Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie projektów budowlanych przyłączy sieci cieplnej oraz budowa przyłączy sieci...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie projektów budowlanych przyłączy sieci cieplnej oraz budowa przyłączy sieci cieplnej w formule "Projektuj i Buduj"

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej ,,Legionowo" Sp. z o.o
ul. Sowińskiego 37
05-120 Legionowo
powiat: legionowski
tel. (22) 774 20 87 - 89 tel./fax. (22) 774 49 73
pec@pec.com.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo
Wadium: 10.000,00 zł.
Nr telefonu: tel. (22) 774 20 87
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy: Przetarg ofertowy na wykonanie czterech projektów budowlanych przyłączy sieci cieplnej oraz budowę czterech przyłączy sieci cieplnej w formule "Projektuj i Buduj", z podziałem na 8 zadań.
Prowadzonego bez stosowania Ustawy z dnia 11.09.2019r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia 2021.06.24.
2. Przedmiot i tryb zamówienia.
Zamawiający organizuje przetarg ofertowy na: ,,wykonanie czterech projektów budowlanych przyłączy sieci cieplnej oraz budowę czterech przyłączy sieci cieplnej w formule "Projektuj i Buduj", z podziałem na 8 zadań.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czterech projektów budowlanych przyłączy sieci cieplnej oraz budowa czterech przyłączy sieci cieplnej w formule "Projektuj i Buduj" z podziałem na 8 zadań:
o
Zadanie 1: Uzyskanie mapy do celów projektowych, sporządzenie projektu budowlanego, uzgodnienie trasy w PODGIK dla zamierzenia: Budowa przyłącza sieci cieplnej do budynku SMLW przy Ul. Piłsudskiego 43D w Legionowie;
o
Zadanie 2: Uzyskanie mapy do celów projektowych, sporządzenie projektu budowlanego, uzgodnienie trasy w PODGIK dla zamierzenia: Budowa przyłącza sieci cieplnej do budynku Sądu przy Ul. Sobieskiego 47/47A w Legionowie;
o
Zadanie 3: Uzyskanie mapy do celów projektowych, sporządzenie projektu budowlanego, uzgodnienie trasy w PODGIK dla zamierzenia: Budowa przyłącza sieci cieplnej do budynku Prokuratury przy Ul. Sobieskiego 47/47A w Legionowie;
o
Zadanie 4: Uzyskanie mapy do celów projektowych, sporządzenie projektu budowlanego, uzgodnienie trasy w PODGIK dla zamierzenia: Budowa przyłącza sieci cieplnej do budynku PBM INVEST przy Ul. Ogrodowej 12A w Legionowie;
o
Zadanie 5: Budowa przyłącza sieci cieplnej do budynku SMLW przy Ul. Piłsudskiego 43D w Legionowie;
o
Zadanie 6: Budowa przyłącza sieci cieplnej do budynku Sądu przy Ul. Sobieskiego 47/47A w Legionowie;
o
Zadanie 7: Budowa przyłącza sieci cieplnej do budynku Prokuratury przy Ul. Sobieskiego 47/47A w Legionowie;
o
Zadanie 8: Budowa przyłącza sieci cieplnej do budynku PBM INVEST przy Ul. Ogrodowej 12A w Legionowie.
Wszystkie materiały do realizacji zadań określonych niniejszą specyfikacją dostarczy Wykonawca. Wykonawca pokryje koszty związane z zajęciem terenu na czas wykonywania robót. Wykonawca pokryje koszty związane z obsługą geodezyjną inwestycji.
3. Zamawiający informuje, że Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej ,,Legionowo" Sp. z o.o. ma wprowadzony System Zarządzania Jakością i Środowiskiem ISO 9001, ISO 14001 i będzie wymagało od Wykonawcy w okresie realizacji zamówienia bezwzględnego przestrzegania i dostosowania do wszystkich wymagań wynikających z w/w norm.
