Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i serwis systemu sygnalizacji włamania i napadów oraz kontroli dostępu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i serwis systemu sygnalizacji włamania i napadów oraz kontroli dostępu

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
ul. Raciborska 37
40-074 Katowice
powiat: Katowice
tel. 32 758 77 00
aolszewski@asp.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 758 77 00
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE dot. zamówienia o wartości poniżej 130 000 złotych
zapraszamy do składania oferty na usługę konserwacji i serwisu SSWiN i KD oraz CCTV w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i serwisu systemu sygnalizacji włamania i napadów oraz kontroli dostępu (SSWiN i KD) na obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach mieszczących się przy:
- Ul. Raciborska 37- Centrala alarmowa szt. 1, ilość stref: 26 (czujek 50).
Zamawiający planuje w trakcie trwania umowy, wymianę systemu na tym obiekcie (o podobnej ilości stref i liczbie czujek: 49 czujek ruchu, 3 czujki 360, akustycznych czujek 25 i 28 klawiatur strefowych) w związku z tym konserwacja tych elementów systemu winna odbywać się w sposób zapewniający utrzymanie gwarancji udzielonej na sprzęt i instalację. Gwarancji udzieli Wykonawca robót, który będzie zobowiązany usuwać usterki i awarie. Wykonawca wybrany w drodze niniejszego zapytania będzie zobowiązany do dokonywania przeglądów i konserwacji systemu. Dokładny termin realizacji Zamawiający wskaże po rozpoczęciu robót (III kwartał 2024) o czym powiadomi Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy.
- Ul. Koszarowa 19 - Centrala alarmowa szt. i, ilość stref: 31 (czujek 83)
- Ul. Raciborska 50 - Centrala alarmowa szt. 3, ilość stref: 48 (czujek 57, kontaktronów 67)
- Rondzie im. Gen. Jerzego Ziętka i - Centrala alarmowa szt. 1, ilość stref 4 (czujek 21)
- Ul. Raciborska 44 - Centrala alarmowa szt. i (czujek 7)
Zamawiający posiada wszystkie kody administratora i serwisowe.
Rodzaj / typ zainstalowanego systemu zostanie udostępniony Wykonawcom, na ich wniosek po podpisaniu przez nich klauzuli poufności danych stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Wniosek w tej sprawie należy wysłać elektronicznie na adres e-mail: aolszewski@asp.katowice.pl
Klauzula poufności danych winna być opatrzona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym i przekazana wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do reprezentowania Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę, chyba że prawo do reprezentacji wynika z dokumentów rejestrowych.
USŁUGI KONSERWACYJNE mają na celu utrzymanie sprawności technicznej zainstalowanych systemów, w tym:
a) Czujki
oczyszczanie z kurzu, otwarcie obudowy, sprawdzenie skuteczności obwodu antysabotażowego; sprawdzenie zasięgu działania, ew. korekta ustawień;
sprawdzenie napięcia zasilania dla czujek najbardziej oddalonych od źródła zasilania;
sprawdzenie czy w dozorowanym pomieszczeniu nie występują czynniki mogące wywoływać fałszywe alarmy;
b) Centrala
sprawdzenie zgodności przyporządkowania linii dozorowych z istniejącym opisem systemu oraz aktualizowanie opisu linii dozorowych,
