zachodniopomorskie (Dziwnów)
śląskie (Żory)
dolnośląskie (Czarny Bór)
łódzkie (Wieluń)
łódzkie (Czarnocin)
kujawsko-pomorskie (Złotniki Kujawskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Jednostronne wykonanie wyciszenia drzwi drewnianych wewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Najwyższa Izba Kontroli ul. Filtrowa 57 02-056 Warszawa powiat: Warszawa 22 444 57 14 bgo@nik.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 22 444 57 14 |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
jednostronne wyciszenie (wygłuszenie) 15 szt. drzwi wewnętrznych. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest jednostronne wykonanie wyciszenia 15 szt. drzwi drewnianych wewnętrznych w NIK Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Zapytania. Dokument nr: BGO-BGN.25.145.2024 Składanie ofert: 4. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (za pośrednictwem e-mail): z dopiskiem w tytule wiadomości: jednostronne wyciszenie 15 szt. drzwi drewnianych wewnętrznych. 5. Wykonawca może złożyć ofertę według własnego uznania: 1) jako fotokopię (scan), w formacie pdf, uprzednio podpisanej oferty przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; lub 2) w formacie danych, w szczególności .pdf, podpisaną podpisem elektronicznym umożliwiającym identyfikację osoby składającej podpis. VIII. Termin i miejsce składania ofert. 1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 07 maja 2024 Miejsce i termin realizacji: IV.Termin lub okres wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować usługę jednostronnego wyciszenia 12 szt. drzwi drewnianych wewnętrznych w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania Umowy oraz 3 szt. (z możliwością wykonania zamówienia po 1 szt.) w ramach potrzeb do dnia 10.12.2024 r. na które zostanie przesłane drogą elektroniczną przez Zamawiającego wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każdorazowo usługę w terminie 10 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego drogą elektroniczną wykonania zamówienia. Wymagania: III. Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota 130 000 zł. UWAGA!!! Niniejsze Zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający może odmówić zawarcia umowy, bez wskazania przyczyny. V.Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 1. Dokumenty lub informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą drogą elektroniczną. Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w Zapytaniu, w języku polskim na druku stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania. 2. Oferta oraz wszystkie załączone do niej dokumenty, powinny być podpisane lub poświadczone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z właściwym aktem rejestracyjnym lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna obejmować całość zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Wykonawcy uprawnieni są do wspólnego ubiegania się o zamówienie. W takim przypadku dokumenty wskazane w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. Wykonawcy ponadto ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu. Pełnomocnictwa należy załączyć do oferty. 9. Wykonawca może wycofać swoją ofertę do upływu terminu składania ofert. 10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z dniem składania ofert. VII. Sposób obliczenia ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie oferowaną łączną cenę netto i brutto za wykonanie zamówienia. Oferowane ceny brutto powinny uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatek od towarów i usług. 2. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. 3. Oferty, które Zamawiający otrzyma po terminie określonym w pkt. 1 nie zostaną ocenione. 4. Ofertę należy złożyć na adres wskazany w pkt V.2 Zapytania. IX. Badanie ofert. 1. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i poinformuje Wykonawcę; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 2. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku niezgodności treści oferty z Zapytaniem, zawierającą rażąco niską cenę. 3. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę, który podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497, ze zm.). 4. Zamawiający jest uprawniony do wyjaśnienia złożonej oferty albo wezwania do jej uzupełnienia przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. X. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów. 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie jedynego kryterium, tj. cena ofertowa (waga kryterium - 100 %). Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną ofertową spełniająca wszystkie wymagania. 2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej, gdyż zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 3. W celu uzyskania najkorzystniejszych warunków realizacji zamówienia Zamawiający może przeprowadzić na podstawie złożonych ofert negocjacje z Wykonawcami. W negocjacjach będą mogły wziąć udział osoby umocowane do działania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający po zakończeniu negocjacji zaprosi Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Zdanie ostatnie ustępu 2 powyżej stosuje się. 4. Do ofert dodatkowych wskazanych w ust. 2 i 3 powyżej stosuje się odpowiednio postanowienia Zapytania dotyczące ofert. 2XI. Umowa w sprawie zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach określonych w Zapytaniu, szczegółowo podanych we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania. W przypadku wystawienia zlecenia wykonania zamówienia Zamawiający jednostronnie je podpisze (dotyczy 3 szt. realizowanych według potrzeb). XII. Informacje dodatkowe. 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w niniejszym Zapytaniu do upływu terminu składania ofert. 2. Zamawiający zamieści ewentualne odpowiedzi na pytania Wykonawców lub zmiany w treści Zapytania na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 3. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podawania przyczyny. XIII. Klauzule dotyczące RODO. Informacja o przetwarzaniu danych osoby, której dane pozyskano bezpośrednio od niej. Kontakt: 2. Korespondencję w postępowaniu oraz oferty należy kierować na adres e-mail: bgo@nik.gov.pl VI. 3. Do udzielania szczegółowych informacji upoważnieni są: 3.1 Agnieszka Molasy, email: agnieszka.molasy@nik.gov.pl 3.2 Łukasz Zygadło, email: lukasz.zygadło@nik.gov.pl 3.3 Paweł Zalewski, email: pawel.zalewski@nik.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024