Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe we Włodawie
al.Józefa Piłsudskiego 24
22-200 Włodawa
powiat: włodawski
tel. 82 572 56 90
przetargi@powiat.wlodawa.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Włodawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 82 572 56 90
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej na:
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: Budowa lub przebudowa gminnych dróg wewnętrznych, położonych w miejscowościach Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka, gmina Urszulin, powiat włodawski"
1. Starostwo Powiatowe we Włodawie zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: Budowa lub przebudowa gminnych dróg wewnętrznych, położonych w miejscowościach Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka, gmina Urszulin, powiat włodawski"- zamówienie będzie udzielone bez stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamówienie jest realizowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddzialania -,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa"- objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz ze środków Budżetu Państwa.
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę gminnych dróg wewnętrznych, położonych w miejscowościach Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka, gmina Urszulin, powiat włodawski, w ramach projektu ,,Scalenie gruntów wsi Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka, gmina Urszulin" ze środków Unii Europejskiej oraz ze środków budżetu państwa w ramach poddzialania - ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa"- objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Inwestycja budowlana została podzielona na 4 zadania, nadzór będzie sprawowany nad całością inwestycji.
Zadanie nr 1
a) Przebudowa dróg o nawierzchni tłuczniowej nr: 7 w msc. Zawadówka, dz. nr 93, 132, 135; 8 w msc. Zawadówka, dz. nr 114, 170/2.
b) Przebudowa dróg o nawierzchni żwirowej nr: 7a w msc. Zawadówka, dz. nr 135; 14 w msc. Zawadówka, dz. nr 169, 210; 15 w msc. Zawadówka, dz. nr 54, 114, 44 i Wola Wereszczyńska, dz. nr 23, 152; 17 w msc. Zawadówka, dz. nr 83, 93; 18 w msc. Zawadówka, dz. nr 153; 20 w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 401, 53.
Zadanie nr 2
a) Budowa drogi o nawierzchni bitumicznej nr 4a w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 62, 152.
b) Przebudowa dróg o nawierzchni tłuczniowej nr: 4b w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 62, 119, 308, 588, 589; 11 w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 118 i w msc. Babsk, dz. nr 12; 1 la w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 75.
c) Przebudowa dróg o nawierzchni żwirowej nr: llb w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 400; 1 lc w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 140; 12 w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 457, 463; 16 w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 588.
Zadanie nr 3
a) Przebudowa dróg o nawierzchni tłuczniowej nr: 2a w msc. Nowe Załucze, dz. nr 115; 6 w msc. Nowe Załucze, dz. nr 59; 10 w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 163, 369, 389, 152.
Zadanie nr 4
a) Przebudowa drogi o nawierzchni z płyt typu jomb wraz z wypełnieniem płyt kruszywem stabilizowanym mechanicznie nr 5 w msc. Babsk, dz. nr 28, 12.
b) Przebudowa drogi o nawierzchni tłuczniowej nr 9 w msc. Babsk, dz. nr 38, 63.
c) Przebudowa drogi o nawierzchni żwirowej nr 19 w msc. Babsk, dz. nr 76.
Podstawą wykonania robót budowlanych są decyzja o pozwoleniu na budowę, zgłoszenia zamiaru wykonania robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, projekt wykonawczy oraz dokumentacja kosztorysowa - dostępne na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/723319.
I. Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego
Szczegółowy zakres zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obejmuje między innymi:
1. pełny zakres czynności określonych w art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,
2. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową,
3. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
4. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, które wymagają dodatkowo uzgodnienia z zamawiającym,
5. kontrola i weryfikacja przedkładanych obmiarów robót, kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji,
6. całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji inwestycji,
7. dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi - wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski; Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem; Inspektor Nadzoru Inwestorskiego musi być obecny na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru; Konieczność pracy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i/lub w godz.ch innych
nadliczbowych (zgodnie z Kodeksem pracy) nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
8. uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń,
9. wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody Projektanta/osób, które sporządziły dokumentację projektową na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych,
10. organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w zależności od potrzeb,
11. kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawcę robót budowlanych posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych,
12. kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową,
13. sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu,
14. kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
15. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych,
16. zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne,
17. uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym,
18. po zakończeniu inwestycji Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dokona weryfikacji i przedłoży Zamawiającemu komplet sporządzonej przez Wykonawcę Robót Budowlanych dokumentacji powykonawczej, poprzedzonej sprawdzeniem kompletności i jakości dokumentów odbiorowych (wszystkich dokumentów niezbędnych do przystąpienia do użytkowania) przed podpisaniem protokołu końcowego; w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego,
19. sprawozdanie końcowe, powinno zawierać:
a) protokół odbioru końcowego;
b) dokumentację do odbioru końcowego zawierającą takie dokumenty jak:
- sprawozdanie techniczne końcowe, wystąpienia Wykonawcy, Wykonawcy Robót Budowlanych, polecenia zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości, warunki gwarancji na urządzenia i ich karty gwarancyjne), dokumentację powykonawczą techniczną,
- oryginał dziennika budowy,
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót budowlanych z przepisami oraz o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także w razie korzystania z - drogi, ulicy, sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu;
c) protokoły z przeprowadzonych prób, protokoły pomiarów, protokoły badań,
d) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sporządzona przez osobę wykonująca samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe,
20. przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z rozpoczęciem robót, odbiorem końcowym oraz złożeniem zawiadomienia o zakończeniu,
21. uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych,
22. inne roboty niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia,
23. informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót,
0 zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
24. poświadczenie terminu zakończenia robót,
25. zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy,
26. Inspektor Nadzoru ma obowiązek stwierdzenia wykonania powykonawczych pomiarów inwentaryzacyjnych. Wykonanie tej czynności Inspektor Nadzoru stwierdza zapisem w dzienniku budowy,
27. udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie (ryczałtowe) - bez dodatkowej zapłaty,
28. w celu zapewnienia odpowiedniej jakości kontroli dla przedmiotowej inwestycji Inspektor nadzoru powinien dokonywać własnych pomiarów - pobrać próbki materiałów i prowadzić badania i pomiary w ilości co najmniej 20% wymaganych od wykonawcy robót; pobranie próbek
1 prowadzenia badań odbywać się będzie na koszt inspektora Nadzoru w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy na nadzór inwestorski.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: WO.272.1.7.2024.BT