sprawdzenie napięcia zasilania linii dozorowych;
odłączenie zasilania podstawowego, pomiar prądu ładowania buforowego, sprawdzenie stanu akumulatora.
c) Sygnalizator
sprawdzenie działania sygnalizatora poprzez wzbudzanie.
d) Kontrola dostępu
czyszczeniu elektrozaczepów w zamkach elektromagnetycznych
sprawdzenie działania zamków elektromagnetycznych
kontrola porządkowania bazy danych systemu
Do rzeczowego zakresu prac konserwacyjnych należą także:
korekta ustawień pojedynczych elementów systemów, korekta czasu, utworzenie nowej strefy / zmiana na wniosek Zamawiającego itp. oraz drobne naprawy niewymagające nakładów materialnych,
przeglądy konserwacyjne wykonywane przez pracowników serwisu technicznego mają na celu sprawdzenie poprawności działania wszystkich elementów systemów zabezpieczeń oraz usunięcie wykrytych nieprawidłowości,
prace konserwacyjne będą wykonywane raz na kwartał (cztery razy w ciągu roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
Pozostałe prace w ramach przedmiotu zamówienia (serwisowe);
przyjazd i czynności zespołu serwisowego w przypadku zgłoszenia awarii systemu przez Zamawiającego,
w przypadku konieczności naprawy systemu i/lub wymiany elementu składowego systemu (np. czujki, akumulatory itp.) Wykonawca zawiadamia o tym Zamawiającego, wskazując na przyczyny takiej naprawy/wymiany, przesyłając kosztorys naprawy z wyszczególnieniem materiałów (typ, cena). Koszty materiałów nie mogą być wyższe od cen rynkowych. Zlecenie naprawy będzie dokonywane odrębnie, po akceptacji kosztów ich wykonania przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do udzjelenia gwarancji na wymieniony sprzęt/urządzenia, co najmniej na okres gwarancji producenta,
podjęcie czynności serwisowych nie później niż na drugi dzień roboczy od zgłoszenia awarii. W przypadkach awarii, które nie mają wpływu na prawidłową ochronę pomieszczeń podjęcie czynności serwisowych w ciągu 7 dni od zgłoszenia,
Usługa serwisowa jest integralną częścią zamówienia - konserwacji, postrzeganej jako usługa służąca utrzymaniu sprawności SSWiN i KD, tym samym koszty robocizny prac serwisowych oraz podjazdy serwisowe nie wymagające nakładów materiałowych winne być wliczone w koszty konserwacji.
Zadanie nr 2:
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i serwisu systemu telewizji dozorowej (CCTV) na obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach mieszczących się przy:
ul. Raciborska 37 - i rejestrator (14 kamer) Zamawiający planuje w trakcie trwania umowy, wymianę systemu na tym obiekcie (1 rejestrator i ilości kamer: 36), w związku z tym konserwacja tych elementów systemu winna odbywać się w sposób zapewniający utrzymanie gwarancji udzielonej na sprzęt i instalację. Gwarancji udzieli Wykonawca robót, który będzie zobowiązany usuwać usterki i awarie. Wykonawca wybrany w drodze niniejszego zapytania będzie zobowiązany do dokonywania przeglądów i konserwacji systemu. Dokładny termin realizacji Zamawiający wskaże po rozpoczęciu robót (III kwartał 2024) o czym powiadomi Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy.