4. Po stronie wykonawcy jest uzyskanie map do celów projektowych, uzgodnienie tras przyłączy w PODGIK oraz zapewnienie wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz dostarczenie jej w formie papierowej oraz elektronicznej (format dxf, dwg) w terminie realizacji zamówienia.
IV. WYMOGI TECHNICZNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Materiały do budowy przyłączy sieci cieplnych
1.1. Rury preizolowane
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania jakości dostarczonych elementów przez niezależną instytucję badawczą w celu potwierdzenia zadeklarowanych przez producenta parametrów technicznych a zwłaszcza pianki, rury osłonowej, rury przewodowej. W przypadku, gdy materiał nie spełnia zadeklarowanych cech lub norm, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami badań oraz naliczy karę umowną, potraconą z wynagrodzenia za dostawę. W szczególnych przypadkach jeśli Zamawiający stwierdzi, że z powodu wad materiałowych lub technologicznych sieć
ciepłownicza nie będzie pracowała bezawaryjnie lub będzie przynosiła nie uzasadnione
straty ciepła na przesyle, może zażądać wymiany sieci i naliczyć kary za straty.
1.2. Rury i elementy (kształtki) stalowe materiałów preizolowanych
wykonane z rur stalowych przewodowych czarnych w/g:
PN-90/H-74219, PN-79/H-74244, PN-74/H-74200,
DIN 1629 lub ISO 9329, DIN 1626 lub ISO 9330
w jednym z dwóch wariantów:
DN
[mm]
RURA STALOWA
WARIANT - I WARIANT - II
materiał: R - 35 materiał: ST - 37.0
rury bez szwu rury ze szwem
s [mm] s [mm]
32 3,2 2,6
40 3,2 2,6
50 3,2 2,9
65 3,2 2,9
- w pierwszej klasie dokładności D1,
- o sprawdzonej szczelności,
- rury stalowe przed zaizolowaniem (wykonaniem preizolatu) oczyszczone przez
śrutowanie
do I-go stopnia czystości,
1.3. Rury i elementy preizolowane muszą spełniać warunki norm:
PN-EN 253, PN-EN 448, PN-EN 489
- rury osłonowe z polietylenu,
- izolacja termiczna ze sztywnej pianki poliuretanowej (czysta ekologicznie, mająca
zerowe oddziaływanie na warstwę ozonową),
- odporność termiczna (temperatura pracy ciągłej) pianki PUR: +135?C, z
możliwością kilkunastogodzinnych przekroczeń do temperatury +150?C.
1.4. Długości rur preizolowanych zgodne z dokumentacją techniczną; niedopuszczalne
jakiekolwiek łączenia rur stalowych dla odcinków prefabrykowanych.
? ?
? ?
? ?
? ?
1.5. Każda rura preizolowana powinna być oznakowana zgodnie z PN-EN 253.
1.6. Alarm rezystancyjny BRANDES.
1.7. Łuki gięte - promień gięcia 2,5 D lub 3D
1.8. Mufy termokurczliwe sieciowane radiacyjnie - korki wtapiane. Piankowanie należy wykonać przy użyciu pianki konfekcjonowanej. Mufa musi posiadać świadectwo badania obciążenia od gruntu na 1000 cykli zgodnie z PN-EN 489:2009
1.9. Elementy preizolowane - zgodne z PN-EN253 i PN-EN 448
- łuki gięte, zwężki, odgałęzienia (prostopadłe, równoległe),
- armatura preizolowana: zawory odcinające, odwodnienia, odpowietrzenia,
- pozostałe elementy sieci preizolowanej:
o
rury osłonowe,
o
mufy termokurczliwe(HDPE) usieciowana cząsteczkowo,
o
mufy zakończeniowe,
o
taśmy termokurczliwe,
o
pierścienie gumowe uszczelniające,
o
uszczelki końcowe termokurczliwe,
o
punkty stałe,
o
poduszki kompensacyjne,
o
pianka PUR
1.10 Rury i elementy (kształtki) stalowe materiałów
wykonane z rur stalowych przewodowych czarnych w/g:
PN-90/H-74219, PN-79/H-74244, PN-74/H-74200,
DIN 1629 lub ISO 9329, DIN 1626 lub ISO 9330
- w pierwszej klasie dokładności D1,
- o sprawdzonej szczelności,
2.
