zachodniopomorskie (Świdwin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa skateparku , modernizacja placu zabaw i siłowni plenerowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA OSIE ul. Dworcowa 6 86-150 Osie powiat: świecki pawlak@osie.pl https://osie.ezamawiajacy.pl/pn/osie/demand/notice/public/126287/details |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Osie |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa skateparku , modernizacja placu zabaw i siłowni plenerowej w m. Osie Krótki opis przedmiotu zamówienia Inwestycja położona jest we wsi Osie, gmina Osie, powiat świecki, woj. Kujawsko-pomorskie. Zadanie obejmuje teren placu zabaw, siłowni plenerowej i skateparku oraz likwidacji kolizji elektroenergetycznej. Obecnie na obszarze objętym opracowaniem znajduje się: plac zabaw oraz obszar biologicznie czynny. Teren placu zabaw wydzielony jest ogrodzeniem z siatki metalowej. W sąsiedztwie obszaru opracowania znajdują się budynki mieszkalne wielorodzinne. Woda opadowa z terenu działki odprowadzana jest do gruntu. W zakresie placu zabaw zadanie obejmuje: - Demontaż istniejących urządzeń: - Wykonanie nawierzchni na bazie granulatu gumowego - powierzchnia 559,69m2. - Montaż urządzeń zabawowych, - Montaż urządzeń uzupełniających, - Rozbiórka istniejącego ogrodzenia z siatki. - Wykonanie ogrodzenia panelowego wys. 100cm z jedną furtką. - Przycięcie gałęzi i konarów istniejących roślin. - Dosianie trawy w miejscach ubytków. - Wykonanie obrzeży betonowych 6x20x100 cm, długość 105,07m. - Wykonanie utwardzenia z kostki betonowej o powierzchni: 7,88m2. W zakresie siłowni plenerowej i skateparku zadanie obejmuje: - wykonanie nawierzchni betonowej i syntetycznej, - montaż elementów zestawu street workout, - montaż wyposażenia skateparku, - montaż ogrodzenia panelowego i furtek, - montaż wyposażenia dodatkowego w postaci tablicy regulaminowej, ławek i koszy. CPV: 45100000-8, 45233200-1,37535200-9,37410000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00273736, ROŚBiGK.271.2.2024.ZP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://osie.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osie.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ Rozdział II - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ Rozdział XX - Ochrona danych osobowych Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://osie.ezamawiajacy.pl/pn/osie/demand/notice/public/126287/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://osie.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ROŚBiGK.271.2.2024.ZP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Inwestycja położona jest we wsi Osie, gmina Osie, powiat świecki, woj. Kujawsko-pomorskie. Zadanie obejmuje teren placu zabaw, siłowni plenerowej i skateparku oraz likwidacji kolizji elektroenergetycznej. Obecnie na obszarze objętym opracowaniem znajduje się: plac zabaw oraz obszar biologicznie czynny. Teren placu zabaw wydzielony jest ogrodzeniem z siatki metalowej. W sąsiedztwie obszaru opracowania znajdują się budynki mieszkalne wielorodzinne. Woda opadowa z terenu działki odprowadzana jest do gruntu. W zakresie placu zabaw zadanie obejmuje: - Demontaż istniejących urządzeń: - Wykonanie nawierzchni na bazie granulatu gumowego - powierzchnia 559,69m2. - Montaż urządzeń zabawowych, - Montaż urządzeń uzupełniających, - Rozbiórka istniejącego ogrodzenia z siatki. - Wykonanie ogrodzenia panelowego wys. 100cm z jedną furtką. - Przycięcie gałęzi i konarów istniejących roślin. - Dosianie trawy w miejscach ubytków. - Wykonanie obrzeży betonowych 6x20x100 cm, długość 105,07m. - Wykonanie utwardzenia z kostki betonowej o powierzchni: 7,88m2. W zakresie siłowni plenerowej i skateparku zadanie obejmuje: - wykonanie nawierzchni betonowej i syntetycznej, - montaż elementów zestawu street workout, - montaż wyposażenia skateparku, - montaż ogrodzenia panelowego i furtek, - montaż wyposażenia dodatkowego w postaci tablicy regulaminowej, ławek i koszy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże : Doświadczenie : a) Wykonawca posiada doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na: na budowie lub przebudowie terenu placu zabaw, siłowni plenerowej lub skateparku o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto Wykazane roboty winny być uwierzytelnione stosownymi dowodami określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA. Zdolność zawodowa: b) Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w trakcie realizacji zamówienia: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadającymi im uprawnieniami, pełniącą rolę kierownika budowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086 ), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia : 1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu, 2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4,5,7 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ze zmianami ), 3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza, 5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, 6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy, 7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu ,,Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych", w przypadku zadań inwestycyjnych - jeżeli ich realizacja przewiduje okres do 12 miesięcy, stosuje się zasadę płatności z podziałem na dwie transze : I - zaliczka w wysokości 5% ceny ofertowej II - pozostała kwota wynikająca z oferty - po zakończeniu i odbiorze robót. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Określono w paragrafie 19 projektu umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024