Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa koszenia traw z poboczy dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa koszenia traw z poboczy dróg

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Sztumski
Mickiewicza 31
82-400 Sztum
powiat: sztumski
55-267-74-20, faks 55-267-74-42
organizacyjny@powiatsztumski.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum
Województwo: pomorskie
Miasto: Sztum
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 55-267-74-20, faks 5
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2024 roku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr 2912G, 2913G, 3101G, 3102G, 3104G, 3110G, 3128G, 3129G, 3130G, 3131G.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dwukrotne w okresie trwania umowy:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni
na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg)
- po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,
b) obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.
c) Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.
d) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, oraz minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi na każde zadanie oddzielnie w przypadku realizacji więcej niż jednego zadania objętego przedmiotem zamówienia.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
CZĘŚĆ II: Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr 2936G, 3100G, 3111G, 3112G, 3123G, 3124G, 3125G, 3126G.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dwukrotne w okresie trwania umowy:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni
na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg)
- po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,
b) obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.
c) Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.
d) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, oraz minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi na każde zadanie oddzielnie w przypadku realizacji więcej niż jednego zadania objętego przedmiotem zamówienia.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
CZĘŚĆ III: Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr 3117G, 3118G, 3121G, 3122G, 3127G, 3132G, 3133G, 3134G, 3139G, 3145G.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dwukrotne w okresie trwania umowy:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg)
- po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,
b) obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.
c) Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.
d) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, oraz minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi na każde zadanie oddzielnie w przypadku realizacji więcej niż jednego zadania objętego przedmiotem zamówienia.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
CZĘŚĆ IV: Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr 2900G, 2901G, 3103G, 3105G, 3106G, 3107G, 3108G, 3109G, 3141G, 3144G.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dwukrotne w okresie trwania umowy:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni
na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg)
- po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,
b) obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.
c) Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.
d) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, oraz minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi na każde zadanie oddzielnie w przypadku realizacji więcej niż jednego zadania objętego przedmiotem zamówienia.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
CZĘŚĆ V: Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr 3113G, 3114G, 3115G, 3116G, 3137G, 3140G, 3142G, 3143G, 3146G, 3147G.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dwukrotne w okresie trwania umowy:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni
na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg)
- po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,
b) obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.
c) Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.
d) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, oraz minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi na każde zadanie oddzielnie w przypadku realizacji więcej niż jednego zadania objętego przedmiotem zamówienia.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.

CPV: 77312000-0, 77314100-5

Dokument nr: 2024/BZP 00287479, RI.272.7.2024.DA

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta oraz podmiotowe środki dowodowe, składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. UWAGA: Podpis osobisty to nie podpis odręczny.
2. W procesie składania oferty w tym podmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w
przycisk Przejdź do podsumowania).
3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. SKŁADANA OFERTA WYKONANIA ZAMÓWIENIA MUSI ZAWIERAĆ:
1) Wypełniony Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3) pełnomocnictwo, w przypadku:
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, tj. umocowanie do złożenia oferty,
b) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty,
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 3 SWZ (jeżeli występuje);
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (jeżeli występuje);
6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 125 ust.5, którego wzór stanowi Załącznik nr 2A do SWZ (jeżeli występuje).
5. Oferta powinna być:
1) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum ,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną /upoważnione.
6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać "Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku".
7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych jest Zarząd Powiatu Sztumskiego z siedzibą Ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum. Pozostałe nasze dane kontaktowe to: organizacyjny@powiatsztumski.pl; tel. 55 267 74 41; dane kontaktowe inspektora ochrony danych to:iod@powiatsztumski.pl lub tel. 55 267 74 21;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego: ,,Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2024 roku".
3) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@fioi.org.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji (art. 275 pkt 2 ustawy PZP).
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
11) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.