Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nowa Sucha
Nowa Sucha 59A
96-513 Nowa Sucha
powiat: sochaczewski
Tel. (46) 861 20 51, tel. (46) 861 20 51 w. 36
gmina@nowasucha.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nowa Sucha
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (46) 861 20 51,
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.:
,,Przebudowa dróg na terenie Gminy Nowa Sucha"
Przebudowa drogi gminnej nr 380402W w miejscowości Kozłów Szlachecki Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Roztropna
- Przebudowa Ul. Wesołej i Ul. Działkowej w miejscowości Kozłów Biskupi
- Przebudowa Ul. Orzechowej w miejscowości Kozłów Biskupi
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Specyfikacja głównych wymagań
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: ,,Przebudowa dróg na terenie Gminy Nowa Sucha" Składającej się z 4 niezależnych części w różnych lokalizacjach na terenie gminy Nowa Sucha.
Zamawiający wymaga od inspektora nadzoru obecności na budowie min. 1-2 razy w tygodniu.
Zamawiający nie dzieli zamówienia na części.
Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełen zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane w szczególności:
- Zaznajomienie się z projektem technicznym budowlanym, przedmiarami powierzonego zadania.
- Zapoznanie się z terenem inwestycji.
- Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy terenu budowy.
Kontrola realizacji zadania w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów zleceniodawcy i przyszłych użytkowników.
- Rozstrzygnięcie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót.
- Przekazywanie Zamawiającemu informacji o stwierdzanych niezgodnościach wykonywania robót budowlanych z dokumentacją, nieprawidłowościach, użyciu niewłaściwych materiałów, wadach w wykonywaniu robót.
- Przekazanie Zamawiającemu opinii dotyczących ewentualnie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych oraz sprawdzanie kosztorysów dotyczących tych robót.
- Udział i protokołowanie w naradach koordynacyjnych aż do zakończenia prac.
- Dokumentowanie przebiegu realizowanego zadania.
- Udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo- finansowego zadania i ewentualnych jego aktualizacjach.
- Czynny udział w rozliczaniu zadania.
- Współpraca z nadzorem autorskim.
- Kontrolowanie kompletności dokumentów i zaświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę zadania niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia zadania.
- Uczestnictwo w czynnościach odbioru zadania i przekazania go do użytku.
2. Wartość nadzorowanych robót budowlanych:
2 030 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

Dokument nr: ZP:271.Z0.4.1.2024, 4/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10/04/2024r. godz. 10.00

Składanie ofert:
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
Przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: gmina@nowasucha.pl lub dostarczyć w wersji papierowej do Urzędu Gminy w Nowej Suchej z dopiskiem ,,Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją Przebudowa dróg na terenie Gminy Nowa Sucha"
W terminie do dnia 10/04/2024r. godz. 9.00

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonywania zamówienia: do września 2024r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości niższej niż 130 000,00 zł
zgodnie z Ustawą z dnia li września 2019r. przepisów Prawa zamówień publicznych
4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Wykonawca związany jest z ofertą 30 dni.
6. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo- ofertowy- wg. załączonego wzoru formularza ofertowego .
Zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Kserokopia uprawnień.
- Referencje poświadczające doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót drogowych w realizacji robót o podobnym zakresie.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać drogą elektroniczną. Adres mail do korespondencji z Zamawiającym: gmina@nowasucha.pl
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo- ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto, podatek VAT, cenę oferowaną brutto, za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejscach po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Zamawiający poinformuj e Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, j ako najkorzystniejsza o miejscu i terminie podpisania umowy.
2. Zamawiający podpiszę umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny. Skutkiem uchylenia się od podpisania umowy z winy Wykonawcy w okresie związania z ofertą będzie naliczenie kary umownej jak za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniej sze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego oraz Kodeksu Cywilnego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IX Kryteria oceny ofert
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert tj.
a) Cena 100%
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wymagania opisu przedmiotu zamówienia i jest najniższa z pośród ofert nie podlegających wykluczeniu.

Kontakt:
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest p. Sylwia Żywicka, tel. (46) 861 20 51 w. 36
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy urzędu.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.