Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w komunalnych lokalach...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w komunalnych lokalach mieszkalnych

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Mariacka 25
70-546 Szczecin
powiat: Szczecin
91 35 16 404
breczewska@zbilk.szczecin.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/913226
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 91 35 16 404
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w komunalnych lokalach mieszkalnych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami
towarzyszącymi w komunalnych lokalach mieszkalnych.
Lokalizacja lokali mieszkalnych i zakres robót:
1) Ul. Brzozowskiego 8 m 3
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
- roboty demontażowe instalacji elektrycznej, - - rozbiórka pieca kaflowego,
- zamurowanie otworów w ścianach z cegieł,
- tynkowanie bruzd i przecieranie tynków stropów i ścian.
ROBOTY ELEKTRYCZNE
- wymiana w istniejącej tablicy piętrowej TP zabezpieczenia 1-fazowego na zabezpieczenie 3-fazowe 3 x S301 C 20 A w obudowie do plombowania,
- wymiana zasilania elektrycznego lokalu z 1-fazowego i mocą 4 kW na zasilanie 3-fazowe z mocą 12 kW wraz z montażem nowego przewodu YDY 5x6mm2 od istniejącej tablicy piętrowej TP do projektowanej tablicy licznikowej 3-fazowej TL-3f w szafce wnękowej na klatce schodowej, - wymiana istniejącej tablicy bezpiecznikowej TM w lokalu w przedpokoju na nową tablicę bezpiecznikową 24-modułową i zasilenie jej przewodem YDY 5x6mm2 z projektowanej tablicy TL-3f,
- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu,
- wymiana osprzętu w lokalu, - montaż ogrzewania elektrycznego z zastosowaniem pieców akumulacyjnych.
2) Ul. Jagiellońska 5 m 10
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
- roboty demontażowe instalacji elektrycznej
- zamurowanie otworów w ścianach z cegieł
ROBOTY ELEKTRYCZNE
- wymiana na nowy WLZ do istn. tablicy licznikowej TL-1f oraz ułożenie nowego przewodu do projektowanej tablicy bezpiecznikowej TM w przedpokoju w lokalu,
- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu,
3) Ul. Kolumba 7 m 3
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
- roboty demontażowe instalacji elektrycznej
- tynkowanie bruzd, przecieranie tynków stropów i ścian
ROBOTY ELEKTRYCZNE
- wymiana istniejącej tablicy bezpiecznikowej TM w przedpokoju na nową tablicę bezpiecznikową natynkową TM 24-modułową. Tablicę zasilić istniejącym przewodem YDY 5x6mm2 z istniejącej tablicy licznikowej TL-3f na klatce schodowej - moc 12 kW, - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, - ułożenie przewodów YDYp 5x2,5mm2 i podłączenie do istniejących wyłączników ogrzewania elektrycznego - istniejące w trzech piecach spirale na szamotkach.
4) Al. Piastów 58 m 13
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
- roboty demontażowe instalacji elektrycznej
- zamurowanie bruzd i przecieranie tynków stropów i ścian
ROBOTY ELEKTRYCZNE
- wymiana w przedpokoju istniejącej tablicy TL-1f z zabezpieczeniem, na nową tablicę licznikowo-bezpiecznikową TL-1f + 7 modułów z zabezpieczeniami ,,S". Tablicę tę zasilić istniejącym WLZ-tem - przewodem YDY 3x4mm2 z istniejącej tablicy piętrowej TP na klatce schodowej.
- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu.
5) Ul. Radogoska 11 m 10
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
- roboty demontażowe instalacji elektrycznej
- zamurowanie otworów w ścianach z cegieł
- zamurowanie bruzd i przecieranie tynków stropów i ścian
ROBOTY ELEKTRYCZNE
-wymiana instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym, - wymiana zabezpieczenia w istniejącej w tablicy piętrowej TP na klatce schodowej,
- wymiana na nową tablicę licznikowo-bezpiecznikową TL-1f + 7-modułów (TLM) w istn. szafce wnękowej na klatce schodowej,
- zasilenie istniejącym WLZ-tem z istn. tablicy TP, projektowanej tablicy TLM w istniejącej szafce wnękowej na klatce schodowej.