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym do dnia 09.04.2024 r. do godz. 15.30
> pocztą e-mailową na adres: przetargi@powiat.wlodawa.pl
> dostarczyć osobiście
> pocztą na adres: Starostwo Powiatowe we Włodawie, 22 - 200 Włodawa, Al. Józefa Piłsudskiego 24

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: 210 dni od daty podpisania umowy na wykonawstwo robót.

Wymagania:
3. Warunki udziału w postępowaniu:
1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie w okresie wykonywania zamówienia co najmniej:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
2) W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z informacją o posiadanych przez nie uprawnieniach oraz kopia uprawnień - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do zaproszenia.
3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497), dalej: ustawa.
Zgodnie z treścią przepisu wskazanego w pkt 3 z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp. wyklucza się:
?-- wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
-- wykonawcę, którego beneficjantem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
-- wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/20 i rozporządzeniu 269/201 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Inspektor będzie pełnił swoją funkcję do czasu ukończenia robót budowlanych, również w przypadku przedłużenia planowanego terminu zakończenia robót, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego z umowy.
Oferta powinna zawierać: koszt brutto wykonania przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do zaproszenia
5. Informacje o sposobie porozumiewania się:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego. Zapytania należy kierować na adres mailowy: przetargi@powiat.wlodawa.pl.
6. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
> najniższa cena ofertowa brutto za całość zamówienia.
7.Warunki umowy oraz określenie zmian umowy zawarte zostały w Załączniku nr 4 do zaproszenia -- Wzór umowy.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.