Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana okien poddasza w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana okien poddasza w budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Zakonny we Wschowie Prowincji św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych - Franciszkanów w Polsce
ul. Klasztorna 2
67-400 Wschowa
powiat: wschowski
klasztorwschowa@gmail.com
Województwo: lubuskie
Miasto: Wschowa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie pn.
,,Wymiana okien poddasza w budynku Klasztoru Franciszkanów we Wschowie".

II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający realizuje zadanie pn.: ,,Wymiana okien poddasza w budynku Klasztoru Franciszkanów we Wschowie", na które pozyskał od Powiatu Wschowskiego dotację. W celu udzielenia dotacji, Powiat uzyskał dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu (Edycja RPOZ/2022/9703/PolskiŁad) - wstępna promesa.
2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Dom Zakonny we Wschowie Prowincji św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych - Franciszkanów w Polsce nie jest zamawiającym jak również zamawiającym subsydiowanym w rozumieniu art. 4 i art. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) i tym samym przepisy ustawy PZP nie mają zastosowania.
3. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny,
w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków
o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
4. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku
z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
6. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert. Wszelkie informacje o zmianach będą publikowane w Internecie (Dział II, pkt 12 zapytania)
7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
9. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
10. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
12. Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Wschowskiego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/orazstronie internetowej Domu Zakonnego we Wschowie Prowincji św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych Franciszkanów w Polsce: https://www.klasztor.wschowa.net.pl/.
13. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Inwestycja polega na wymianie okien poddasza w zabytkowym budynku Klasztoru - Domu Zakonnego Prowincji św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych - Franciszkanów w Polsce przy Ul. Klasztornej 2 we Wschowie, na działkach nr ew. 970, 1029, 1026 w obrębie Wschowa. Budynek klasztoru decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 20.06.1963r. wpisany został do rejestru zabytków pod nr 53. Wpisany do rejestru zabytków klasztor oraz układ urbanistyczny stanowi obiekt zabytkowy chroniony w myśl art.6 pkt.1 lit. b i c oraz art. 7 pkt. 1 ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Z uwagi na zabytkowy charakter obiektu wszelkie prace ingerujące w strukturę klasztoru muszą być realizowane pod kontrolą i za zgodą konserwatora.
Okna poddasza budynku Klasztoru poddawane wymianie są w złym stanie technicznym. Po przeprowadzonej wizji lokalnej i analizie stanu technicznego stolarki okiennej opracowano detale okien przeznaczonych do wymiany, uwzględniając wymogi ochrony konserwatorskiej.
2) Zakres robót objętych zamówieniem:
demontaż istniejących okien poddasza,
demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
dostawa i montaż okien,
dostawa i montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
wykonanie wypraw szpachlarsko-malarskich zamontowanych okien i parapetów,
usunięcie z terenu budowy wszystkich powstałych podczas robót remontowych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2021r., poz.779).
3) Wymagane charakterystyczne parametry techniczne.
Okna wzorować na oknach istniejących i pierwotnych występujących w budynku. Okna na poddaszu montować w wystawkach dachowych. Okna wykonać jako dwuskrzydłowe z listwą przymykową i dwoma szprosami poziomowymi na każdym skrzydle zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Konstrukcje okien wykonać z profili drewnianych z drewna klejonego typu Euro, malować w kolorze białym RAL 9010, przeszklenia z szyb zespolonych, białych bez powłok antyrefleksyjnych, dla okien wymagany jest współczynnik U=0,9W/m2K.Okna z funkcją rozwierania, uchylania i rozszczelnienia. Okna montować w otworach z zastosowaniem taśm wiatroszczelnych za istniejącymi węgarkami. Ze względu na rozbieżności wymiarowe pomiędzy poszczególnymi otworami przed wykonaniem okien należy każdorazowo wykonać pomiar otworów.
Parapety wewnętrzne wykonać z drewna klejonego gr. 4 cm malować farbą w kolorze RAL 9010.Parapety zewnętrzne wykonać z blachy cynkowo-tytanowej.
3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową, warunkami udzielonych pozwoleń, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym:
a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:
oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,
poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy oraz aktualnego zaświadczenia, iż jest czynnym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) realizacji inwestycji zgodnie z:
projektem architektoniczno-budowlany,
pozwoleniem na budowę - decyzja nr 22/2023 z dnia 01.02.2023 r. znak SOB.6740.255.2022 Starosty Wschowskiego,
zapisami decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19.01.2023 r. nr ZN.5142.12.2023[m Wsc-1] a w szczególności przed montażem okien uzyskać akceptację Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dotyczącą wzoru okna,
c) wywozu i zagospodarowania wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023r. poz. 1587).
5) Obowiązki wykonawcy w zakresie spełnienia wymogów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia w strefie prowadzonych robót remontowych:
a) wykonawca robót remontowych zobowiązany będzie prowadzić roboty remontowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r., nr 47, poz. 401),
b) w związku z tym, że zaplanowane roboty remontowe - wymiana stolarki okiennej prowadzone będą w budynku Klasztoru Franciszkanów, wykonawca zapewni:
ogrodzenie miejsc pracy oraz wyznaczy i odpowiednio oznakuje strefy niebezpieczne,
w trakcie wymiany okien poddasza wyznaczy i odpowiednio oznakuję na zewnątrz wokół budynku i od strony wirydarza strefy ochronne zabezpieczające przed możliwością uderzenia spadającym z góry przedmiotem,
dokona odbioru technicznego ustawionych rusztowań przez osoby posiadające w tym zakresie odpowiednie uprawnienia,
sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
umieści w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenia zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia,
odpowiednio zabezpieczy miejsca robót przed dostępem osób nieupoważnionych,
przeszkoli zatrudnionych pracowników w zakresie znajomości przepisów BHP,
aktualne badania lekarskie oraz wyposażenie zatrudnionych pracowników
w środki ochrony indywidualnej,
wyznaczy i odpowiednio zabezpieczy strefy tymczasowego magazynowania odpadów.
UWAGA!!!
Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z zaleceniami i obowiązkami nałożonymi przez LKWZ.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie przedsięwzięcia wskazanym w dokumentach określonych powyżej.

