Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1122z dziś
3884z ostatnich 7 dni
21880z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Zaklikowie
ul. Zachodnia 15
37-470 Zaklików
powiat: stalowowolski
tel.: 15 873 84 76 fax: 15 873 83 24
roman.koziel@zaldikow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zaklików
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 15 873 84 76 f
Termin składania ofert: 2024-05-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie dotyczące udzjelenia zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł
NAZWA ZADANIA:
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Zaklików w zakresie obejmującym branżę drogową we roku 2024 i opracowanie uproszczonej dokumentacji techniczno -- projektowej w zakresie przebudowy dróg na terenie Gminy Zaklików"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań inwes tycznych realizowanych przez Gminę Zaklików w zakresie obejmującym branżę drogową oraz opracowanie uproszczonej dokumentacji techniczno -- projektowej w zakresie przebudowy dróg na terenie Gminy Zaklików
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Zaklików w zakresie obejmującym branżę drogową oraz dla części zadań branżę sanitarną a także opracowanie uproszczonej dokumentacji techniczno -- projektowej w zakresie przebudowy dróg na terenie Gminy Zaklików i składa się z następujących części:
2.1. Część I - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zasadach wynikających z przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 oraz z 2022 r. póz. 88.) oraz określonych w niniejszym zapytaniu, w branż)? drogowej oraz w przypadku nadzoru nad realizacją zadania pn.: ,,Przebudowa drogi wewnętrznej Ul. Wesoła w Zaklikowie dz. nr ewid. 3118/1 w zakresie wykonania odwodnienia drogi" także w branży sanitarnej, w ramach realizacji zadań inwestycyjnych i remontowo - modernizacyjnych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zaklików planowanych do realizacji w roku 2024 obejmujących następujące zadania :
a) Rozbudowa drogi na błoniach -- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 488/4, 490, 517 w Irenie (nawierzchnia asfaltowa)
b) Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 1467 w --ci Zdziechowice Drugie ( nawierzchnia z płyt drogowych typu JOMB)
c) Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do pól w m-ci Zdziechowice Pierwsze na dz. nr ewid. 1201( nawierzchnia z płyt drogowych typu JO MB)
d) Wykonanie zjazdu z drogi powiatowej na działki gminne w Gielni ( nawierzchnia z kostki brukowej betonowej)
e) Przebudowa i modernizacji drogi dojazdowej do pól na dz. nr ewid. 94 w m-ci Rysaków ( nawierzchnia z kruszywa drogowego)
f) Przebudowa drogi wewnętrznej w m-ci Zdziechowice Pierwsze na dz. nr ewid. 1428 ( nawierzchnia z kruszywa drogowego)
g) Przebudowa drogi wewnętrznej Ul. Cicha w Zaklikowie w zakresie wykonania chodnika dla pieszych na dz. nr ewid. 1764 ( nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej)
h) Przebudowa drogi wewnętrznej Ul. Krzywa w Zaklikowie w zakresie wykonania chodnika dla pieszych na dz. nr ewid. 3056 ( nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej
i) Przebudowa drogi wewnętrznej Ul. Wesoła w Zaklikowie dz. nr ewid. 3118/1 w zakresie wykonania odwodnienia drogi (kanalizacja deszczowa -- odtworzenie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej)
2.11. Wykonanie usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego realizowane będzie dla robót:
- niewymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę wykonywanych na podstawie zgłoszenia robót budowlanych lub na prowadzenie, których Gmina Zaklików posiada dokumentację projektową i decyzję pozwolenie na budowę
2.1.2. Szacowana wartość robót budowlanych wynikająca z projektu budżetu gminy na rok 2024 zakresie w którym będzie pełniony nadzór inwestorski:
Lp Nazwa zadania Kwota przeznaczona na zadanie
1 Rozbudowa drogi na błoniach -- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 488/4, 490, 517 w Irenie 160 000,00
2 Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 1467 w -ci Zdziechowice Drugie 70 000,00
3 Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do pól w m-ci Zdziechowice Pierwsze na dz. nr ewid. 1201 110 000,00
4 Wykonanie zjazdu z drogi powiatowej na działki gminne w Gielni 15 000,00
5 Przebudowa i modernizacji drogi dojazdowej do pól na dz. nr ewid. 94 w m-ci Rysaków 50 000,00
6 Przebudowa drogi wewnętrznej w m-ci Zdziechowice Pierwsze na dz. nr ewid. 1428 30 000,00
