mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont połaci dachowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Administracji Mieniem Komunalnym Pl. Bohaterów 13 69-100 Słubice powiat: słubicki 957584090 dariusz.pilzys@zamk.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Słubice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 957584090 |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości netto nieprzekraczającej 130 000,00 zł II. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) 1. Zamówienie obejmuje remont połaci dachowych na budynkach gospodarczych położonych w Słubicach przy Ul. Sienkiewicza 6, Placu Przyjaźni 3, Wojska Polskiego 147, Wojska Polskiego 167, Wojska Polskiego 131, Placu Bohaterów 2, Placu Przyjaźni 11-12. Zapraszamy do złożenia ofert cenowych na: Remont połaci dachowych budynków gospodarczych położonych w Słubicach. 2. Pokrycie dachowe będzie wykonane z blachy stalowej trapezowej wraz z częściową wymianą drewnianych elementów konstrukcyjnych i deskowania oraz opierzeń, rynien i rur spustowych. Zamówienie obejmuje również dostawę i transport materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wywóz i utylizację odpadów powstałych podczas prac budowlanych, a także inne roboty, których wykonanie będzie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Część materiałów budowlanych zapewnia Zamawiający. 4. Materiały budowlane, które zapewnia Zamawiający oraz szczegółowy zakres prac remontowych opisane są w specyfikacji technicznej oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego. 5. Energię elektryczną i wodę niezbędną do wykonywania robót zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. Preferowane jest użycie narzędzi akumulatorowych lub agregatów prądotwórczych. Zamawiający zabrania korzystania z energii elektrycznej z klatek schodowych i innych pomieszczeń będących częściami wspólnymi pobliskich budynków mieszkalnych chyba, że Wykonawca uzgodni to z Zarządcą nieruchomości. Podane w przedmiarach robót wymiary, wykonane przez Zamawiającego, stanowią podstawę do opracowania kosztorysów inwestorskich, tym samym Wykonawca przed podjęciem prac zobowiązany jest do samodzielnego dokonania stosownych pomiarów. CPV: 45261900-3. Dokument nr: ZAMK.ZP.320.A.1.2024.DP Składanie ofert: V. Miejsce i termin składania ofert. Oferty należy składać do dnia 29 kwietnia 2024 r. do godz. 15 00 . pocztą elektroniczną na adres e-mail: dariusz.pilzys@zamk.pl Każdy dokument tj. formularz ofertowy, potwierdzenie ubezpieczenia, wykaz robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje lub oświadczenia Wykonawcy) należy przesłać w formacie pdf opatrzonym podpisem elektronicznym. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być przesłane w jednej wiadomości e-mail jako oddzielne załączniki lub w pliku zip. Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania umowy: 4 miesiące od dnia podpisania umowy. Wymagania: 7. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. IV. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Złożą podpisany formularz ofertowy, który będzie zawierał oferowaną cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Zaakceptują warunki umowy stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania. 3. Złożą wykaz zrealizowanych minimum dwóch robót o podobnym charakterze, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje) lub oświadczenia Wykonawcy. Jeżeli w wykazie wskazana zostanie robota lub roboty wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca zwolniony jest z przedstawienia referencji lub oświadczenia dla tej roboty lub robót. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia najpóźniej w dniu podpisania umowy przedkłada kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego tj.: poniedziałek w godzinach 1000 - 1800, wtorek-piątek w godzinach 700 - 1500 . 3. Kontakt Wykonawców z Zamawiającym odbywać się będzie wyłącznie drogą elektroniczną na podany w ust. 1 e-mail. VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto i brutto przy zastosowaniu 23% stawki VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena jest ceną ryczałtową i musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 5. Jeśli Wykonawcy są podmiotowo zwolnieni z płacenia podatku VAT, mają obowiązek dołączyć do oferty zaświadczenie wydane przez właściwy organ podatkowy potwierdzające fakt zwolnienia. VIII. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w częściach. 2. Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek lub wynagrodzenia za kolejne etapy realizacji przedmiotu zamówienia, a wynagrodzenie ryczałtowe będzie wypłacone jednorazowo po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni, a bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania czynności wstrzymujących postępowanie w każdym czasie i na każdym etapie, 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy na wykonanie przedmiotu zamówienia. X. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwagi: IX. Kryteria wyboru oferty Kryterium wyboru oferty będzie kryterium cena brutto 100%, pod warunkiem, że Wykonawca wykonywał roboty o podobnym charakterze i udokumentuje je zgodnie z zapisami rozdziału IV ust. 3. XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Zakładu Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach mający siedzibę przy Placu Bohaterów 13 w Słubicach. 2) Z Inspektorem Ochrony Danych Zakładu Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iod@zamk.pl 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. 4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach obowiązków dotyczących ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zmianami)., 5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b) obsługa prawna c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Słubice przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach. 6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ; d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Zakładzie Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania. 9. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów. 10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Kontakt: 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Dariusz Pilżys e-mail: dariusz.pilzys@zamk.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024