CPV: 45421132-8, 45421000-4

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
VII. Miejsce składania ofert, sposób składania oferty:
1. Ofertę cenową należy:
złożyć listownie lub osobiście w siedzibie Klasztoru - Domu Zakonnym Prowincji św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych Franciszkanów w Polsce przy Ul. Klasztornej 2, 67-400 Wschowa w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Wymiana okien poddasza w budynku Klasztoru Franciszkanów we Wschowie" z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ PRZED 30.04.2024 r. w terminie do dnia 30.04.2024 r., do godz. 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do30. 11.2024 r.

Wymagania:
14. W związku z tym, że prace muszą zostać wykonane zgodnie z wydanym pozwoleniem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: ZN.5142.12.2023[m Wsc-1]
z dnia 19.01.2023 r. i określonymi w nim warunkami, obowiązkami i - wskazanymi przez LWKZ. Ponadto kierowanie robotami budowlanymi należy zlecić osobie spełniającej wymagania, o których mowa w art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Prace wymagają nadzoru oraz odbioru końcowego przez służby Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Przed rozpoczęciem prac należy wysłać pismo informujące Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o planowanym terminie ich rozpoczęcia.
15. Złożenie oferty wiąże się ze zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń, itp.).
16. Zamawiający wymaga, aby oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzielił gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
17. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
18. Wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach określonych w obowiązujących wytycznych dla Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
19. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości nie mniejszej niż 2% wartości zadania, jednak nie więcej niż do wysokości wkładu własnego zadania. Wysokość zaliczki zostanie określona na etapie podpisania umowy z Wykonawcą.
20. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie wniosku złożonego przez Wykonawcę do Zamawiającego wraz z fakturą zaliczkową, stanowiącą podstawę do wypłaty zaliczki przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się wypłacić zaliczkę w terminie do 45 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej. Kwota udzielonej zaliczki zostanie zaliczona na poczet faktury końcowej wystawionej po zakończeniu realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia.
21. Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z miejscem realizacji zadania celem sprawdzenia warunków realizacji przedmiotu zamówienia oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie oferty.
22. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
23. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy - według załączonego wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 1,
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2,
3) oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 3,
4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
5) wykaz wykonanych prac polegających na wymianie okien na obiektach wielko powierzchniowych lub przy zabytku -załącznik nr 4,
6) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - Wykonawca musi wykazać, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobą kierującą pracami konserwatorskimi, która będzie spełniała wymagania, o których mowa w 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - załącznik nr 5,
7) potwierdzenie dysponowania odpowiednimi kwalifikacjami lub osobami
z odpowiednimi kwalifikacjami - wymagania zgodnie z art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
8) parafowany na każdej stronie projekt postanowień umowy - załącznik nr 6,
9) oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania - załącznik nr 7,
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie drogą elektroniczną.
2. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta.
W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta, do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nieważną.
1. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający może, jednak nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
2. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby składające ofertę.
3. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Powiatu Wschowskiego (w przypadku wysłania oferty listowanie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.

VIII. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
1. Kryteria oceny ofert:
Cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
Cena określona przez oferenta zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.
Należy podać zarówno cenę netto jak i brutto.
Cena = najniższa cena brutto.
2. Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający może także przed upływem terminu składania ofert poprawiać oczywiste omyłki pisarskie lub inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
6. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
7. W przypadku, kiedy Wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą
o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ceny z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku, gdy zaproponowana cena przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Wschowskiego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/ oraz stronie internetowej Domu Zakonnego we Wschowie, Prowincja św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych Franciszkanów
w Polsce: https://www.klasztor.wschowa.net.pl/
IX. Informacje o formalnościach:
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach,
w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Uwagi:
X. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Zakonny we Wschowie, Prowincja św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych Franciszkanów
w Polsce.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
a) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
b) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami:
1. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania:
- pełnomocnik Prowincji św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych - Franciszkanów w Polsce - o. Bernard Marciniak, email: bernardmarciniakofm@gmail.com - sprawach merytorycznych,
- Pani Tatiana Wasielewska - ekspert zewnętrzny, email: tatiana.wasielewska@wp.pl-
w sprawach procedury związanej z przygotowaniem i prowadzeniem procedury postępowania zakupowego.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.:
pon.: 7:00 - 16:00
wt.- czw.: 7:00 - 15:00
pt.: 7:00 - 14:00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.