Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie i dostawa regałów automatycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i dostawa regałów automatycznych

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: PROZON Fundacja Ochrony Klimatu
ul. Matuszewska 14, Bud. B9
03-876 Warszawa
powiat: Warszawa
tel: + 48 606 651 233, tel. + 48 573 265 416
life@prozon.org.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: + 48 606 651 23
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie i dostawa regałów automatycznych w ramach realizacji projektu ,,Wdrożenie modelu biznesowego gospodarki o obiegu
zamkniętym do ponownego użycia zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego" LIFE22-ENV-PL-
RE-ELECTRO 4 LIFE, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE
III.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2. Przedmiot zamówienia:
Zapytanie ofertowe dotyczy zakupu automatycznego systemu magazynowania wraz z dostawą,
instalacją, uruchomieniem, serwisem posprzedażnym oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego.
Przedmiotem zapytania jest fabrycznie nowy środek trwały. Po analizie rynku do zapytania został
wybrany typ systemu składowania- regał windowy.

CPV: 39141100-3, 42965110-2

Dokument nr: 01/2024/REELECTRO

Składanie ofert:
VI.
TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 23/04/2024r.
2. Za termin dostarczenia oferty uznaje się termin wpływu oferty do siedziby projektu wskazanej
przez Zamawiającego jako miejsce składania ofert tj. Ul. Matuszewska 14, Bud. B9, 03-876
Warszawa lub jej przekazanie drogą mailową na adres mailowy life@prozon.org.pl (liczy się
termin wpływu do Zamawiającego).

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy - 04/2024r.
Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia - 07/2024r.

