śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
warmińsko-mazurskie (Szczytno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzątanie budynku administracyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bydgoszczy ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 54 85-620 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz Telefon: 52 325 88 83 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 52 325 88 8 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert na: Sprzątanie budynku administracyjnego Oddziału Terenowego w Inowrocławiu przy Ul. Orłowskiej 48. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje sprzątanie następujących pomieszczeń budynku administracyjnego Oddziału Terenowego w Inowrocławiu przy Ul. Orłowskiej 48 obejmujące: - Salę egzaminacyjną - Pokój egzaminatora nadzorującego - Pokój losowań - Pomieszczenie socjalne egzaminatorów - Pokój kierownika - Magazyn - Serwerownie pod nadzorem - Salę szkoleń - Szatnię z aneksem - Biuro obsługi klienta - 3 poczekalnie - 8 toalet - Ciągi komunikacyjne - Garaże Sprzątanie budynku obejmuje powierzchnie podłogowe o łącznym metrażu: ok 542,43 m2. Sprzątanie odbywa się 5 dni w tygodniu. 2) Usługa sprzątania budynku obejmuje utrzymanie czystości poprzez: A. Codzienne sprzątanie: a) w pomieszczeniach biurowych i sali egzaminów teoretycznych - wycieranie biurek, krzeseł, stołów, parapetów, zamiatanie i mycie na mokro podłóg wyłożonych gresem i linoleum, przecieranie na sucho telefonów, opróżnianie pojemników na śmieci oraz pojemników niszczarek, b) toalety i aneksy kuchenne - sprzątanie polegające na myciu armatury łazienkowej, blatów, szafek, opróżnianiu pojemników na śmieci, zmiataniu i myciu podłóg, oraz myciu glazury ściennej w przypadku zabrudzenia, c) sprzątanie polegające na zamiataniu i myciu podłóg korytarzy z uwzględnieniem mycia blatów stolików, siedzisk/krzeseł i parapetów, d) mycie przeszklonych drzwi, e) opróżnianie śmietniczek przy wejściach do budynku i zebranie śmieci przy budynku, f) utrzymanie niezależnie od pory roku porządku przed wejściem głównym g) co godzinna kontrola i sprzątanie w przypadku konieczności toalet ogólnodostępnych, holu głównego i poczekalni, udokumentowane podpisem przez osobę dokonującą czynności na dokumencie sporządzonym przez Wykonawcę, B. raz na kwartał: a) odkurzanie/mycie żaluzji C. dwa razy do roku: a) mycie okien D. czynności wykonywane w zależności od potrzeb: a) uzupełnienie papieru toaletowego, dozowników na mydło we wszystkich toaletach, b) usuwanie plam i zabrudzeń podłogowych c) usuwanie zabrudzeń na drzwiach i meblach, d) odkurzanie i mycie kaloryferów, e) czyszczenie elementów dekoracyjnych i tablic informacyjnych 3) Czas sprzątania dotyczący: a) pomieszczeń biurowych odbywa się w czasie pracy pracowników administracyjnych w godz.ch od 07:00 do 15:00. b) ciągów komunikacyjnych ( korytarzy, poczekalni). 4) Wykonawca zapewnia na swój koszt środki higieniczne oraz inne środki chemiczne dopuszczone do obrotu posiadające atest PZH w ilościach niezbędnych dla prawidłowego wykonania zamówienia, w skład których wchodzą w szczególności: a) Dwuwarstwowy papier toaletowy w toaletach ogólnodostępnych, b) Trójwarstwowy papier toaletowy w toaletach służbowych, c) Ręczniki papierowe w składkach/rolkach do dozowników, d) Mydło w płynie, e) Odświeżacze powietrza łazienkowe w aerozolu, f) Płyn do mycia naczyń do pomieszczeń socjalnych, g) Worki na śmieci 351, h) Worki na śmieci 601, i) Płyny do mycia armatury łazienkowej, j) Płyny do mycia podłóg i środki konserwujące linoleum, k) Płyny do mycia okien/luster i mebli. 5) Środki, o których mowa w pkt 4 muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach umożliwiających ich weryfikację. 6) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie zaopatrzenie i sprzęt niezbędny do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy. 7) Wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy w celu nadzoru personelu wykonującego zamówienie co najmniej 2 razy w miesiącu. Uwagi Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia: Oferent winien zapoznać się z nieruchomością przed złożeniem oferty. Dokument nr: WORD.WAG.220.3.2024 Otwarcie ofert: e) Zamawiający dokona otwarcia ofert dnia 25.04.2024r. o godz. 10:15. Składanie ofert: IV. Oferta: a) Oferty sporządzone zgodnie z wzorem formularza ofertowego dostępnego na stronie internetowej pod następującym adresem: http://www.word.bydgoszcz.pl wraz z wymaganymi dokumentami należy składać na adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bydgoszczy Al. S. Kord. Wyszyńskiego 54 85-620 Bydgoszcz (Sekretariat) do dnia 25.04.2024r. do godz. 10:00. b) Oferty wraz wymaganymi dokumentami winny być złożone w nieprzezroczystej zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta - sprzątanie OT WORD w Inowrocławiu". Miejsce i termin realizacji: 8) Okres realizacji zamówienia: 1 rok tj. 18.05.2024r.