7 Przebudowa drogi wewnętrznej Ul. Cicha w Zaklikowie w zakresie wykonania chodnika dla pieszych na dz. nr ewid. 1764 22 000,00
8 Przebudowa drogi wewnętrznej Ul. Krzywa w Zaklikowie w zakresie wykonania chodnika dla pieszych na dz. nr ewid. 3056 75 000,00
9 Przebudowa drogi wewnętrznej Ul. Wesoła w Zaklikowie dz. nr ewid. 3118/1 w zakresie wykonania odwodnienia drogi 120 000,00
2.1.3. Łączna szacunkowa wartość nadzorowanych robót wynosi: 652 000,00 zł brutto
2.1.4. Podane wartości robót są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycja, jak i w czasie jej trwania, co nie będzie miało wpływu na zmianę 'wynagrodzenia przysługującego Inspektorowi nadzoru. Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia ilości nadzorowanych zadań inwestycyjnych, stanowiących przedmiotu zapytania. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu nadzorowanych robót po rozstrzygnięciu postępowania lub w czasie trwania umowy, w takim przypadku do umowy zostanie sporządzony stosowny aneks, a Inspektorowi przysługiwało będzie wynagrodzenie wyłącznie za realizowane zadania objęte nadzorem
2.1.5. W przepadku zmian w budżecie Gminy na rok 2024, Zamawiający przewiduje rozszerzenie zakresu umowy o nadzór nad nowymi zadaniami inwestycyjnymi. W związku z powyższym oprócz cen ryczałtowych Wykonawca w formularzu oferta poda procentową wartość wynagrodzenia za usługę nadzoru nad ewentualnymi dodatkowymi zadaniami, która będzie liczona od wartości brutto nadzorowanych robót.
2.1.6. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności:
a) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zasadach wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz określonych w niniejszym zapytaniu
b) Uczestnictwo w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych,
c) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją , przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami SWZ oraz umowy z Wykonawcami dla robót budowlanych objętych nadzorowanym zadaniem
d) Zapoznanie się z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów umowy i postanowień SWZ
e) Dokonywanie sprawdzenia czy produkty oferowane przez Wykonawcę, jako równoważne do rozwiązań określonych w SWZ i spełnią warunki równoważności, w szczególności poprzez wydanie opinii akceptującej lub braku akceptacji na zastosowanie zaproponowanych produktów
f) Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budów)' w celu sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych,
g) Przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót objętych nadzorem,
h) Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane oraz zgodnych z parametrami określonymi przez Zamawiającego w SWZ,
i) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu
j) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, w szczególności potwierdzanie przekazywanych przez Wykonawcę obmiarów wykonanych robót,
k) Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn,
l) Zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych wraz ze wskazaniem zakresu koniecznych do wykonania robót w postaci przedmiaru - inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonywania tych robót,
m) Nadzorowanie nad kompletowaniem i kontrolą (pisemne potwierdzenie) wszystkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót w szczególności dotyczących atestów materiałów, orzeczeń, deklaracji zgodności, certyfikatów, jakości materiałów wbudowanych w trakcie realizacji, potwierdzenie kompletności dokumentów załączonych przez Wykonawcę do odbioru końcowego,
n) Rozliczenie finansowe Wykonawcy robót zgodnie z umową na roboty budowlane, w szczególności sprawdzenie zgodności kosztorysu powykonawczego przekazanego przez Wykonawcę z rzeczywistym zakresem wykonanych robót.
o) Uczestniczenie w częściowych i końcowych odbiorach wykonanych robót objętych nadzorem oraz
przeglądach gwarancyjnych przeprowadzanych w okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawcy robót budowlanych oraz dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą robót.
2.2. Część II - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji techniczno - projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym oraz ogłoszenia postępowania przetargowego dla zadań wskazanych w lit a) - a w przypadku zadań wskazanych w lit f) i g) dokumentacji niezbędnej do ogłoszenia postępowania o zamówieniu publicznym ( minimum przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie) dla następujących zadań inwestycyjnych:
a) Rozbudowa drogi na błoniach - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 488/4, 490, 517 w Irenie.
