Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzątanie budynku administracyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzątanie budynku administracyjnego

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bydgoszczy
ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 54
85-620 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
Telefon: 52 325 88 83
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 52 325 88 8
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na:
Sprzątanie budynku administracyjnego Oddziału Terenowego w Inowrocławiu przy Ul. Orłowskiej 48.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje sprzątanie następujących pomieszczeń budynku administracyjnego Oddziału Terenowego w Inowrocławiu przy Ul. Orłowskiej 48 obejmujące:
- Salę egzaminacyjną
- Pokój egzaminatora nadzorującego
- Pokój losowań
- Pomieszczenie socjalne egzaminatorów
- Pokój kierownika
- Magazyn
- Serwerownie pod nadzorem
- Salę szkoleń
- Szatnię z aneksem
- Biuro obsługi klienta
- 3 poczekalnie
- 8 toalet
- Ciągi komunikacyjne
- Garaże
Sprzątanie budynku obejmuje powierzchnie podłogowe o łącznym metrażu: ok 542,43 m2. Sprzątanie odbywa się 5 dni w tygodniu.
2) Usługa sprzątania budynku obejmuje utrzymanie czystości poprzez:
A. Codzienne sprzątanie:
a) w pomieszczeniach biurowych i sali egzaminów teoretycznych - wycieranie biurek, krzeseł, stołów, parapetów, zamiatanie i mycie na mokro podłóg wyłożonych gresem i linoleum, przecieranie na sucho telefonów, opróżnianie pojemników na śmieci oraz pojemników niszczarek,
b) toalety i aneksy kuchenne - sprzątanie polegające na myciu armatury łazienkowej, blatów, szafek, opróżnianiu pojemników na śmieci, zmiataniu i myciu podłóg, oraz myciu glazury ściennej w przypadku zabrudzenia,
c) sprzątanie polegające na zamiataniu i myciu podłóg korytarzy z uwzględnieniem mycia blatów stolików, siedzisk/krzeseł i parapetów,
d) mycie przeszklonych drzwi,
e) opróżnianie śmietniczek przy wejściach do budynku i zebranie śmieci przy budynku,
f) utrzymanie niezależnie od pory roku porządku przed wejściem głównym
g) co godzinna kontrola i sprzątanie w przypadku konieczności toalet ogólnodostępnych, holu głównego i poczekalni, udokumentowane podpisem przez osobę dokonującą czynności na dokumencie sporządzonym przez Wykonawcę,
B. raz na kwartał:
a) odkurzanie/mycie żaluzji
C. dwa razy do roku: a) mycie okien
D. czynności wykonywane w zależności od potrzeb:
a) uzupełnienie papieru toaletowego, dozowników na mydło we wszystkich toaletach,
b) usuwanie plam i zabrudzeń podłogowych
c) usuwanie zabrudzeń na drzwiach i meblach,
d) odkurzanie i mycie kaloryferów,
e) czyszczenie elementów dekoracyjnych i tablic informacyjnych
3) Czas sprzątania dotyczący:
a) pomieszczeń biurowych odbywa się w czasie pracy pracowników administracyjnych w godz.ch od 07:00 do 15:00.
b) ciągów komunikacyjnych ( korytarzy, poczekalni).
4) Wykonawca zapewnia na swój koszt środki higieniczne oraz inne środki chemiczne dopuszczone do obrotu posiadające atest PZH w ilościach niezbędnych dla prawidłowego wykonania zamówienia, w skład których wchodzą w szczególności:
a) Dwuwarstwowy papier toaletowy w toaletach ogólnodostępnych,
b) Trójwarstwowy papier toaletowy w toaletach służbowych,
c) Ręczniki papierowe w składkach/rolkach do dozowników,
d) Mydło w płynie,
e) Odświeżacze powietrza łazienkowe w aerozolu,
f) Płyn do mycia naczyń do pomieszczeń socjalnych,
g) Worki na śmieci 351,
h) Worki na śmieci 601,
i) Płyny do mycia armatury łazienkowej,
j) Płyny do mycia podłóg i środki konserwujące linoleum, k) Płyny do mycia okien/luster i mebli.
5) Środki, o których mowa w pkt 4 muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach umożliwiających ich weryfikację.
6) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie zaopatrzenie i sprzęt niezbędny do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy.
7) Wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy w celu nadzoru personelu wykonującego zamówienie co najmniej 2 razy w miesiącu.
Uwagi Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia:
Oferent winien zapoznać się z nieruchomością przed złożeniem oferty.

Dokument nr: WORD.WAG.220.3.2024

Otwarcie ofert: e) Zamawiający dokona otwarcia ofert dnia 25.04.2024r. o godz. 10:15.

