Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
408z dziś
6381z ostatnich 7 dni
23948z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż metalowych regałów aktowych przesuwnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż metalowych regałów aktowych przesuwnych

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Łasku
ul. Południowa 1
98-100 Łask
powiat: łaski
Telefon+48 43 675 68 00, tel. (043) 675 6834
Województwo: łódzkie
Miasto: Łask
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon+48 43 675 68
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na dostawę i montaż metalowych regałów aktowych przesuwnych do dwóch pomieszczeń przeznaczonych na archiwum zakładowe w budynku Starostwa Powiatowego w Łasku przy Ul. Narutowicza 17.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga realizacji zabudowy dwóch pomieszczeń archiwum Starostwa Powiatowego w Łasku poprzez dostarczenie i zamontowanie metalowych regałów aktowych przesuwnych. Dopuszcza się także możliwość zamontowania regałów stacjonarnych - Zamawiający wyraża zgodę na ich montaż tylko w przypadku, gdy zamontowanie regałów przesuwnych w danym miejscu nie będzie możliwe, a postawienie regałów stacjonarnych pozwoli na optymalne wykorzystanie pomieszczeń na potrzeby archiwum i będzie spełniało wymogi dotyczące ich ustawienia, wymienione w dalszej części niniejszego załącznika.
Wykonawca dostarczy i zamontuje łącznie 9 sztuk regałów przesuwnych, w tym: 6 sztuk do pierwszego pomieszczenia archiwum i 3 sztuki do drugiego pomieszczenia archiwum na Ul. Narutowicza 17 - podana liczba regałów przesuwnych może ulec zmianie w przypadku zaistnienia warunków uniemożliwiających zamontowanie ich we wskazanej liczbie i być zastąpiona, w niewielkiej części, przez regały stacjonarne - o czym mowa powyżej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do umowy.

Dokument nr: AZ.272.1.2024

Otwarcie ofert: 6. Miejsce i termin otwarcia oferty: Zamawiający otworzy oferty w swojej siedzibie, tj. w Starostwie Powiatowym w Łasku, pok. 16 w dniu 26.04.2024 r. o godz. 11.00.

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty: siedziba Zarządu Powiatu Łaskiego, Ul. Południowa 1, 98-100 Łask, pok. nr 13 - sekretariat; ofertę należy złożyć do dnia 26.04.2024 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy, lecz nie dłużej niż do dnia 17.06.2024 r.

Wymagania:
4. Wymagany okres gwarancji: min. 24 miesiące.
7. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
Warunkiem udziału w zapytaniu ofertowym jest złożenie przez wykonawcę oferty w terminie określonym w pkt. 5.
8. Warunki płatności: Zamawiający zapłaci wynagrodzenie po podpisaniu protokołu odbioru sprzętu; termin płatności: 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej i dostarczonej
faktury.
10. Ofertę należy sporządzić w języku polskim zgodnie z treścią poniżej.
11. Istotne postanowienia umowy lub wzór umowy: Wzór umowy stanowi załącznik dołączony do formularza zapytania ofertowego.
12. Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą:
1) cena ryczałtowa brutto -70%,
2) długość okresu gwarancji - 30%.
Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:
(Cmin/Cb * 70%) * 100 + (Gb/24 * 30%) * 100 = liczba punktów gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb - cena oferty rozpatrywanej;
Gb - liczba miesięcy dodatkowej gwarancji powyżej wymaganego terminu podstawowego, tj. powyżej 24 miesięcy w ofercie rozpatrywanej (Przykład: zaoferowano gwarancję 24 miesięcy, więc Gb=0; zaoferowano gwarancję 25 miesięcy, Więc Gb=l; zaoferowano gwarancję 26 miesięcy, to Gb=2; zaoferowano gwarancję 60 miesięcy, to Gb=36);
36 - maksymalna liczba miesięcy dodatkowej gwarancji powyżej wymaganego terminu podstawowego, tj. powyżej 24 miesięcy w ofercie o najdłuższej gwarancji; Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego wynosi 24 miesięcy. Zamawiający dokona oceny tęgo kryterium w zakresie od 24 do 60 miesięcy.
24 miesięczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów jako podstawowy, wymagany przez zamawiającego.
Brak wpisu dot. długości okresu gwarancji w FORMULARZU OFERTOWYM będzie traktowany przez zamawiającego jako 24 miesięczny okres gwarancji.
Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany.
100 -- stały wskaźnik.
Liczba^ punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Końcowa ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków Zespołu ocennego.

Kontakt:
9. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest pani Dorota Masirek, tel. (043)
' 675 6834.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.