łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu pokrycia dachowego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ul. Wełniany Rynek 3 66-400 Gorzów powiat: Gorzów Wielkopolski Telefon: 95 738 71 01, tel. 603 527 758; 665 001 485. |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 95 738 71 0 |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy Ul. Mickiewicza 13 w Gorzowie Wlkp. zapraszamy do składania ofert na wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku przy Ul. Mickiewicza 13 w Gorzowie Wlkp., zgodnie z zakresem prac ujętym w załączonym do niniejszego zaproszenia przedmiarze. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na ustawieniu rusztowań, rozbiórka rynien, rur spustowych, rozbiórka dachu pokrytego dachówką, naprawa konstrukcji dachowej, pokrycie dachu dachówką, wykonanie obróbek, montaż rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk, przemurowanie głowic kominowych z cegły klinkierowej, montaż ław kominowych, okienka wyłazowego i drabinek śniegowych. Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w siedzibie ADM-1 podczas spotkania z właścicielami. Termin zostanie ustalony po uzyskaniu ofert. Składanie ofert: 2.Opisaną i zamkniętą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGM pok. 12 do dnia 12.04.2024 r. Miejsce i termin realizacji: I. Warunki realizacji: ?termin wykonania prac: do 31.12.2024r. Wymagania: ?okres gwarancji: 60 miesięcy ?warunki płatności: do 30 dni od dnia otrzymania faktury, ?sposób rozliczenia robót: kosztorysem zamiennym sporządzonym na podstawie kosztorysu ofertowego i obmiaru faktycznie wykonanej ilości robót budowlanych. ? roboty, które nie zostały przewidziane w kosztorysie inwestorskim (ślepym), rozliczane będą na podstawie obowiązującej bazy KNR, cen materiałów oraz stawek kalkulacyjnych podanych w ofercie. W przypadku materiałów i sprzętu, który nie został uwzględniony w dokumentach postępowania, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez kz) wydawnictwa ,,SEKOCENBUD" z poprzedniego kwartału. W przypadku braku cen na materiały i sprzęt w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez wykonawcę. II. Sporządzenie oferty cenowej: 1) Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną na podstawie załączonego do oferty przedmiaru, 2) Należy wyszczególnić parametry kosztorysowe zastosowane do wyliczenia kosztorysu ofertowego i rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych, 3) Ceny określone przez Wykonawcę w ofercie i kosztorysie ofertowym są stałe i nie będą zmienione w toku realizacji prac. UWAGA: ? Jeżeli ofertę złoży Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty. ? Jeżeli ofertę złoży wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty. III. Warunki udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, a także dysponuje odpowiednimi zasobami technicznymi i kadrowymi niezbędnymi dla jego realizacji. (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). 4. W postępowaniu Wykonawca może złożyć jedną ofertę opisaną w sposób umożliwiający identyfikację miejsca jej przeznaczenia (np. przez wskazanie oznaczenia sprawy). 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający może unieważnić postępowanie w każdym czasie bez podania przyczyn, bądź z ich podaniem, w szczególności w przypadku kiedy najkorzystniejsza oferta będzie wyższa od możliwości finansowych Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega, że oferty niekompletne; bez załączników, podpisów będą odrzucane jako niespełniające wymogów formalnych. 8. Oferta niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w zaproszeniu podlega odrzuceniu. 9. Decyzję o rozpatrzeniu ofert złożonych po upływie wyznaczonego terminu składania, a przed terminem ich otwarcia podejmuje Wspólnota Mieszkaniowa. 10. Wykonawca ponosi wszelkie skutki nieprawidłowego złożenia oferty, w szczególności: a. złożenia oferty w innym miejscu niż wskazane w zaproszeniu, b. złożenia oferty w niewłaściwym terminie, c. złożenia oferty w opakowaniu niewłaściwie opisanym. 11.Szczegółowej weryfikacji będą podlegać wszystkie oferty. 12.Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe. 13. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu, a który zaoferuje najkorzystniejsze warunki zgodnie z kryteriami oceny ofert przewidzianymi w treści zaproszenia. 14. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty ze względu na fakt, że kilka ofert zostanie złożonych z tą samą ceną, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych lub przeprowadzi negocjacje z tymi Wykonawcami. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjowania warunków oferty, w szczególności w sytuacji, gdy przekracza ona możliwości finansowe Zamawiającego. Decyzję o tym, z którymi wykonawcami zostaną przeprowadzone negocjacje, podejmuje Wspólnota Mieszkaniowa. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kryteriów oceny ofert po ich uzyskaniu. Decyzję w tym zakresie podejmie Wspólnota Mieszkaniowa, a Wykonawcy zostaną o tym fakcie poinformowani, a w razie potrzeby zostaną wezwani do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów. 17. Informację o wyniku postępowania Zamawiający przekaże wszystkim uczestnikom postępowania, na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. 18. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lub odwołania warunków niniejszego zapytania, stosownie do art. 701 Kodeksu Cywilnego. Uwagi: IV. Warunki postępowania: 1.Kryteria oceny ofert: najniższa cena V. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp., ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 095 738 71 01, fax. 095 738 71 00; 1.2. W razie pytań w zakresie ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej, należy się kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych ZGM, kierując je na adres e-mail: iodo@zgm.gorzow.pl; tel. 095 73 87 118 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonego w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Mickiewicza 13 w Gorzowie Wlkp., znak TZP-002/8WM/ADM-1/2024, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 1.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 1.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia 1.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1.7. posiada Pani/Pan: 1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; 1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; 1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.8. nie przysługuje Pani/Panu: 1.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Więcej informacji w tym zakresie udzieli Kierownictwo ADM-1 tel. 603 527 758; 665 001 485. |
© eurobudowa.pl 2004-2024