Wymagany okres gwarancji na komplet materiałów preizolowanych do realizacji zadania określonego niniejszą specyfikacją - 60 miesięcy.
Wymagane atesty zgodności z w/w wymaganiami oraz normami.
3.
Wymogi dotyczące projektów budowlano - wykonawczych
3.1.
Wykonawca uzyska mapy do celów projektowych i uzgodnienie tras projektowanych przyłączy w PODGIK
3.2.
Wykonawca opracuje dokumentację techniczną zgodnie z zasadami projektowania sieci cieplnej preizolowanej.
3.3.
Rysunki oraz schematy - wykonane w programie typu AUTO-CAD z możliwością zapisu w formacie dwg.
3.4.
Przed dostarczeniem pełnej dokumentacji technicznej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu ,,projekt wstępny" przyłącza sieci cieplnej, który zostanie zweryfikowany przez Zamawiającego.
3.5.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opracowaną dokumentację w pięciu egzemplarzach (po zatwierdzeniu ,,projektu wstępnego").
3.6.
Dodatkowo - całość dokumentacji Wykonawca dostarczy na nośniku elektronicznym (płyty CD).
Projekty budowlano-wykonawcze powinny zawierać:
1.
Opis techniczny - część technologiczna wraz z zaleceniami wykonawczymi
2.
Niezbędne zgody, decyzje i uzgodnienia.
3.
Obliczenia hydrauliczne
4.
Zestawienie materiałów
5.
Plan trasy sieci cieplnej (zaznaczony na podkładzie geodezyjnym - mapie do celów projektowych)
6.
Schemat montażowy
7.
Profil sieci cieplnej
8.
Schemat instalacji alarmowej Brandes.
V. USTALENIA DOTYCZĄCE WYBORU DOSTAWCY MATERIAŁÓW PREIZOLOWANYCH.
1.Zamawiający informuje, że dostawca materiałów preizolowanych do zrealizowania zamówienia określonego niniejszą specyfikacją może być wybrany wyłącznie z listy zakwalifikowanych dostawców materiałów preizolowanych obowiązującej w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej ,,Legionowo" Sp. z o.o., tj.:
- LOGSTOR Polska Sp. z o.o.,
- FINPOL ROHR Sp. z o.o.,
- ISOPLUS Polska Sp. z o.o.,
- Zakład Produkcyjno Usługowy Kazimierz Jońca Sp. z o.o.
2.Wykonawca po dokonaniu wyboru Dostawcy materiałów preizolowanych, zleci na własny koszt opracowanie schematu montażowego sieci cieplnej w technologii materiałów preizolowanych wybranego Dostawcy na podstawie projektu budowlano-wykonawczego Zamawiającego.
3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac budowlanych schemat montażowy sieci cieplnej (w trzech egzemplarzach) opracowany dla wybranej technologii materiałów preizolowanych.
VI. USTALENIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZADANIA
1. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, bhp, p.poż., ochrony środowiska a w szczególności:
- Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 sierpnia 2019 r. w sprawie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz.U.2021.1210 t.j. z dnia 2021.07.05),
- Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. Dz.U. 2003 Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. 2003 Nr 47, poz. 401),
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (tj. Dz.U. 2019 poz. 1065 z późn. zm.),
- Roboty montażowe prowadzić w/g wymagań normy PN-M-34031:1992 i PN-M-34031/A1.
- Roboty ziemne należy prowadzić z zachowaniem wymagań normy PN-B-06050:1999.
2. Przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych, należy zapoznać się z rozmieszczeniem urządzeń gospodarki podziemnej i sprawdzić stan inwentaryzacji przewodów. Przed przystąpieniem do wykonywania robót sprzętem mechanicznym, należy wykonać ręcznie przekopy kontrolne celem stwierdzenia faktycznego zagłębienia przewodów obcej gospodarki podziemnej. Bezwzględnie przestrzegać stosowania zabezpieczeń tych
przewodów, które są w opracowaniach branżowych typowych rozwiązań (Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne, Zakład Energetyczny, Zakład Telekomunikacji),
3. Wszystkie roboty związane z budową sieci cieplnej, objęte projektem budowlano - wykonawczym należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej, pod fachowym kierownictwem i nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane.
4. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu harmonogram wykonania prac, który stanowił będzie załącznik do umowy.
5. Wykonawca realizował będzie etapy prac z zachowaniem terminów przedstawionych w harmonogramie robót, z których będzie rozliczany przez Zamawiającego zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.
6. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić przed rozpoczęciem robót plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), uwzględniając specyfikę obiektu i warunki prowadzenia robót. Plan BIOZ winien być opracowany zgodnie z §3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. (Dz.U. Nr 120, poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
7. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę właścicieli terenu oraz obiektów na rozpoczęcie robót potwierdzone ,,Protokołem Wejścia" (przed rozpoczęciem prac) oraz uzyskać ,,Protokół Odbioru Terenu" (po zakończeniu prac) podpisany przez właścicieli terenu oraz obiektów.
8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania ustaleń o prowadzonych pracach z właścicielami urządzeń oraz sieci przebiegających w trasie budowanej sieci cieplnej.
9. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie, stabilność i bezpieczeństwo wszelkich czynności na placu budowy oraz za metody i technologie stosowane przy wykonywaniu robót.
10. Wykonawca jest gospodarzem na placu budowy i jako gospodarz odpowiada za przekazany teren do czasu komisyjnego odbioru i przekazania terenu po zakończeniu robót właścicielowi, przy współudziale Zamawiającego. Odpowiedzialność powyższa dotyczy w szczególności obowiązków wynikających z przepisów BHP, przeciwpożarowych, ochrony środowiska i porządkowych.
11. Wykonawca jest odpowiedzialny za dokładne i prawidłowe wytyczenie robót w nawiązaniu do podanych w projekcie budowlano-wykonawczym punktów. Za błędy w pozycji, poziomie i wymiarach lub wzajemnej korelacji elementów pełną odpowiedzialność
ponosi Wykonawca i zobowiązany jest usunąć je na własny koszt, bez wezwania Zamawiającego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków technicznego wykonania, badania, prób i odbioru robót zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami, instrukcjami i przepisami określonymi w projektach budowlano-wykonawczych.
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikowych oraz prób ciśnieniowych (z jednodniowym wyprzedzeniem);
- zgłaszanie Zamawiającemu na piśmie ostatecznego wykonania robót (z dwudniowym wyprzedzeniem).
13. Koszt wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia obejmuje również koszty niżej wymienionych prac:
- zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia,
- oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy na czas trwania robót,
- wytyczenie robocze z wyznaczeniem rzędnych spodu rur sieci preizolowanych oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
- opłaty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca,
14. Roboty spawalnicze rurociągów sieci cieplnej muszą być wykonywane wyłącznie przez spawaczy posiadających odpowiednie ważne uprawnienia.
15. Spawanie rurociągów:
- od średnicy DN100 - wyłącznie elektryczne,
16. Badanie spawów - 100% metodą ultradźwiękową.
17. Wszystkie elementy preizolowane należy transportować zgodnie z wytycznymi producenta systemów preizolowanych (niniejszy wymóg dotyczy także załadunku i rozładunku).
18. Składowanie materiałów preizolowanych na placu budowy Wykonawca zobowiązany jest umieścić w miejscu, które ustali z właścicielem terenu i odpowiednio zabezpieczy, aby nie stanowiły zagrożenia dla bezpieczeństwa mieszkańców osiedla mieszkaniowego (przede wszystkim dzieci), materiały składowane będą w/g asortymentu rodzajowego i wymiarowego, zgodnie z wytycznymi producenta.
