Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Markowa
Markowa 1399
37-120 Markowa
powiat: łańcucki
tel. 17 226 53 52, fax: 17 226 56 57
sekretariat@markowa.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Markowa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 226 53 52, f
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszam do złożenia oferty na usługę pn.:
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego"
dla inwestycji pn. ,,Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej"
Rodzaj zamówienia: usługi
II. NAZWA ORAZ ADRES INWESTYCJI
Nazwa:
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego" dla inwestycji pn. Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej"
1.
Lokalizacja zadania:
działka: 4213/2, 4218, 2748/1, 1413 w miejscowości Markowa, gmina Markowa, województwo podkarpackie;
2.
Zamówienie obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności:
1)
konstrukcyjno-budowlanej
2)
Instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacji sanitarnej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
3)
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem inwestycji jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. ,,Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej"
2.
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesem rozbudowy, nadbudowy i przebudowy budynku warsztatowo - administracyjnego na potrzeby utworzenia Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej wraz z robotami towarzyszącymi, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy robót budowlanych oraz dostawców materiałów.
3.
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a ponadto obejmuje:
1)
Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2)
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego.
3)
Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w próbach i czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania.
4)
Zapewnienie systematycznego monitorowania przebiegu realizacji inwestycji oraz niezwłocznego informowania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach lub o zamiarze zaprzestania realizacji Projektu przez Wykonawcę robót budowlanych.
5)
Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności założeń przyjętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych.
6)
Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dostarczenia harmonogramu rzeczowo- finansowego przez Zamawiającego.
7)
Nadzór inwestorski branżowy nad realizacją prac.
8)
Organizowanie i udział w naradach roboczych/radach budowy na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy.
9)
Udział w procesie przygotowania i kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
10)
Mediacje i rozjemstwo w sporach oraz wspieranie działań Zamawiającego związane z realizacją Projektu.
11)
Bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót budowlanych poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z Dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
12)
Kontrolę prawidłowości rozliczeń wartości wykonanych robót w stosunku do harmonogramu rzeczowo - finansowego i faktycznie wykonanych przez wykonawcę prac.
13)
Sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
14)
Prowadzenie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót.
15)
Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych.
16)
Akceptacja wniosków materiałowych Wykonawcy dla materiałów zgodnych z wymaganiami specyfikacji technicznych ze źródeł wskazanych przez wykonawcę robót budowlanych;
17)
Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego.
4.
Szczegółowy zakres rzeczowy nadzorowanej inwestycji określa: projekt budowlany
5.
Dokumentacja techniczna opisująca przedmiot robót budowlanych do wglądu na stronie internetowej https://markowa.biuletyn.net (w zakładce przetargi) - ZP.271.15.2023 ,,Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej" w systemie zaprojektuj i wybuduj". Link do postępowania: https://markowa.biuletyn.net/?bip=2&cid=125&id=3003
6.
Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo:
1)
Wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
2)
Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
3)
Do innych czynności i obowiązków właściwych dla pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, uregulowanych ustawą Prawo budowlane w ramach posiadanych kompetencji.
7.
Bez pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, Wykonawca nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.
8.
Inspektorowi nie wolno bez zgody Zamawiającego wydawać wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych, nieobjętych umową na roboty budowlane. Konieczność wykonania robót dodatkowych wraz z określeniem szacunkowej wartości robót dodatkowych, zgodnie z zapisami umowy o wykonanie robót budowlanych musi zostać stwierdzona w protokole
5
konieczności robót dodatkowych (przygotowanym przez nadzór inwestorski)
zatwierdzonym przez Zamawiającego.
Uwaga! Koszty dojazdu na plac budowy ponosi inspektor nadzoru inwestorskiego.
9.
W przypadku wyniknięcia kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych z Wykonawcą robót.
V. SKRÓCONY OPIS INWESTYCJI