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. a)] należy opracować dokumentację techniczno -- projektową wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na potrzeby realizacji zadania związanego z Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 488/4, 490, 517 w Irenie, obejmującą wykonanie nawierzchni drogi z masy bitumiczno -- asfaltowej, podbudowy drogi, robót przygotowawczych. Długość odcinka przeznaczonego do przebudowy należy określić w dokumentacji w oparciu o kwotę przeznaczoną na realizację zadania. Szacowana kwota przeznaczona w budżecie na realizację zadania 160 000,00 zł
b) Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 1467 w --ci Zdziechowice Drugie
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. b)] należy opracować dokumentację techniczno -- projektową wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na potrzeby realizacji zadania związanego z Przebudową drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 1467 w --ci Zdziechowice Drugie obejmującą wykonanie nawierzchni drogi z płyt drogowych typu JOMB, wraz z utwardzeniem poboczy. Długość odcinka przeznaczonego do przebudowy należy określić w dokumentacji w oparciu o kwotę przeznaczoną na realizację zadania. Szacowana kwota przeznaczona w budżecie na realizację zadania 70 000,00 zł
c) Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do pól w m-ci Zdziechowice Pierwsze na dz. nr ewid. 1201
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. c)] należy opracować dokumentację techniczno -- projektową wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na potrzeby realizacji zadania związanego z Przebudową i modernizacją drogi dojazdowej do pól w m-ci Zdziechowice Pierwsze na dz. nr ewid. 1201, które zostało zgłoszone do dofinansowania z FOGR, obejmującą wykonanie nawierzchni drogi z płyt drogowych typu JOMB na odcinku o długości ok 150,0 mb i szerokości ok. 2,5 m ( w granicach pasa drogowego ). Szacowana kwota przeznaczona w budżecie na realizację zadania 110 000,00 zł
d) Przebudowa i modernizacji drogi dojazdowej do pól na dz. nr ewid. 94 w m-ci Łysaków.
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. d)] należy opracować dokumentację techniczno -- projektową wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na potrzeby realizacji zadania związanego z Przebudową i modernizacją drogi dojazdowej do pól na dz. nr ewid. 94 w m-ci Łysaków, które zostało zgłoszone do dofinansowania z FOGR, obejmującą wykonanie nawierzchni drogi z kruszywa drogowego na odcinku o długości ok 290,0 mb i zmiennej szerokości 2,0 -- 3,5 m ( w granicach pasa drogowego ) Szacowana kwota przeznaczona w budżecie na realizację zadania 50 000,00 zł
c) Przebudowa drogi wewnętrznej w m-ci Zdziechowice Pierwsze na dz. nr ewid. 1428
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. e)] należy opracować dokumentację techniczno -- projektową wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na potrzeby realizacji zadania związanego z Przebudową drogi wewnętrznej w m-ci Zdziechowice Pierwsze na dz. nr ewid. 1428 obejmującą wykonanie nowej nawierzchni drogi z kruszywa drogowego wraz ze wszystkimi robotami przygotowawczymi i towarzyszącymi. Długość odcinka przeznaczonego do przebudowy' należy określić w dokumentacji w oparciu o kwotę przeznaczoną na realizację zadania. Szacowana kwota przeznaczona w budżecie na realizację zadania 30 000,00 zł
f) Remont i przebudowa drogi w Selinie -- droga wewnętrzna -- Zdziechowice Drugie
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. f)] należy opracować dokumentację niezbędną do ogłoszenia postępowania przetargowego ( minimum przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie) na potrzeby realizacji zadania związanego z Remontem i przebudową drogi w Selinie -- droga wewnętrzna - Zdziechowice Drugie obejmującą uzupełninie ubytków oraz utwardzenie nawierzchni drogi kruszywem drogowym. Długość odcinka przeznaczonego do przebudowy
należy określić w dokumentacji w oparciu o kwotę przeznaczoną na realizację zadania. Szacowana kwota przeznaczona w budżecie na realizację zadania 50 000,00 zł g) Modernizacja i remont dróg wewnętrznych na dz. nr ewid. 2100 w Antoniówce
W ramach prac związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego [część II zad. g)] należy opracować dokumentację niezbędną do ogłoszenia postępowania przetargowego ( minimum przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie) na potrzeby realizacji zadania związanego z Modernizacją i remontem dróg wewnętrznych na dz. nr ewid. 2100 w Antoniówce obejmującą uzupełninie ubytków oraz utwardzenie nawierzchni drogi kruszywem drogowym. Długość odcinka przeznaczonego do przebudów}' należy określić w dokumentacji w oparciu o kwotę przeznaczoną na realizację zadania. Szacowana kwota przeznaczona w budżecie na realizację zadania 20 000,00 zł 2.2.1. Do obowiązków projektanta należeć będzie m.in.:
a) Opracowywanie technologii robót oraz niezbędnej, dokumentacji technicznej w tym m.in.: projekt zagospodarowania terenu, rysunki, przekroje, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w zakresie koniecznym do wykonania zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli oraz ogłoszenia postępowań przetargowych.
