dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
śląskie (Herby)
dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Jarosław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego ,,Administrator" sp. z o. o. w Radomiu Waryńskiego 16A 26-600 Radom powiat: Radom tel. (48) 384-65-86 wew 310 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (48) 384-65-86 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wspólnota Mieszkaniowa przy Ul. Rapackiego 17 w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na: Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomości II. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE 1. Przedmiot zamówienia: Budynek mieszkalno-usługowy, pięciokondygnacyjny, dwuklatkowy. Zakres obejmuje czynności wykonane: Codziennie ( poniedziałek - piątek ) w godz.ch od 07:00 do 12:00 1. zamiatanie i zmywanie klatek schodowych w wiatrołapie i na parterze każdej klatki, 2. czyszczenie mat wejściowych, 3. opróżnianie koszy na śmieci, Jeden raz w tygodniu, każdy piątek lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba. 1. mycie drzwi wejściowych do budynku (szyby, ramy), klatek schodowych i korytarzy, 2. czyszczenie kratek przed wejściami do klatek, 3. usuwanie kurzu i pajęczyn ze skrzynek pocztowych oraz gablot, 4. mycie drzwi i podłóg w windach. Dwa razy w tygodniu lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba. 1. zamiatanie całych klatek schodowych. Dwa razy w miesiącu lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba. 1. mycie drzwi do suszarni, wózkowni oraz innych pomieszczeń gospodarczych, 2. mycie szybów wind. 3. mycie balustrad. Raz w miesiącu ( ostatni tydzień miesiąca ) w godz.ch od 07:00 do 12:00 lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba. 1. zamiatanie posadzki w korytarzach strychu oraz w suszarniach. Sprzątanie obejmuje także wszystkie niezbędne czynności przywrócenia normalnego stanu po wykonanym remoncie, usunięciu awarii i malowaniu. Według potrzeb. 1. doręczanie właścicielom/lokatorom lokali zawiadomień seryjnych (np. informacji o podwyż- kach, rozliczeniach). 2. wywieszanie i zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień w budynkach po upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków itp. wy- wieszonych bez zgody Zamawiającego. 3. wywieszanie flag 4. usuwanie ulotek i naklejek z części wspólnych nieruchomości (drzwi, okna, parapety, kory- tarze, rury spustowe itp. ) wywieszonych bez zgody Zamawiającego lub po upływie okresu, na który zostały wywieszone. Śmietniki, place postojowe kontenerów i pojemników: 1. zamiatanie raz dziennie, 2. sprzątanie obejmujące wszystkie niezbędne czynności przywrócenia normalnego stanu. Na bieżąco: 1. zamiatanie chodników oraz usuwanie z chodników błota i odpadów oraz gromadzenie odpadów w miejscu do tego przeznaczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2. utrzymywanie czystości i porządku na trawnikach, miejscach do parkowania, dojeździe do parkingu, chodnikach, poprzez zamiatanie i grabienie nieczystości, w tym usuwanie odpadów podlegających gromadzeniu w pojemnikach na odpady, 3. usuwanie chwastów i traw ze ścieżek oraz terenów wybrukowanych, 4. w okresie jesieni i wiosny grabienie i usuwanie zgrabionych liści, 5. w okresie opadów śniegu i występowania gołoledzi, także w soboty, niedziele i święta: - odśnieżanie chodników, dojść do klatek schodowych i lokali użytkowych, usuwanie na tych terenach śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie ich piaskiem w zależności od warunków atmosferycznych w sposób całkowicie zabezpieczający przed poślizgiem (sól i piach wykonawca dostarcza we własnym zakresie), 6. uprzątnięcie terenów po zimie, Niezwłocznie: 1. uporządkowanie na żądanie Zamawiającego wskazanych pomieszczeń wspólnych, poprzez usunięcie z tych pomieszczeń odpadów, w tym odpadów niepodlegających gromadzeniu w pojemnikach na odpady, 2. zgłaszanie do administratora budynku nt.: - zaistniałych usterek, awarii, dewastacji (np. uszkodzeń pojemników na odpady), kradzieży, itp. mających bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo zdrowia i życia ludzi i zwierząt, - stwierdzenia faktu niewykonania obowiązków przez jednostki (przedsiębiorstwa) zajmujące się konserwacją, oczyszczaniem i wywozem nieczystości stałych, - naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego. Składanie ofert: 4. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w siedzibie RTBS"Administrator"Sp. z o.o. w Radomiu przy Ul. Starowolskiej 11A, parter Biuro Obsługi Klienta do dnia 17.05.2024r. z dopiskiem: ,,SPRZĄTANIE -Rapackiego 17" Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: Na czas nieokreślony od 01.06.2024r. Wymagania: 2. Zakres i warunki robót objętych niniejszym zapytaniem 2.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 2.2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na wykonania zamówienia. 2.3. Wykonawca do oferty winien dołączyć referencje. Kontakt: osoba do kontaktów Monika Kozłowska - Administrator Nieruchomości. |
© eurobudowa.pl 2004-2024