Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa zbiornika retencyjnego wody na terenie stacji uzdatniania wody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa zbiornika retencyjnego wody na terenie stacji uzdatniania wody

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Jarocinie
ul. Gajówka 1
63-200 Jarocin
powiat: jarociński
tel.: 62 747 34 87, fax: 62 747 34 80
pwik@pwikjarocin.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Jarocin
Wadium: 10 000 zł
Nr telefonu: tel.: 62 747 34 87,
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zadania pn.:
,,Budowa zbiornika retencyjnego wody na terenie stacji uzdatniania wody w Kątach"
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Jarocinie,
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pod nazwą: ,,Budowa zbiornika retencyjnego wody na terenie stacji uzdatniania wody w Kątach".
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: ,,Budowa zbiornika retencyjnego wody na terenie stacji uzdatniania wody w Kątach".
W ramach tego zadania należy wybudować nowy, dodatkowy (drugi na obiekcie) zbiornik retencyjny (wyrównawczy) wody - w nawiązaniu do zbiornika istniejącego - o pojemności czynnej 300 m3, o konstrukcji żelbetowej, wylewanej - jako obiekt walcowy, wolnostojący, nadziemny, o średnicy wewnętrznej 9,80 m przy wysokości całkowitej wewnętrznej 4,90 m, na fundamencie betonowym, wraz z uzbrojeniem i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w
postaci jego orurowania oraz przewodami sterowania.
2. Zakres i sposób wykonana przedmiotu zamówienia zostały wskazany w dokumentacji projektowej oraz wzorze umowy, stanowiących załączniki do zapytania.
3. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego.
4. Za wytwórcę odpadów - w rozumieniu przepisów prawa - uważa się Wykonawcę wyłonionego w wyniku niniejszego postępowania.
5. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
6. Brak informacji w formularzu oferty dotyczącego zakresu zamówienia powierzanego podwykonawcom będzie traktowany, jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
7. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy wyłącznie na warunkach określonych we wzorze umowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zamontowane urządzenia wynosi 36 miesięcy i liczy się od dnia dokonania odbioru końcowego bez zastrzeżeń.

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.04.2024 r. o godz. 11:15, w PWiK sp. z o.o. w Jarocinie, Cielcza, Ul. Gajówka 1, parter budynku - biuro nr 11.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Jarocinie, Cielcza, Ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin, I piętro budynku - Sekretariat w terminie do dnia 22.04.2024 r. do godz. 11:00.
2. Decydująca jest data i godz. dostarczenia oferty, a nie data nadania.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się w terminie do 150 dni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
2. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) (dalej: ,,ustawa Pzp"). Zamawiający będzie pomocniczo i odpowiednio stosował przepisy ustawy Pzp w zakresie: podstaw wykluczenia, badania i oceny ofert odrzucenia ofert unieważnienia postępowania, wniesienia, przedłużenia terminu ważności i zwrotu wadium, chyba, że odmiennie wskazano w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, w przypadku braku zapewnienia źródeł finansowania zamówienia.
4. Zamówienie finansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (pożyczka).
II. INFORMACJE OGÓLNE O POSTĘPOWANIU
1. Niniejsze zapytanie ofertowe z załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowi komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
2. Zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie internetowej: https://www.e-bip.org.pl/pwikjarocin/6439. skąd Wykonawcy mogą ją pobierać bez udziału Zamawiającego. Wszelkie ewentualne zmiany, uzupełnienia i wyjaśnienia treści zapytania ofertowego w toku postępowania będą umieszczane na wyżej podanej stronie internetowej. Przed terminem składania ofert Wykonawcy winni sprawdzić ponownie zawartość umieszczonego tam folderu w celu zapoznania się z treścią ewentualnych odpowiedzi lub wyjaśnień albo innymi wprowadzonymi zmianami. Za zapoznanie się z całością udostępnionych dokumentów odpowiada Wykonawca.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty, oświadczeń i innych dokumentów ani na korespondencję w innych językach, jeżeli nie towarzyszy im tłumaczenie na język polski.
4. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę: własną lub wspólną z innym Wykonawcą (innymi Wykonawcami).
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty niezależnie od wyniku postępowania.
IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zamówień uzupełniających.
VI. NIEDOPUSZCZALNOŚĆ OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert przewidujących odmienny niż określony w zapytaniu sposób wykonania zamówienia.
VII. ZMIANY ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego.
2. Jeżeli w wyniku zmiany treści niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
IX. WIZJA LOKALNA
Nie jest konieczne przeprowadzanie wizji lokalnej.
1. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców.
2. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania pocztą elektroniczną (na adres: pwik@pwikjarocin.pl), faksem (nr 62 747 34 80) albo pisemnie. Wskazane jest przekazywanie wniosków o wyjaśnienie (pytań), zwłaszcza przy większej ich objętości, pocztą elektroniczną w postaci edytowanej, tj. umożliwiającej wpisanie wyjaśnień (odpowiedzi).
3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Na wnioski (pytania) otrzymane po tym terminie Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić je bez rozpoznania.
4. Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu do składania wniosków i pytań.
XI. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Ofertę wraz załącznikami należy złożyć na adres e-mail: pwik@pwikjarocin.pl (wówczas oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym) albo w sekretariacie Zamawiającego - Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin (wówczas oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane odręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy).
2. W przypadku wezwania przez Zamawiającego do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, oświadczenia, dokumenty lub pełnomocnictwa należy przedłożyć (złożyć/uzupełnić/poprawić) w formie wskazanej w wezwaniu.
XII. PODSTAWY WYKLUCZENIA, WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OCENA ICH SPEŁNIANIA ORAZ POZOSTAŁE WYMAGANE ZAŁĄCZNIKI
1. Zamawiający wykluczy Wykonawców z niniejszego postępowania, zgodnie z art. 108 ust.
1 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), powyższy warunek może być spełniony przez
Wykonawców łącznie. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji zapytania ofertowego, a jeżeli w dniu publikacji Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu waluty, za podstawę przeliczenia przyjmie się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany,
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wybudował co najmniej 2 zbiorniki retencyjne (wyrównawcze) wody, o pojemności czynnej nie mniejszej niż 200m3, o konstrukcji żelbetowej.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), powyższy warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie.
3) dysponuje:
a) co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający określając wymogi dla w/w osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku posiadania wymaganych uprawnień jedna osoba może łączyć wymienione funkcje.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), powyższy warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów:
W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były Wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi posiadanych przez nie uprawnień/kwalifikacji, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W zakresie oceny podstaw do wykluczenia Wykonawcy:
1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - jeśli złożona zostanie więcej niż jedna oferta.
XIII. PROCEDURA SANACYJNA
Procedura sanacyjna - samooczyszczenie: Wykonawca nie podlega wykluczeniu w przypadku, o którym mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
XIV. FORMA I ZAWARTOŚĆ OFERTY
1. Ofertę stanowią:
1) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku do zapytania;
2) wypełnione kosztorysy ofertowe zgodnie ze wzorem określonym w załączniku do zapytania;
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku do zapytania (jeżeli dotyczy);
4) pełnomocnictwo - musi zostać dołączone do oferty w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik lub gdy oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) dowód wniesienia wadium,
6) odpis z KRS lub CEIDG.
2. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami ma być sporządzona i złożona w jednym
egzemplarzu.
3. Oczekuje się, by wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane.
4. Ofertę należy napisać w języku polskim, w sposób trwały (np. na komputerze, maszynie
do pisania, długopisem lub nieścieralnym atramentem). Do dokumentów w językach obcych
należy załączyć ich tłumaczenia na język polski.
5. Ofertę należy podpisać przy zachowaniu następujących zasad:
1) formularz oferty, oświadczenia lub dokumenty mają być podpisane przez osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z właściwego rejestru),
2) ofertę wraz załącznikami należy złożyć na adres e-mail: pwik@pwikjarocin.pl (wówczas oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym) albo w sekretariacie Zamawiającego - Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin (wówczas oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane odręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy),
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości,
5) w przypadku, gdy za Wykonawcę działa pełnomocnik, stosowne pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do podjęcia których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Wszystkie miejsca, w których naniesiono zmiany, muszą być czytelnie oznaczone
i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (tyle osób, ile jest
wymaganych do reprezentacji).