19. Rury i kształtki preizolowane, należy chronić przed zanieczyszczeniami w czasie transportu, magazynowania i montażu tj. poprzez założone kołpaki zaślepiające. Izolację termiczną materiałów preizolowanych należy chronić przed zawilgoceniem.
20. Próbę szczelności sieci cieplnej należy przeprowadzić na ciśnienie 2,0 MPa zgodnie z PN-92/M-34031 p. 3.13.2
21. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację budowy (protokoły), przygotować oraz przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach.

Otwarcie ofert: XII. OTWARCIE OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.04.2024r. o godz. 1215 w siedzibie Zamawiającego w Legionowie, przy Ul. Sowińskiego 37 w sali 115 Ip.
2. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle informację z otwarcia ofert, na pisemny wniosek Wykonawcy.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 16.04.2024r. do godz. 1200 na adres Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Legionowo" Sp. z o.o.
05-120 Legionowo, Ul. Sowińskiego 37
na kopercie musi być dodatkowy opis:
,,Przetarg ofertowy na wykonanie czterech projektów budowlanych przyłączy sieci cieplnej oraz budowę czterech przyłączy sieci cieplnej w formule "Projektuj i Buduj" z podziałem na 8 zadań."
2. Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem, jakim oznakowana została oferta.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1.
Wykonawca opracuje w/w. projekty budowlane przyłączy sieci cieplnej i przedstawi Zamawiającemu odpowiednio:
Zadanie nr 1 w terminie do dnia 28.06.2024;
Zadanie nr 2 w terminie do dnia 28.06.2024; Zadanie nr 3 w terminie do dnia 28.06.2024;
Zadanie nr 4 w terminie do dnia 31.07.2024;
2.
Wykonawca wybuduje w/w. przyłącza sieci cieplnej odpowiednio:
Zadanie nr 5 w terminie do dnia 30.09.2024;
Zadanie nr 6 w terminie do dnia 19.09.2024;
Zadanie nr 7 w terminie do dnia 19.09.2024;
Zadanie nr 8 w terminie do dnia 30.10.2024.
3.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją zamówienia łącznie z przywróceniem do stanu pierwotnego (odbudową) terenu, oraz uzyskaniem Protokołów Odbioru Terenu potwierdzonych przez: - właścicieli terenów, na których wykonywana była budowa sieci cieplnej oraz Zamawiającego - w terminie do dnia 29.11.2024r.
4.
Jednorazowa przerwa w dostawie ciepła związana z realizacją zamówienia nie może być dłuższa niż 10h.

Wymagania:
3. Podstawa prawna.
Przepisy kodeksu cywilnego, w szczególności art. 701 - 705 kodeksu cywilnego, Regulaminu PEC ,,Legionowo" Sp. z o.o. w sprawie udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane - regulamin znajduje się na stronie internetowej www.pec.com.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
(zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. - Prawo zamówień
publicznych Dz. U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.; do udzielenia przedmiotowego zamówienia nie stosuje się ustawy - Prawo zamówień publicznych)
Ilekroć w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) jest mowa o ustawie, należy przez to rozumieć przepisy kodeksu cywilnego.
4. Generalne zasady uczestnictwa w postępowaniu przetargowym.
Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz niniejszej specyfikacji.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
UWAGI:
?
Wymagane jest dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie dotyczącym przedmiotu zamówienia.
?
Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wskazując firmy, które będą podwykonawcami.
?
Wykonawca nie powierzy wykonania jakiejkolwiek części zamówienia żadnemu innemu podwykonawcy, niewskazanemu w ofercie, bez wcześniejszego pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym.
?
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zadań wyszczególnionych poniżej, które z przyczyn od niego niezależnych nie będą realizowane, lub zostaną przeniesione do realizacji na następny rok.
?