CPV: 45000000-7, 45300000-0,45310000-3,45311000-0,45311200-2

Dokument nr: 2024/BZP 00279374, ZBiLK.DZP.MB.171-26-TP/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści swz), zawiadomienia i informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zwanej dalej ,,Platformą". Link do Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w Rozdziale VI SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www: https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin;
2) drogą elektroniczną: breczewska@zbilk.szczecin.pl ; - z zastrzeżeniem, iż oferta wraz z załącznikami oraz podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy;
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
4. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z "OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych".
5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: 1) .zip 2) .7Z
7. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
8. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
9. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
10. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
11. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
12. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
14. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/913226
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.MB.171-26-TP/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami
towarzyszącymi w komunalnych lokalach mieszkalnych.
Lokalizacja lokali mieszkalnych i zakres robót:
1) ul. Brzozowskiego 8 m 3
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
- roboty demontażowe instalacji elektrycznej, - - rozbiórka pieca kaflowego,
- zamurowanie otworów w ścianach z cegieł,
- tynkowanie bruzd i przecieranie tynków stropów i ścian.
ROBOTY ELEKTRYCZNE
- wymiana w istniejącej tablicy piętrowej TP zabezpieczenia 1-fazowego na zabezpieczenie 3-fazowe 3 x S301 C 20 A w obudowie do plombowania,
- wymiana zasilania elektrycznego lokalu z 1-fazowego i mocą 4 kW na zasilanie 3-fazowe z mocą 12 kW wraz z montażem nowego przewodu YDY 5x6mm2 od istniejącej tablicy piętrowej TP do projektowanej tablicy licznikowej 3-fazowej TL-3f w szafce wnękowej na klatce schodowej, - wymiana istniejącej tablicy bezpiecznikowej TM w lokalu w przedpokoju na nową tablicę bezpiecznikową 24-modułową i zasilenie jej przewodem YDY 5x6mm2 z projektowanej tablicy TL-3f,
- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu,
- wymiana osprzętu w lokalu, - montaż ogrzewania elektrycznego z zastosowaniem pieców akumulacyjnych.
2) ul. Jagiellońska 5 m 10
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
- roboty demontażowe instalacji elektrycznej
- zamurowanie otworów w ścianach z cegieł
ROBOTY ELEKTRYCZNE
- wymiana na nowy WLZ do istn. tablicy licznikowej TL-1f oraz ułożenie nowego przewodu do projektowanej tablicy bezpiecznikowej TM w przedpokoju w lokalu,
- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu,
3) ul. Kolumba 7 m 3
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
- roboty demontażowe instalacji elektrycznej
- tynkowanie bruzd, przecieranie tynków stropów i ścian
ROBOTY ELEKTRYCZNE
- wymiana istniejącej tablicy bezpiecznikowej TM w przedpokoju na nową tablicę bezpiecznikową natynkową TM 24-modułową. Tablicę zasilić istniejącym przewodem YDY 5x6mm2 z istniejącej tablicy licznikowej TL-3f na klatce schodowej - moc 12 kW, - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu, - ułożenie przewodów YDYp 5x2,5mm2 i podłączenie do istniejących wyłączników ogrzewania elektrycznego - istniejące w trzech piecach spirale na szamotkach.
4) al. Piastów 58 m 13
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
- roboty demontażowe instalacji elektrycznej
- zamurowanie bruzd i przecieranie tynków stropów i ścian
ROBOTY ELEKTRYCZNE
- wymiana w przedpokoju istniejącej tablicy TL-1f z zabezpieczeniem, na nową tablicę licznikowo-bezpiecznikową TL-1f + 7 modułów z zabezpieczeniami ,,S". Tablicę tę zasilić istniejącym WLZ-tem - przewodem YDY 3x4mm2 z istniejącej tablicy piętrowej TP na klatce schodowej.
- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu.
5) ul. Radogoska 11 m 10
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
- roboty demontażowe instalacji elektrycznej
- zamurowanie otworów w ścianach z cegieł
- zamurowanie bruzd i przecieranie tynków stropów i ścian
ROBOTY ELEKTRYCZNE
-wymiana instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym, - wymiana zabezpieczenia w istniejącej w tablicy piętrowej TP na klatce schodowej,
- wymiana na nową tablicę licznikowo-bezpiecznikową TL-1f + 7-modułów (TLM) w istn. szafce wnękowej na klatce schodowej,
- zasilenie istniejącym WLZ-tem z istn. tablicy TP, projektowanej tablicy TLM w istniejącej szafce wnękowej na klatce schodowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na: wymianie instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych, w tym 1 robota remontowa z wykonaniem ogrzewania elektrycznego.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na swojej stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia.
Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
-jedną osobą, z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych;
-jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji energii elektrycznej, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia;
Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do swz;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - jako spełnienie warunku określonego w Rozdziale VI ust.4 pkt 1 lit. a) SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - jako spełnienie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 4 pkt 1 lit b) SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
opis rozwiązań równoważnych jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale
XVIII ust. 16 swz) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do
wykazania równoważności),
Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólnie ww. dokumenty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
opis rozwiązań równoważnych jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale
XVIII ust. 16 swz) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00214618/01 z dnia 2024-02-22
2024-02-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
wykazania równoważności),
Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólnie ww. dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów, w sytuacji określonej w Rozdziale XIII ust. 4 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV ust. 1);
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
8) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.
9) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy ewentualnych podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców)
Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
10) przedmiotowe środki dowodowe: opis rozwiązań równoważnych jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 16 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności),
Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólnie ww. dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1 - 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy, na zasadach szczegółowych określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do swz. Ze względu na limit znaków szczegółowe informacje dotyczące zmian zawarte w załączniku nr 5 do swz.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-25

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.