Wymagania:
II.
TRYB POSTĘPOWANIA
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zapytanie
ofertowe jest przeprowadzane w trybie konkursu ofert. Dla zachowania zasad równego traktowania,
uczciwej konkurencji i przejrzystości, zastosowano zasady zgodne z polityką zakupową PROZON oraz
zasady zbliżone do dobrych praktyk znanych np. z zasady konkurencyjności.
Sposób obliczenia ceny:
o Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie na
realizację zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług oraz ewentualnych
upustów i rabatów, w tym koszty dostawy, instalacji, uruchomienia oraz przeszkolenia
pracowników Zamawiającego.
o Cenę netto oraz podatek od towarów i usług należy wyszczególnić w odpowiednim miejscu w
ofercie.
o
Cena podlegająca ocenie będzie to łączna cena netto obejmująca wszystkie elementy
wykonania zamówienia.
Do oferty należy załączyć rysunek poglądowy regałów.
Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie zobowiązany do:
1. ścisłej współpracy z Zamawiającym i bieżących konsultacji,
2. udziału w roboczych spotkaniach w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z
zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego lub z inicjatywy Wykonawcy,
3. uzyskania akceptacji finalnego projektu regałów przez Zamawiającego,
4. uwzględniania dostarczanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zadania:
informacji, uwag i rekomendacji.
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (kryteria dostępu):
1. W celu zapewnienia wysokiej jakości realizowanego przedmiotu zamówienia w postępowaniu
mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a) Wiedza i doświadczenie oraz potencjał techniczny: posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie, jak również dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do
wykonania przedmiotu zamówienia. Oferent spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności
jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej trzy dostawy automatycznego
systemu magazynowania obsługującego minimum 2 strefy magazynowania (minimum 2
okna dostępowe) lub z automatycznym stołem o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł netto
- każda. W ofercie należy zawrzeć wykaz zrealizowanych zamówień wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz
załączyć dowody potwierdzające ich należyte wykonanie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
usługi zostały wykonane (np. protokoły odbioru).
b) Sytuacja finansowa: znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej
realizację przedmiotu zamówienia.
c) Uprawnienia: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Brak powiązań kapitałowych lub osobowych: Zamawiający wyklucza możliwość złożenia
oferty przez podmioty, które powiązane są z nim kapitałowo lub osobowo. Przez powiązanie
kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie pomiędzy Zamawiającym a
Oferentem, w szczególności poprzez:
a) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika;
d) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej; pozostawanie z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może
to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym ( załącznik
nr 2)
3. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 7 ust. 1 przywołanej ustawy. Wykonawcy
składają (wraz z ofertą) w tym zakresie stosowne oświadczenie zawarte w załączniku nr 1
(formularzu ofertowym).
V.
WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY
1. Oferta powinna być przygotowana w sposób jak najbardziej zrozumiały, czytelny i kompletny,
jednoznacznie odnosić się do przedmiotu zamówienia. Oferta powinna być podpisana przez
osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta.
2. Oferta powinna być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności
przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr16, poz. 93 ze zm.) dotyczącymi oferty oraz
spełniać wymogi opisane w niniejszym zapytaniu.
3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszego zaproszenia.
4. Oferty, do których nie załączono wymaganych załączników zostaną odrzucone z przyczyn
formalnych.
5. W związku z odrzuceniem oferty, uczestnikom postępowania (Oferentom) nie przysługuje
żadne roszczenie względem Zamawiającego.
6. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent.
7. Ceny zawarte w ofertach muszą uwzględniać wszelkie wymagania związane z realizacją
zamówienia oraz wszelkie koszty, jakie oferent poniesie z tytułu należytej i zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji zamówienia.
8. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od zakończenia terminu składania ofert.
3. Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać:
a) Załączniki 1 - 3
b) Dokumenty potwierdzające realizację dostaw automatycznych systemów
magazynowania (umowy nie będą brane pod uwagę), dokumentujące wykonanie co
najmniej 3 zamówień zgodnie z pkt. IV.1 niniejszego zapytania.
c) Rysunek poglądowy oferowanych regałów windowych.
d) Posiadany przez Oferenta certyfikat bezpieczeństwa serwisu zdalnego
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII.
ZASADY OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów,
stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny oferty.
2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy we wskazanym
przez Zamawiającego terminie, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert.
3. Zamawiający może wezwać oferenta do uzupełnienia lub wyjaśnienia oferty (chyba, że mimo
poprawienia błędów, wyjaśnień lub uzupełnień oferta nie byłaby ofertą najkorzystniejszą) oraz
poprosić o dodatkowe dokumenty potwierdzające wiarygodność informacji zawartych w ofercie.
Zamawiający może negocjować cenę oraz warunki zamówienia z oferentem, którego oferta
zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
- nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
- oferty nie odpowiada wymogom ogłoszenia,
- stanowi naruszenie uczciwej konkurencji,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
VIII.
KRYTERIA OCENY OFERT
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.
X=A+B+C+D
gdzie:
X - łączna liczba punktów przyznanych ofercie
A - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena (40 pkt.)
B - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium okres gwarancji liczony w
miesiącach (30 pkt.)
C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium czas reakcji serwisu liczony w
godzinach (30 pkt.)
Opis sposobów obliczania punktacji za poszczególne kryteria:
A. Cena łączna zamówienia netto, 40 pkt
Punktacja zostanie przyznana według wzoru: P = CN/CO * 40 pkt
P - punktacja przyznana ofercie ocenianej
CN - najniższa cena spośród złożonych ofert kwalifikujących się do oceny
