w wyniku zamierzonego działania lub rażącego
niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie
wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
11. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Inspektor nadzoru, który:
1. Nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. Spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia tj. co najmniej:
Jedną osobę posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji
inspektora nadzoru lub/i pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w
specjalności drogowej bez ograniczeń poświadczone posiadaniem uprawnień budowlanych do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające
im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do
kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych oraz posiadający co najmniej - w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną usługę
wykonaną z zakresu pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną polegającą na
budowie, przebudowie, remoncie drogi publicznej z pełną podbudową o nawierzchni z kostki
brukowej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto w jednej robocie budowlanej.
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia
oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie
prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, a na podstawie treści złożonych oświadczeń i
dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki
Wykonawca spełnił.
2. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
12. Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego
zapytania

Uwagi:
7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:
Kryteria oceny ofert:
w kryterium cena, w którym zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak
najniższy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej
100 - wskaźnik stały
100 % - procentowe znaczenie kryterium ceny
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki,
złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zawierająca
najniższą cenę ofertową brutto (oferta otrzyma maksymalną ilość - 100 pkt.) Pozostałe oferty
otrzymają proporcjonalnie niższą ilość punktów.
Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie Inspektorów nadzoru którzy złożyli te same
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Inspektorzy
nadzoru składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.

Kontakt:
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
-sprawy merytoryczne i sprawy proceduralne: Katarzyna Kubas - insp. ds. zamówień publicznych ,
tel. 76 831 62 85 wew. 48, -mail: k.kubas@gaworzyce.com.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.