Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja urządzeń i instalacji systemów zabezpieczenia technicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja urządzeń i instalacji systemów zabezpieczenia technicznego

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 3
00-495 Warszawa
powiat: Warszawa
mwojewoda@mnw.art.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja urządzeń i instalacji systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach Muzeum Narodowego w Warszawie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu konserwacji urządzeń i instalacji systemów zabezpieczenia technicznego we wszystkich obiektach Muzeum Narodowego w Warszawie:
o Gmach Główny Muzeum Narodowego w Warszawie Ul. Aleje Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa;
o Muzeum Rzeźby im. Xawerego Dunikowskiego w Królikarni Ul. Puławska 113, A 02-595 Warszawa;
o Muzeum Plakatu w Wilanowie Ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa;
o Stolarnia Muzeum Narodowego w Wilanowie Ul. St. Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa;
o Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim Ul. Zamkowa 49, 05 - 400 Otwock;
o Nieruchomość w Tarczynie - magazyn Muzeum Narodowego w Warszawie;
o Kamienica Krystall Ul. Aleje Jerozolimskie 59, 00-697 Warszawa.
Konserwacji podlegają systemy:
1.SYSTEM SYGNALIZACJI POŻARU
2. SYSTEM STEROWANIA URZĄDZENIAMI WSPÓŁPRACUJĄCYMI Z SSP
3. SYSTEM SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU
4. SYSTEM KONTROLI DOSTĘPU
5. SYSTEM TELEWIZJI DOZOROWEJ
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym WYKAZ ILOŚCIOWY URZĄDZEŃ SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

CPV: 50413000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00281183, 10P/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec6c3304-f7d6-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej. Szczegółowo określone w rozdz. XII SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat zasad i warunków korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy", na stronie https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamówienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10P/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu konserwacji urządzeń i instalacji systemów zabezpieczenia technicznego we wszystkich obiektach Muzeum Narodowego w Warszawie:
o Gmach Główny Muzeum Narodowego w Warszawie ul. Aleje Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa;
o Muzeum Rzeźby im. Xawerego Dunikowskiego w Królikarni ul. Puławska 113, A 02-595 Warszawa;
o Muzeum Plakatu w Wilanowie ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa;
o Stolarnia Muzeum Narodowego w Wilanowie ul. St. Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa;
o Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim ul. Zamkowa 49, 05 - 400 Otwock;
o Nieruchomość w Tarczynie - magazyn Muzeum Narodowego w Warszawie;
o Kamienica Krystall ul. Aleje Jerozolimskie 59, 00-697 Warszawa.
Konserwacji podlegają systemy:
1.SYSTEM SYGNALIZACJI POŻARU
2. SYSTEM STEROWANIA URZĄDZENIAMI WSPÓŁPRACUJĄCYMI Z SSP
3. SYSTEM SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU
4. SYSTEM KONTROLI DOSTĘPU
5. SYSTEM TELEWIZJI DOZOROWEJ
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym WYKAZ ILOŚCIOWY URZĄDZEŃ SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50413000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się posiadaniem koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. usługi ochrony mienia realizowane w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 1 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 usługę, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto polegającą na konserwacji urządzeń i instalacji systemów zabezpieczeń w obiektach wpisanych do rejestru zabytków posiadających zabezpieczenia dzieł sztuki (w przypadku świadczeń nadal wykonywanych, usługa powinna być zrealizowana co najmniej w zakresie kwoty 500 000,00 zł brutto).
2) dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 5 osób, w tym:
- Minimum 3 osoby z ukończonym szkoleniem NIMOZ dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczeń
- Minimum 3 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV
- Minimum 1 osobę ze świadectwem ukończenia kursu projektowania systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4
- Minimum 1 osobę ze świadectwem ukończenia kursu projektowania systemów SSP
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Zettler Expert MX/ZX
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Polon 4000
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Polon 6000
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu zasysającego Protec
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu FPM+
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Galaxy
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Power DSC
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Satel
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Stekop CM192
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Piccolo
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Axxon Intellect
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu InPro BMS
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu EQU
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu GEMOS
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Kantech
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemów telewizji dozorowej analogowej firmy Bosch - krosownice Allegiant, rejestratory Divar2,Divar XF, głowice AutoDom G4
- Minimum 1 osobę posiadającą certyfikat szkolenia z systemów telewizji dozorowej
cyfrowej firmy Bosch - oprogramowanie BVMS, VRM
Ponadto: wszystkie osoby, które realizować będą usługę w imieniu wykonawcy muszą posiadać zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
Wyżej opisane uprawnienia mogą być łączone tj. jedna osoba może posiadać więcej niż jedno uprawnienie opisane powyżej, z tym zastrzeżeniem, że do realizacji zamówienia należy skierować nie mniej niż 5 osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale X, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- aktualnej koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. usługi ochrony mienia realizowane w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).
2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
3) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w zdaniu
poprzedzającym, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy określa załącznik nr 6 do SWZ stanowiący wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-18

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.