Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
325z dziś
5181z ostatnich 7 dni
25138z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

WYMIANA OKIEN PIWNICZNYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

WYMIANA OKIEN PIWNICZNYCH

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Rogatka" z siedzibą w Łodzi
ul.Aleksandrowska 118
91-224 Łódź
powiat: Łódź
tel. 42 655 79 34, 607-221-029
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: 700,00 zł
Nr telefonu: tel. 42 655 79 34, 6
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
WYMIANA OKIEN PIWNICZNYCH W BLOKU MIESZKALNYM PRZY UL. ALEKSANDROWSKIEJ 110 (BL. 508) W ŁODZI
1. Cel przetargu.
Celem przetargu nieograniczonego jest wybór najkorzystniejszej oferty, dotyczącej wymiany okien piwnicznych w bloku mieszkalnym przy Ul. Aleksandrowskiej 110 w Łodzi pod względem cenowym oraz przydatności dla Zamawiającego.
2. Przedmiot przetargu i zakres przedsięwzięcia
Przedmiot przetargu stanowi wymiana drewnianych, wyeksploatowanych okien piwnicznych w bloku mieszkalnym przy Ul. Aleksandrowskiej 110 w Łodzi na okna PCV o wymiarach w świetle ościeży: wysokość 45 cm, szerokość 57 cm. Okna w kolorze białym, jednodzielne, uchylne, szyby przezroczyste, zespolone o współczynniku k = 1,1 w ilości 29 sztuk:
Zakres robót do wykonania:
- demontaż krat zewnętrznych mocowanych do drewnianych ościeżnic,
- demontaż drewnianych okien,
- przygotowanie mocowania krat zewnętrznych do muru za pomocą wkrętów z kołkami rozporowymi,
- oczyszczenie powierzchni krat przed malowaniem,
- jednokrotne malowanie krat farbą antykorozyjną,
- dwukrotne malowanie krat farbą ftalową w kolorze szwedzkiej czerwieni (RAL 3011),
- montaż okienek PCV z obrobieniem ościeży,
- pomalowanie ścian w obrysie okien farbą fasadową w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym
- montaż przerobionych krat zewnętrznych do ściany,
- wywiezienie zdemontowanych okienek, gruzu oraz uporządkowanie terenu robót.

Otwarcie ofert: 12. Otwarcie i ocena ofert
12.1. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 06.05.2024 r. o godz. 830-1200 w siedzibie Zamawiającego.
12.2. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi skład komisji przetargowej, nazwy i adresy Oferentów, oceni kompletność złożonych ofert oraz poda oferowane ceny, okres udzielonej gwarancji, proponowany termin realizacji oraz warunki płatności.

Składanie ofert:
10. Miejsce i termin składania ofert:
10.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Spółdzielnia Mieszkaniowa
,,ROGATKA" Łódź, Ul. Aleksandrowska 118 , w sekretariacie Zarządu Spółdzielni, 10.2 TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 29.04.2024 r. o godz. 14.00,
10.3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt. 10.2 zostaną zwrócone Oferentowi nieotwarte,
10.4. Koperty (opakowania), w których składane są oferty winny spełniać wymogi podane w pkt. 4.6 SIWZ.