CO - cena ocenianej oferty
B. Okres gwarancji podany w miesiącach, 30 pkt
Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 30 pkt.
Pozostałe oferty będą oceniane według następującej formuły arytmetycznej:
P = (X/Y) x 30, gdzie:
P - punktacja przyznana ofercie ocenianej
X - okres gwarancji ocenianej oferty
Y - najdłuższy okres gwarancji
C. Czas reakcji serwisu podany w godzinach, 30 pkt.
Czas reakcji serwisu oznacza czas, w którym Wykonawca osobiście lub zdalnie usunie
usterkę lub w przypadku awarii wymagającej dłuższego czasu rozpocznie prace
zmierzające do jej usunięcia.
Oferta z najkrótszym czasem reakcji otrzyma 30 pkt.
Pozostałe oferty będą oceniane według następującej formuły arytmetycznej:
P = (X/Y) x 30, gdzie:
P - punktacja przyznana ofercie ocenianej
X - najkrótszy oferowany czas reakcji
Y - czas reakcji wskazany w ocenianej ofercie
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę za wszystkie kryteria oceny ofert
wynosi 100. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
IX.
POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków postępowania, modyfikacji lub
uzupełnienia treści zaproszenia do składania ofert, przed upływem terminu składania ofert oraz
do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, w szczególności ze względu na
konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie
obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego, oraz o ile okaże się to
konieczne do prawidłowej realizacji Projektu lub przedmiotu zapytania (szczególności ze
względu na należytą jakość wykonania przedmiotu zapytania oraz jego zgodność z celami
Projektu). Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego
(oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń). zastrzega sobie
prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie prowadzonego postępowania bez
podawania przyczyny.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
3. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty
zawierającej alternatywy spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego
Oferenta.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W przypadku złożenia oferty w walucie obcej, przeliczenie waluty na PLN odbędzie się wg
średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski obowiązującego w dniu oceny ofert.
6. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszystkie
koszty związane z terminową i prawidłową realizacją całego przedmiotu niniejszego zapytania.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania zaliczki na rzecz Wykonawcy do 30% wartości
zamówienia.
X.
WARUNKI ZMIANY UMOWY
1.
2.
3.
4.
Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza (uzyska
najwyższą liczbę punktów).
Umowa w sprawie wykonania zamówienia, którego przedmiot został określony w niniejszym
zapytaniu ofertowym, zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z
treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert złożonych bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
Zmiana umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty po jej zawarciu jest
dopuszczalna, pod warunkiem że:
a) Zmiany będą korzystne dla Zamawiającego.
b) Zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z
przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego.
c) Zaszły okoliczności (np. prawne, ekonomiczne, techniczne), których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
d) Zmiany (w tym wprowadzenia nowych regulacji) powszechnie obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy
e) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, miejsca realizacji
projektu);
f) uzasadnionych, niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. z przyczyn
technicznych, gospodarczych, czy politycznych);
g) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie terminu realizacji
przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od
Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności lub okoliczności
niezależnych od Zamawiającego, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu
realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak zaistnienie siły
wyższej; w przypadku zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym
mowa, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych
okoliczności, przy czym przedłużenie terminu nie ma żadnego wpływu na wysokość
wynagrodzenia określonego w Umowie;
h) zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej
i niezawinionej przez Strony, której wystąpienia Strony nie mogły przewidzieć
pomimo zachowania należytej staranności oraz w zakresie zwiększenia lub
zmniejszenia wynagrodzenia wynikającego z zwiększenia lub zmniejszenia zakresu
umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy - o wartość wykonanych/ niewykonanych prac w ramach
Przedmiotu Umowy;
i) zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji wcześniejszego
rozwiązania lub odstąpienia od Umowy w razie osiągnięcia satysfakcjonujących dla
Zamawiającego efektów przed upływem założonego czasu trwania Umowy albo w
razie stwierdzenia, iż dalsze wykonywanie Przedmiotu Umowy nie jest konieczne
lub jest bezcelowe z naukowego lub ekonomicznego punktu widzenia.
j) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w
umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym
instytucjami nadzorującymi realizację Projektu, w ramach którego realizowane jest
zamówienie;
k) obiektywnych przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego;
l) okoliczności siły wyższej;
m) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
n) Zamawiający dopuszcza przedłużenie i skrócenie terminu realizacji zamówienia, w
przypadku wystąpienia sytuacji, której Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć
lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
o) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu
zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których
Zamawiający zostanie zobowiązany.
p) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od
dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały
się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
XI.
- wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub
technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności
sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia
podstawowego,
- wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne
zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,

Kontakt:
Osoby do kontaktu:
- w kwestiach merytorycznych - Klaudia Białorudzka, tel: + 48 606 651 233, e-mail:
klaudia.bialorudzka@prozon.org.pl
- w kwestiach formalnych - Aneta Mucha, tel. + 48 573 265 416, e-mail: aneta.mucha@prozon.org.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.