Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
360z dziś
5216z ostatnich 7 dni
25173z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont połaci dachowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont połaci dachowych

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Administracji Mieniem Komunalnym
Pl. Bohaterów 13
69-100 Słubice
powiat: słubicki
957584090
dariusz.pilzys@zamk.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Słubice
Wadium: ---
Nr telefonu: 957584090
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości netto nieprzekraczającej 130 000,00 zł
II. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
1. Zamówienie obejmuje remont połaci dachowych na budynkach gospodarczych
położonych w Słubicach przy Ul. Sienkiewicza 6, Placu Przyjaźni 3, Wojska Polskiego
147, Wojska Polskiego 167, Wojska Polskiego 131, Placu Bohaterów 2, Placu
Przyjaźni 11-12.
Zapraszamy do złożenia ofert cenowych na:
Remont połaci dachowych budynków gospodarczych położonych w Słubicach.
2. Pokrycie dachowe będzie wykonane z blachy stalowej trapezowej wraz z częściową
wymianą drewnianych elementów konstrukcyjnych i deskowania oraz opierzeń,
rynien i rur spustowych. Zamówienie obejmuje również dostawę i transport
materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wywóz i utylizację
odpadów powstałych podczas prac budowlanych, a także inne roboty, których
wykonanie będzie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Część materiałów budowlanych zapewnia Zamawiający.
4. Materiały budowlane, które zapewnia Zamawiający oraz szczegółowy zakres prac
remontowych opisane są w specyfikacji technicznej oraz przedmiarach robót
stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Energię elektryczną i wodę niezbędną do wykonywania robót zapewnia Wykonawca
we własnym zakresie. Preferowane jest użycie narzędzi akumulatorowych lub
agregatów prądotwórczych. Zamawiający zabrania korzystania z energii elektrycznej
z klatek schodowych i innych pomieszczeń będących częściami wspólnymi pobliskich
budynków mieszkalnych chyba, że Wykonawca uzgodni to z Zarządcą
nieruchomości.
Podane w przedmiarach robót wymiary, wykonane przez Zamawiającego,
stanowią podstawę do opracowania kosztorysów inwestorskich, tym samym
Wykonawca przed podjęciem prac zobowiązany jest do samodzielnego
dokonania stosownych pomiarów.

CPV: 45261900-3.

Dokument nr: ZAMK.ZP.320.A.1.2024.DP

Składanie ofert:
V. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać do dnia 29 kwietnia 2024 r. do godz. 15
00
.
pocztą elektroniczną na adres e-mail: dariusz.pilzys@zamk.pl
Każdy dokument tj. formularz ofertowy, potwierdzenie ubezpieczenia, wykaz robót oraz
dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje lub oświadczenia Wykonawcy) należy
przesłać w formacie pdf opatrzonym podpisem elektronicznym. Wszystkie wymagane
dokumenty muszą być przesłane w jednej wiadomości e-mail jako oddzielne załączniki
lub w pliku zip.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania umowy:
4 miesiące od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
7. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Złożą podpisany formularz ofertowy, który będzie zawierał oferowaną cenę netto
i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Zaakceptują warunki umowy stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania.
3. Złożą wykaz zrealizowanych minimum dwóch robót o podobnym charakterze,
wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone (referencje) lub oświadczenia Wykonawcy. Jeżeli w wykazie
wskazana zostanie robota lub roboty wykonane na rzecz Zamawiającego,
Wykonawca zwolniony jest z przedstawienia referencji lub oświadczenia dla tej
roboty lub robót.
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia najpóźniej w dniu podpisania umowy
przedkłada kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z
przedmiotem zamówienia.
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków
udzielenia zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego tj.: poniedziałek
w godzinach 1000
- 1800, wtorek-piątek w godzinach 700 - 1500
.
3. Kontakt Wykonawców z Zamawiającym odbywać się będzie wyłącznie drogą
elektroniczną na podany w ust. 1 e-mail.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto
i brutto przy zastosowaniu 23% stawki VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena jest ceną ryczałtową i musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
5. Jeśli Wykonawcy są podmiotowo zwolnieni z płacenia podatku VAT, mają obowiązek
dołączyć do oferty zaświadczenie wydane przez właściwy organ podatkowy
potwierdzające fakt zwolnienia.
VIII. Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w częściach.
2. Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek lub wynagrodzenia za kolejne etapy
realizacji przedmiotu zamówienia, a wynagrodzenie ryczałtowe będzie wypłacone
jednorazowo po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni, a bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania czynności wstrzymujących
postępowanie w każdym czasie i na każdym etapie,
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy na wykonanie
przedmiotu zamówienia.
X. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi
wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku
postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu
zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania
ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony
prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie,
skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku
zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
IX. Kryteria wyboru oferty
Kryterium wyboru oferty będzie kryterium cena brutto 100%, pod warunkiem,
że Wykonawca wykonywał roboty o podobnym charakterze i udokumentuje je
zgodnie z zapisami rozdziału IV ust. 3.
XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami
RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Zakładu Administracji
Mieniem Komunalnym w Słubicach mający siedzibę przy Placu Bohaterów 13
w Słubicach.
2) Z Inspektorem Ochrony Danych Zakładu Administracji Mieniem Komunalnym
w Słubicach można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych
poprzez email iod@zamk.pl
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą
udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Zakład
Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach obowiązków dotyczących ustawy Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zmianami).,
5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) obsługa prawna
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Słubice
przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Zakład Administracji
Mieniem Komunalnym w Słubicach.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu
następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy
dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu
w Zakładzie Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach Pani/ Pana danych
osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego
w sprawach ochrony danych osobowych.
8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednak ich
podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
9. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia
i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający
z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych
przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.
10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane.

Kontakt:
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania jest Dariusz Pilżys e-mail: dariusz.pilzys@zamk.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.