Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Krzeszowice
ul. Grunwaldzka 4
32-065 Krzeszowice
powiat: krakowski
Tel.12 252 08 00, tel. 12 252 08 13
Województwo: małopolskie
Miasto: Krzeszowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.12 252 08 00, te
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na
opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: ,,Budowa dwóch zbiorników
małej retencji w Krzeszowicach na działkach nr ew. 951/11, 867/1, oraz odtworzenie dwóch
zbiorników małej retencji na działkach nr ew.: 21/1, 19/3, 19/2 w miejscowości Frywałd oraz
1302/2 w miejscowości Nawojowa Góra, w gminie Krzeszowice"
I.
Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (zwanego
dalej PFU) budowy dwóch zbiorników małej retencji w Krzeszowicach na działkach nr ew. 951/11,
867/1, oraz odtworzenia dwóch zbiorników małej retencji: na działkach nr ew.: 21/1, 19/3, 19/2
w miejscowości Frywałd oraz 1302/2 w miejscowości Nawojowa Góra. Wykonanie PFU obejmuje
opis i obliczenie kosztów prac projektowych i robót budowlanych określonych w PFU (szacunkowe
zestawienie kosztów) dla budowy dwóch zbiorników małej retencji w miejscowości Krzeszowice
oraz odtworzenia dwóch zbiorników małej retencji w miejscowościach Frywałd i Nawojowa Góra
wraz z infrastrukturą towarzyszącą niezbędną do funkcjonowania zbiorników małej retencji.
Ponadto wykonanie PFU obejmie opracowanie mapy do celów projektowych dla każdego
zbiornika małej retencji. Należy go przygotować zgodnie z obowiązującymi wymogami
i wytycznymi dla programu: ,,Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021 -2027" oraz Strategii
Terytorialnej IIT Stowarzyszenie Otulina Podkrakowska na lata 2021 -2027.
2. Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu PFU, w tym na:
1) opracowaniu koncepcji w wersji opisowej i rysunkowej zawierającej przyjęte rozwiązania
projektowe,
2) oszacowaniu planowanych kosztów prac projektowych,
3) oszacowaniu planowanych kosztów robót budowlanych,
4) uzyskaniu wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych na etapie wykonania PFU, w tym
wynikających z dokumentów określających ramy programowe dla wniosków o dofinansowanie
przedmiotowej budowy i odtworzenia wskazanych zbiorników.
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w wersji papierowej - 2 egz. oraz w wersji
elektronicznej (2 płyty CD lub 2 urządzenia USB -pendrive);
4. PFU musi określać planowane koszty prac projektowych i planowane koszty robót
budowlanych stanowiące podstawę określenia szacunkowej wartości zamówienia, którego
1przedmiotem będzie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Będzie podstawą
przygotowania oferty - szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac
projektowych. Opracowany PFU będzie opisywał wymagania i oczekiwania Zamawiającego
stawiane przedmiotowej inwestycji, która realizowana będzie w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj".
5. Wykonawca przeniesie na Zmawiającego całość majątkowych praw autorskich do
dokumentacji (PFU), o której mowa powyżej, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w
art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity
Dz. U. z 2022 r., poz. 2509), w tym także prawo do zezwolenia na wykonywanie zależnych praw
autorskich z chwilą zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego udzielania pisemnych odpowiedzi
i wyjaśnień na zapytania złożone do zamówienia publicznego ogłoszonego na podstawie
dokumentacji (PFU) stanowiącej przedmiot zamówienia w celu wyłonienia wykonawcy
dokumentacji projektowej i robót budowlanych.
7. Wizja lokalna - zaleca się, aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia
warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz celem
uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż
wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub
pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej poniesie
Wykonawca.
8. Wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z potrzebami
Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno -
budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy
zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji obiektu, w
szczególności zgodnie z:
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego (Dz. U. z
2021 poz. 2454),
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie
określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2021 poz. 2458),
- wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa.
Przedmiot zamówienia zostanie wykorzystany przez Zamawiającego do pozyskania środków z
programu: ,,Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021 -2027" w oparciu o wytyczne Strategii
Terytorialnej IIT Stowarzyszenie Otulina Podkrakowska na lata 2021 -2027.