b) uzyskanie map zasadniczych ( podkłady mapowe ) na których zostanie opracowania dokumentacja niezbędna do wykonania zgłoszenia robót budowlanych
b) Gmina Zaklików w ramach niniejszego zapytania ofertowego planuje realizację zadań inwestycyjnych wr zakresie remontów, modernizacji i przebudowy dróg przy zastosowaniu następujących rozwiązań technicznych:
- przebudowy/remonty i modernizację dróg, ulic, chodników i towarzyszącej infrastruktury kostką brukową,
- przebudowy/remonty i modernizacje dróg, ulic poprzez utwardzenie nawierzchni kruszywami drogowymi,
- przebudowy/remonty i modernizację dróg z wykonaniem nawierzchni masą mineralno-asfaltową wraz z towarzszącą infrastrukturą,
- przebudowy/remonty i modernizację dróg z wykonaniem nawierzchni z płyt drogowych typu jomb wraz z towarzszącą infrastrukturą,
Wybór sposobu i rozwiązań technologicznych wykonywania robót przy realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie opisanym powyżej będzie uzależniony od uwarunkowań terenowych i możliwości technicznych.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pelnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji ma być wystawione w oryginale oraz podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, a w przypadku złożenia kopn pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy' w sprawie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za zobowiązania wynikające z zawartej umowy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych: ofertę można złożyć na jedną lub dwie części stanowiące przedmiot zamówienia określony w rozdz. II, ust. 2.1 i 2.2.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w formularzu oferta i wskazania Podwykonawców.
7. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie dodatkowych negocjacji z oferentami.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu przygotowania i złożenia oferty.

CPV: 71247000-9, 71242000-6, 71320000-7

Dokument nr: 17/2024

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Miejskim w Zaklikowie, Ul. Zachodnia 15, 37 -- 470 Zaklików, w terminie do 02.05.2024 r. godz. 14:00. Dopuszcza się złożenie oferty w formie:
a) osobistej lub za pośrednictwem posłańca,
b) pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., póz. 896), adres: Urząd Miejski w Zaklikowie Ul. Zachodnia 15, 37 -- 470 Zaklików,
c) elektronicznej na email: zamowieniaifzaklikow.pl- w formie elektronicznej, postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci skanu podpisanej oferty.

Miejsce i termin realizacji:
III. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Okres realizacji przedmiotu zamówienia:
a) w zakresie części I:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
od dnia podpisania umowy do końcowego rozliczenia inwestycji rozpoczętych w roku 2024.
b) w zakresie części II
w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy przy czym terminem zakończenia prac projektowych będzie przykazanie Zamawiającemu dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia co zostanie potwierdzone stosownym protokołem zdawczo -- odbiorczym.