ul. Koszarowa 19-3 rejestratory (34 kamery),
ul. Raciborska 50-5 rejestratorów (80 kamer).
ul. Raciborska 44 - 1 rejestrator (3 kamery)
Kamery są zainstalowane wewnątrz i na zewnątrz obiektów na wysokości 3 - 8 metrów.
Zamawiający posiada wszystkie kody administratora.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprawności systemu CCTV, w szczególności przez WYKONYWANIE KONSERWACjl, w tym:
kontrolę programu rejestracyjnego,
sprawdzanie poprawności ustawienia kamer,
przeczyszczenie kamer i obiektywów,
sprawdzanie ostrości kamer, ewentualna korekta,
sprawdzanie i regulacja czasu systemowego,
przegląd archiwum systemu
innych czynności konserwacyjnych zalecanych przez producenta systemu, oraz WYKONYWANIE SERWISU, w tym:
usuwanie awarii systemu CCTV w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Awaria, której usunięcie nie jest możliwe w tym czasie z powodów technologicznych lub koniecznych oczekiwania na części zamienne będą usuwane w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zlecenie naprawy będzie dokonywane odrębnie, Wykonawca przystąpi do wykonywania naprawy po akceptacji przez Zamawiającego kosztów naprawy. W celu ustalenia przewidywanych kosztów naprawy Wykonawca przedkłada Zamawiającemu specyfikację niezbędnych do naprawy materiałów wraz z kosztami ich zakupu oraz przewidywalny czas ich usunięcia, Koszty materiałów nie mogą być wyższe od cen rynkowych. Wykonawca jest zobowiązany do udzjelenia gwarancji na wymieniony sprzęt/urządzenia, co najmniej na okres gwarancji producenta.
w przypadku awarii rejestratora, gdy nie można jej usunąć w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca na czas naprawy rejestratora - bez naliczania kosztów - zapewnia sprzęt zastępczy zapewniający ciągłość archiwizowania obrazu z kamer
Usługa serwisowa jest integralną częścią zamówienia - konserwacji, postrzeganej jako usługa służąca utrzymania sprawności CCTV, tym samym koszty robocizny prac serwisowych oraz podjazdy serwisowe nie wymagające nakładów materiałowych winne być wliczone w koszty konserwacji.
Wizja lokalna
Do złożenia oferty nie jest wymagane odbycie wizji lokalnej, jednakże, Zamawiający przewiduje w zakresie zadania nr 2 możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu wykonania zamówienia. Warunkiem uczestniczenia w wizji jest wcześniejsze zgłoszenie takiej potrzeby i ustalenie godz. odbycia wizji lokalnej, poprzez złożenie wniosku zawierającego wykaz osób skierowanych do odbycia wizji na adres e-mail aolszewski@asp.katowice.pl
Zamawiający wymaga, aby przed odbyciem wizji, Wykonawca podpisał KLAUZULĘ POUFNOŚCI DANYCH (stanowiącą załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).
Klauzula poufności danych winna być opatrzona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wylegitymowania osoby obecnej na wizji w celu ustalenia tożsamości.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie lub wszystkie zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Zadanie nie może być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego przedmiotu zamówienia określonego w danym zadaniu, zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani równoważnych.

