śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie opinii, ekspertyzy technicznej z zakresu bezpieczeństwa ppoż |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Piotrkowska Spółdzielnia Mieszkaniowa ul. Belzacka 66 97-300 Piotrków Trybunalski powiat: Piotrków Trybunalski Tel. 44 649 78 52 sekretariat@psmpt.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Piotrków Trybunalski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 44 649 78 52 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii, ekspertyzy technicznej z zakresu bezpieczeństwa ppoż dotyczących: a) Wytycznych możliwości montażu siedzisk składanych na półpiętrach w budynkach mieszkalnych. b) Wytycznych możliwości montażu poręczy na klatkach schodowych, drogach ewakuacyjnych w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych. c) Wytycznych stosowania składanych pochylni lub zastosowania innych urządzeń umożliwiających dostosowanie schodów na klatkach schodowych dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych. d) Wytycznych wykonywania przez lokatorów zabudowy pomieszczeń po zsypach do celów gospodarczych na półpiętrach w budynkach wysokich. W ramach przedmiotu zamówienia należy określić wymagania dotyczące zakresu obowiązków stanowiska pracy odpowiedzialnego za: a) Pełną kontrolę nad okresowymi i doraźnymi urządzeniami bezpieczeństwa przeciwpożarowego w obiektach PSM. b) Zakładania i aktualizowanie regulaminów i instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. c) Przygotowanie oceny ryzyka zawodowego. d) Wykonywanie rocznego przeglądu podręcznego sprzętu gaśniczego oraz hydrantów wewnętrznych. e) Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem i konserwacją elementów wchodzących w skład systemów, urządzeń przeciwpożarowych. f) Nadzór nad prawidłowym wykonaniem elementów zabezpieczenia przeciwpożarowego budynków.2. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji usług (opinii, ekspertyz) będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru usług, ze wskazówkami Zamawiającego oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, b) przygotowania dokumentacji (opinii, ekspertyz) w 4 egzemplarzach papierowych i jednej wersji elektronicznej dla całego zakresu usługi. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 25.04.2024 r. godz. 12??. Oferty należy złożyć w siedzibie Piotrkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Piotrkowie Tryb. Ul. Belzacka 66 (sekretariat) pokój nr 5 lub przesłać drogą e-mail na adres sekretariat@psmpt.com.pl. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Ostateczny nieprzekraczalny termin wykonania prac wymienionych w rozdz. III, ust. 1, prace należy wykonać w terminie - do dnia 20.06.2024 r. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie zostanie udzielone w trybie zapytania ofertowego na podstawie paragrafu 3 ust. 2 pkt 2 Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane oraz prace remontowe, usługi i dostawy realizowane na rzecz Piotrkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. W kwestiach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późniejszymi zmianami). V. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do sporządzania ekspertyz lub opinii w zakresie bezpieczeństwa p-poż. 2. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca wskaże, że dysponuje niezbędną ilością pracowników w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie bezpieczeństwa p-poż budynków. 4. Wykonywali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi objęte przedmiotem zamówienia. 5. Przez ,,usługę" Zamawiający rozumie usługę wykonaną w ramach jednej umowy. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wykaz wykonanych lub wykonywanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (referencje, protokoły odbioru itp.), 6. Dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, 7. Spełnienia wymagań zawartych w zapytaniu ofertowym VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - na dzień składania oferty. 2. Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (kserokopia polisy) w zakresie wykonywanej działalności związanej z realizacją usług objętych niniejszymzamówieniem, Ponadto Wykonawca składa: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do zapytania ofertowego 2. Oświadczenie o akceptacji warunków zapytania ofertowego zał. nr 2 do zapytania ofertowego, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do zapytania ofertowego, 4. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej zał. nr 5 do zapytania ofertowego 5. Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy - zał. nr 4 do zapytania ofertowego, 6. Referencje od poprzednich zamawiających. Dokumenty te stanowią integralną część oferty jako jej załączniki. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM ORAZ PRZEKAZYWANIU OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy, mogą przekazywać w formie pisemnej na adres Piotrkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, 97-300 Piotrków Tryb. ul. Belzacka 66, lub e-mailem : sekretariat@psmpt.com.pl. VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu na składanie ofert. 2. Zamawiający może przedłużyć termin związania ofertą, nie może być on jednak dłuższy niż 60 dni. IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta winna być sporządzona wg formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 1 do zapytania ofertowego 2. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszego zapytania ofertowego. 3. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 4. Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (w tym przeprowadził wizję lokalną w terenie), które mogą być konieczne do przygotowaniaoferty oraz podpisania umowy. 6. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona uniemożliwiając jej samoistną dekompletację. 8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, oznakować w następujący sposób: ,,Zapytanie ofertowe - USŁUGI PPOŻ". 9. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego zostanie odrzucona. Wszelkie niejasności dotyczące treści zapytania ofertowego należy zatem wyjaśnić z Zamawiającym - nie później niż dwa dni przed terminem składania ofert. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. XI. KRYTERIA OCENY OFERT; ZAWARCIE UMOWY 1.Przy wyborze i ocenianiu ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, a). ceną ryczałtową: Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu rozumianego, jak wynika z art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny tj. cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. wynikające z ocen dokonanych podczas wizji lokalnej. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Roboty konieczne do wykonania celem właściwego (zgodnie ze specyfikacją techniczną, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i polskimi normami) zrealizowania przedmiotu umowy zostaną wykonane w ramach kwoty ryczałtowej, czyli ceny oferty. Wykonawca uwzględni to w ramach ryzyka ryczałtowego i ujmie w wyliczeniu ceny oferty. b). terminem wykonania, c). terminem płatności (nie krótszym niż 30 dni), d). referencjami od poprzednich zamawiających. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie uznana jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert. 3. Dopuszcza się prowadzenie negocjacji z upoważnionymi przedstawicielamiwykonawcy(ów). Istnieje możliwość negocjacji cen po otwarciu ofert. 4. Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez umieszczenie informacji na stronie PSM. 5. Umowa w sprawie realizacji zamówienia w tym fakturowania usług, zawarta zostanie w terminie do 30 dni na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Wykonawca nie wnosząc zastrzeżeń do umowy - parafuje każdą stronę lub składa podpis na ostatniej stronie. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, chyba że konieczność takiej zmiany jest uzasadniona. PSM zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyn. XII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Kontakt: 2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest - Inspektor nadzoru tut. Spółdzielni, ul. Belzacka 66 w Piotrkowie Tryb., tel. 44 649 78 52 wew. 32 w godz. 8?? - 14??. |
© eurobudowa.pl 2004-2024