Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie opinii, ekspertyzy technicznej z zakresu bezpieczeństwa ppoż

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie opinii, ekspertyzy technicznej z zakresu bezpieczeństwa ppoż

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Piotrkowska Spółdzielnia Mieszkaniowa
ul. Belzacka 66
97-300 Piotrków Trybunalski
powiat: Piotrków Trybunalski
Tel. 44 649 78 52
sekretariat@psmpt.com.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Piotrków Trybunalski
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 44 649 78 52
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii, ekspertyzy technicznej z zakresu
bezpieczeństwa ppoż dotyczących:
a) Wytycznych możliwości montażu siedzisk składanych na półpiętrach
w budynkach mieszkalnych.
b) Wytycznych możliwości montażu poręczy na klatkach schodowych, drogach
ewakuacyjnych w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych.
c) Wytycznych stosowania składanych pochylni lub zastosowania innych urządzeń
umożliwiających dostosowanie schodów na klatkach schodowych dla potrzeb
osób niepełnosprawnych w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych.
d) Wytycznych wykonywania przez lokatorów zabudowy pomieszczeń po zsypach
do celów gospodarczych na półpiętrach w budynkach wysokich.
W ramach przedmiotu zamówienia należy określić wymagania dotyczące zakresu
obowiązków stanowiska pracy odpowiedzialnego za:
a) Pełną kontrolę nad okresowymi i doraźnymi urządzeniami bezpieczeństwa
przeciwpożarowego w obiektach PSM.
b) Zakładania i aktualizowanie regulaminów i instrukcji bezpieczeństwa
pożarowego.
c) Przygotowanie oceny ryzyka zawodowego.
d) Wykonywanie rocznego przeglądu podręcznego sprzętu gaśniczego oraz
hydrantów wewnętrznych.
e) Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem i konserwacją elementów wchodzących
w skład systemów, urządzeń przeciwpożarowych.
f) Nadzór nad prawidłowym wykonaniem elementów zabezpieczenia
przeciwpożarowego budynków.2. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) realizacji usług (opinii, ekspertyz) będących przedmiotem umowy zgodnie ze
złożoną ofertą i zawartą umową, obowiązującymi przepisami, normami
i warunkami technicznymi wykonania i odbioru usług, ze wskazówkami
Zamawiającego oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
b) przygotowania dokumentacji (opinii, ekspertyz) w 4 egzemplarzach papierowych
i jednej wersji elektronicznej dla całego zakresu usługi.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 25.04.2024 r. godz. 12??.
Oferty należy złożyć w siedzibie Piotrkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w
Piotrkowie Tryb. Ul. Belzacka 66 (sekretariat) pokój nr 5 lub przesłać drogą e-mail
na adres sekretariat@psmpt.com.pl.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Ostateczny nieprzekraczalny termin wykonania prac wymienionych w
rozdz. III, ust. 1, prace należy wykonać w terminie - do dnia 20.06.2024 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostanie udzielone w trybie zapytania ofertowego na podstawie paragrafu
3 ust. 2 pkt 2 Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane oraz prace
remontowe, usługi i dostawy realizowane na rzecz Piotrkowskiej Spółdzielni
Mieszkaniowej.
W kwestiach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z
późniejszymi zmianami).
V. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do sporządzania ekspertyz lub opinii w zakresie
bezpieczeństwa p-poż.
2. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca
wskaże, że dysponuje niezbędną ilością pracowników w tym:
a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie bezpieczeństwa p-poż
budynków.
4. Wykonywali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi objęte przedmiotem
zamówienia.
5. Przez ,,usługę" Zamawiający rozumie usługę wykonaną w ramach jednej umowy.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wykaz wykonanych lub wykonywanych
usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług
(referencje, protokoły odbioru itp.),
6. Dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia,
7. Spełnienia wymagań zawartych w zapytaniu ofertowym
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej - na dzień składania oferty.
2. Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert,
3. Aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (kserokopia polisy) w zakresie
wykonywanej działalności związanej z realizacją usług objętych niniejszymzamówieniem,
Ponadto Wykonawca składa:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do zapytania ofertowego
2. Oświadczenie o akceptacji warunków zapytania ofertowego zał. nr 2 do zapytania
ofertowego,
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do zapytania
ofertowego,
4. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej zał. nr 5 do zapytania ofertowego
5. Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy - zał. nr
4 do zapytania ofertowego,
6. Referencje od poprzednich zamawiających.
Dokumenty te stanowią integralną część oferty jako jej załączniki.
Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w
formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę.
VII.
INFORMACJE
O
SPOSOBIE
POROZUMIEWANIA SIĘ
WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM ORAZ PRZEKAZYWANIU
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB
UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje Wykonawcy, mogą przekazywać w formie pisemnej na adres Piotrkowskiej
Spółdzielni Mieszkaniowej, 97-300 Piotrków Tryb. ul. Belzacka 66, lub e-mailem :
sekretariat@psmpt.com.pl.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu na składanie ofert.
2. Zamawiający może przedłużyć termin związania ofertą, nie może być on jednak
dłuższy niż 60 dni.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta winna być sporządzona wg formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 1 do
zapytania ofertowego
2. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale
VI niniejszego zapytania ofertowego.
3. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
4. Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych.
5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty. Wymaga się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (w tym
przeprowadził wizję lokalną w terenie), które mogą być konieczne do przygotowaniaoferty oraz podpisania umowy.
6. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub
inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy.
7. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi
numerami a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona
uniemożliwiając jej samoistną dekompletację.
8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, oznakować
w następujący sposób: ,,Zapytanie ofertowe - USŁUGI PPOŻ".
9. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego zostanie
odrzucona. Wszelkie niejasności dotyczące treści zapytania ofertowego należy zatem
wyjaśnić z Zamawiającym - nie później niż dwa dni przed terminem składania ofert.
Oferty złożone po
tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
XI. KRYTERIA OCENY OFERT; ZAWARCIE UMOWY
1.Przy wyborze i ocenianiu ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami,
a). ceną ryczałtową:
Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu rozumianego, jak wynika z art. 632 ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny tj. cena oferty musi zawierać wszystkie
koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. wynikające z ocen
dokonanych podczas wizji lokalnej.
Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od
rozmiaru świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji.
Przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w
czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
Roboty konieczne do wykonania celem właściwego (zgodnie ze specyfikacją
techniczną, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i polskimi normami)
zrealizowania przedmiotu umowy zostaną wykonane w ramach kwoty ryczałtowej,
czyli ceny oferty. Wykonawca uwzględni to w ramach ryzyka ryczałtowego i ujmie w
wyliczeniu ceny oferty.
b). terminem wykonania,
c). terminem płatności (nie krótszym niż 30 dni),
d). referencjami od poprzednich zamawiających.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie
wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie uznana
jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
3. Dopuszcza się prowadzenie negocjacji z upoważnionymi przedstawicielamiwykonawcy(ów). Istnieje możliwość negocjacji cen po otwarciu ofert.
4. Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez umieszczenie
informacji na stronie PSM.
5. Umowa w sprawie realizacji zamówienia w tym fakturowania usług, zawarta zostanie
w terminie do 30 dni na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej
załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Wykonawca nie wnosząc zastrzeżeń do
umowy - parafuje każdą stronę lub składa podpis na ostatniej stronie. Zakazuje się
zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, chyba że konieczność takiej
zmiany jest uzasadniona.
PSM zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyn.
XII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO
WYKONANIA UMOWY
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Kontakt:
2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z
wykonawcami jest - Inspektor nadzoru tut. Spółdzielni, ul. Belzacka 66 w Piotrkowie
Tryb., tel. 44 649 78 52 wew. 32 w godz. 8?? - 14??.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.