dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu ,,Zośka" w Celestynowie ul. Wrzosowa 42 05-430 Celestynów powiat: otwocki Tel. 22 789 70 22, 22 789 70 10 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Celestynów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 22 789 70 22, 2 |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia poniżej kwoty, której wartość nie przekracza równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na dostawę i montaż drzwi wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu ,,Zośka" w Celestynowie przy Ul. Wrzosowej 42. I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych o następującym zakresie: 1. demontaż istniejących drzwi wewnętrznych z ościeżnicami; 2. dostawa oraz montaż fabrycznie nowych, kompletnych wewnętrznych pełnych drzwi wypełnionych płytą wiórową (grubość skrzydła nie mniej niż 40 mm), zaopatrzonych w trzy zawiasy, w okleinie, kolor Dąb Gradson lub równoważny zatwierdzony przez Zamawiającego, wraz z ościeżnicami regulowanymi. W zestawie zamek na wkładkę patentowa z minimum trzema kluczykami. Drzwi do wc z podcięciem wentylacyjnym. Wykaz pomieszczeń objętych wymianą: parter : sekretariat, stołówka - drzwi dzielone, gabinet dyrektora, sala gimnastyczna wejście od wąskiego korytarza, sala gimnastyczna wejście od bocznego wejścia - drzwi dzielone, pokój socjalny, gabinet pielęgniarki, szatnia I, szatnia II, pomieszczenie gospodarcze konserwatora, łazienka przedszkolaki dziewczynki, łazienka personel, łazienka przedszkolaki chłopcy, sala 1, sala 2, sala 3, sala 4; I piętro: sala 26 - pokój nauczycielski, sala 28, sala 29, gabinet intendenta, łazienka dziewczynki, łazienka personel, łazienka chłopcy, sala 20, sala 21, sala 22, sala 23, sala 24; II piętro: sala 39, sala 38, sala 40,łazienka dziewczynki, łazienka personel, łazienka chłopcy, sala 34 - gabinet logopedy, sala 33, sala 32, sala 31, sala 30. 3. drzwi zdemontowane w sali 29 na I piętrze, zależy zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Ościeżnicę do tych drzwi należy dostarczyć fabrycznie nową. 4. uzupełnienie ubytków w ścianach w obrębie framugi drzwiowej, estetycznewykończenie otworów drzwiowych--obróbka tynkarska, malowanie ścian w obrębie framug dopasowując kolor do koloru ścian istniejących (wewnątrz pomieszczenia i na zewnątrz od strony korytarz). 5. wywóz i utylizacja materiałów po montażu tylko nie drewnianych. Po wykonaniu prac należy usunąć wszystkie śmieci powstałe w czasie ich wykonywania. Przedmiot umowy Wykonawca wykona z własnych materiałów i przy użyciu własnego sprzętu, bez udziału firm podwykonawczych UWAGA !!! Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej, podczas której Wykonawca dokona pomiaru otworu do montażu drzwi. Oferta złożona bez odbycia takiej wizji podlega odrzuceniu. Wizja lokalna musi zostać potwierdzona przez Zamawiającego. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na wykonanie przedmiotu umowy. Termin gwarancji i rękojmi za wady wynosi 3 lata, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wszelkie wady. Dokument nr: 2 / 2024 Składanie ofert: VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT. 1. Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z punktem 5 należy dostarczyć do siedziby zamawiającego tj. Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu ,,Zośka" w Celestynowie, Ul. Wrzosowa 42, 05-430 Celestynów. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 17.04.2024 r. godz. 12.00 3. Oferty złożone po terminie, określonym w ust. 2 nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: II.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1.Ustala się termin wykonania zamówienia od 01.07.2024r. do 14.08.2024r. Wymagania: Postępowanie prowadzone jest w związku z obowiązującymi dokumentami: ustawą o finansach publicznych, w oparciu o ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych". III. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY. W celu wykazania się przez wykonawcę spełnianiem warunków udziału w postępowaniu do oferty załączyć należy: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy wraz z uzupełnionym wartościowo załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty są składana w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę. Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.5. Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarciu mowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. V.SPOSÓB OBLICZENIA CENY. 1.Cena oferty powinna zawierać wszystkie zobowiązania (koszty) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca określi wartość oferty w uwzględnieniem wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia wynikających wprost z zapytania ofertowego oraz załączników do zapytania oraz ujmie wszystkie inne koszty i składniki w nich nie zawarte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i zawarcia umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty. 2. 3. 4. VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBIORZE OFERTY. 1. Przy ocenie ważnych ofert zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: 1) Cena - 100 % C= Cn/Cbx100x______%gdzie: C- ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena Cn- oferowana najniższa cena oferty Cb- oferowana cena w badanej ofercie 100 - wskaźnik stały 2)Inne kryteria - - 2.Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punków wynosi 100. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładności do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienia wykonawcy, który zdobędzie najwyższą ilość punków. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę, ponosząc koszty jej przygotowanie i złożenia. 5. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie elektronicznej. 6. Koperta powinna zostać oznakowana w następujący sposób: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BATALIONU ,,ZOŚKA" W CELESTYNOWIE ul. Wrzosowa 42, 05-430 Celestynów oraz napis: Oferta w postępowaniu na dostawę i montaż drzwi wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu ,,Zośka" w Celestynowie przy ul. Wrzosowej 42. Nr postępowania 2 / 2024 Nie otwierać przez dniem 17.04.2024 r. godz. 12.00 Koperta powinna także zawierać nazwę i adres wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę wykonawcy). Wykonawca może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem wyznaczonym do składnia ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być oznaczone jak określa pkt 5 oraz dodatkowo opisane zmiana lub wycofanie. Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty poupływie terminu składania ofert. VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJACYM. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazywać sobie faksem, za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta wykonawcy pod rygorem nieważności musi być złożona na piśmie. Przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonaną modyfikację zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe oraz zamieści na stronie internetowej. Wszystkie zamiany dokonane przez zamawiającego stają się wiążące dla wykonawców. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści zapytania ofertowego niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian w ofertach, o czym zostaną powiadomieni wszyscy wykonawcy, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego. Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Małgorzata Strzeżysz 227897010 |
© eurobudowa.pl 2004-2024