CPV: 50700000-2, 50341000-7

Dokument nr: ASP-DA-2312-09/24

Składanie ofert:
5. Ofertę z nazwą zamówienia należy przesłać w terminie do 05.04.2024 roku na adres: aolszewski@asp.katowice.pl

Miejsce i termin realizacji:
5. Miejsce i sposób wykonania zamówienia:
w zakresie zadania nr k
w budynkach przy Ul. Raciborskiej 37, Koszarowej 19, Raciborskiej 50, Raciborskiej 44 i Rondo im. Gen. jerzego Ziętka 1 w Katowicach,
w zakresie zadania nr 2:
w budynkach Ul. Raciborskiej 37, Koszarowej 19, Raciborskiej 50 Raciborskiej 44
6. Termin realizacji zamówienia:
w zakresie zadania nr k
okres obowiązywania umowy od 01.05.2024 do 30.04.2025 r., przy czym konserwacja winna odbywać się kwartalnie: VI/2024, IX/2024, XII/2024, III/2025.
w zakresie zadania nr 2:
okres obowiązywania umowy od 01.05.2024 do 30.04.2025 r., przy czym konserwacja winna być dokonana w miesiącu maju i październiku 2024 r.

Wymagania:
3. Opis warunków jakie musi spełniać Wykonawca:
Wykonawca winien posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia usługi konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadów i kontroli dostępu oraz systemu telewizji przemysłowej, w tym:
a) winien:
- w zakresie zadania nr 1 dysponować i skierować do realizacji zamówienia pracowników posiadających kwalifikacje zabezpieczenia technicznego z uprawnieniami do wykonywania czynności takich jak zabezpieczenie techniczne, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania.
- w zakresie zadania nr 2 dysponować i skierować do realizacji zamówienia, co najmniej dwóch pracowników posiadających kwalifikacje zabezpieczenia technicznego z uprawnieniami do wykonywania czynności polegających na pracach serwisowych telewizji dozorowej w miejscu jej zainstalowania;
b) usługi będą świadczone przez odpowiednio wyszkolony, doświadczony i wykwalifikowany personel z zachowaniem obowiązujących przepisów, w szczególności z zakresu BHP.
c) winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000- zł. Wykonawca winien utrzymać ubezpieczenie, co najmniej w ww. wysokości i zakresie przez cały okres trwania umowy.
4. Przesłanki wykluczenia Wykonawcy z postępowania
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów:
- art. 108 oraz art. 109 ust. i pkt.4) ustawy Prawo zamówień publicznych
- art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z dnia 15.04.2022r poz. 835). 10.1 Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, na podstawie ogólnodostępnych wykazów,
o których mowa w ROZPORZĄDZENIU RADY (WE) nr 765/2006 oraz ROZPORZĄDZENIU RADY (UE) NR 269/2014, a także listy osób i podmiotów objętych sankcjami, dostępnej na stronie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
7. Termin i sposób płatności:
14 dni od daty otrzymania faktury, przy czym:
- usługa konserwacji będzie rozliczana każdorazowo po wykonaniu prac we wskazanych terminach w pkt. 6 zapytania ofertowego,
- usługa serwisowa będzie rozliczana po akceptacji kosztów przez Zamawiającego i po podpisaniu protokołu wykonanych prac.
8. Gwarancja: Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwarancji na zainstalowany sprzęt w ramach świadczonych usług serwisowych, co najmniej na okres gwarancji producenta od dnia podpisania protokołu wykonanych prac.
SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym sporządzonym wg załączonego wzoru (załącznik nr i).
2. Wykonawca winien dołączyć do oferty:
- oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3. Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i powinna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
a) na etapie składania ofert wystarczy przesłanie podpisanego skanu oferty przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, przy czym po podpisaniu umowy -Wykonawca winien dostarczyć oryginał dokumentów wymienionych w ppkt. 1 i 2.
b) oferta może być także opatrzona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym,
c) w przypadku działania przez osoby nie ujawnione w rejestrze Wykonawca winien przesłać pełnomocnictwo.

5. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów w ofercie, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ich uzupełnienie w wyznaczonym przez siebie terminie, z tym, że oferta nie podlega uzupełnieniu.
6. Nieudzielenie odpowiedzi, wyjaśnień lub nieuzupełnienie dokumentów skutkować będzie nieocenianiem oferty Wykonawcy. Wyjaśnienia i uzupełnienia złożonych dokumentów nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty, z zastrzeżeniem pkt. 4 i 7.
7. W celu ulepszenia oferty, w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę na realizację zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji treści ofert w zakresie ceny.
8. Negocjacje są poufne i zostaną przeprowadzone z zachowaniem uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców:
? ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty spełniające warunki zamówienia określone w dokumentach zamówienia:
? będą dotyczyły tylko elementów treści oferty, która podlega ocenie w ramach kryterium ceny.
? nie mogą prowadzić do zmiany treści zapytania ofertowego.
9. Po zakończeniu negocjacji informuje się Wykonawców o ich zakończeniu i zaprasza do składania ofert ostatecznych z zakreśleniem terminu ich składania. W przypadku, gdy Wykonawca nie bierze udziału w negocjacjach lub nie złożył oferty ostatecznej, Zamawiający przyjmie do oceny ofertę złożoną w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11. Informację o wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej BIP Zamawiającego oraz prześle Wykonawcom, którzy złożyli ofertę.
12. Zamawiający podpisze umowę z wybranym w drodze zapytania ofertowego Wykonawcą. Wzory umów na zadanie nr 1 i 2 stanowią załącznik do zapytania ofertowego.

Kontakt:
6. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Artur Olszewski aolszewski@asp.katowice.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.