Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Projekt techniczny oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Projekt techniczny oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
Pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice
powiat: wadowicki
zamowienia@wadowice.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Wadowice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Projekt techniczny oświetlenia ulicznego na terenie
Gminy Wadowice
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I obejmująca: zadanie 1, zdanie 2, zadanie 3, zadanie 4, zadanie 5, zadanie 6
Zadanie 1 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: Ul. Karmelicka
(boczna dz. 958/11) - rys. 1
Zadanie 2 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: os. Widok (Łazówka 5B)
1 oprawa na końcu drogi - rys. 2
Zadanie 3 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: Ul. Sikorskiego (od garaży do
ul. Batorego z doświetleniem 2 przejść dla pieszych) - rys. 3
Zadanie 4 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: Ul. Mickiewicza (boczna osiedle domków szeregowych) - rys. 4
Zadanie 5 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: Ul. Iwańskiego - rys.5
Zadanie 6 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach: Ul. Baśniowa - rys. 6
Część II - obejmująca: zadanie 7, zadanie 8, zadanie 9, zadanie 10, zadanie 11, zadanie 12, zadanie 13
Zadanie 7 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Choczni: Ul. Drapówka (od Ul. Kościuszki do przejazdu kolejowego) - rys. 7
Zadanie 8 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kaczynie: Ul. Górska - 3 oprawy
ul. Krajobrazowa 2 i 8 przy wiacie przystankowej - 1 oprawa, Ul. Leśna 26 i 28 - 2 oprawy
- rys. 8
Zadanie 9 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Zawadce: Ul. Znajomych (Okrawina) - rys. 9
Zadanie 10 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Gorzeniu Dolnym: Ul. Dworkowa - rys. 10
Zadanie 11 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Jaroszowicach: Ul. Niedźwiadek (przysiółek Glinik) - rys. 11
Zadanie 12 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kleczy Dolnej: Ul. Szmaragdowa - rys. 12
Zadanie 13 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Kleczy Dolnej: Ul. Biała Droga
(od skrzyżowania z Ul. Pszczelą do pierwszych istniejących opraw) - rys. 13
Część III obejmująca: zadanie 14, zdanie 15, zadanie 16, zadanie 17, zadanie 18, zadanie 19, zadanie 20
Zadanie 14 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wysokiej: Ul. Graniczna - rys. 14
Zadanie 15 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Babicy: Ul. Podlesie (3/4 oprawy wydłużenie istniejącego obwodu) - rys. 15
Zadanie 16 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Wysokiej i Stanisławiu Górnym:
ul. Słoneczna - rys. 16
Zadanie 17 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Wysokiej i Stanisławiu Górnym:
ul. Przedszkolna - rys. 17
Zadanie 18 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wysokiej: Ul. Słodka - rys. 18
Zadanie 19 - Budowa oświetlenia drogi gminnej w Rokowie: Ul. Witanowicka - rys. 19
Zadanie 20 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Kleczy Dolnej: Ul. Pszczela
(od skrzyżowania z ulicą Przy Młynie w stronę Rokowa) - rys. 20

CPV: 71320000-7, 71000000-8, 71322000-1,71300000-1,71220000-6,71240000-2, 71248000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00285713, IR.271.22.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50e9ce50-faf7-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl oraz
za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@wadowice.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie
eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy"
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji"
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
1) administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy
jest Burmistrz Wadowic, Urząd Miejski w Wadowicach, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail:
um@wadowice.pl
2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miejski w Wadowicach, Pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33
873 18 11, e-mail: iod@wadowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art.18 oraz art.74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz.1605 ), dalej
,,ustawa Pzp";
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; ewentualne konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają z ustawy
Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane,
stosowanie do art.22 RODO;
8) w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące prawa:
- prawo dostępu do treści swoich danych (art.15 RODO);
- prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art.16 RODO); jednocześnie skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art.18 ust.2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO (art.77 RODO).

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.