Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa sygnalizacji świetlnej, systemu dynamicznej informacji przystankowej (DIP),...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa sygnalizacji świetlnej, systemu dynamicznej informacji przystankowej (DIP), znaków zmiennej treści VMS do bieżących potrzeb użytkowników ruchu drogowego

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy
ul. Wojska Polskiego 10
59-220 Legnica
powiat: Legnica
zdm@zdm.legnica.eu
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa sygnalizacji świetlnej, systemu dynamicznej informacji przystankowej (DIP), znaków zmiennej treści VMS do bieżących potrzeb użytkowników ruchu drogowego, w ramach ZSZRiTP w m. Legnica.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy sygnalizacji świetlnej, systemu dynamicznej informacji przystankowej (DIP), znaków zmiennej treści VMS do bieżących potrzeb użytkowników ruchu drogowego, w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym w m. Legnica.

CPV: 50232200-2, 45233294-6

Dokument nr: 2024/BZP 00264878, DP/18/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 11:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności ws. minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
h) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
i) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego").
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 11:00
Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-15 do 2024-10-10

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DP/18/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy sygnalizacji świetlnej, systemu dynamicznej informacji przystankowej (DIP), znaków zmiennej treści VMS do bieżących potrzeb użytkowników ruchu drogowego, w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym w m. Legnica.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-15 do 2024-10-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i zgodnie z przepisami; budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont sygnalizacji świetlnej lub usługę utrzymania układu sygnalizacji ulicznej złożonego z co najmniej 30 skrzyżowań pracujących, w jednym mieście w ramach jednego zadania i w okresie co najmniej 6 miesięcy, o wartości prac minimum 300 000,00 brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane prawidłowo ukończone np. referencje, itp.
b) Wykonawca musi wykazywać się możliwością korzystania z następujących
maszyn i sprzętu gwarantującego właściwą jakość robót:
samochód specjalny z podnośnikiem koszowym (posiadający aktualne świadectwo dozoru technicznego dopuszczające podnośnik do pracy) oraz pracownika z zaświadczeniem kwalifikacyjnym do jego obsługi - 1 szt.,
samochód dostawczy - 1 szt.,
komplet znaków do oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym zgodnie z obowiązującymi przepisami - min. 1 kpl.,
zagęszczarka wibracyjna - 1 szt.,
piła do cięcia nawierzchni bitumicznej - 1 szt.,
koparka jednonaczyniowa do 0,25 m3 - 1 szt.,
przyrządy do pomiarów elektrycznych do 1 kV - min. 1 kpl.
Sprzęt samochodowy i koparka musi być wyposażona w światła ostrzegawcze koloru żółtego.
c) do wykonania zleconych prac Wykonawca musi wykazywać się możliwością
korzystania z personelu gwarantującego właściwą jakość robót:
1) 1 osoba - projektant z uprawnieniami budowlanymi do projektowania sieci w branży
telekomunikacyjnej,
2) 1 osoba - kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi do prowadzenia robót elektrycznych, posiadającego aktualne świadectwa kwalifikacyjne osoby uprawnionej do wykonywania prac elektrycznych do 1 kV na stanowisku DOZÓR,
3) minimum dwóch monterów posiadających aktualne świadectwa kwalifikacyjne osoby uprawnionej do wykonywania prac elektrycznych do 1 kV na stanowisku EKSPLOATACJI, oraz
a) potwierdzone odbycie przez min. 2 pracowników szkolenia przez firmę CROSS
ZCROSSZlín, a.s. z siedzibą Hasičská 397, 763 02 Zlín, Republika Czeska
w zakresie instalacji, konserwacji i obsługi sterowników sygnalizacji świetlnej CROSS
RS4 uprawniające do samodzielnego wykonywania ww. czynności oraz posiadających
nabyte umiejętności do wykonywania czynności jako operator,
b) potwierdzone odbycie przez min. 2 pracowników szkolenia przez firmę POLIXEL
Sp. z o.o. ul. Taborowa 10 , 02-699 Warszawa jako operator w zakresie obsługi
podsystemów wideo nadzoru: CCTV NVS (M3S - Operator, Browser), RWCS
rejestracja wjazdu na czerwonym świetle (M3S - Event Viewer).
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez wykonawcę potwierdzenia odbytych przez pracowników szkoleń - w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
5. Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy w następujących przypadkach zgodnie
z art. 455 ustawy Pzp:
5.1) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu robót wynikające z rzeczywistych obmiarów
przy rozliczeniu ryczałtowo - ilościowym - zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
5.2) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla
Zamawiającego.
5.3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są
konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
5.4) z powodu siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego,
które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można
było zapobiec mimo dochowania należytej staranności.
6. Warunkiem zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem
nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-08

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.