Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa
powiat: Warszawa
+48 22 572 03 76
aez@wum.edu.pl
https://wum.ezamawiajacy.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: +48 22 572 03 76
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej WUM przy Ul. Oczki 1 w Warszawie,
znak sprawy: AEZ/S-041/2024
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu hydroizolacji budynku Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy Ul. Oczki 1 w Warszawie wraz z likwidacją skutków zawilgoceń pomieszczeń piwnicznych, na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac projektowych i wykonania robót budowlanych, został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, zawierającym Ekspertyzę Techniczną, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Usługi projektowe i wykonanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca wykona, w następujących etapach:
1) Etap I - opracowanie Dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy Ul. Oczki 1 w Warszawie wraz z likwidacją skutków zawilgoceń pomieszczeń piwnicznych, zgodnie założeniem zawartymi w Programie Funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy. W ramach tego Etapu Wykonawca uzyska prawomocną decyzję umożliwiającą realizację robót budowlanych,
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych, w oparciu o opracowaną Dokumentację projektowo-kosztorysową, o której mowa w pkt 1 wraz z pełnieniem Nadzoru Autorskiego w całym okresie wykonywania robót budowlanych,
- z zachowaniem terminów określonych w Rozdziale IV SWZ oraz w § 3 Projektu Umowy.
W oparciu o art. 131 ust. 2 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej po
zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do
dnia 12.04.2024 r., na platformie.
5. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w takiej wizji nie będzie podlegała odrzuceniu, w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy.
6. Zamawiający wymaga, aby zgodnie z art. 95 ustawy, czynności polegające na wykonaniu iniekcji ciśnieniowych ścian, tynkowaniu i malowaniu ścian, o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).

CPV: 45453000-7, 71220000-6,71320000-7,71300000-1,45450000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00275043, AEZ/S-041/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wum.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVII SWZ, przy użyciu platformy zakupowej ,,e-zamawiający" firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. - Marketplanet, ul.
Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej ,,Platformą", dostępną pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl; Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest pod ww. adresem https://wum.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Baza Wiedzy". Problemy w obsłudze Platformy należy zgłaszać na adres: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl lub pod nr tel. + 48 22 257 22 23.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, Ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091
Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM;
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@wum.edu.pl,
tel.: +48 22 57 20 240;
3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXVIII SWZ.
4. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do
wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe
Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą,
dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularza ofertowego,
stanowiącego Załączniki nr 1 do SWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://wum.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 09:30
Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-041/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu hydroizolacji budynku Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Oczki 1 w Warszawie wraz z likwidacją skutków zawilgoceń pomieszczeń piwnicznych, na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac projektowych i wykonania robót budowlanych, został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, zawierającym Ekspertyzę Techniczną, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Usługi projektowe i wykonanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca wykona, w następujących etapach:
1) Etap I - opracowanie Dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Oczki 1 w Warszawie wraz z likwidacją skutków zawilgoceń pomieszczeń piwnicznych, zgodnie założeniem zawartymi w Programie Funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy. W ramach tego Etapu Wykonawca uzyska prawomocną decyzję umożliwiającą realizację robót budowlanych,
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych, w oparciu o opracowaną Dokumentację projektowo-kosztorysową, o której mowa w pkt 1 wraz z pełnieniem Nadzoru Autorskiego w całym okresie wykonywania robót budowlanych,
- z zachowaniem terminów określonych w Rozdziale IV SWZ oraz w § 3 Projektu Umowy.
W oparciu o art. 131 ust. 2 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej po
zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do
dnia 12.04.2024 r., na platformie.
5. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w takiej wizji nie będzie podlegała odrzuceniu, w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy.
6. Zamawiający wymaga, aby zgodnie z art. 95 ustawy, czynności polegające na wykonaniu iniekcji ciśnieniowych ścian, tynkowaniu i malowaniu ścian, o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający w oparciu o art. 112 określa nw. warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, o których mowa w ust. 2.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
a) co najmniej dwa zadania polegające na zaprojektowaniu hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku/ach,
b) co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku/ach,
- o łącznej wartości prac projektowych i robót budowlanych (dwóch zadań określonych w lit. a) i dwóch zadań określonych w lit. b)) nie mniejszej niż 500 000,00 zł.
Uwaga! W przypadku gdy zakres usług projektowych i robót budowlanych wykraczał poza zakres opisany w lit. a) i lit. b ) w Wykazie usług projektowych i robót budowlanych, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3, należy wykazać wartość wykonanych usług projektowych i robót budowlanych dotyczących hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku/ach.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia jw. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi lub roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub jego części, może również polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Uwaga! Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX, ust. 2 pkt 4) Wykonawca zobowiązany jest złożyć Wykaz usług projektowych i robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi i roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi i roboty budowlane zostały wykonane należycie, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi i roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2.Tymczasowo zastępującym podmiotowe środki dowodowe, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX, ust. 2 pkt 4) Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiającego nie wymagania złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2.Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą:
1) oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, potwierdzające braku podstaw wykluczenia z postępowania, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców.
2) oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, z którego wynika, które usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Mając na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:
1) dokumentacji projektowej w stosunku do założeń Programu Funkcjonalno-Użytkowego, jeśli będzie to konieczne w celu zgodnego z prawem wykonania dokumentacji projektowej lub będzie to wynikać z uwarunkowań technicznych lub funkcjonalnych korzystnych dla Zamawiającego,
2) terminu realizacji Etapu I i II - o ile zmiana ta nie będzie spowodowana okolicznościami, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
2. W przypadku zmian, o których mowa wyżej, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji określonego Etapu o czas niezbędny na wprowadzenie zmian, o ile Wykonawca w sposób nie budzący wątpliwości uzasadni okoliczności mające wpływ na jego przedłużenie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-24

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.