zachodniopomorskie (Świdwin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym " |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU ul. Zielna 13/21 87-800 Włocławek powiat: Włocławek 544116454 biuro@mzidit.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Włocławek |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 544116454 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)". Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w pełnej sprawności funkcjonalnej infrastruktury ITS w skład którego wchodzą: 1. Tablice przystankowe DIP - 22 szt. 2. Kamery monitoringu - 51 szt. 3. Detektory ruchu - 3 szt. 4. Autokomputery - 61 szt. 5. Aktualizacja i utrzymanie oprogramowań do obsługi ITS. CPV: 34942000-2, 34970000-7,34972000-1,42961000-0,42961300-3,42965000-8,31644000-2,48781000-6,31350000-4,32562000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00281937, ZP.251.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d58697ef-f800-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi się zarejestrować i posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zapisy w rozdz. X SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy SWZ - rozdz. XXIV 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy SWZ - rozdz. XXIV Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-01 do 2024-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.251.9.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w pełnej sprawności funkcjonalnej infrastruktury ITS w skład którego wchodzą: 1. Tablice przystankowe DIP - 22 szt. 2. Kamery monitoringu - 51 szt. 3. Detektory ruchu - 3 szt. 4. Autokomputery - 61 szt. 5. Aktualizacja i utrzymanie oprogramowań do obsługi ITS. 4.2.6.) Główny kod CPV: 34942000-2 - Urządzenia sygnalizacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu 34972000-1 - Układy pomiarowe natężenia ruchu 42961000-0 - System sterowania i kontroli 42961300-3 - System kontroli ruchu pojazdów 42965000-8 - Urządzenia do przetwarzania informacji 31644000-2 - Różne rejestratory danych 48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem 31350000-4 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania 32562000-0 - Kable światłowodowe 31527260-6 - Systemy oświetleniowe 31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna 35262000-8 - Urządzenia sterujące sygnalizacyjne do skrzyżowań 35261000-1 - Panele informacyjne 35261100-2 - Panele komunikatów zmiennych 32425000-8 - Sieciowy system operacyjny 32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 32522000-8 - Sprzęt telekomunikacyjny 32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne 32524000-2 - System telekomunikacyjny 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego 51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji 72315200-8 - Usługi zarządzania siecią danych 72317000-0 - Usługi przechowywania danych 72318000-7 - Usługi przesyłu danych 72320000-4 - Usługi bazy danych 63712700-0 - Usługi kontroli ruchu 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-01 do 2024-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: a) ,,Całkowita cena oferty brutto" - C; b) ,,Deklarowany czas reakcji" - D; 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas reakcji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału postępowaniu w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca składający ofertę w prowadzonym postępowaniu musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na budowie lub utrzymaniu Inteligentnego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych - Dz. U z 2019 poz. 1170) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, według wzoru z załącznika nr 6 do SWZ, b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z załącznikiem nr 5 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w: pkt 1 ppkt 4 lit. a Rozdz. VII SWZ - zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego - argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 roku (Sygn. Akt: KIO 1495/14); 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Dopuszcza się zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na warunkach określonych w SWZ i w niniejszej umowie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: a) ,,Całkowita cena oferty brutto" - C; b) ,,Deklarowany czas reakcji" - D; 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas reakcji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-18 |
© eurobudowa.pl 2004-2024