Składanie ofert:
IV. Oferta:
a) Oferty sporządzone zgodnie z wzorem formularza ofertowego dostępnego na stronie internetowej pod następującym adresem: http://www.word.bydgoszcz.pl wraz z wymaganymi dokumentami należy składać na adres:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bydgoszczy Al. S. Kord. Wyszyńskiego 54 85-620 Bydgoszcz (Sekretariat)
do dnia 25.04.2024r. do godz. 10:00.
b) Oferty wraz wymaganymi dokumentami winny być złożone w nieprzezroczystej zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta - sprzątanie OT WORD w Inowrocławiu".

Miejsce i termin realizacji:
8) Okres realizacji zamówienia: 1 rok tj. 18.05.2024r.-17.05.2025r.

Wymagania:
I. Tryb udzjelenia zamówienia:
1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego, zgodnie z trybem przeznaczonym dla postępowań, których wartość nie przekracza 130 000 zł netto, z zachowaniem zasad przejrzystości i uczciwej konkurencji.
2. Niniejsze Zapytanie nie stanowi zobowiązania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bydgoszczy do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
I. Warunki udziału w postępowaniu:
a) Oferent winien prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Do oferty należy załączyć kopię wpisu do CEIDG lub KRS poświadczoną za zgodność z oryginałem przez oferenta nie starszą niż 3-miesiące w dniu otwarcia ofert.
b) Oferent winien posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 100.000 zł. Do oferty należy załączyć kopię dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez oferenta.
c) Oferent winien mieć doświadczenie w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia. Do oferty należy załączyć przynajmniej 3 referencje o prawidłowym wykonaniu prac odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia lub kopię takich referencji poświadczoną za zgodność z oryginałem przez oferenta.
d) Oferent winien dostarczyć informację z Krajowego Rejestru Karnego nie starsza niż 3-miesiące wskazująca, iż członkowie organu zarządzającego oferenta i osoby umocowane do reprezentacji oferenta, nie figurują w/w. rejestrze.
e) Złożenie podpisanego formularza ofertowego jest równoznaczne z akceptacją projektu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Projekt umowy dostępny jest na stronie internetowej: http://www.word.bydgoszcz.pl.
f) Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia nie może przekraczać równowartości 130 000 zł netto.
g) Zgodność oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym.
II. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie oferty wraz z dokumentami poświadczającymi ich spełnianie na podstawie warunku granicznego -spełnia/ nie spełnia.
Uwaga: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w przetargu nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu na składanie ofert, za wyjątkiem wezwań przez Zamawiającego.
b) W przypadku stwierdzenia niespełniania choćby jednego warunku udziału w przetargu, Zamawiający może odrzucić taką ofertę, co będzie skutkować wykluczeniem z udziału w postępowaniu.
III. Reprezentacja oferenta:
a) Oferent winien załączyć stosowne pełnomocnictwo o ile upoważnienie do reprezentacji oferenta nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy oferenta.
b) Brak podpisu oferty przez upoważnioną osobę/osoby skutkować będzie nieważnością oferty.
Oferty złożone po niniejszym terminie zostaną uznane jako niebiorące udziału w niniejszym postępowaniu.
c) Oferta winna zawierać cenę z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W przypadku błędu w obliczeniu należnego VAT Zamawiający wezwie oferenta do korekty chyba, że oferta nie zawiera najniższej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia. Odmowa korekty VAT skutkować będzie odrzuceniem oferty i wykluczeniem z udziału w postępowaniu.
d) Oferta zachowa swą ważność do dnia podpisania umowy.
f) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz powiadomi na piśmie o rozstrzygnięciu wszystkich uczestników z podaniem firmy oferenta oraz zaoferowanej ceny w przypadku ofert niepodlegających odrzuceniu oraz z osobna powiadomi o odrzuceniu ofert i wykluczeniu z postępowania oferentów niespełniających warunków udziału w postępowaniu.
V. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy z oferentem, z którego winy w przeciągu ostatniego roku doszło do rozwiązania/wypowiedzenia umowy.
VI. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia z oferentem, którego oferta będzie zawierać najniższą cenę brutto, pod warunkiem, że spełni wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
VII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania niniejszego zapytania ofertowego, jak również zmiany lub odwołania warunków bez podania przyczyny. Zamawiający powiadomi o zmianach lub odwołaniach na stronie internetowej pod następującym adresem: http://www.word.bydgoszcz.pl
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia niniejszego postępowania bez
wyłonienia Wykonawcy oraz bez podania przyczyny.

Uwagi:
IX. Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bydgoszczy, Al. S. Kard. Wyszyńskiego 54, 85-620 Bydgoszcz, adres e-mail: sekretariat@word.bydgoszcz.pl, tel. 52-325-8883;
? inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Bydgoszczy jest Pan Jakub Kasperek - inspektor ochrony danych, adres e-mail: iod@word.bydgoszcz.pl, tel. 52-325-8880;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 1 roku od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 1 rok, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.