Dokument nr: ROS.271.1.2024

Składanie ofert:
VIII. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać:
o osobiście na dzienniku podawczym Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach,
ul. Grunwaldzka 4, 32-065 Krzeszowice
o pocztą na adres siedziby Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, Ul. Grunwaldzka 4,
32-065 Krzeszowice
w terminie do 24.04.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
2III.
Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2024 r.

Wymagania:
IV.
Opis wymagań stawianych wykonawcy.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia - wykonawca
powinien wykazać, że wykonał co najmniej 2 podobne zadania (dokumentację projektową lub programy
funkcjonalno-użytkowe o zakresie obejmującym budowę lub przebudowę zbiorników retencyjnych lub
innych obiektów związanych z gospodarką wodną) w okresie ostatnich 3 lat od daty publikacji na BIP
Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach zapytania ofertowego;
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we
wskazanym terminie;
d. zagwarantują, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 36
miesięcy od dnia odbioru końcowego.
2. Potwierdzeniem spełnienia warunków postawionych wykonawcy są następujące dokumenty:
a. stosowne oświadczenia w powyższym zakresie;
b. podanie nazwy minimum 2 zadań zrealizowanych w zakresie sporządzenia dokumentacji projektowej
lub programu funkcjonalno-użytkowego o zakresie obejmującym budowę lub przebudowę zbiorników
retencyjnych lub innych obiektów związanych z gospodarką wodną, które Wykonawca wykonał w
okresie ostatnich 3 lat od daty publikacji zapytania ofertowego;
c. Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, wezwany zostanie do przedstawienia przed
podpisaniem umowy potwierdzenia należytego wykonania usług wykazanych w ofercie, o których
mowa wyżej (np. poświadczenia, referencje).
V. Forma oferty.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną. Dokumenty sporządzone w
języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
- Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez
siebie treści, muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę.
VI. Zawartość oferty.
- ofertę należy złożyć zgodnie z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z przygotowanego wzoru, w treści
oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym;
- pełnomocnictwo do złożenia oferty jeżeli wymagane.
VII. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej.
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną
poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna
z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej
weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
3d) przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w minimalnym zakresie oferty.
4. Oferta z najniższą ceną zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna. Wykonawca zostanie
wezwany do złożenia dokumentów poświadczających należyte wykonanie usług, w przypadku ich
nieprzedłożenia oferta zostanie odrzucona.
5. W przypadku, kiedy Wykonawcy podali identyczną cenę, która jest najniższą, Zamawiający zwróci
się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez
Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie
złożonych ofert.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy,
którego ofertę wybrano.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
IX. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy,
którego ofertę wybrano.

Uwagi:
X. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w
Krzeszowicach jest Gmina Krzeszowice z siedzibą w Krzeszowicach przy ul. Grunwaldzkiej 4,
32-065 Krzeszowice, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Krzeszowice;
2. jeśli ma Pan/Pani pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych w zakresie działania Urzędu, a także przysługujących Panu/Pani uprawnień, może
się Pan/Pani skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w
Krzeszowicach za pomocą adresu email: iod@um.krzeszowice.pl oraz poprzez kontakt
telefoniczny pod nr tel. 12 252 08 97;
3. administrator Danych Osobowych -Burmistrz Gminy Krzeszowice -przetwarza Pani/Pana dane
osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie
udzielonej zgody;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych
ciążących na Gminie Krzeszowice;
45. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania
danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów
określonych w pkt 4), a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa;
7. posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
a także prawo do przenoszenia danych;
8. w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Gminę
Krzeszowice Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2 00-193 Warszawa;
9. podanie Pani/Pana danych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków
wynikających z przepisów prawa.

Kontakt:
II.
Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie
Zamawiającego w Referacie Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, pl. F.
Kulczyckiego 1, Segment A (pokój nr A1) lub telefonicznie w godzinach pracy Urzędu: pn. 7.20- 16.50,
wt.-czw. 7.20-15.20, pt.: 7.20-13.50.
Sprawę prowadzi: mgr inż. Elżbieta Kurkowska - tel. 12 252 08 13.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.