Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Lipnicka 26
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
tel. 33 499 06 00, fax 33 499 06 11, tel. 33 / 499 06 88, tel.: 33 / 47 57 724
przetargi@zgm.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33 499 06 00, f
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH
I.
Nazwa przedmiotu zamówienia.
Przyłączenie dodatkowej powierzchni do lokalu mieszkalnego przy Ul. Stefana Batorego 24/2
w Bielsku- Białej wraz z rozbudową instalacji: wod.-kan., c.o. i elektrycznej.
Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących przyłączenie
dodatkowej powierzchni do lokalu mieszkalnego przy Ul. Stefana Batorego 24/2 w Bielsku- Białej
wraz z rozbudową instalacji: wod.-kan., c.o. i elektrycznej, zwanych dalej ,,przedmiotem
zamówienia", w zakresie określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do
Ogłoszenia oraz na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do
ogłoszenia.
2. Dokumentacja projektowa:
1) ,,Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 1 i nr 2 wraz z ich wspólnym połączeniem w budynku
mieszkalnym wielorodzinnym przy Ul. Stefana Batorego 24 w Bielsku- Białej" - opracowanie z
października 2023 r.;
2) decyzja o pozwoleniu na budowę Nr 832/2023 z dn. 06.12.2023r.;
3) przedmiary robót.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących przyłączenie
dodatkowej powierzchni do lokalu mieszkalnego przy Ul. Stefana Batorego 24/2 w Bielsku- Białej
wraz z rozbudową instalacji: wod.-kan., c.o. i elektrycznej. Zakres przedmiotu zamówienia
obejmuje roboty budowlane niezbędne do połączenia dwóch niezależnych lokali: lokalu
użytkowego nr 1 oraz lokalu mieszkalnego nr 2 w jeden lokal mieszkalny nr 2. Uwaga: prace
wykończeniowe w przyłączanym pomieszczeniu są po stronie Najemcy.
1) dane techniczne budynku (stan istniejący):
Budynek wybudowany w 1910 roku. Ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków Miasta Bielska-
Białej. Budynek położony jest na działce nr 1443. Budynek 4-kondygnacyjny, piwnice pod
całym budynkiem. Budynek jest własnością Wspólnoty Mieszkaniowej z 93,01% udziałem
gminy Bielsko- Biała. Powierzchnia użytkowa budynku : 752,82 m2, kubatura : 4173,00 m3.
Konstrukcja budynku tradycyjna : ściany murowane, stropy na belkach drewnianych lub w
formie sklepień ceglanych, dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą. Budynek
posiada przyłącze wodno-kanalizacyjne, gazowe i energii elektrycznej. Lokal mieszkalny nr 2
oraz użytkowy nr 1 znajdują się na parterze budynku. Lokale sąsiadują ze sobą
bezpośrednio, stąd istnieje możliwość ich połączenia i tym samym powiększenia powierzchni
lokalu mieszkalnego nr 2.
2) zakres robót:
a) wykonanie przebicia otworu z przyłączonego pomieszczenia do lokalu mieszkalnego;
b) wymiana stolarki okiennej (wsp. U ? 0,9 W/(m2*K);
c) zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego (aktualnie lokalu użytkowego) wraz z
wykończeniem ściany od strony korytarza (klatka po remoncie konserwatorskim);
str. 2/34d) rozbudowa instalacji wod.-kan. i c.w.u.;
e) rozbudowa instalacji elektrycznej;
f)
rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania;

CPV: 45211341-1, 45421000-4, 45421100-5, 45442100-8, 45310000-3, 45330000-9

Dokument nr: DZ/24/007/JK

Składanie ofert:
1. Forma oferty:
oferta może być złożona w formie pisemnej lub elektronicznej w postaci skanów podpisanych
dokumentów składających się na ofertę.
2. Miejsce złożenia oferty:
1) oferta w formie pisemnej:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Lipnicka 26, 43-300 Bielsko-Biała
Dział Zamówień Publicznych (parter, pok. 3C)
z adnotacją:
,,Postępowanie nr DZ/24/007/JK
na
,,Przyłączenie dodatkowej powierzchni do lokalu mieszkalnego przy Ul. Stefana Batorego 24/2
w Bielsku- Białej wraz z rozbudową instalacji: wod.-kan., c.o. i elektrycznej"
2) oferta w postaci elektronicznej:
adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu,
str. 7/343. Termin złożenia oferty:
11.04.2024 r. do godz. 11:00

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 60 dni od dnia przekazania placu robót.