Realizacja każdego zadania musi być uzgodniona i potwierdzona na piśmie przez Zamawiającego.
?
W przypadku rezygnacji z któregoś z zadań, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu.
5. Oferty wariantowe, częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz częściowych.
VII. GWARANCJA
Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały w zakresie poprawności ich wykonania oraz bezawaryjnego funkcjonowania sieci cieplnej.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, ważność umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, zakres i sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców),
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców
występujących wspólnie,
c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą,
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), który będzie umocowany do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu.
2. Wykonawcy złożą dokumenty określone w pkt X niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
IX. PRZYGOTOWANIE OFERTY.
1. Ofertę sporządza się w języku polskim.
2. Wszelkie rozliczenia, kalkulacja, obliczenia ceny oraz oferta cenowa - podane wyłącznie w PLN.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wyłączony z postępowania.
4. Oferta powinna obejmować całość zamówienia.
5. Oferta winna być przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału dokumentu lub jego notarialnego potwierdzenia.
8. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy, winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
9. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Upoważnienie do podpisania oferty oraz wszelkie inne pełnomocnictwa załączone do oferty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
10. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane kolejnymi numerami, zszyte i podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
11. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
12. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
X. DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ.
Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy na druku załączonym do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. - Załącznik nr 2.
2. Aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności gospodarczej z przedmiotem zamówienia oraz wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (dokument wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy dołączyć umowę spółki.
3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. w konsorcjum).
4. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne (dokument wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem termin składania ofert).
5. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności urzędujących członków organu zarządzającego za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwa przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (dokument wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
- w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum) wymagane dodatkowo Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzające, iż wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
7. Dowód wpłacenia wadium.
8. Wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć kserokopie uprawnień) - wg załącznika nr 3.
9. Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, rok budowy, parametry techniczne, ilość szt) - wg załącznika nr 4.
10. Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat odpowiadających charakterowi oraz o porównywalnej wartości do niniejszego zamówienia, z załączeniem dokumentów (referencji inwestorów) potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (wymagana realizacja co najmniej trzech przedsięwzięć potwierdzonych referencjami inwestorów) - załącznik nr 5.
11. Polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z realizacją zamówienia na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy)
12. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się, że będzie utrzymywał powyższy zakres ubezpieczenia przez okres trwania umowy.
Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie może spowodować wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
3. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itd. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone w/g takich samych zasad jak składana oferta tj. oznakowana z dopiskiem "ZMIANA". Koperta oznakowana dopiskiem "ZMIANA" zostanie otwarta przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostanie dołączona do oferty.
4. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
5. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek) z napisem na kopercie "WYCOFANIE". Koperta oznakowana napisem
"WYCOFANIE", będzie otwierana w pierwszej kolejności po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami; koperty wewnętrzne ofert wycofywanych nie będą otwierane.
6. Wykonawcy przysługuje prawo oznaczenia klauzulą ,,POUFNE" elementów oferty, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, które nie mogą być ujawnione innym Wykonawcom. Za tajemnicę przedsiębiorstwa uznaje się informację w rozumieniu przepisów
ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993r. tj. Dz. U. 2020r., poz. 1913).
Oferta oznakowana nieprawidłowo lub nieoznakowana nie będzie rozpatrywana i zostanie zwrócona do Wykonawcy
XIII. KRYTERIA WYBORU OFERT l ICH ZNACZENIE
Cena (netto) - 100%
XIV. WADIUM
Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości
10.000,00 zł. ( dziesięć tysięcy złotych ) na konto 35 1090 1841 0000 0001 4727 7934 Santander Bank Polska S.A. Legionowo.
Uwaga:
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych.
Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, sekretariat (II piętro), ul. Sowińskiego 37, 05-120 Legionowo.
Uwaga: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w pkt. XIV.B
Datą wniesienia wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego.
Termin wniesienia wadium upływa dnia 16.04.2024r. o godz. 1200.