7. W przypadku składana oferty w sekretariacie Zamawiającego, ofertę należy złożyć
w zamkniętej kopercie. Oczekuje się, że oferta zostanie:
1) opisana - z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy, co umożliwi zwrot oferty bez otwierania w uzasadnionych przypadkach; w przypadku oferty wspólnej kilku podmiotów należy na kopercie podać nazwy ich wszystkich oraz nazwę i adres pełnomocnika,
2) zaadresowana do Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Jarocinie, 63-200 Jarocin, Cielcza, ul. Gajówka 1,
3) oznaczona tematem zapytania (z ewentualnym określeniem charakteru oferty: Oferta zamienna lub Wycofanie oferty).
XV. WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Oferty wspólne Wykonawców muszą zawierać infonnacje formalne, tj.: odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oddzielnie dla każdego Wykonawcy.
3. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą wyznaczyć pełnomocnika (lidera, partnera wiodącego) do reprezentowania ich w postępowaniu lub także do zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
4. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Musi to być określone w umowie regulującej ich współpracę, którą należy dostarczyć po ewentualnym wyborze oferty złożonej przez takich Wykonawców.
XVI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 kolejnych dni począwszy od dnia składania ofert włącznie.
2. Wykonawca samodzielnie dowolną ilość razy na dowolny okres lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek odpowiedzieć i może odmówić.
3. Oferta Wykonawcy, który nie wyraził zgody, na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu.
XVII. OBLICZENIE CENY OFERTOWEJ
1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia w ust. 1 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania.
2. Do Formularza ofertowego Wykonawca obowiązkowo załączy wypełnione kosztorysy ofertowe, których wzory stanowią załączniki do zapytania, które służą przede wszystkim do weryfikacji prawidłowości obliczenia ceny przez Wykonawcę.
3. Cena ofertowa stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
4. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty należy zaokrąglić do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
6. W przypadku błędu w podsumowaniu Zamawiający jako prawidłowe uzna ceny poszczególnych zakresów prac i w konsekwencji poprawi błąd rachunkowy w podsumowaniu.
7. Wykonawca uwzględni przy wycenie oferty wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymania zaplecza socjalnego, dozorowania miejsca składowania materiałów budowlanych, sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wymaganej prawem.
8. Cena winna obejmować m.in: robociznę, wartość materiałów wraz z kosztami ich zakupu, wartość pracy sprzętu wraz z kosztami jednorazowymi (sprowadzenia sprzętu na plac budowy i z powrotem, montaż i demontaż na stanowisku pracy), koszty pośrednie, w skład których wchodzą m.in.: płace personelu i kierownictwa, pracowników nadzoru i laboratorium, wydatki dotyczące BHP, usługi obce na rzecz budowy, ubezpieczenia, koszty zarządu przedsiębiorstwa Wykonawcy, koszty eksploatacji zaplecza, zysk kalkulacyjny zawierający ewentualne ryzyko Wykonawcy z tytułu wydatków, które mogą wystąpić w czasie realizacji prac.
9. Jeżeli złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
XVIII. ROZLICZENIA W WALUTACH OBCYCH
1. Nie dopuszcza się rozliczania zamówienia w walutach innych niż polskie złote.
2. Cenę oferty należy podać w złotych polskich.
3. Złożenie oferty w obcej walucie stanowi błąd w obliczeniu ceny będący podstawą do odrzucenia oferty.
XIX. WADIUM
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia upływu terminu do składania ofert.
3. Wadium może być wniesione:
a) w pieniądzu (przelew na rachunek bankowy),
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębi orczości.
4. Wpłaty można dokonać przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S. A. 27 1240 6494 1111 0011 0431 9397 z dopiskiem: ,, Wadium - zbiornik Kąty ".
5. Środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie określonym w ust. 2.
6. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
7. Odrzucona zostanie oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
Za dostarczenie oferty w terminie przez pocztę lub kuriera do wskazanego pokoju odpowiada Wykonawca.
XXI. OFERTY ZAMIENNE I WYCOFANIE OFERTY
1. Każdy Wykonawca w dowolnym czasie przed upływem terminu składania ofert może: @ wycofać swoją ofertę lub (b) zmienić swoją ofertę.