Wymagania:
IV. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu na podstawie art. 701 i następne ustawy z dnia
23.04.1965r. - Kodeks Cywilny (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740). Do udzielenia niniejszego zamówienia
nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(tj: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm).V.
6. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na okres 60 miesięcy licząc od
dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót, na warunkach określonych
w Karcie gwarancji robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia.
7. Wykonawca ustanowi kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej. Przy przekazaniu placu budowy wykonawca przekaże Inspektorowi
nadzoru dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy oraz kierownik robót instalacyjnych
posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz są
członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej lub inne równoważne.
8. Kierownik budowy zobowiązany jest prowadzić dziennik budowy oraz umieścić na budowie w
widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące
bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.
9. Wykonawca zastosuje niezbędne środki techniczne i organizacyjne w celu utrzymania dróg
dojazdowych i wyjazdowych z terenu inwestycji w czystości oraz ograniczające emisję pyłu
w trakcie transportu materiałów budowlanych i prowadzenia robót. Transport budowlany
zostanie dostosowany do ograniczeń tonażowych, zgodnie z lokalną organizacją ruchu.
10. Roboty objęte przedmiotem zamówienia będą prowadzone na terenie użytkowanym przez
mieszkańców, co należy uwzględnić w organizacji pracy i winny być na tyle
zintensyfikowane aby w jak najmniejszym stopniu ograniczać korzystanie z ciągów
pieszych i użytkowanie infrastruktury technicznej.
11. W przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych powyżej, wszelkie
ewentualne roszczenia osób trzecich z tym związane pokryje Wykonawca robót.
12. Wszystkie prace związane w wykonaniem przedmiotu zamówienia mają być wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi normami oraz przepisami.
13. Wykonawca zobowiązany jest odpady powstałe w wyniku wykonywania przedmiotu
zamówienia zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest
str. 3/34wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U.
z 2022r. poz. 699 z późn. zm.)
14. Wszelkie wymagane protokoły odbiorów Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu po
zakończeniu prac, celem dokonania końcowego odbioru wykonanych robót objętych
zamówieniem.
15. Po stronie wykonawcy są wszelkie formalności i koszty związane z wyłączeniem z ruchu
chodników dla pieszych i jezdni, jak również wejścia na teren sąsiednich działek jeśli okaże
się to konieczne dla wykonania przedstawionego powyżej zakresu robót.
16. Wizja lokalna
Zamawiający zaleca Wykonawcom, którzy będą składać oferty dokonanie wizji lokalnej
nieruchomości w uzgodnieniu z inspektorem ADM: Agnieszka Dziki-Piecuch, tel. 33 / 499 06 88;
e-mail: apiecuch@zgm.eu.
VI.
Warunki udziału w postępowaniu.
1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące zdolności
technicznej lub zawodowej w następującym zakresie:
1) dysponuje osobą przewidzianą do kierowania robotami (kierownik budowy), posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub
odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub równoważne;
2) dysponuje osobą przewidzianą do kierowania robotami instalacyjnymi wodno-kanalizacyjnymi,
gazowymi i centralnego ogrzewania (kierownik robót), posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia
budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem
właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej
2. Osoby o których mowa w ust. 1 powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem
Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się
kwalifikacje równoważne do w/w zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.
12a ustawy Prawo budowlane.
3. Przez uprawnienia budowlane, o których mowa wyżej, rozumie się uprawnienia wydane na
podstawie obowiązującej ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane. Pod pojęciem
str. 4/34równoważnych rozumie się uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa oraz wydane na podstawie (stanowione przez) odpowiednio
przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, konfederacji Szwajcarskiej lub państw
członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o
Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych
zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na
zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz.
220 z późn. zm.).
4. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022 po. 835).
5. Sposób weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw
do wykluczenia:
1) dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, określonego
w ust. 1, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz osób sporządzony na wzorze, który
stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia,
2) weryfikacja braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, o których mowa w ust. 4 nastąpi
na podstawie oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3
do Ogłoszenia - składane wraz z ofertą,
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek określony w ust. 1
zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia wykaże, że samodzielnie dysponuje wymaganym potencjałem osobowym, bądź
wielu Wykonawców łącznie i wykonają czynności, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na okres obowiązywania umowy ubezpieczenie
obejmujące odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody oraz następstwa
nieszczęśliwych wypadków spowodowane działaniem bądź zaniechaniem Wykonawcy związanym z
przedmiotem umowy na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Wykonawca, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy
kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności. Brak przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie
dokumentu potwierdzającego posiadanie ww. ubezpieczenia będzie stanowił przesłankę do uznania,
że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy.
str. 5/34VIII.
Oferta.
1. Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia,
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw
do wykluczenia sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Ogłoszenia,
3) wykaz osób sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia
4) oryginał pełnomocnictwa osoby, która podpisała ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika
to z innych dokumentów załączonych do oferty,
5) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka
cywilna), każdy z członków konsorcjum / wspólników spółki cywilnej, indywidualnie składa
dokumenty wymienione w ust.1 pkt 2; pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
2. Sposób obliczenia ceny oferty:
1) cena ofertowa brutto zostanie wprowadzona do umowy jako obowiązujące strony
wynagrodzenie ryczałtowe brutto,
2) cena oferty brutto musi zapewniać zgodność wykonania robót z dokumentacją i
wymaganiami, określonymi w Ogłoszeniu, a także z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną
oraz umową. Wykonawca powinien w cenie oferty uwzględnić w szczególności:
a) koszty robót, które mogą się pojawić jako naturalny technologicznie, bezpośredni lub
uboczny skutek wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z Dokumentacją
Techniczną oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
b) koszty robót nieujętych wprost w przedmiarze robót, a niezbędnych do wykonania
przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, ze sztuką budowlaną
oraz zasadami wiedzy technicznej,
c) koszty organizacji placu budowy, jego utrzymywania i ochrony oraz jego zabezpieczenia
przed dostępem osób niepowołanych przez cały czas trwania robót,
d) koszty związane z ruchem pojazdów przekraczających ograniczenia ustalone przez
zarządcę drogi,
e) koszty w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia odbioru robót;
3) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie warunki wykonania robót zawarte w
Ogłoszeniu, a w szczególności w dokumentacji projektowej oraz wzorze umowy, obejmować
wszelkie koszty i opłaty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia;
4) cena oferty powinna obejmować wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, w tym
koszty osobowe (koszty pracy) uwzględniające obowiązujące od dnia 01.01.2024 r. stawki
minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz minimalnej stawki godzinowej, w rozumieniu ustawy
z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, określone w rozporządzeniu Rady
str. 6/34Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz. U. poz. 1893);
5) przedmiary robót stanowiące załącznik do Ogłoszenia stanowią jedynie dokument pomocniczy
mający przybliżyć zakres robót, ale nie stanowią podstawy kosztorysowania ceny oferty;
6) roboty nie ujęte w załączonych do Ogłoszenia pomocniczych przedmiarach robót, a ujęte w
dokumentacji projektowej i niezbędne do kompleksowego wykonania całego zadania dla
poprawności użytkowania - Zamawiający uznaje za ujęte w cenie złożonej oferty cenowej
(art. 632 KC).
7) cena oferty nie podlega żadnym negocjacjom,
8) cena oferty powinna być podana w złotych polskich, cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku,
9) cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa.
Z uwagi na ryczałtowy charakter tego wynagrodzenia, Wykonawca nie będzie mógł żądać jego
podwyższenia, z zastrzeżeniem ust. 11
10) do wartości oferty netto Wykonawca winien doliczyć należny podatek od towarów i usług VAT.
Wartość ta stanowić będzie cenę oferty brutto. Zamawiający podaje w dokumentach zamówienia
