łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzedaż wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem bramek aluminiowych na boisku sportowym |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Oława pl. M.J.Piłsudskiego 28 55-200 Oława powiat: oławski Tel. 71 313-30-44, 45, tel. 71 381-22-03, 607-660-070 swietlice@gminaolawa.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Oława |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 71 313-30-44, 4 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
sprzedaż wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem bramek aluminiowych na boisku sportowym w Sobocisku Gmina Oława. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Lp. Wyszczególnienie Ilość 1 Bramka do piłki nożnej, aluminiowa, stacjonarna o wymiarach 7,32 x 2,44, poprzeczka i słupki wykonane z profilu aluminiowego, lakierowanego proszkowo na kolor biały, o wymiarach 120x100 ,konstrukcja rury dolnej wykonana z rury aluminiowej anodowanej fi 35 , odciągi podtrzymujące siatkę wykonane z rury stalowej ocynkowanej ogniowo, montowane w tulejach, głębokość bramki (góra/dół) 200/200, spełniająca wymagania normy PN-EN 748, posiadająca certyfikat zgodności z normą, montowana w tulejach, w komplecie tuleje, dekle zabezpieczające, elementy złączne i haczyki do montażu siatki 2 szt. 2 Siatka do bramki do piłki nożnej 750x250x200x200, 3 mm, polipropylenowe, kolor biały 2 szt. 3 DOSTAWA i montaż bramek - usługa (wbetonowanie fundamentów, tulei i ustawienie bramek) 1 usł. 4. Obowiązki wykonawcy : 2. Strony dokonają odbioru ilościowego w dniu dostawy, polegającego na sprawdzeniu liczby elementów dostawy, stwierdzeniu zgodności z treścią zamówienia i braku uszkodzeń mechanicznych, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru ilościowego podpisanym przez obydwie strony. 6. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność, za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas realizacji dostawy i rozładunku wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dokument nr: KSR.250. .2024.ŚW Otwarcie ofert: Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert. Składanie ofert: 10. Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej( pocztą, kurierem lub osobiście) w sekretariacie Urzędu Gminy Oława przy. Pl. M.J.Piłsudskiego 28, 55-200 Oława lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres swietlice@gminaolawa.pl do dnia 18.04.2024 r. do godz. 14.00, decyduje data wpływu do Urzędu, a nie data stempla pocztowego. Miejsce i termin realizacji: 1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 30 maja br. Wymagania: 2. Tryb Udzielenia Zamówienia : Postępowanie prowadzone jest na zasadach udzielania zamówień poniżej równowartości kwoty 130 000 złotych netto, w związku z powyższym oferta składana w ramach tego postępowania nie podlega rygorom ustawy Prawo zamówień publicznych (nie jest wiążąca i nie stanowi oferty, w myśl przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych). 3. W przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzeń w dostarczonym sprzęcie , braku ilościowego towaru, Zamawiający zgłosi Wykonawcy droga mailową reklamację w terminie 3 dni kalendarzowych, od daty odbioru, a w przypadku stwierdzenia wad ukrytych (jakościowych) Zamawiający jest uprawniony do zgłaszania reklamacji przez cały okres trwania gwarancji. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania dostarczonego wyposażenia pod kątem zgodności z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia, dostarczenia innego towaru niż zamówiony, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia niezgodnego z zamówieniem przedmiotu umowy. 5. Koszty związane z odbiorem, ponownym dostarczeniem i montażem reklamowanego towaru, Wykonawca pokryje we własnym zakresie. 5. Opis kryteriów oraz sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które są złożone przez Wykonawców spełniających warunki w niniejszym postępowaniu i nie wykluczy przez Zamawiającego z niniejszego postępowania. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: L.P Opis kryteriów oceny Znaczenie ( w %) 1. Cena 100 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w ramach przedstawionych powyżej kryteriów otrzyma najwyższą ilość punktów. 6. Opis sposobu przygotowania oferty, forma oferty: - oferenci zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymogami określonymi w tym dokumencie, - ewentualne poprawki w treści muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania oferenta, - oferta powinna być podpisana przez osobę/ osoby upoważniane do reprezentowania oferenta oraz zawierać prawidłowe dane firmy z siedzibą, numerem telefonu, adresem emaila, numerem NIP i Regon, -oferent nie może wprowadzać zmian w złożonej ofercie, - każdy oferent przedkłada tylko 1 ofertę, - oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. Informacje o formalnościach: - niniejsze zapytanie ofertowe, nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy, ani też nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia, -Gmina Oława zastrzega sobie prawo do : a) Unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, b) Negocjacji warunków realizacji zamówienia po wyborze wykonawcy, c) Prowadzenia negocjacji z wybranym/i wykonawcą/ami, d) Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, e) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od realizacji zamówienia lub zawarcia umowy, Gmina Oława może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych złożonych oraz wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie, f) Oferty niekompletne, nie będą rozpatrywane, g) Oferty częściowe, nie będą rozpatrywane. 9. Wynagrodzenie : Należne Wykonawcy wynagrodzenie płatne będzie przelewem w systemie podzielonej płatności na konto firmowe wskazane na fakturze wystawionej w formie papierowej w terminie 30 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego. Wynagrodzenie zostanie przelane na rachunek bankowy Wykonawcy, który to rachunek musi znajdować się w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ust. 1 Ustawy o podatku od towarów i usług, prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej lub na jakikolwiek inny rachunek Wykonawcy znajdujący się w tym wykazie pod rygorem odmowy zapłaty. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru ilościowego podpisany bez zastrzeżeń. Oferta winna zawierać prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy oraz klauzulę informacją. Kontakt: Sprawę prowadził: Karolina Masztalerz Podinspektor ds. kultury sportu i rekreacji tel. 71 381-22-03,607-660-070. |
© eurobudowa.pl 2004-2024