2. W celu wycofania należy złożyć odpowiednie oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy, z dopiskiem: ,, Wycofanie oferty - zbiornik Kąty".
3. W celu zmiany oferty należy złożyć w kopercie oznaczonej numerem postępowania, nazwą Wykonawcy, z dopiskiem: ,,Oferta zamienna - zbiornik Kąty" nową ofertę na cały zakres objęty postępowaniem lub na jego część z wyraźnym określeniem, jakiej części pierwotnej oferty dotyczy zmiana.
2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, jaką PWiK sp. z o.o. zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.
4. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający niezwłocznie przekaże w formie elektronicznej, pisemnej lub telefonicznej informacje, o których mowa w ust. 2 i 3.
XXIII. WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Po zbadaniu poprawności pod względem formalnym i merytorycznym nieodrzucone oferty zostaną ocenione według następujących kryteriów:
1) KRYTERIUM I - Oferowana cena 1 OO %
2. Ocena punktowa w kryterium I dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Cena oferty najtańszej
C =.....................................x 100
cena badanej oferty
C = liczba punktów w tym kryterium
3. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
XXIV. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy ustala się w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia brutto. Zabezpieczenie musi zostać wniesione przed zawarciem Umowy i może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: w pieniądzu, w gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych.
3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca zobowiązany jest wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S. A. 27 1240 6494 1111 0011 0431 9397. Po upływie wymaganego okresu zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
4. W przypadku zabezpieczenia wniesionego w formie gwarancji wymagane jest:
1) oświadczenie gwaranta, występującego jako główny dłużnik Zamawiającego w imieniu Wykonawcy, o zapłacie gwarantowanej, stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania postanowień Umowy, bezwarunkowo, po otrzymaniu pierwszego wezwania na piśmie od Zamawiającego,
2) postanowienie, iż żadna zmiana czy uzupełnienie lub inna modyfikacja warunków Umowy, które mogą zostać przeprowadzone na podstawie Umowy lub w jakichkolwiek dokumentach, jakie mogą zostać sporządzone między Zamawiającym a Wykonawcą, nie uwalniają gwaranta od odpowiedzialności wynikającej z Umowy,
3) oświadczenie, że gwarant zrzeka się obowiązku powiadomienia go o takiej zmianie, uzupełnieniu czy modyfikacji warunków Umowy.
5. Jeżeli w czasie ważności zabezpieczenia jego wysokość, termin lub zakres Umowy ulegnie zmianie z jakiejkolwiek przyczyny, Wykonawca jest zobowiązany wyprzedzająco do uaktualnienia lub przedłużenia ważności zabezpieczenia.
6. Zamawiający może z tytułu poręczenia lub gwarancji żądać płatności wszelkich kwot, za jakie gwarant odpowiada w ramach gwarancji, z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, zgodnie z warunkami gwarancji, oraz do jej wysokości. Gwarant
winien bezzwłocznie i bezwarunkowo wypłacić te kwoty na żądanie Zamawiającego i nie może wnieść jakiegokolwiek sprzeciwu niezależnie od powodu.
7. Przed zgłoszeniem jakiegokolwiek roszczenia z tytułu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę podając rodzaj uchybienia, w stosunku, do którego roszczenia ma zostać wniesione.
8. W trakcie realizacji Umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, pod warunkiem dokonania jej z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości oraz w formach określonych w Umowie.
9. Zamawiający zwraca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
10. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji jakości wynosić będzie 30% wysokości zabezpieczenia, które podlegać będzie zwrotowi nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji.
XXV. ZAWARCIE UMOWY
1. Wykonawca zobligowany jest do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. W przypadku kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

Uwagi:
4. Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Jarocinie, Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin.
5. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Witold Ruciński, kontakt: iodo@jarocin.pl.
6. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.e-bip.org.pl/pwikjarocin/18740.

Kontakt:
3. Zamawiający oświadcza, iż osobami upoważnionymi do porozumienia się z Wykonawcami jest: Tomasz Olszak, tel. 62 747 34 87, e-mail tomasz.olszak@pwikjarocin.pl w godz. pomiędzy 7:00 a 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy (dni świątecznych).

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.