stawkę podatku VAT, jaką należy zastosować przy obliczaniu ceny oferty.
11) Zamawiający, przewiduje możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości
wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od
towarów i usług.
Ofertę w postaci elektronicznej uważa się za złożoną w terminie, jeżeli przed jego upływem wpłynęła
na serwer pocztowy Zamawiającego.
4. Termin związania ofertą:
30 dni od upływu terminu składania ofert
X.
Poprawki oferty. Odrzucenie oferty. Wybór oferty najkorzystniejszej. Zawarcie umowy.
1. Oferty, w których zostaną stwierdzone omyłki bądź błędy, będą poprawione przez Zamawiającego na
zasadach określonych w art. 223 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2029r. - prawo zamówień publicznych.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonej oferty i załączonych dokumentów.
3. Zamawiający może jednorazowo wezwać Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia dokumentów lub
oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli Wykonawcy ich nie złożył, są one niekompletne lub
zawierają błędy, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4. Odrzucenie oferty:
1) Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który:
a) w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie zgodził się na poprawkę omyłki, dokonanej
przez Zamawiającego na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy - prawo zamówień publicznych,
b) nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub nie uzupełnił wymaganych
dokumentów lub oświadczeń na wezwanie, o którym mowa w ust. 3,
c) złożył ofertę z cenami wariantowymi,
d) nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
e) treść złożonej oferty jest niezgodna z treścią Ogłoszenia,
f)
zaoferował rażąco niską cenę.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy zawierającej najniższą cenę,
a nie spełniającej wymagań określonych w pkt VII po uprzednim bezskutecznym wezwaniu
Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
5. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Spośród wszystkich ofert nie podlegających
odrzuceniu, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
6. Z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, zostanie podpisana umowa o treści określonej we
wzorze umowy, stanowiącym załącznik do głoszenia, z uwzględnieniem zmian wynikających z treści
wybranej oferty.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert.
XI.
Zamknięcie postępowania bez wyboru oferty. Unieważnienie postępowania.
str. 8/341. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.
2. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy:
1) w postępowaniu nie złożono żadnej oferty,
2) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu,
3) postępowanie zostało zamknięte bez wyboru oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przed terminem składania ofert
bez podania przyczyny.
XII.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym z Wykonawcami.
1. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, będzie prowadzona wyłącznie
w formie elektronicznej, na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wskazany w ofercie.
2. Komunikacja Wykonawców z Zamawiającym będzie prowadzona wyłącznie w formie elektronicznej, na
adres poczty elektronicznej wskazany w pkt 3 ppkt 2.
2) pod względem proceduralnym:
Joanna Kolaszyńska, tel.: 33 / 47 57 724, e-mail: przetargi@zgm.eu,
w godz. 800 - 1400 od poniedziałku do piątku.
XIV.
Postanowienia końcowe.
str. 9/341. Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
2. Od decyzji podejmowanych w postępowaniu przez Zamawiającego, Wykonawcom nie
przysługują żadne środki odwoławcze.
3. Informacja o wynikach postępowania zawierająca nazwę i adres wybranego Wykonawcy oraz
cenę brutto oferty, zostanie opublikowana na stronie www.zgm.eu.

Uwagi:
XIII.
Obowiązki informacyjne związane z ochroną danych osobowych.
W związku z obowiązującymi przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej: rozporządzeniem RODO,
Zamawiający oraz Wykonawcy, którzy złożą oferty w postępowaniu, zobowiązani są do wypełnienia
określonych w tym rozporządzeniu obowiązków informacyjnych. W niniejszym postępowaniu obowiązki
te wykonywane są w następujący sposób:
1) Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożą oferty, informację stanowiącą załącznik
do ogłoszenia. Informację uważa się za przekazaną w momencie ogłoszenia zamówienia na stronie
internetowej Zamawiającego - www.zgm.eu. w zakładce postępowania
2) Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o spełnieniu lub niespełnieniu obowiązków
informacyjnych.

Kontakt:
3. Pracownicy Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami w postępowaniu:
1) pod względem przedmiotu zamówienia:
Agnieszka Dziki-Piecuch, tel. 33 / 499 06 88; e-mail: apiecuch@zgm.eu

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.