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru będzie realizowana na potrzeby inwestycji w ramach której planowane do wykonania są roboty budowlane obejmujące swym zakresem:
Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia:
1)
Prace budowlane w budynku COM
a)
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku.
b)
Wykonanie podbicia oraz izolacji fundamentów budynku.
c)
Przebudowanie w całości układu komunikacyjnego w obiekcie, w tym wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych i wejścia do budynku.
d)
Wykonanie wewnętrznych instalacji:
?
sanitarnych: wody ciepłej i zimnej, hydrantowej, c.w.u. i p.poż., kotłowni CO opalanej gazem ziemnym i centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej, kanalizacji sanitarnej,
?
instalacji wewnętrznych elektrycznych, klimatyzacji, wentylacji,
?
instalacji teletechnicznych, niskoprądowych, w tym monitoringu, instalacji przyzywowych w każdym pomieszczeniu COM, w którym będą przebywać osoby niepełnosprawne oraz system zabezpieczający przed pożarem i domofon,
e)
Wykonanie zewnętrznych instalacji oraz przyłączy (wymiana lub wykonanie nowego przyłącza teletechnicznego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, lub innej),
f)
Wykonanie wyburzenia części ścian konstrukcyjnych (z wykonaniem niezbędnych podciągów), wyburzenia części ścianek działowych, wykonanie nowych ścianek działowych w celu zmiany układu funkcjonalnego, wykonanie posadzek - nowa aranżacja wnętrz w celu dostosowania do potrzeb utworzenia COM (parter i kondygnacja I). Aranżacja i zagospodarowanie wnętrz przeznaczonych na COM powinny uwzględniać potrzeby:
?
pobytu dziennego osób (pomieszczenia do terapii zajęciowej, dla psychologa i innych specjalistów, zabiegowe, do rekreacji i wypoczynku, świetlico-jadalnię, zaplecze higieniczno-sanitarne, zaplecze gastronomiczne - do cateringu (aneks kuchenny+zmywalnia), pokój ćwiczeń, zaplecza socjalne, pomieszczenie biurowe, gospodarcze/pralnia, itp.) z rozmieszczeniem na obu kondygnacjach oraz
?
mieszkalne całodobowe, tj. 2 jednoosobowych mieszkań z łazienkami, z których każde musi mieć powierzchnię co najmniej 15 m2.
g)
Wykonanie nowych otworów drzwiowych / okiennych (w razie potrzeby).
h)
Pełna wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
i)
Przebudowa kotłowni z montażem nowego kotła gazowego z oprzyrządowaniem.
j)
Opomiarowanie mediów.
k)
Termomodernizację budynku do WT 2021.
l)
Zamontowanie instalacji fotowoltaicznej - 20kW
m)
Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego.
n)
Podniesienie konstrukcji dachu do wysokości zapewniającej możliwość umieszczenia urządzeń technicznych typu klimatyzacja na potrzeby Centrum, swobodnego dostępu do urządzeń kominowych.
o)
Wykończenie wnętrz z zachowaniem wymogów dla osób niepełnosprawnych:
?
wykonanie stropu podwieszanego w pomieszczeniach ,,mokrych" oraz korytarzach;
?
okładziny ścian w pomieszczeniach sanitarnych wg obowiązujących przepisów;
?
wykończenie posadzek w pomieszczeniach sanitarnych, socjalnych i gospodarczych oraz ciągach komunikacyjnych wg obowiązujących przepisów;
?
montaż urządzeń sanitarnych (min. umywalek, podwieszanych sanitariatów, natryski, wodooszczędne baterie, wklejane lustra, uchwyty podwieszane do sanitariatów - zgodnie z Standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami uwzględniając koncepcję uniwersalnego projektowania);
?
montaż zabudowy kuchennej, magazynowej, szaf gospodarczych i innej wykonywanej na wymiar - montowanej na zamówienie, na stałe - dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
?
montaż zabudowy z płyt HPL w pomieszczeniach sanitarnych,
?
wykończenie posadzek w pomieszczeniach przeznaczonych pod działalność usług społecznych;
?
malowanie pomieszczeń;
?
wykończenie korytarzy w sposób ułatwiający utrzymanie czystości, odporne na zabrudzenia;
?
wykonanie izolacji przeciwwodnej i termicznej ścian fundamentowych wraz z ich osuszeniem;
?
wykonanie izolacji termicznej stropodachu wg aktualnie obowiązujących przepisów.
2)
Zagospodarowanie terenu na potrzeby COM:
a)
przebudowa ogrodzenia zewnętrznego znajdującego się w granicy działki od strony wschodniej oraz ogrodzenie pozostałej części terenu,
b)
wycinka lub pielęgnacja drzew oraz wprowadzenie nowych nasadzeń, w tym odtworzenie trawników,
c)
przebudowa istniejących / budowa nowych ciągów komunikacji zewnętrznej (alejek spacerowych, chodników, drogi dojazdowej, miejsc postojowych),
d)
budowa oświetlenia zewnętrznego,
e)
budowa urządzeń i obiektów małej architektury, w tym: ławek, stolików, altanki, koszy na śmieci, miejsca grillowego, siłownia zewnętrzna, panelowy ogród sensoryczny i warzywnik.
3)
Wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego i wykonawczego, przeprowadzeniu badań, prób koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych, uzyskanie prawomocnej decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu przez PINB w Łańcucie, zgodnie z art. 54, 56 i 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.)
4)
Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego (w tym właściwych organów i instytucji tj. PINB, SANEPID, służby ochrony pożarowej - w zakresie w jakim będzie wymagane).