Wymagania:
3. Warunki jakie muszą spełniać oferenci.
O zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie Oferenci, którzy spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
4.1 .Oferta winna być sporządzona w oparciu o niniejszą specyfikację istotnych warunków zamówienia, tylko i wyłącznie na załączonym formularzu oferty.
4.2. Do oferty winny być dołączone wszelkie dokumenty wymagane postanowieniem rozdziału II niniejszej specyfikacji.
4.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (pod warunkiem nieważności), trwałą i czytelną techniką pisma. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
4.4. Żądane dokumenty, oświadczenia oraz inne załączniki powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii opatrzonej klauzulą: ,,za zgodność z oryginałem" i poświadczone przez Oferenta:
a) w przypadku firmy jednoosobowej - przez właściciela,
b) w przypadku spółki zgodnie z zapisem w umowie spółki lub rejestrze sądowym,
c) w przypadku przedsiębiorstwa państwowego lub spółdzielni - zgodnie z zapisem w rejestrze sądowym,
d) osobę posiadająca stosowne upoważnienia właściwej osoby wymienionej w p.pkt. a + c
4.5. Wszystkie miejsca, w których Oferent dokonał zmian lub uzupełnień, muszą być przez niego parafowane. Poprawki cyfr lub liczb należy napisać słownie.
4.6. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach lub opakowaniach zaadresowanych do Zamawiającego. Koperta winna posiadać oznaczenie: ,,Wymiana okien piwnicznych w bloku 508" oraz nazwę i siedzibę Oferenta.
5. Odrzucenie ofert
5.1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli nie spełnia wymagań niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności jeżeli:
o Oferent nie złożył wymaganych dokumentów i oświadczeń,
o oferta nie jest kompletna,
o jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
o oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny. 5.2. Oferty odrzucone nie będą poddane ocenie.
6. Kryteria udzielania zamówienia i ocena ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, kryteria stanowić będą: cena, okres udzielonej gwarancji i Wiarygodność.
7. Materiały ofertowe i wymagany zakres oferty
7.1. Oferenci do przygotowania oferty otrzymują niniejszą specyfikację istotnych warunków zamówienia z załącznikami,
7.2. Oferty należy składać na ogół prac objętych specyfikacją,
7.4. Oferta winna obejmować realizację wszystkich robót i czynności niezbędnych do wykonania zamówienia. Oferent we własnym zakresie wycenia wszelkie koszty związane z organizacją i wykonaniem robót,
7.5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Opłata za specyfikację i materiały wydane w wydrukowanej formie wynosi 32,52 zł + VAT.
8. Ustalenie ceny oferty
Cena ofertowa stanowiąca wartość brutto jest ceną niezmienną, która obowiązywać będzie do końca realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku prowadzenia negocjacji ustalone warunki zostaną określone w protokóle z negocjacji.
9. Wadium
9.1 Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez Oferenta wadium w wysokości: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych)
9.2. Wadium będzie wniesione przelewem na konto: 79 1320 1449 7650 0954 2000 0001 do dnia poprzedzającego termin składania ofert,
9.3. Na dokumencie wniesienia wadium należy zaznaczyć: ,,Wadium - wymiana okien piwnicznych w bl. 508"
9.4. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona. Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na jego koncie,
9.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po:
a) upływie terminu związania ofertą,
b) zawarciu umowy,
c) unieważnieniu przetargu,
9.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w ciągu 7 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku przez Oferenta:
a) jeżeli wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) jeżeli oferta zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
9.7. Wniesione wadium Zamawiający zwróci bez odsetek.
9.8. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta.
9.9. Oferent zobligowany jest do podania numeru konta, na które ma nastąpić zwrot wadium.
11. Okres związania ofertą
Oferent pozostaje związany z ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
II . WARUNKI SZCZEGÓŁOWE WYMAGANE OD OFERENTÓW
O zamówienie może ubiegać się Oferent, który złoży ofertę składającą się z następujących dokumentów:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do specyfikacji.
2. Pisemne oświadczenie Oferenta - załącznik nr 2 do specyfikacji..
3. Zaparafowany projekt umowy na każdej zapisanej stronie - załącznik nr 3 do specyfikacji.
4. Aktualny dokument dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej /CEIDG/.
5. Pisemne oświadczenie Oferenta, o niezaleganiu ze składkami w ZUS-e i podatkami w Urzędzie Skarbowym a w przypadku przyznania zamówienia dostarczenie aktualnych zaświadczeń pobranych z urzędów.
6. Uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie wpisu na listę członków izby samorządu zawodowego osoby (osób) odpowiedzialnej za realizację zamówienia /kierownik budowy /.
7. Poświadczenia dotyczące zrealizowanych w ostatnich 3-ch latach robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z wykazem tych przedsięwzięć.
UWAGA :
1. Formularz ofertowy jako pierwszy oraz żądane oświadczenia i dokumenty powinny być ułożone w kolejności jak wyżej , wszystkie zapisane strony powinny posiadać numerację ciągłą i być podpisane przez Oferenta.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada niniejszej specyfikacji oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3. Zamawiający powiadomi Oferentów o wyniku rozstrzygnięcia przetargu.

Kontakt:
7.3. Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami pracownika Działu Technicznego, p. Mariusza Cholewińskiego, tel. 42 655 79 34, 607-221-029.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.