A. Zwrot wadium
Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Uwaga:
Zwrot wadium nastąpi w takiej formie, w jakiej zostało wniesione.
Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) który został wykluczony z postępowania,
c) którego oferta została odrzucona.
B. Zatrzymanie wadium
Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie i SWZ,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
XV. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie SWZ w terminie co najmniej 7 dni przed ustalonym terminem składania ofert.
3. Zamawiający obowiązany jest niezwłocznie udzielić wyjaśnień Wykonawcy.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie.
Zamawiający dopuszcza również przekazywanie w/w dokumentów oraz informacji drogą elektroniczną, pod warunkiem niezwłocznego ich potwierdzenia pisemnie.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje winny być kierowane na adres:
e-mail: pec@pec.com.pl
5. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu do składania ofert.
6. Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców.
XVI. POSTĘPOWANIE ODWOŁAWCZE
1.
Wykonawcom przysługuje zażalenie na czynności Zamawiającego w zakresie dotyczącym wyboru Wykonawcy.
2.
Zażalenie przysługuje w terminie 4 dni roboczych od dnia doręczenia ogłoszenia o wyborze oferty.
3.
W zażaleniu Wykonawca podnosi okoliczności faktyczne oraz prawne, które mogą mogły mieć istotne znaczenie dla wyboru oferty.
4.
Zamawiający rozpatruje zażalenie w terminie 4 dni roboczych od dnia jego doręczenia.
5.
Dla rozpatrzenia zażalenia Zamawiający powołuje Komisję Odwoławczą. W skład Komisji Odwoławczej nie mogą wchodzić członkowie Komisji Przetargowej.
6.
Po rozpatrzeniu zażalenia Komisja Odwoławcza:
a.
zażalenie oddala, jeśli nie znalazła podstaw do jego uwzględnienia,
b.
zażalenie odrzuca jeżeli było wniesione po terminie
c.
uwzględnia zażalenie, co jest jednoznaczne z unieważnieniem przetargu albo powtórzeniem czynności oceny ofert.
7.
Brak odpowiedzi Zamawiającego jest równoznaczny z oddaleniem zażalenia Wykonawcy.
XVII. WYBÓR WYKONAWCY, ZAWARCIE UMOWY I ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
1.
Wybór Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia dokonany zostanie w oparciu o najkorzystniejsze warunki z punktu widzenia kryteriów przyjętych w przetargu. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany będzie do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia ogłoszenia, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. Projekt umowy jest załącznikiem nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej (brutto).
3. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta
5.
W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w postaci gwarancji lub poręczeń ich okres obowiązywania powinien wygasać w terminie 30 dni od daty wykonania zobowiązania, z zastrzeżeniem ust. 8 i obowiązku pozostawienia 30% zabezpieczenia na okres roszczeń z tytułu gwarancji, która to część zostanie zwrócona w terminie 14 dni po upływie okresu gwarancji.
6.
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie ważności gwarancji, Gwarant jest zobowiązany do wypłaty kwoty o wartości do wysokości określonej gwarancją (poręczeniem bankowym).
7.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone przelewem na konto 35 1090 1841 0000 0001 4727 7934 Santander Bank Polska S.A. Legionowo. Na przelewie należy umieścić informację o nazwie niniejszego postępowania.
8.
Zamawiający dokona zwrotu 70% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Pozostała kwota stanowiąca 30% wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji i zostanie zwrócona w terminie 14 dni po upływie okresu gwarancji. Zatrzymana kwota gwarancyjna nie podlega oprocentowaniu i zostanie zwrócona w wysokości nominalnej.
9.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wnioskować o zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
10.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 4.

Kontakt:
1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami, są:
Barbara Surgiewicz tel. 692 730 281 - pod wzgl. meryt. technicznym
e-mail; b.surgiewicz@pec.com.pl
Anita Cybulska - Świętorecka tel. (22) 767 35 73 - pod wzgl. formalno-prawnym
e-mail; a.swietorecka@pec.com.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.