CPV: 71520000-9, 71521000-6, 71700000-5, 71247000-1, 71630000-3, 71631000-0, 71631300-3

Dokument nr: IPP.7011.9.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert w dniu 16.09.2024 o godz. 13.00

Składanie ofert:
Sposób złożenia oferty
1)
za pośrednictwem e-PUAP https://epuap.gov.pl/ na adres skrytki: j47j3fmb4o
2)
za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa 1399
3)
osobiście pod adresem jw.
4)
Tytuł oferty (wiadomości): ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego" dla inwestycji pn. ,,Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej"
XII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.
Ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 16.04.2024 do godz.12.00

Miejsce i termin realizacji:
VIII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1.
Termin rozpoczęcia świadczenia usługi - w dniu podpisania umowy
2.
Zakończenie realizacji umowy:
1)
Termin zakończenia realizacji zamówienia (sprawowania nadzoru inwestorskiego) ustala się do 30 dni od dnia zakończenia, odbioru i rozliczenia robót budowlanych dla inwestycji pn. ,,Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej"
2)
Planowany termin zakończenia robót budowlanych: 28 luty 2025
3.
Realizacja zamówienia obejmuje również przeglądy gwarancyjne i naprawę zgłoszonych wad i usterek przez wykonawcę robót budowlanych.
4.
Szczegółowe regulacje w zakresie terminu realizacji umowy zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do niniejszego zapytania.