Wymagania:
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że:
1.1. dla części I zapytania ofertowego - dysponują personelem, skierowanym do realizacji zamówienia publicznego, który obejmuje minimum
a) 1 osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej ( lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
b) 1 osobę posiadającą posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej w specjalności sanitarnej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
1.2. dla części II zapytania ofertowego - dysponują personelem, skierowanym do realizacji zamówienia publicznego, który obejmuje minimum jedną osobę (która będzie pełnić funkcję Projektanta) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
2. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -- Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2021 póz. 2351), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów' prawda lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. 2023 póz. 334)
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku braku dostarczenia przedmiotowych dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy' w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę dotyczącą danej części przedmiotu zamówienia (część I i część II).
2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i załączników do zapytania.
3. Opis sposobu przygotowania ofert:
3.1 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (w szczególności zawierać wszystkie dane zawarte w przedmiotowym formularzu) i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym (czytelnym) niezmywalnym atramentem (tuszem), być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres email, numer NIP, być podpisana przez Wykonawcę, pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego.
3.2 Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć (dokumenty wymagane na dzień składania ofert):
a) Formularz ofertowy- zał. nr 1
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -- zał. nr 2
c) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.
d) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale II ust. 3.
3.3 Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3.4 Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić, uzupełnić lub wycofać ofertę. Zmiana, uzupełnienie lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy i zadania z odpowiednim dopiskiem (zmiana,
uzupełnienie lub wycofanie).
3.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. W przypadku unieważnienie postępowania przez Zamawiającego Wykonawcom nie będzie przysługiwało żadne wynagrodzenie lub zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3.6 Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia oferty, która nie będzie zawierać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub w przypadku, gdy złożone dokumenty nie będą zgodne z formą określoną w zapytaniu, bez konieczności wezwania Wykonawcy do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień
V. KRYTERIA WYBORU OFERTY
1. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie kryterium oceny.
1.1 Cena ofertowa -- znaczenie 100 %.
W zakresie kryterium Kc oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
C min
Wartość punktowa ofert Kc = ---------------- x 100 pkt
Cof
gdzie:
C min - najniższa cena ofertowa brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu ocenie,
C of - cena ofertowa brutto oferty badanej
Wartość punktową oferty w kryterium cena ofertowa stanowić będzie iloczyn przyznanych punktów i znaczenia procentowego kryterium.
K3 Inne kryteria: ...--.......................-.................-.........................
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
VI. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ W POSTĘPOWANIU
1. Język i forma porozumiewania się:
1.1 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej.
1.2 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
1.3 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
1.4 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca porozumiewają się drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie.
VII. WYKLUCZENIE WYKONAWCY
1. Wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
2. Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do rozwiązania umów)' lub zasądzenia odszkodowania
3. Zamawiający przewiduje wykluczenie z postępowania Wykonawców wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. póz. 835)
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z dwoma Wykonawcami, których oferty zostaną uznane za najkorzystniejsze (uzyskają najwyższą punktację zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert). Negocjacje polegać będą na umożliwieniu złożenia dodatkowej oferty' cenowej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i formie.
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niezwłocznie po wyborze wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty' zostaną ogłoszone na stronie internetowej
Zamawiającego www.zaklikow.biulety.net w zakładce zamówienia poniżej 130 000 złotych.
X. DODATKOWE INFORMACJE
1. W przypadku, gdy złożona oferta nie będzie spełniać wymagań określonych przez Zamawiającego w rozdziale IV ust. 3 pkt 3.1 i pkt 3.3 lub Wykonawca nie dołączy do oferty dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, wymienionych w rozdziale IV ust. 3 pkt 3.2 Zamawiający zastrzega praw'o do odrzucenia złożonej oferty', bez dokonania wezwania do udzjelenia dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień.
2. Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenia oferty, która będzie zawierać cenę różniącą się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, jako oferty z rażąco niską ceną bez konieczności wezwania Wykonawcy do złożenia dodatkowych wyjaśnień
3. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. W przypadku unieważnienie postępowania przez Zamawiającego Wykonawcom nie będzie przysługiwało żadne wynagrodzenie lub zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty'
4. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umów}' na wzorze i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

Kontakt:
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Roman Kozieł w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu, tj. 7:30 -- 15:30 numer telefonu 15 8738476, adres email: roman.koziel@zaklikow.pl
6. Dodatkowych informacji udziela Kozieł Roman pod numerem telefonu 15 8738476 oraz adresem e-mail: roman.koziel@zaldikow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.