-17.05.2025r. Wymagania: I. Tryb udzjelenia zamówienia: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego, zgodnie z trybem przeznaczonym dla postępowań, których wartość nie przekracza 130 000 zł netto, z zachowaniem zasad przejrzystości i uczciwej konkurencji. 2. Niniejsze Zapytanie nie stanowi zobowiązania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bydgoszczy do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. I. Warunki udziału w postępowaniu: a) Oferent winien prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Do oferty należy załączyć kopię wpisu do CEIDG lub KRS poświadczoną za zgodność z oryginałem przez oferenta nie starszą niż 3-miesiące w dniu otwarcia ofert. b) Oferent winien posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 100.000 zł. Do oferty należy załączyć kopię dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez oferenta. c) Oferent winien mieć doświadczenie w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia. Do oferty należy załączyć przynajmniej 3 referencje o prawidłowym wykonaniu prac odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia lub kopię takich referencji poświadczoną za zgodność z oryginałem przez oferenta. d) Oferent winien dostarczyć informację z Krajowego Rejestru Karnego nie starsza niż 3-miesiące wskazująca, iż członkowie organu zarządzającego oferenta i osoby umocowane do reprezentacji oferenta, nie figurują w/w. rejestrze. e) Złożenie podpisanego formularza ofertowego jest równoznaczne z akceptacją projektu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Projekt umowy dostępny jest na stronie internetowej: http://www.word.bydgoszcz.pl. f) Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia nie może przekraczać równowartości 130 000 zł netto. g) Zgodność oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym. II. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie oferty wraz z dokumentami poświadczającymi ich spełnianie na podstawie warunku granicznego -spełnia/ nie spełnia. Uwaga: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w przetargu nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu na składanie ofert, za wyjątkiem wezwań przez Zamawiającego. b) W przypadku stwierdzenia niespełniania choćby jednego warunku udziału w przetargu, Zamawiający może odrzucić taką ofertę, co będzie skutkować wykluczeniem z udziału w postępowaniu. III. Reprezentacja oferenta: a) Oferent winien załączyć stosowne pełnomocnictwo o ile upoważnienie do reprezentacji oferenta nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy oferenta. b) Brak podpisu oferty przez upoważnioną osobę/osoby skutkować będzie nieważnością oferty. Oferty złożone po niniejszym terminie zostaną uznane jako niebiorące udziału w niniejszym postępowaniu. c) Oferta winna zawierać cenę z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W przypadku błędu w obliczeniu należnego VAT Zamawiający wezwie oferenta do korekty chyba, że oferta nie zawiera najniższej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia. Odmowa korekty VAT skutkować będzie odrzuceniem oferty i wykluczeniem z udziału w postępowaniu. d) Oferta zachowa swą ważność do dnia podpisania umowy. f) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz powiadomi na piśmie o rozstrzygnięciu wszystkich uczestników z podaniem firmy oferenta oraz zaoferowanej ceny w przypadku ofert niepodlegających odrzuceniu oraz z osobna powiadomi o odrzuceniu ofert i wykluczeniu z postępowania oferentów niespełniających warunków udziału w postępowaniu. V. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy z oferentem, z którego winy w przeciągu ostatniego roku doszło do rozwiązania/wypowiedzenia umowy. VI. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia z oferentem, którego oferta będzie zawierać najniższą cenę brutto, pod warunkiem, że spełni wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. VII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania niniejszego zapytania ofertowego, jak również zmiany lub odwołania warunków bez podania przyczyny. Zamawiający powiadomi o zmianach lub odwołaniach na stronie internetowej pod następującym adresem: http://www.word.bydgoszcz.pl VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy oraz bez podania przyczyny. Uwagi: IX. Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bydgoszczy, Al. S. Kard. Wyszyńskiego 54, 85-620 Bydgoszcz, adres e-mail: sekretariat@word.bydgoszcz.pl, tel. 52-325-8883; ? inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Bydgoszczy jest Pan Jakub Kasperek - inspektor ochrony danych, adres e-mail: iod@word.bydgoszcz.pl, tel. 52-325-8880; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 1 roku od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 1 rok, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024