Wymagania:
IV. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1.
W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się może za pośrednictwem: operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pomocą poczty elektronicznej, ePUAP, z zastrzeżeniem ust. 3.
2.
W przypadku przesyłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie powinna potwierdzić fakt ich otrzymania.
3.
Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami składanymi z ofertą.
VI. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1)
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2)
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3)
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
4)
Zdolności technicznej lub zawodowej:
a)
Doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługami polegającymi na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji min. obiektu budowlanego użyteczności publicznej o wartości min. 2 000 000 zł brutto.
Realizacja usług winna być potwierdzona referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi.
Referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych usług winien być załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, w tym oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane. W sytuacji braku potwierdzenia wykonania usługi u wskazanego podmiotu, warunek pozostanie niespełniony
Uwagi:
o
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu usług. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie, konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np.
umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych
przez wykonawcę faktur.
o
Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych, powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
o
Pod pojęciem ,,budowa", rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz.1333 z późn. zm.).
b)
Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
?
1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego licząc od dnia uzyskania uprawnień licząc od dnia uzyskania uprawnień na stanowisku Inspektora Nadzoru - należy udokumentować pełnienie funkcji inspektora Nadzoru przez okres 5 lat.
Inspektor branży konstrukcyjnej będzie pełnił funkcję koordynatora Inspektorów.
?
1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego licząc od dnia uzyskania uprawnień na stanowisku Inspektora Nadzoru - należy udokumentować pełnienie funkcji inspektora Nadzoru przez okres 3 lat.
?
1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego licząc od dnia uzyskania uprawnień na stanowisku Inspektora Nadzoru -
należy udokumentować pełnienie funkcji inspektora Nadzoru przez
okres 3 lat.
W celu wykazania spełnienia tego warunku należy podać inwestycje na których Inspektor pełnił nadzór z podaniem czasu trwania pełnienia tej funkcji. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli łączny czas pełnienia funkcji inspektora nadzoru przez inspektora branży konstrukcyjnej będzie równy lub dłuższy 5 lat, a dla inspektora branży sanitarnej i elektrycznej dłuższy lub równy 3 lata
Kopie stosownych uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do izb branżowych personelu skierowanego do realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą.
Uwagi:
o
Zamawiający dopuszcza możliwość połączenia funkcji Inspektora Nadzoru wymaganych branż pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
o
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
o
W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
o
Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i - jeżeli jest to wymagane - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
o
Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
3.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami zapytania ofertowego wg reguły: spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż nie później niż na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w zapytaniu ofertowym.
4.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadzie udostępniania przez ten podmiot zasobów.
5.
Zamawiający wymaga by Wykonawca zrealizował usługi objęte przedmiotem zamówienia bez udziału podwykonawców.
6.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
7.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
X. SPOSÓB KOMUNIKACJI
1.
za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl
2.
za pośrednictwem e-PUAP https://epuap.gov.pl/ na adres skrytki: j47j3fmb4o
3.
za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa 1399
XI. OPIS SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
1.
Przygotowanie oferty
1)
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
a)
Formularz Ofertowy - wg wzoru załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
b)
Aktualne na dzień składania oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,- wg wzoru załącznik nr 2 zapytania ofertowego
c)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 3 zapytania ofertowego
d)
Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zadania - załącznik nr 4 zapytania ofertowego
e)
Wykaz usług - załącznik nr 5 zapytania ofertowego
f)
Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym - załącznik nr 6 zapytania ofertowego
g)
Oświadczenie RODO - załącznik nr 7 zapytania ofertowego
h)
Kopie stosownych uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do izb branżowych personelu skierowanego do realizacji zamówienia
2)
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3)
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4)
Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta (w przypadku dokumentów przesyłanych za pomocą e-PUAP kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym) oraz zawierać datę sporządzenia.
5)
Oferta musi obejmować całość zamówienia i musi być sporządzona zgodnie z wymogami zawartymi w zapytaniu ofertowym.
6)
Oferent może złożyć tylko jedną ważną ofertę.
7)
Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty, środki dowodowe i oświadczenia wskazane w zapytaniu ofertowym.
8)
Każda poprawka w ofercie musi być podpisana lub zaparafowana przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę.
9)
Kopie wymaganych dokumentów, winny być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez upoważnionego/ych przedstawiciela/li Wykonawcy wraz z datą poświadczenia.
10)
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca..
3.
Zmiana i/lub wycofanie oferty
1)
Wykonawca może zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.
2)
Powiadomienie powinno być opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia, opieczętowane i dostarczone w zamkniętej kopercie oznaczonej dodatkowo napisem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
3)
Po wycofaniu oferty wcześniejszej oferent może dokonać złożenia kolejnej oferty. Oferta wycofana nie podlega ocenie ofert.
XIII. OPIS SPOSOBU OCENY OFERT
1.
Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt.
2.
Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w trakcie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu pracy, w szczególności gdy wykonanie usługi ulegnie wydłużeniu lub niezbędne będą prace dodatkowe lub zamienne.
3.
Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji usługi, w tym również koszty związane z zabezpieczeniem materiałów i środków niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszelkie formalności administracyjne i inne.
4.
Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.
Oferowana cena musi zawierać cenę brutto z wyszczególnieniem składowej ceny netto i podatku VAT.
6.
Prawidłowe ustalenie stawki należytego podatku VAT od towarów i usług należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku Wykonawcy niepodlegającemu opodatkowaniu podatkiem VAT, Wykonawca wskazuje cenę oferty w postaci kwoty brutto wraz z wyszczególnieniem kwot stanowiących wynagrodzenie netto oraz koszty zleceniodawcy i zleceniobiorcy.
7.
Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W razie wątpliwości przyjmuje się, iż Wykonawca podejmuje się wszystkich czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
XIV. INFORAMCJE DOTYCZĄCE WALUTY
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej, w złotych (PLN).
XV. OCENA OFERT
1.
Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1)
oferta co do treści spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym
2)
złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione;
3)
oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
2.
Oferta niespełniająca wymagań zostanie odrzucona.
3.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia i uzupełniania złożonych ofert. Przy czym złożone na wezwanie Zamawiającego wyjaśnienia lub/i uzupełniania nie mogą prowadzić do zmiany oferty.
4.
Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste, omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe bądź wzywa oferenta do poprawienia tych omyłek. Oferent, który złożył ofertę zawierającą omyłki rachunkowe, zostanie poinformowany o ich poprawieniu bądź wezwany do poprawy omyłek, i jeżeli w terminie trzech dni od daty otrzymania zawiadomienia/wezwania nie zgodzi się na ich poprawienie, jego oferta zostanie odrzucona.
XVI. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
1.
Najniższa cena brutto, za którą zostanie wykonany przedmiot zamówienia.
2.
Waga punktowa przypisana do kryterium CENA - 100 punktów.
3.
Oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru:
Ocena =
Cena brutto oferty najniższej
x 100
Cena brutto oferty badanej
Uwaga
Cena brutto w przypadku oferenta będącego osobą fizyczną/nie prowadzącego działalności gospodarczej i składającego ofertę, stanowi kwotę całkowitych kosztów związanych z zawarciem umowy, tj. kwotę wynagrodzenia brutto [(czyli: netto ze wszystkimi pochodnymi od wynagrodzenia (narzutami zleceniodawcy i zleceniobiorcy)].
XVII. DODATKOWE POSTANOWIENIA I INFORMACJE
Zamawiający nie wyraża zgody na zlecanie całości lub części zadań podwykonawcy bądź osobom trzecim.

Kontakt:
Do kontaktowania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
1)
Magdalena Ślęzak - kierownik Referatu Inwestycji, Pozyskiwania Funduszy i Promocji Gminy - tel. 17 226 53 52 wew. 24

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.